Hmmmmmmm .... dus je hebt je kans gemist? Jammer.quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Afgelopen weekend allemaal leuke feesten met een opvallend overschot aan mooie vrouwen![]()
Says who?quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm .... dus je hebt je kans gemist?
Nou ja, je had het zelf over een overschot.quote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Says who?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:07 schreef Z het volgende:
Lindsay Lohan.
A gentleman never tellsquote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou ja, je had het zelf over een overschot.![]()
Graag inzake dit soort onderwerpen wat meer details en to the point, Scrut, zodat we het niet verkeerd kunnen begrijpen.![]()
Het zij je gegund, Srutinizer. Ennuh .. allemaal tegelijk? Of spreid je ze een beetje?quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus heb ik deze week twee, misschien drie, afspraakjes![]()
Spreiden lijkt me wel gewenst, anders wordt het zo'n Theater v/d Lach avond. Deur in, deur uitquote:Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Het zij je gegund, Srutinizer. Ennuh .. allemaal tegelijk? Of spreid je ze een beetje?![]()
In de kast, onder het bed. Uit de kast, op het bed. Toestanden, zou Fotoloog zeggen. Waar blijft-ie trouwens?quote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Spreiden lijkt me wel gewenst, anders wordt het zo'n Theater v/d Lach avond. Deur in, deur uit![]()
ja ja....quote:Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Brits?
Ik gok op Australiëquote:Op maandag 4 december 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
Aus? Wat is Aus?
Heel goed !quote:
Oeps, ik had begrepen dat ze Brits was.quote:
Nah,wat een antwoord weer...quote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Oeps, ik had begrepen dat ze Brits was.![]()
Hmmmmmm .... ik zit niet zo ruim in mijn Australische zangeressen. Kwam Olivia Newton-John daar niet vandaan?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef pyl het volgende:
Jemig, is dat écht Olivia Newton-John? Die heeft ook een flinke tik van Vadertje Tijd gekregen.![]()
Ja, da isquote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef pyl het volgende:
Da's Chuck, hè, Chuck Berry.
That's him allright.quote:Op maandag 4 december 2006 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
He's got twenty million dollars in his Heavenly Bank Account![]()
Dankje... gisteren bij ons Sinterklaas gevierd. Hier Twan met Storm en mij tussen de cadeautjes... even een fotootje spammen...quote:Op maandag 4 december 2006 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé Diaan, wat een leuke Piet heb jij thuis.
Nee joh, dat zijn Toine en Storm met hun Sinterklaascadeau'tjes.quote:Op maandag 4 december 2006 14:09 schreef Tokay het volgende:
peaceman tussen zijn cd-collectie?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:09 schreef pyl het volgende:
Leo Blokhuis?
Je mist er éénquote:Op maandag 4 december 2006 14:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn Twan en Storm met hun Sinterklaascadeau'tjes.
Ik geloof van wel, ik heb hem al 3x geplaatst.....quote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
O ja, dat vage heerschap, die symbiose van Sherlock Holmes, Maigret en Toon Kortooms.
Is-ie moeilijk te raden?![]()
Dus hij is in de eerste helft van Januari 1960 overledenquote:Op maandag 4 december 2006 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
(17 januari 1899 – 12 januari 1960) was een Engels romanschrijver, die ook vliegtuigbouwer was. Hij overleed in 1960 op 60-jarige leeftijd in Australië waarheen hij na de Tweede Wereldoorlog geëmigreerd was.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof van wel, ik heb hem al 3x geplaatst.....![]()
Ik dacht op de twaalfde, Scrut.quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus hij is in de eerste helft van Januari 1960 overleden![]()
Eentje onder het bed en eentje in de kast, zeker?quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 14:22 schreef
Scrutinizer het volgende:
[..]O ja
![]()
ik ben aan het multi-tasken![]()
quote:Een groot aantal van zijn boeken is in meer talen uitgegeven en een aantal is verfilmd, met onder anderen bekende sterren als Gregory Peck en Marlene Dietrich. Het bekendste werk is wel zijn(vertaald in het Nederlands als "De laatste oever"). Het boek beschrijft de laatste maanden van het menselijk bestaan op aarde, nadat het Westen is vernietigd door een wederzijdse atoombomaanval, en alleen de bevolking in Australië nog enige tijd te leven heeft.
zoiets jaquote:Op maandag 4 december 2006 14:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Eentje onder het bed en eentje in de kast, zeker?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |