De bewerking was op zich netjes uitgevoerd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef BB_Koning het volgende:
Xilo, de dame die ik bewerkt heb, is een dame di eik ergens op internet opgeduikeld heb. Overigens zi eik bij nader inzien wel dat het sowieso niet lief was om zo over haar te praten![]()
En over die toon, ik ben echt serieus. Maar ik zal in dat andere topic kijken.
ps Vond je mn bewerkng geo dgelukt?![]()
"Heb je een fotografische vraag? Vraag het de experts!" Zo heet het volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef dutchie het volgende:
Even tussendoor, was er geen topic over fotografie-vragen? Kan het even niet vinden. Meen dat er iets in de titel stond als 'pixels'. Of ben ik te vaag?
Wil nl. even iets weten over ISO en ruis.
V&A is al livequote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij is dat nog in de testfase hoor
Ga 'k doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.landmacht.nl/a(...)_op_2_en_9_juni.aspx
Misschien ff de agenda aanpassenDe landmacht open dagen zijn aangepast
Handig van die zelf oplossende problemen...quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef ..zapper het volgende:
Ik maak net een nieuw topic aan, druk op Alt-S en kom vervolgens in het overzichtscherm van het subtopic aan, nu kan ik mn OP weer opnieuw gaan typen.
-edit HUH, nu staat ie er weer wel? Enfin, tis niet mijn PC dus zal wel aan de caching liggen ofzo-
Is een bekende bugquote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef ..zapper het volgende:
Ik maak net een nieuw topic aan, druk op Alt-S en kom vervolgens in het overzichtscherm van het subtopic aan, nu kan ik mn OP weer opnieuw gaan typen.
-edit HUH, nu staat ie er weer wel? Enfin, tis niet mijn PC dus zal wel aan de caching liggen ofzo-
Dankje voor 't erop wijzen. Ik zal er later even reageren.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef Re het volgende:
modjes, gaan jullie je hier nog mee bemoeien, merk dat de latste tijd er toch veel behoefte is onstaan hier om een gedeelte te integreren in dit subforum
waar is dat leuke subforum gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |