minder goed bereikbaar met het ov.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:20 schreef ..zapper het volgende:
Noteer mij ook maar even onder voorbehoud, want ik ben er de twee weekenden daarvoor ook al. Maar goed bereikbaar met OV?
we hebben ook modellen nodig hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef zwartedoos het volgende:
Leuk ideeJammer dat ik niet kan fotograferen
![]()
het stadje zelf, evt wat modellen erbij. het is echt een super fotogeniek stadje, oude huisjes mooie gebouwen, kerken, kastelen water strand enzenzquote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Onder voorbehoudIk heb mijn agenda niet bij de hand. Wat gaan we op de foto zetten, het stadje zelf? of wordt het een themameet?
even zoeken via googlequote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog foto's van Thorn?
Daar plak ik ook al niet al te best opquote:
hele weekeind niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ey...een meet in ThornHelaas....ik kan niet
dat zeg jijquote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Daar plak ik ook al niet al te best op![]()
Doe es liefquote:
De 22 organiseer ik zelf een fietstocht.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil het trouwens ook wel verschuiven naar de 22e hoor, maar dat is een zondag en dan is het OV nog kutter.
de 21e was maar gewoon een idee, ben erg flexibel
Ga je zondags ook?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit dan in Haarzuilen op de ElfFantasyFair 2007
Een week eerder zou mij een stuk beter uitkomenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil het trouwens ook wel verschuiven naar de 22e hoor, maar dat is een zondag en dan is het OV nog kutter.
de 21e was maar gewoon een idee, ben erg flexibel
Hele weekendquote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef Yoni het volgende:
Hmm jammer, ik ga 21 april al naar een OUD meet. En zondag naar de EFF![]()
[..]
Ga je zondags ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |