Oké.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
er is morgen wel iemand met het goede antwoord en iemand die het goedrekent
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:10 schreef broer het volgende:
Stel een vraag. We zullen zien hoe druk het wordt.
Ik heb de tijd wacht nog ff af, wilde er geen 1-2'tje van makenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Nee, gokken is het toch niet voor mij. Dat is bij de vraag van Nembrionic wel aangetoond.
Ik vrees dat je tot morgen moet wachten.
is idd precies het rijtje wat op wiki staatquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:22 schreef JediMindTricks het volgende:
Kaapverdië, Senegal, Gambia, Mauritanië, Mali, Burkina Faso, Niger, Nigeria, Tsjaad, Soedan.
Doe dat, want dit is ook wel erg toevallig, vind je nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:28 schreef JediMindTricks het volgende:
Volgende keer zal ik ze in een andere volgorde zetten, ok ?.
zeer correctquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:39 schreef Jayhawk het volgende:
joetjsenko janoekovitsj
Schrijfster iig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:43 schreef Jayhawk het volgende:
wie?
[[url=http://www.imagehost.nl/thumbs/tn_Afx37498.jpg]afbeelding][/URL]
Brainstormenquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
maar je hebt wel gelijk
2 toch ?quote:
Sja...weet alleen die van NAC eigenlijk Ferry ....... , was een maat van Engelaar geloof ik toen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
Noem 4 voetballers die door een auto-ongeluk zijn overleden
mensje van keulen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:43 schreef Jayhawk het volgende:
wie?
[[url=http://www.imagehost.nl/thumbs/tn_Afx37498.jpg]afbeelding][/URL]
Daarmee zou het samen kunnen hangen. Ik bedoel eigenlijk meer wat is de werking van het hormoon precies?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:16 schreef SaskiaR het volgende:
Bloeddruk op het juiste peil houden?
deoxyribonucleic acidquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
desoxyribo nuclein acid
Ik heb al geantwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Oh, nu zie ik hem ineens niet meer:( maargoed, enig idee?
Gek genoeg dacht ik dat al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
Ow ja, maar da's fout.
Inderdaad, dat doet mijn vrouwquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:54 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zie jou ook niet als een naaitype...
Roofingburner + 2quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Quilt.
Je kunt zeggen wat je wilt, ik ben geen huisvrouw of - moeder.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Lienekien als desperate housewife?
Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Quilt.
Hè. Nou zijn mijn vooroordelen wat jou betreft even flink bevestigd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?![]()
Ik zit regelmatig 's avonds lekker te quilten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef macondo het volgende:
[..]Hou je toevallig ook van de Pet Shop Boys, Abba en het songfestival?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef macondo het volgende:
Een klauwhamer?
Tut tut... ga je weer de militante Lienekenau uithangen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hè. Nou zijn mijn vooroordelen wat jou betreft even flink bevestigd.
Ja. En hoe noemen we wat jij uithangt, of ben je gewoon je charmante macho zelf?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Tut tut... ga je weer de militante Lienekenau uithangen?![]()
Mark_V +2 voor het juiste antwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
wat een naaivragen zeg, als ik de beurt krijg, stel ik 20 autovragen
het anwoord is bankhamer
Lien doe es lief
Ik doe hartstikke lief. Doe jij es lief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
het anwoord is bankhamer
Lien doe es lief
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben de liefheid zelve, mij van niet liefheid beschuldigen is blasfemie...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke lief. Doe jij es lief.
quote:
Als je dat lief noemt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben de liefheid zelve, mij van niet liefheid beschuldigen is blasfemie...
Kutvraag. Het is trouwens 'deze brik'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vraag beantwooorden jij, klagen kan later weer.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |