Yupsquote:Op zondag 3 december 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het Hans Eijkenaar?
De Gevleugelde Vrienden?quote:Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, met welke drie speelde hij ook al weer samen?
Dat mag je in Trivia zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, met welke drie speelde hij ook al weer samen?
Daar ben ik mee gestopt. Toen GLO daar nog wel eens kwam raadde ik nog wel eens wat.quote:
Jammer. Glo is al een half jaar niet geweest. Zelf heb ik helaas ook minder tijd.quote:Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt. Toen GLO daar nog wel eens kwam raadde ik nog wel eens wat.
en het wachten op ranja vond ik ook niks
Dat is nieuw voor mij, ik zou 'm zo niet durven noemen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Stinkende Kees![]()
Gewoon Sinterklaas hoor.
Vind je het gek, als jullie die man Stinkende Kees noemen zal Twan niet veel krijgen. Misschien moet hij wel mee in de zak naar Spanje.quote:En Twan is heel erg zenuwachtig...
Z is de kinderkamer aan het inrichten!quote:
Ik ben al op zoek naar iets anders!quote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef pyl het volgende:
Er mag in deze eerste week slechts één (1) kaarsje aan, Tokay!
![]()
Wie zei je?!quote:Op zondag 3 december 2006 17:14 schreef fotoloog het volgende:
Ben Dlugokecki it is!
Klinkt als een Ierse single malt whiskey.quote:Op zondag 3 december 2006 17:14 schreef fotoloog het volgende:
Ben Dlugokecki it is!
Proost !quote:Op zondag 3 december 2006 17:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Klinkt als een Ierse single malt whiskey.
Nee, daar geloof ik niets van; dat moet vast een veel lievere jongedame zijn geweest dan dit sekreet!quote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef pyl het volgende:
Is het die mejuffrouw die model stond voor Betty Boop?
Ik ook.quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm .... ik kom er later op terug, Tokay.![]()
Neuh...quote:Op zondag 3 december 2006 18:53 schreef sooty het volgende:
Merle Oberon ?
Jeuj, Berkery!quote:Op zondag 3 december 2006 21:56 schreef Berkery het volgende:
Joan Collins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |