Gepromoveerd tot wegwijspiet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Lenzen kan wel weer dicht. Ik heb de weg gewezen![]()
Spring in het diepe en probeer gewoon eens wat uit, of vraag goed rond in je omgeving: veel mensen hebben al zo'n album laten maken wat je wellicht in kunt zien. Hou er rekening mee dat de meesten meer full color drukwerk zijn: het ziet er iets anders uit dan "echte" foto's.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:03 schreef YPPY het volgende:
Bedankt! Ik ben zo aan het twijfelen wat ik moet doen. Door die topics wordt het nog moeilijker. Ik ga nog even denken.
Ja ... in het index overzicht staat dat ook nog steedsquote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef LekkerApart het volgende:
In Fot Faq staat nog dat LD en Phoenix mod zijn..
Ik zal de index even gaan aanpassen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef Xilantof het volgende:
e.e.a. zal aangepast worden.
voor de FAQ zal ik met Yoni moeten overleggen. Wat betreft de Index, dat zal ik bij andere aan moeten kaarten.
Check!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben bij mijn topic de showcase tags vergeten. Kunnen die toegevoegd worden? svp?
[Showcase] Dawn of winter
Hier >>> [CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3 <<<quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:30 schreef k_man het volgende:
Waar moet ik ook al weer wezen om te vragen of ik beter een D40, D50, D70 of D80 kan kopen?
WHZ dusquote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Mag je lekker zelf weten, daar zijn geen regeltjes voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |