Die taartenbakker van de toren van babel ofzoquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die taartenbakker van de toren van babel ofzoVPRO programma oooh hoe heet die nou
![]()
Engerd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:02 schreef Gellius het volgende:
Een Fris Nieuw Usertje, Tokay.
Hou jij soms niet van een fris nieuw usertje, Tokay? Ben jij meer van de muffige belegen usuals?quote:
Het ging me meer om jouw kwijlsmiley, Gwaen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:05 schreef Gellius het volgende:
Hou jij soms niet van een fris nieuw usertje, Tokay? Ben jij meer van de muffige belegen usuals?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:23 schreef Gellius het volgende:
Zo gaat het nu altijd in dit topic: na weken en weken dient zich èindelijk weer eens een fris nieuw usertje aan, en Tokae jaagt 'm gelijk weer weg.
Ik ben wel wat gewend als vaste baggeraar in ONZquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dramaqueen.
![]()
Ik denk eerder dat het FNU een bietje bang is dat jij 'm met huid en haar opvreet en/of onderkwijlt.![]()
Wat een toestanden weer.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:23 schreef Gellius het volgende:
Zo gaat het nu altijd in dit topic: na weken en weken dient zich èindelijk weer eens een fris nieuw usertje aan, en Tokae jaagt 'm gelijk weer weg.
En dat op de wereld-Aids-dag.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:00 schreef peaceman het volgende:
Nieuw bloed!
Goedemorgen Z, Marianne Timmer-Timmer is correct!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:56 schreef Z het volgende:
Mejuffert Timmer Timmer.
Yupsquote:Op zondag 3 december 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het Hans Eijkenaar?
De Gevleugelde Vrienden?quote:Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, met welke drie speelde hij ook al weer samen?
Dat mag je in Trivia zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, met welke drie speelde hij ook al weer samen?
Daar ben ik mee gestopt. Toen GLO daar nog wel eens kwam raadde ik nog wel eens wat.quote:
Jammer. Glo is al een half jaar niet geweest. Zelf heb ik helaas ook minder tijd.quote:Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt. Toen GLO daar nog wel eens kwam raadde ik nog wel eens wat.
en het wachten op ranja vond ik ook niks
Dat is nieuw voor mij, ik zou 'm zo niet durven noemen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Stinkende Kees![]()
Gewoon Sinterklaas hoor.
Vind je het gek, als jullie die man Stinkende Kees noemen zal Twan niet veel krijgen. Misschien moet hij wel mee in de zak naar Spanje.quote:En Twan is heel erg zenuwachtig...
Z is de kinderkamer aan het inrichten!quote:
Ik ben al op zoek naar iets anders!quote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef pyl het volgende:
Er mag in deze eerste week slechts één (1) kaarsje aan, Tokay!
![]()
Wie zei je?!quote:Op zondag 3 december 2006 17:14 schreef fotoloog het volgende:
Ben Dlugokecki it is!
Klinkt als een Ierse single malt whiskey.quote:Op zondag 3 december 2006 17:14 schreef fotoloog het volgende:
Ben Dlugokecki it is!
Proost !quote:Op zondag 3 december 2006 17:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Klinkt als een Ierse single malt whiskey.
Nee, daar geloof ik niets van; dat moet vast een veel lievere jongedame zijn geweest dan dit sekreet!quote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef pyl het volgende:
Is het die mejuffrouw die model stond voor Betty Boop?
Ik ook.quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm .... ik kom er later op terug, Tokay.![]()
Neuh...quote:Op zondag 3 december 2006 18:53 schreef sooty het volgende:
Merle Oberon ?
Jeuj, Berkery!quote:Op zondag 3 december 2006 21:56 schreef Berkery het volgende:
Joan Collins?
Je vergeet de H!quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Oh, nou ja was al blij dat ik het mensje herkende....![]()
Ik rook nog 1 peukie en dan verdwijn ik onder de lakens met een warmte dekentje...quote:Op zondag 3 december 2006 22:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Doe jij nog een plaatje of gaan we slapen?
quote:
Jeujjjj!quote:Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef pyl het volgende:
Angie Dickinson, aka sgt Pepper, lang na haar hoogtijdagen....![]()
The Bionic Woman, inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 12:42 schreef Oblivion het volgende:
Vrouw van 6 miljoen!![]()
Meer weet ik niet...![]()
Ja is goedquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef dartfanaat het volgende:
Lindsay Wagner
Vandaag ga ik niet naar de bakkerquote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef pyl het volgende:
Hideho, Scrutinizer.![]()
Wat ben je goedgemutst! Net bij de bakker geweest, zeker? Of, nog beter: je hebt het bezoekje voor vandaag nog te goed?
Hmmmmmmm .... dus je hebt je kans gemist? Jammer.quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgelopen weekend allemaal leuke feesten met een opvallend overschot aan mooie vrouwen![]()
Says who?quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm .... dus je hebt je kans gemist?
Nou ja, je had het zelf over een overschot.quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Says who?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef Z het volgende:
Lindsay Lohan.
A gentleman never tellsquote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou ja, je had het zelf over een overschot.![]()
Graag inzake dit soort onderwerpen wat meer details en to the point, Scrut, zodat we het niet verkeerd kunnen begrijpen.![]()
Het zij je gegund, Srutinizer. Ennuh .. allemaal tegelijk? Of spreid je ze een beetje?quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus heb ik deze week twee, misschien drie, afspraakjes![]()
Spreiden lijkt me wel gewenst, anders wordt het zo'n Theater v/d Lach avond. Deur in, deur uitquote:Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Het zij je gegund, Srutinizer. Ennuh .. allemaal tegelijk? Of spreid je ze een beetje?![]()
In de kast, onder het bed. Uit de kast, op het bed. Toestanden, zou Fotoloog zeggen. Waar blijft-ie trouwens?quote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Spreiden lijkt me wel gewenst, anders wordt het zo'n Theater v/d Lach avond. Deur in, deur uit![]()
ja ja....quote:Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Brits?
Ik gok op Australiëquote:Op maandag 4 december 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
Aus? Wat is Aus?
Heel goed !quote:
Oeps, ik had begrepen dat ze Brits was.quote:
Nah,wat een antwoord weer...quote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Oeps, ik had begrepen dat ze Brits was.![]()
Hmmmmmm .... ik zit niet zo ruim in mijn Australische zangeressen. Kwam Olivia Newton-John daar niet vandaan?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef pyl het volgende:
Jemig, is dat écht Olivia Newton-John? Die heeft ook een flinke tik van Vadertje Tijd gekregen.![]()
Ja, da isquote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef pyl het volgende:
Da's Chuck, hè, Chuck Berry.
That's him allright.quote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
He's got twenty million dollars in his Heavenly Bank Account![]()
Dankje... gisteren bij ons Sinterklaas gevierd. Hier Twan met Storm en mij tussen de cadeautjes... even een fotootje spammen...quote:Op maandag 4 december 2006 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Diaan, wat een leuke Piet heb jij thuis.
Nee joh, dat zijn Toine en Storm met hun Sinterklaascadeau'tjes.quote:Op maandag 4 december 2006 14:09 schreef Tokay het volgende:
peaceman tussen zijn cd-collectie?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:09 schreef pyl het volgende:
Leo Blokhuis?
Je mist er éénquote:Op maandag 4 december 2006 14:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn Twan en Storm met hun Sinterklaascadeau'tjes.
Ik geloof van wel, ik heb hem al 3x geplaatst.....quote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
O ja, dat vage heerschap, die symbiose van Sherlock Holmes, Maigret en Toon Kortooms.
Is-ie moeilijk te raden?![]()
Dus hij is in de eerste helft van Januari 1960 overledenquote:Op maandag 4 december 2006 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
(17 januari 1899 – 12 januari 1960) was een Engels romanschrijver, die ook vliegtuigbouwer was. Hij overleed in 1960 op 60-jarige leeftijd in Australië waarheen hij na de Tweede Wereldoorlog geëmigreerd was.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof van wel, ik heb hem al 3x geplaatst.....![]()
Ik dacht op de twaalfde, Scrut.quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus hij is in de eerste helft van Januari 1960 overleden![]()
Eentje onder het bed en eentje in de kast, zeker?quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef
Scrutinizer het volgende:
[..]O ja
![]()
ik ben aan het multi-tasken![]()
quote:Een groot aantal van zijn boeken is in meer talen uitgegeven en een aantal is verfilmd, met onder anderen bekende sterren als Gregory Peck en Marlene Dietrich. Het bekendste werk is wel zijn(vertaald in het Nederlands als "De laatste oever"). Het boek beschrijft de laatste maanden van het menselijk bestaan op aarde, nadat het Westen is vernietigd door een wederzijdse atoombomaanval, en alleen de bevolking in Australië nog enige tijd te leven heeft.
zoiets jaquote:Op maandag 4 december 2006 14:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Eentje onder het bed en eentje in de kast, zeker?![]()
Nee hoor. Toevallig deze... maar hij heeft ook heel veel andere boeken geschreven.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef pyl het volgende:
Meneer schreef science fiction .... ?![]()
Ik dat geval resteert mij niets anders dan al mijn hoop op Fotoloog te zetten. Een groot Star Warskenner. En begenadigd Trekkie.![]()
quote:Ook schreefeen toneelstuk over Groenland met de titel ´Vinland the Good´, wat deels terug te vinden is in An Old Captivity/de Droom van Ros.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geestelijk aan Onan geofferd, had nog nooit van de beste man gehoord.
Je hebt het er maar druk mee, Scrut.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geestelijk aan Onan geofferd ....
Foei!quote:
Ik beloof het!! Maar ik wil nog wel even benadrukken dat het een zeer goede schrijver is.quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef pyl het volgende:
Beloof je dan dat je meneer nooit meer zult plaatsen, Diaan?
Heel goed, Diaan. Ik twijfel er ook niet aan hoor. En al helemaal niet met zo'n anagram.quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik beloof het!! Maar ik wil nog wel even benadrukken dat het een zeer goede schrijver is.
quote:
Da's die Russische spion die niet meer rookt. Alexander Vinokourov.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's die Russische spion die niet meer rookt. Alexander Vinokourov.
En Gaby MInneboo!quote:Op maandag 4 december 2006 14:55 schreef Tokay het volgende:
Ik ken ook Lance Armstrong. En Bram Tankink.
Nou ja, sorry Tokay. Af en toe - zoals zojuist - schiet ik spontaan in de lach, omdat je zo hopeloos mistast.quote:
Vuurrood, Tokay!quote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Een rode politicus?
Zeker zat meneer bij de CPN.quote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef Tokay het volgende:
Zat meneer bij de CPN?
Tsjing! (vallend kwartje) Marcus Bakker.quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
Hij was geen operettefiguur (zoals die verre neef van 'm).
quote:Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef Tokay het volgende:
Tsjing! (vallend kwartje) Marcus Bakker.
Xandra Brood.quote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef Z het volgende:
Mevrouw Brood.
Zie hierboven.quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm .... dus in dit geval gaat het om een koude man ...
Was die bekender dan de afgebeelde weduwe?
En zo heb ik nog een koud vrouwtje in de aanbieding (hoewel haar naam anders doet vermoeden).quote:Op maandag 4 december 2006 16:12 schreef Tokay het volgende:
Brood, bakker... wat zijn we toch lekker bezig!![]()
Binnenlandse politica!quote:Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef Tokay het volgende:
Buitenlandse politica?
Lid.quote:Op maandag 4 december 2006 16:42 schreef Tokay het volgende:
Ik pik ze er altijd feilloos tussenuit, pyl.![]()
Wat is mevrouws functie binnen de partij?
En mijn hoop was nog wel op jou gevestigd, dart!quote:Op maandag 4 december 2006 17:23 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zit ook al te piekeren en te peinzen. Weet het ook niet.
Ik was er al "bang" voor.quote:Op maandag 4 december 2006 17:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
En mijn hoop was nog wel op jou gevestigd, dart!![]()
Er bestaat een mevrouw Van Heeteren, maar die is volgens mij geen burgemeester en ook niet van de VVD. Dacht van de PvdAquote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef Tokay het volgende:
Het is een koude vrouw met iets 'warms' in haar naam...
Zou ze misschien Van Heeteren heten, of zo?![]()
Nou ja, haar naam veronderstelt minstens "iets" warms. Zelf is ze nogal koeltjes, zoals op de foto is te zien.quote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef Tokay het volgende:
Het is een koude vrouw met iets 'warms' in haar naam...
Wist jij pyl, dat Annie Brouwer in de gekaapte trein zat bij de Punt?quote:Op maandag 4 december 2006 21:00 schreef pyl het volgende:
Dat is Annie Brouwer, mensen, burgemeester van Utrecht.
Hè bah, jij weet altijd alles al.quote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef pyl het volgende:
Ja, dat wist ik, Tokay. Hoezo?
Ben ik ook.quote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef pyl het volgende:
Wees liever blij, Tokay, dat zo iemand bestaat.
Hmmmmmmmm ....... de foto lijkt ouder dan Prince zelf ....quote:Op maandag 4 december 2006 21:35 schreef fotoloog het volgende:
Nee,nee mevrouw is een adept van de minneapolis midget
Lijkt mij geen dame uit de Paisley park stal !quote:Op maandag 4 december 2006 21:40 schreef Berkery het volgende:
Minnie Ripperton?
Geile bok !quote:Op maandag 4 december 2006 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Mavis Staples, mooie foto![]()
zeg die naam eens snel
Is 't heus? Er brandt een kaarsje op de officiële website. klikquote:
Huismiddeltjes bij verkoudheidquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef Gellius het volgende:
Okee, huismiddeltjes tegen neusverkoudheid graag! Ik begin het een beetje zat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |