Heb je het opgezocht dan ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:50 schreef broer het volgende:
Als ik nu nog antwoord, denkt iedereen dat ik het heb opgezocht.
Nee. Alleen of het 'sintelbaan' was.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je het opgezocht dan ?
Gelukkig geef jij mijn antwoord.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
de eerste baan die 400 meter lang is?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
de eerste baan die 400 meter lang is?
Maar je antwoord Googlen om te controleren of het goed is is ook niet toegestaan heurquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:52 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Alleen of het 'sintelbaan' was.
Jawel. Maar dan loop je ook de kans om de rest van het antwoord te lezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
Maar je antwoord Googlen om te controleren of het goed is is ook niet toegestaan heur
Niet "jawel". Je moet gewoon helemaal niet Googlen tenzij je een vraag gaat stellen en je wilt zeker weten dat je ZELF het antwoord wel weet.quote:
Dat komt omdat er geen ruk aan is als je het kan opzoekenquote:Ik wil, kortom, het risico gewoon niet lopen. Je wordt zo snel een paria, hier.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef broer het volgende:
De 'License to kill'?
Die license had 'ie al. Daarbij vroeg ik waar de 2 nullen voor staan..niet de 7quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
De 7de man die een licence to kill heeft?
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde het antwoord controleren nadat je het gegeven had.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Niet "jawel". Je moet gewoon helemaal niet Googlen tenzij je een vraag gaat stellen en je wilt zeker weten dat je ZELF het antwoord wel weet.
Maar Googlen om je antwoord te controleren voordat je het hier neerzet is not done.
Nee, dat klopt. Al heb ik wel eens het idee dat je hier al veroordeeld bent als er maar de minste twijfel is.quote:Dat komt omdat er geen ruk aan is als je het kan opzoeken
Alleen dat de geheim agent met 00 in de naam de bevoegdheid heeft om te doden. Dat dacht ik tenminste altijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Wat bedoel je hiermee?
slaap al voor de helft dus de andere helft gaat ook maar naar bedquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die license had 'ie al. Daarbij vroeg ik waar de 2 nullen voor staan..niet de 7
Nops. Die bevoegdheid heeft hij al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Alleen dat de geheim agent met 00 in de naam de bevoegdheid heeft om te doden. Dat dacht ik tenminste altijd.
Ga doorquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Dat hij de license ook daadwerkelijk gebruikt heeft?
Je gokt niet..je denkt door nav de hintsquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef broer het volgende:
(En ik heb er nog wel zo'n hekel aan om te gokken. Want dáár vind ik dan weer niks aan.)
Dat is wat veelquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
100 moorden uitvoeren
Elke tegenstander is belangrijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hij een belangrijke tegenstander heeft uitgeschakeld?
Wil je wellicht 2 klappen voor je kop? 2 Blauwe ogen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Tien, dan?
Ik vind je pogingen erg aandoenlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net TWEE dikke hints gegeven
Eerder verspilde moeitequote:Op vrijdag 1 december 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind je pogingen erg aandoenlijk.
Jeejquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Yurithemaster +2
Oké.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
er is morgen wel iemand met het goede antwoord en iemand die het goedrekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |