Nee hoor. Toevallig deze... maar hij heeft ook heel veel andere boeken geschreven.quote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef pyl het volgende:
Meneer schreef science fiction .... ?![]()
Ik dat geval resteert mij niets anders dan al mijn hoop op Fotoloog te zetten. Een groot Star Warskenner. En begenadigd Trekkie.![]()
quote:Ook schreefeen toneelstuk over Groenland met de titel ´Vinland the Good´, wat deels terug te vinden is in An Old Captivity/de Droom van Ros.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geestelijk aan Onan geofferd, had nog nooit van de beste man gehoord.
Je hebt het er maar druk mee, Scrut.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geestelijk aan Onan geofferd ....
Foei!quote:
Ik beloof het!! Maar ik wil nog wel even benadrukken dat het een zeer goede schrijver is.quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef pyl het volgende:
Beloof je dan dat je meneer nooit meer zult plaatsen, Diaan?
Heel goed, Diaan. Ik twijfel er ook niet aan hoor. En al helemaal niet met zo'n anagram.quote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik beloof het!! Maar ik wil nog wel even benadrukken dat het een zeer goede schrijver is.
quote:
Da's die Russische spion die niet meer rookt. Alexander Vinokourov.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's die Russische spion die niet meer rookt. Alexander Vinokourov.
En Gaby MInneboo!quote:Op maandag 4 december 2006 14:55 schreef Tokay het volgende:
Ik ken ook Lance Armstrong. En Bram Tankink.
Nou ja, sorry Tokay. Af en toe - zoals zojuist - schiet ik spontaan in de lach, omdat je zo hopeloos mistast.quote:
Vuurrood, Tokay!quote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Een rode politicus?
Zeker zat meneer bij de CPN.quote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef Tokay het volgende:
Zat meneer bij de CPN?
Tsjing! (vallend kwartje) Marcus Bakker.quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
Hij was geen operettefiguur (zoals die verre neef van 'm).
quote:Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef Tokay het volgende:
Tsjing! (vallend kwartje) Marcus Bakker.
Xandra Brood.quote:Op maandag 4 december 2006 16:06 schreef Z het volgende:
Mevrouw Brood.
Zie hierboven.quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm .... dus in dit geval gaat het om een koude man ...
Was die bekender dan de afgebeelde weduwe?
En zo heb ik nog een koud vrouwtje in de aanbieding (hoewel haar naam anders doet vermoeden).quote:Op maandag 4 december 2006 16:12 schreef Tokay het volgende:
Brood, bakker... wat zijn we toch lekker bezig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |