Probeer het eens in dit topic!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Tha-CheF het volgende:
Vraagje,
ik ben nogal een n00b in fotobewerk gebied,
en heb nu 2 foto's die ik graag bewerkt tot 1 zou hebben.
Is er al een lopend topic waarin ik ze kan plaatsen?
Ik zal 'm ff renamen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef prupke het volgende:
Euhm die dubbele slowchat is een beetje verwarrend moet ik zeggen.
Ik klik de hele tijd op de verkeerde om bij te lezen ..
Normaal wordt daar altijd ook na gebabbeld, maar dat doen we nu in 't andere topic. Dus om verwarring te voorkomen is dat idd beter. Ik zal hem wel dichtdoenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
en deze maar dicht?
[MEET] Photoshop workshop 11 maart, Delft #2
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:43 schreef Ymke het volgende:
Hadden we ook een centraal Macro topic?
Dank je , ik kon het niet vindenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden
Macro fotografie deel 18
Donequote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:20 schreef ..zapper het volgende:
Ik ben vergeten de titel van dit: [Doecase] Productfoto van je favo geurtje topic af te maken.
Kan een modje er "Productfoto van je favo geurtje" achter typen?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef Xilantof het volgende:
done
Af en toe lurck ik stiekum meequote:Op donderdag 22 maart 2007 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maareh....moet jij niet werken of zo
Is het een idee om dit in DEV aan te geven? Bij het uppen van een icoontje doet men ook een check op de grootte. Dit kan je volgens mij dan toch ook doen bij het posten van UBB code met de [ img] tag? Moet vast wel iets voor te maken zijn lijkt me.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:26 schreef prupke het volgende:
For the love of FOT , kan iedereen die dit leest en ooit foto's post op fot de foto's in het maximale formaat hier neerplempen? (580 breed)
En indien je vind dat de foto groter te bekijken moet zijn ...gooi er een link bij of maak de foto klikbaar
Mij stoort het enorm als ik een foto zie waar een rood/wit stippellijntje omheen zit of als mijn browser last krijgt van gilles de la tourette omdat iemand foto's gekopieerd heeft van een site en die hier in [[url= foto ]afbeelding[/url]] de foto wil laten zien....
dank jullie wel
Vroegah kwam er dan een kader omheen dat het plaatje te groot was.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:45 schreef freud het volgende:
[..]
Is het een idee om dit in DEV aan te geven? Bij het uppen van een icoontje doet men ook een check op de grootte. Dit kan je volgens mij dan toch ook doen bij het posten van UBB code met de [ img] tag? Moet vast wel iets voor te maken zijn lijkt me.
En ik maar denken dat het policy wasquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef nikky het volgende:
Ik wil nog wel even benadrukken dat het niet verplicht is om een plaatje te resizen naar 580. Het was altijd wel een aanbeveling aangezien je plaatjes er beter uit kwamen te zien.
Fout gedacht.quote:
Volgens mij was het omdat je de auto/resizer uit kan zetten in je settingsquote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef Yoni het volgende:
Wat ik er van begrepen heb is op een gegeven moment besloten niet meer te verplichten je plaatjes te resizen en is daarom ook dat kader weggehaald. Grote plaatjes mogen dus gewoon, maar worden wel passend voor de lay-out gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |