Het is je vergeven.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Je hebt gelijk, sorry! Heb het aangepast.
Trusten wyccie.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Nee, geen Unabomber.
Ik trek mijn vraag terug en bewaar het voor de volgende keer (en mijn vorige vraag ook.) Ik ben echt heel moe, heb de afgelopen nachten te weinig geslapen.
Welterusten
quote:
Ik heb 't gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
[..]
![]()
Heb mijn kuipje warm gehouden, veel meer viel er niet te genieten vanavond![]()
Die vlaggetjes, het lijkt misschien wat infantiel maar dat was toch zeker wel mijn hoogtepunt van de avond.. je voelt het stadion echt trillen onder je voeten, en het ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op donderdag 30 november 2006 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 't gezien![]()
Was je ook aan het zwaaien met zo'n vlaggetje aan het begin?Ik vroeg het me af...
we zijn aan het slowchatten in het dubbele punten topic..![]()
Is er iemand bezig met een vraag?
Het is toch echt zo.quote:
Zag er op tv ook gaaf uitquote:Op donderdag 30 november 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Die vlaggetjes, het lijkt misschien wat infantiel maar dat was toch zeker wel mijn hoogtepunt van de avond.. je voelt het station echt trillen onder je voeten, en het ziet er wel indrukwekkend uit![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle?
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle?
haha weet nietquote:Op donderdag 30 november 2006 23:58 schreef broer het volgende:
[..]
O, het is de bedoeling dat we écht antwoorden?
Ik ga er ook vandoor, trusten!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:01 schreef dartfanaat het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:04 schreef Jayhawk het volgende:
boem-dikkie +1
nu snap ik het, wat stom!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
doe es niet
Het antwoord stond gewoon in de bestandsnaam![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:06 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nu snap ik het, wat stom!
ben ook aan de tequila
Het vuur vuur werd voor de eerste keer gebruikt jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Gasfakkel?
Nee het heeft niet te maken waarvan de baan is gemaaktquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:40 schreef broer het volgende:
Was het Olympisch Stadion het eerste stadion met een sintelbaan? (Heet zo'n ding zo?)
Heb je het opgezocht dan ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:50 schreef broer het volgende:
Als ik nu nog antwoord, denkt iedereen dat ik het heb opgezocht.
Nee. Alleen of het 'sintelbaan' was.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je het opgezocht dan ?
Gelukkig geef jij mijn antwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
de eerste baan die 400 meter lang is?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
de eerste baan die 400 meter lang is?
Maar je antwoord Googlen om te controleren of het goed is is ook niet toegestaan heurquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:52 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Alleen of het 'sintelbaan' was.
Jawel. Maar dan loop je ook de kans om de rest van het antwoord te lezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je antwoord Googlen om te controleren of het goed is is ook niet toegestaan heur
Niet "jawel". Je moet gewoon helemaal niet Googlen tenzij je een vraag gaat stellen en je wilt zeker weten dat je ZELF het antwoord wel weet.quote:
Dat komt omdat er geen ruk aan is als je het kan opzoekenquote:Ik wil, kortom, het risico gewoon niet lopen. Je wordt zo snel een paria, hier.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef broer het volgende:
De 'License to kill'?
Die license had 'ie al. Daarbij vroeg ik waar de 2 nullen voor staan..niet de 7quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
De 7de man die een licence to kill heeft?
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde het antwoord controleren nadat je het gegeven had.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Niet "jawel". Je moet gewoon helemaal niet Googlen tenzij je een vraag gaat stellen en je wilt zeker weten dat je ZELF het antwoord wel weet.
Maar Googlen om je antwoord te controleren voordat je het hier neerzet is not done.
Nee, dat klopt. Al heb ik wel eens het idee dat je hier al veroordeeld bent als er maar de minste twijfel is.quote:Dat komt omdat er geen ruk aan is als je het kan opzoeken
Alleen dat de geheim agent met 00 in de naam de bevoegdheid heeft om te doden. Dat dacht ik tenminste altijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Wat bedoel je hiermee?
slaap al voor de helft dus de andere helft gaat ook maar naar bedquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die license had 'ie al. Daarbij vroeg ik waar de 2 nullen voor staan..niet de 7
Nops. Die bevoegdheid heeft hij al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Alleen dat de geheim agent met 00 in de naam de bevoegdheid heeft om te doden. Dat dacht ik tenminste altijd.
Ga doorquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Dat hij de license ook daadwerkelijk gebruikt heeft?
Je gokt niet..je denkt door nav de hintsquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef broer het volgende:
(En ik heb er nog wel zo'n hekel aan om te gokken. Want dáár vind ik dan weer niks aan.)
Dat is wat veelquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
100 moorden uitvoeren
Elke tegenstander is belangrijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hij een belangrijke tegenstander heeft uitgeschakeld?
Wil je wellicht 2 klappen voor je kop? 2 Blauwe ogen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Tien, dan?
Ik vind je pogingen erg aandoenlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net TWEE dikke hints gegeven
Eerder verspilde moeitequote:Op vrijdag 1 december 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind je pogingen erg aandoenlijk.
Jeejquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Yurithemaster +2
Oké.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
er is morgen wel iemand met het goede antwoord en iemand die het goedrekent
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:10 schreef broer het volgende:
Stel een vraag. We zullen zien hoe druk het wordt.
Ik heb de tijd wacht nog ff af, wilde er geen 1-2'tje van makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Nee, gokken is het toch niet voor mij. Dat is bij de vraag van Nembrionic wel aangetoond.
Ik vrees dat je tot morgen moet wachten.
is idd precies het rijtje wat op wiki staatquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Kaapverdië, Senegal, Gambia, Mauritanië, Mali, Burkina Faso, Niger, Nigeria, Tsjaad, Soedan.
Doe dat, want dit is ook wel erg toevallig, vind je nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:28 schreef JediMindTricks het volgende:
Volgende keer zal ik ze in een andere volgorde zetten, ok ?.
zeer correctquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:39 schreef Jayhawk het volgende:
joetjsenko janoekovitsj
Schrijfster iig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:43 schreef Jayhawk het volgende:
wie?
[[url=http://www.imagehost.nl/thumbs/tn_Afx37498.jpg]afbeelding][/URL]
Brainstormenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
maar je hebt wel gelijk
2 toch ?quote:
Sja...weet alleen die van NAC eigenlijk Ferry ....... , was een maat van Engelaar geloof ik toen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 voetballers die door een auto-ongeluk zijn overleden
mensje van keulen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:43 schreef Jayhawk het volgende:
wie?
[[url=http://www.imagehost.nl/thumbs/tn_Afx37498.jpg]afbeelding][/URL]
Daarmee zou het samen kunnen hangen. Ik bedoel eigenlijk meer wat is de werking van het hormoon precies?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef SaskiaR het volgende:
Bloeddruk op het juiste peil houden?
deoxyribonucleic acidquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
desoxyribo nuclein acid
Ik heb al geantwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Oh, nu zie ik hem ineens niet meer:( maargoed, enig idee?
Gek genoeg dacht ik dat al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
Ow ja, maar da's fout.
Inderdaad, dat doet mijn vrouwquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:54 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zie jou ook niet als een naaitype...
Roofingburner + 2quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Quilt.
Je kunt zeggen wat je wilt, ik ben geen huisvrouw of - moeder.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Lienekien als desperate housewife?
Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Quilt.
Hè. Nou zijn mijn vooroordelen wat jou betreft even flink bevestigd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?![]()
Ik zit regelmatig 's avonds lekker te quilten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef macondo het volgende:
Een klauwhamer?
Tut tut... ga je weer de militante Lienekenau uithangen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hè. Nou zijn mijn vooroordelen wat jou betreft even flink bevestigd.
Ja. En hoe noemen we wat jij uithangt, of ben je gewoon je charmante macho zelf?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Tut tut... ga je weer de militante Lienekenau uithangen?![]()
Mark_V +2 voor het juiste antwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
wat een naaivragen zeg, als ik de beurt krijg, stel ik 20 autovragen
het anwoord is bankhamer
Lien doe es lief
Ik doe hartstikke lief. Doe jij es lief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
het anwoord is bankhamer
Lien doe es lief
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben de liefheid zelve, mij van niet liefheid beschuldigen is blasfemie...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke lief. Doe jij es lief.
quote:
Als je dat lief noemt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben de liefheid zelve, mij van niet liefheid beschuldigen is blasfemie...
Kutvraag. Het is trouwens 'deze brik'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vraag beantwooorden jij, klagen kan later weer.....![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:54 schreef Soempie het volgende:
een spyker? of zeg ik nu weer iets doms
Nou, ons Mark is nog niet helemaal wakker.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held! Een C8 Lafayette om precies te zijn.....
Check out the big brain on Soempie +1
Val jij nou op mannen of op vrouwen, Mark? Er werd een paar delen geleden gesuggereerd dat je homo was, maar ik herinner me niet dat er uitsluitsel volgde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Mark_V het volgende:
Toch nog maar 19 autovragen doen dan?![]()
![]()
![]()
Welke auto hangt aan de muur van soempies kamer?
Waarom is dat van belang?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Val jij nou op mannen of op vrouwen, Mark? Er werd een paar delen geleden gesuggereerd dat je homo was, maar ik herinner me niet dat er uitsluitsel volgde.
Wat denk je wel niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:03 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb geen zin in een vernietigend persoonlijkheidsheidsoordeel van jou naar aanleiding van mijn antwoord....
Nah zeer sumier (ik zit op een stoel), maar ok dan maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef Soempie het volgende:
Ha dat zit in een plant.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:12 schreef Soempie het volgende:
Vertel er eens meer over dan? Ze zijn kleurloos en kunnen vanalles worden: bladgroenkorrels en iets met zetmeel. Nog meer? Of zit ik sowieso fout?
Ja, dus?quote:
Ja, te makkelijk dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef Mark_V het volgende:
vaste stof vs vloeistof
quote:
Soempie is op stoom.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Soempie het volgende:
radiohead the bends?
Ik heb het nooit geleerd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:30 schreef Strax het volgende:
ik weet dat er overhalen en terugtrekken inzit, op denk ik plaats 2 en 3..
maar ja ik heb dit dan ook op de BASISschool gehad en das al heel lang geleden
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef SaskiaR het volgende:
laatste keer dat ik gebreid heb was 15 jaar geleden![]()
Een makkelijke autovraag, die ook voor vrouwen te beantwoorden is:
Wie presenteren Top Gear?
In 1 post aub.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef Mark_V het volgende:
james may, richard hammond, jeremy clarkson
en the stig natuurlijk
Mja, inderdaad. Ik zat ook met die achternaam. En z'n voornaam dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef Mark_V het volgende:
Sorry soemp, ik kon maar niet op de achternaam van die derde komen. Is volgens mij ook niet echt een volwaardige presentator, hij hangt er altijd maar een beetje bij.
Kom, beperk jezelf niet zo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef Mark_V het volgende:
Je kan kiezen uit:
Reve/Sex/Autos en techniek....
Nee, kattenliefhebber.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Gezien je avatar moet je toch ook wel tekenfilmofiel zijn?
Die had ik ook!quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik had vroeger een allstar douchegelflacon![]()
,
Ik hem 'm gisteren gezien en tegen alle verwachtingen in wellicht de beste Bondfilm ooit (voor mij dan).quote:
Die was al vergeven, alleen stond nergens dikgedruktquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Jayhawk het volgende:
WooZ +2
nog van Mensje van Keulen
Punten in deel 470:
Nembrionic +4
Yurithemaster +2
Gooitzen +2
Jayhawk +2
SaskiaR +4
WooZ + 4
Lienekien +2
Roofingburner + 2
Mark_V +8
Soemp +6
vdvorst +2
SaskiaR +2quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef SaskiaR het volgende:
Martin Campbell
Ik ga liever naar een andere film.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef Mark_V het volgende:
Ja, wat is er roofingbrander?
En James Bond is zekers cool, nieuwe film nog niet gezien alleen (geen tijd), zin om samen te gaan Lien?
Zoals daar zijn?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een andere film.
Ouch pwned wie ene n00b....quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef RoofingBurner het volgende:
dit is een Mark V, maar da's een Jaguar.
[afbeelding]
Op het moment zou ik het even niet weten. Een van de laatste waar ik heengeweest ben, was Tapas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |