Ws omdat je je favo geurtje wel in de kast hebt staanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:11 schreef Re het volgende:
wel erg specifiek doe topic hoor, waarom specifiek geurtje?
jij was snelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef prupke het volgende:
ik vond die eerste achtergrond er beter bij staan
Heb er nog even wat tijd in getstoken en hier is het resultaat...ik ben best trots op me zelf...gaat steeds beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:14 schreef prupke het volgende:
ik vond die eerste achtergrond er beter bij staan
wat spontaaan!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:25 schreef Predemius het volgende:
Shit Debby, goed bezig! Dat shoppen gaat je al beter af he ?
Maar goed shoppen begint natuurlijk met goede foto`sen bij deze natuurlijk een goede keus van geur
![]()
Complimenten van deze kant
tis een beetje jammer dat het rode achter die bloem niet onder dezelfde hoek wegvaagt als de rest van de foto, als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:05 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Heb er nog even wat tijd in getstoken en hier is het resultaat...ik ben best trots op me zelf...gaat steeds betertips altijd welkom!
[afbeelding]
zie de groene lijn ten opzichte van de blauwe...quote:Op zondag 18 maart 2007 11:06 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
neej ik zal wel dom zijn maar ik begrijp je niet...
*doet blont*
Hoed
lol, maar leg eens uit.
Ik heb een tijdje geleden een van mijn favo luchtjes van de bodyshop op de foto gezet:quote:Is er dan verder helemaal niemand die ff wat leuks doet???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |