Zei een ado supporterquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Ludacriss het volgende:
Dag Feyenoord! Niet slim... gaan nu wel uitgesloten worden.
no commentquote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef ILCILA het volgende:
vertel eens jongens, what happend?
In het recente verleden zijn al wat dingetjes voorgevallen, het 'bierincident' tegen Blackburn en nu dit .. ik vrees dat je nog wel eens gelijk kan krijgenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Ludacriss het volgende:
Dag Feyenoord! Niet slim... gaan nu wel uitgesloten worden.
Ik denk dat hij niet aanwezig was in het stadionquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar het verhaal van JorienvdHerik.. ik ben benieuwd of hij kan vertellen wat er nou precies is gebeurt.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
Ze kunnen niet eens winnen van een meisje?
toch heeft ie gelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef Doornenburg het volgende:
Derksen![]()
Ja Feyenoord was bezig met het opbouwen van een team. Maar gaat nu UEFA cup inkomsten missen (hooguit 2 miljoen). Hierdoor kunnen ze niet doorgroeien
Derksen![]()
Nou dat kan ik ook wel... dikke rellenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar het verhaal van JorienvdHerik.. ik ben benieuwd of hij kan vertellen wat er nou precies is gebeurt.
en die andere lantaarnpaal ...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen ze Harry niet achterlaten als onderpand.
Wislaw thuis kan nog leuk worden. Een paar jaar geleden moesten ze tegen NEC. Ik weet nog wel dat ze met bussen vol met wapens hier in Nederland kwamen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt een teringzooi, erger kan niet gewoon![]()
Feyenoord zal wel een uitsluiting van Europees voetbal, of een heleboel wedstrijden zonder supporters tegemoet kunnen zien ben ik bang.
Ik hoop dat de wedstrijd tegen Wislaw Krakau nog wél met supporters gespeeld mag worden, daar heb ik al een kaartje voor gekocht![]()
Alleen voor de keeper, recht in zijn handen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en die andere lantaarnpaal ...
wat een drama wedstrijd was het ook zeg , totaaal geen dreiging ... of ook maar iets wat op een aanval leek !!!
Jorien sluit wel een leninkje afquote:
Utrecht had ook niet echt positieve ervaringen met Poolse fansquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Wislaw thuis kan nog leuk worden. Een paar jaar geleden moesten ze tegen NEC. Ik weet nog wel dat ze met bussen vol met wapens hier in Nederland kwamen.
en zolang de politiek niet opstaat zal er niks veranderen ...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef Stefkuh het volgende:
triest volk... zal het altijd blijven
idd nou zegquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef xJapser het volgende:
Timmer zag er beroerd uit
Inderdaad, zwaar teleurgesteld zeker, hij had de tranen in z'n ogenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef xJapser het volgende:
Timmer zag er beroerd uit
Ja! de politiek! laten we van alle voetbalsupporters vingerafdrukken en irisscannen afnemen, het is immers groter tuig dan terroristen...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en zolang de politiek niet opstaat zal er niks veranderen ...
Ik vind het erg voor de supporters. Het tuig waar we het hier over hebben mogen ze door de knieschijven schieten.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Fetai het volgende:
Uitsluiting voor Europese toernooien vind ik echt belachelijk.
Is al geprobeerd, helpt niet. Exit. Jammer dan.quote:Laat ze dan een flink aantal wedstrijden zonder publiek spelen.
Waarom? Hopelijk krijgen die eikels een flinke straf. Feyenoord kan hier toch niet veel aan doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Falco het volgende:
Hopelijk krijgt Feyenoord een zware straf.
Mij lijkt het ook belachelijk, al is de kans dat het gebeurt wel aanwezig, natuurlijk. Maar een club straffen met uitsluiting voor de daden van een groep mensen die doet alsof ze de club steunen, gaat erg ver.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Fetai het volgende:
Uitsluiting voor Europese toernooien vind ik echt belachelijk. Laat ze dan een flink aantal wedstrijden zonder publiek spelen.
Niet goed voor nederlandse clubs in de komende jaren op europees niveau, maar zou wel uiterst terecht zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Falco het volgende:
Hopelijk krijgt Feyenoord een zware straf.
Wanneer is dit geprobeerd? Alweer een hele tijd geleden geloof ik dat er meer dan 1 keer gespeeld moest worden zonder publek....quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor de supporters. Het tuig waar we het hier over hebben mogen ze door de knieschijven schieten.
[..]
Is al geprobeerd, helpt niet. Exit. Jammer dan.
Voetbalsupporters? Gebruik je nou echt het woord "voetbalsupporters" hier? Sorry, maar dit is gewoon tuig. Van mij part een vastketenen en aan het werk zetten 18 uur per dag. Opzoutenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja! de politiek! laten we van alle voetbalsupporters vingerafdrukken en irisscannen afnemen, het is immers groter tuig dan terroristen...
Die wordt in het ergste geval niet meer gespeeld, maar waarschijnlijk zeker zonder publiek.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Wislaw thuis kan nog leuk worden. Een paar jaar geleden moesten ze tegen NEC. Ik weet nog wel dat ze met bussen vol met wapens hier in Nederland kwamen.
Vorige editie van de Uefa-cup.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef Fetai het volgende:
Wanneer is dit geprobeerd? Alweer een hele tijd geleden geloof ik dat er meer dan 1 keer gespeeld moest worden zonder publek....
Het gaat om supporters MET kaartje, maar op de vrije markt gekocht... ondanks een negatief advies van Feyenoord door Nancy ook aan Nederlanders verkocht...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef xJapser het volgende:
Mja als het supporters betreft ZONDER kaartje die buiten de deur voor overlast zorgden lijkt het me een logische stap vanuit UEFA oogpunt om Feyenoord te schorsen ,want dat is voor hun het bewijs dat je die club nergens meer heen sturen. Op basis van wat er in het stadion zelf gebeurde...tsja....dat weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Hier spreekt een Feyenoordhart.
Al ruim acht jaar ga ik naar de Kuip. In goede en slechte tijden. In goed en slecht weer.
Ik verafschuw iedere vorm van geweld / dreigementen. Tevens het elkaar haten om het zijn voor een bepaalde 'voetbalclub'.
Ik zie het met Feyenoord de laatste jaren aftakelen. Ook al gebeurd dit ben ik er altijd bij om ze sportief te supporten.
Nu zie ik dit soort dingen en breekt mn hart. Dat er dit soort supporters het kapot moeten maken voor de andere én voor de goedwillige supporters. Wat heb je hier nou aan, dit is toch te gek voor woorden.
Ik hoop dat deze supporters worden geidentificeerd en alleen een onmenselijke hoge boete krijgen plus levenslang stadionverbod. Deze mensen zijn de parasieten van het voetbal, of ze nou Feyenoorder zijn of niet. Wegwezen met dit volk en laat de echte supporters op een goede manier in goede en slechte tijden hun club aanmoedigen in goede en slechte tijden!
Ze zijn gek geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Malibu-06 het volgende:
ZE SPELEN DOOOR!!
Respect.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Hier spreekt een Feyenoordhart.
Al ruim acht jaar ga ik naar de Kuip. In goede en slechte tijden. In goed en slecht weer.
Ik verafschuw iedere vorm van geweld / dreigementen. Tevens het elkaar haten om het zijn voor een bepaalde 'voetbalclub'.
Ik zie het met Feyenoord de laatste jaren aftakelen. Ook al gebeurd dit ben ik er altijd bij om ze sportief te supporten.
Nu zie ik dit soort dingen en breekt mn hart. Dat er dit soort supporters het kapot moeten maken voor de andere én voor de goedwillige supporters. Wat heb je hier nou aan, dit is toch te gek voor woorden.
Ik hoop dat deze supporters worden geidentificeerd en alleen een onmenselijke hoge boete krijgen plus levenslang stadionverbod. Deze mensen zijn de parasieten van het voetbal, of ze nou Feyenoorder zijn of niet. Wegwezen met dit volk en laat de echte supporters op een goede manier in goede en slechte tijden hun club aanmoedigen in goede en slechte tijden!
Dit begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
Ze zijn gek geworden.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
Feyenoord-vak vol, drie Nancy supporters over. En nog hoor ik alleen de Nancy supporters.
En flikker toch als jij denkt dat alle gasten buiten het uitvak brave koorknaapjes zijn .... politie zet niet voor niets die middelen inquote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker toch op alsof alle gasten die buiten het uitvak zitten notoire hooligans zijn.... Het is logisch als dat er fans op de bonnefooi gaan.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gelukkig hebben ze de Kuyt-miljoenen nog in de kas
dit was een slechte grap neem ik aan?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kunnen ze heel veel Harry's voor kopen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nog effe johquote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Dat wordt w.s. het faiilliet voor F'noord en voorlopig een paar jaar uitsluiting voor Europees voetbal.
Laat die 'supporters' er maar trots op zijn.
85 minuut het kan inderdaad nog!!! alles of niets ole ole!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ALLES OF NIETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dat weet je niet. Er is wel eens voor minder, buitensporig geweld gebruikt door de poliitie. Zou jij als utrechter wel moeten weten.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En flikker toch als jij denkt dat alle gasten buiten het uitvak brave koorknaapjes zijn .... politie zet niet voor niets die middelen in
Stemming was al gezet met het bericht wat van Feijenoord uitging "doe rustig want we hebben een slechte naam".quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
En toch... als Nancy tegen advies van Feyenoord in aan Nederlanders kaarten in de losse verkoop heeft gedaan, dan vind ik dat Nancy net zo goed schuldig is dat die relschoppers er uberhaupt kunnen zijn.
Ik ben toch wel heel erg bang dat het een zware straf wordt ... een paar wedstrijden zonder publiek minimaal vermoed ikquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Timmer en Huysegems wel verlangen naar de gezellige Europese AZ avonturen nu
Das wat anders als "het falliet".quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heel erg bang dat het een zware straf wordt ... een paar wedstrijden zonder publiek minimaal vermoed ik
Maar als Utrechter heb ik nog niet meegemaakt dat er 'om helemaal niets' geweld werd gebruikt. Ik ben het wel met je eens dat er soms buitensporig geweld wordt gebruiktquote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Er is wel eens voor minder, buitensporig geweld gebruikt door de poliitie. Zou jij als utrechter wel moeten weten.
En dat is natuurlijk reden genoeg om je club helemaal naar de kanker te helpen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Keltie het volgende:
Sjah, dat werkt als een rooie lap op een stier.
Let maar op. Ze worden, gezien de reputatie, zwaar gestraft en beboet.quote:
Golfer chargeert, maar financieel zal het een behoorlijke dreun voor Feyenoord zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das wat anders als "het falliet".
Fucking 21e eeuw, een onsje zelfcontrole svp..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stemming was al gezet met het bericht wat van Feijenoord uitging "doe rustig want we hebben een slechte naam".
Dan ben je helemaal een debiel als je je eigen club zo te kakken zet.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Keltie het volgende:
Stemming was al gezet met het bericht wat van Feijenoord uitging "doe rustig want we hebben een slechte naam".
Zéventien woorden: Oprotten naar waar je vandaan kwam, als je hier toch alleen maar komt als er sensatie is.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén woord: schandalig.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dadelijk moet Feyenoord Drente en v Hooydonk óók nog verkopen omdie miljoenenboete te betalen.![]()
Ik houd ook van jou.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zéventien woorden: Oprotten naar waar je vandaan kwam, als je hier toch alleen maar komt als er sensatie is.
Zo is het, compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Dan ben je helemaal een debiel als je je eigen club zo te kakken zet.
Een knaak en een bos wortelsquote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe hoog schat jij zn marktwaarde![]()
Net als Inter zeker, dat viel uiteindelijk ook reuze mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Let maar op. Ze worden, gezien de reputatie, zwaar gestraft en beboet.
Agh jongen, iedereen reageert op een voetbalrel alsof het een wereldramp is.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal een debiel als je je eigen club zo te kakken zet.
Goh.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Let maar op. Ze worden, gezien de reputatie, zwaar gestraft en beboet.
Joh, als ze dat niet doen worden hun ramen ingegooid en hun kinderen geterroriseerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja komt jongens ons legioen moeten we nog ff bedanken![]()
Zwaar overdreven en zielig, zoals altijd bij Derksen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Ben het zowaar wel eens met Derksen..
Marktwert: 1.800.000quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
DIT zal inmiddels wel niet meer kloppen.![]()
Wie is dat in jou avatar?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Joeriii het volgende:
Onno oprotten!!!
Nee hoor, er zijn een maar een paar zielig, je vriendjes in Nancy bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Keltie het volgende:
Zwaar overdreven en zielig, zoals altijd bij Derksen.
persie lijkt mijquote:
jaah? je bent het er mee eens dat alle mensen die 'netjes' mee zijn gereisdtdtdtdt met de officiele regeling allemaal een stadionverbod moeten krijgen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Ben het zowaar wel eens met Derksen..
Spreekwoordelijk wel, want de kas was al flink leeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef Keltie het volgende:
Goh.
Betekent nog niet dat ze falliet gaan sjap.
Zou terecht zijn. Feijenoord heeft hiervoor gewaarschuwd!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef Freeflyer het volgende:
Als ik dit zo hoor van Onno dan kan Nancy ook nog wel eens op gaan draaien voor de ontstane problemen.
Drogargument .. het zijn uiteindelijk de fans van Feyenoord die zich misdroegen, niet die van Nancy....quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef Freeflyer het volgende:
Als ik dit zo hoor van Onno dan kan Nancy ook nog wel eens op gaan draaien voor de ontstane problemen.
Jupiler league wat ik je bromquote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk wel, want de kas was al flink leeg.
Dus nog een flinke boete er overheen, mischien sponsoren die zich terugtrekken en geen inkomsten meer van Europees voetbal.
You do the match.
Investeren in nieuwe spelers, vergeet het maar.
Jij weerspeigelt dan blijkbaar dat deel van de maatschappij.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Keltie het volgende:
Het is gewoon een weerspiegeling van de maatschappij en het "Ik mag dit niet, dus we doen het lekker toch" kom je overal tegen.
Zodra een wout zegt dat je weg moet, blijf je vaak even hangen om te kijken wat er is.
Wanneer heeft hij dat gezegd dan? Verzin geen stomme dingen joh. Denk ff na. Het is tiefustreurig dat de goeien "opnieuw" moeten lijden, en de club helemaal de dupe is nu.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef Brownietje het volgende:
[..]
jaah? je bent het er mee eens dat alle mensen die 'netjes' mee zijn gereisdtdtdtdt met de officiele regeling allemaal een stadionverbod moeten krijgen?
jaah derksen we weten nou wel dat je op geert hebt gestemd.
Jah, alleen ik weerspiegel datquote:Op donderdag 30 november 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij weerspeigelt dan blijkbaar dat deel van de maatschappij.
Als een agent mij sommeert door te lopen, doe ik het namelijk wel. Ik ben geen sensatiezoeker.
ik geloof dat het huidige contract dit jaar afliep [??]quote:Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef Eightball het volgende:
Hoe lang heeft Fortig eigenlijk nog een contract met F.?
Natuurlijk zou dat niet terecht zijn, duh.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou terecht zijn. Feijenoord heeft hiervoor gewaarschuwd!
even verder kijken dan je neus lang is.. het moet ook juridisch hard te maken zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Drogargument .. het zijn uiteindelijk de fans van Feyenoord die zich misdroegen, niet die van Nancy....
Derksen heb nog nooit goed gepraat.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef renz0r het volgende:
Derksen praat gewoon goed.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef Eightball het volgende:
Hoe lang heeft Fortig eigenlijk nog een contract met F.?
Weet niet of dat tussentijds verlengd is.quote:Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen 2004/2005 is Fortis exclusief hoofdsponsor van Feyenoord. Hiertoe hebben beide partijen vandaag een overeenkomst getekend voor een periode van drie jaar. Naast shirtsponsoring van het eerste elftal sponsort Fortis ook de Sportclub Feyenoord voor diezelfde per
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef Brownietje het volgende:
Ach zo is Married with children zei die joodsche mevrouw net.
Daar gaat het niet om. Feyenoord heeft ver van tevoren aangegeven dat dit kon gebeuren. De Fransen luisteren niet, en het gebeurt. Kun je dat dan aan Feyenoord aanrekenen? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als dat zo is zal Fortis zich ook wel even achter de oren krabben voordat ze tot verlenging overgaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik geloof dat het huidige contract dit jaar afliep [??]
Nancy heeft TEGEN UITDRUKKELIJK ADVIES VAN FEIJENOORD toch kaarten verkocht aan Feijenoord-'supporters'. Die moeten daarvoor ook gestraft worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Natuurlijk zou dat niet terecht zijn, duh.
Wat een verstand.
Lol, geloof je het zelf nou echt?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
even verder kijken dan je neus lang is.. het moet ook juridisch hard te maken zijn.
Denk je nou echt dat de UEFA daar naar kijktquote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
even verder kijken dan je neus lang is.. het moet ook juridisch hard te maken zijn.
Alsof de UEFA dat boeit?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Feyenoord heeft ver van tevoren aangegeven dat dit kon gebeuren. De Fransen luisteren niet, en het gebeurt. Kun je dat dan aan Feyenoord aanrekenen? Lijkt me niet.
Dat zei die net meteen na afloop van de wedstrijd. De mensen in het uitvak zijn geen echte feyenoordsupporters, hebben zich misdragen en hebben voor problemen gezorgd. (behalve dat dan met dat raampje dat er uit ging)quote:Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat gezegd dan? Verzin geen stomme dingen joh. Denk ff na. Het is tiefustreurig dat de goeien "opnieuw" moeten lijden, en de club helemaal de dupe is nu.
Onzin .. het zijn Feyenoord-fans die zich misdragen ... dat kan je Nancy toch niet aanrekenen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Feyenoord heeft ver van tevoren aangegeven dat dit kon gebeuren. De Fransen luisteren niet, en het gebeurt. Kun je dat dan aan Feyenoord aanrekenen? Lijkt me niet.
Ado ging door de hekken naar Utrecht hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Het hooliganisme rukt weer op in NL
Hoe kan dat ?
Ado supporters op het veld, Utrecht supporters door hekken naar ado, en nu dit, allemaal in korte tijd
Denk niet dat het extra oprukt.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kan dat ?
Ado supporters op het veld, Utrecht supporters door hekken naar ado, en nu dit, allemaal in korte tijd
Dan bestaat er ook nog zoiets als beroep aantekenen... goede advocaat erop en hup...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alsof de UEFA dat boeit?
Die lezen 2 dingen: "Feijenoord" en "Rellen". Denken aan het bierincident en aan "Sporting" > Hatsee.
Reken er maar niet op.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Die moeten daarvoor ook gestraft worden.
LOLquote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Met Kuijt was dit nooit gebeurt !1!1
Als je een beetje opgelet had, dan wist je dat er geen Utregfan in het ADO-vak is geweest ... het waren de ADO-fans die door het hek heenbrakenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe kan dat ?
Wat had Feijenoord moeten doen? Ze illigaal ontvoeren en opsluiten in de Kuip?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onzin .. het zijn Feyenoord-fans die zich misdragen ... dat kan je Nancy toch niet aanrekenen?
En utrecht ging zelf ook door een ander hek naar de lange zijde, maar goedquote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ado ging door de hekken naar Utrecht hoor.
Ik geef voor de verandering eens een keertje gelijk Robbiequote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ado ging door de hekken naar Utrecht hoor.
Daar ging het niet om .. Utreg is helemaal niet bij ADO geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En utrecht ging zelf ook door een ander hek naar de lange zijde, maar goed
Ja ok das waar hequote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar ging het niet om .. Utreg is helemaal niet bij ADO geweest
Alsof de UEFA zich wat aantrekt van een advocaatquote:Op donderdag 30 november 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan bestaat er ook nog zoiets als beroep aantekenen... goede advocaat erop en hup...
nee joh, is nazi-groetquote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tering hij wijst! Wat erg! Traangas!
Dan maken we het even wat simpeler:quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onzin .. het zijn Feyenoord-fans die zich misdragen ... dat kan je Nancy toch niet aanrekenen?
Maak'em dood! NU!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tering hij wijst! Wat erg! Traangas!
Volgens Timmer wel hoor, stoeltjes richting stewards.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Brownietje het volgende:
Zag je die stoel vallen vlak achter Timmer? Die kwam niet uit het uitvak vandaan hoor.
ik zie fotofuck materiaalquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alleen om die koppen zou de ME ze al kapot moeten trappen
Hahaha. Goeie.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:24 schreef DaMart het volgende:
Dan maken we het even wat simpeler:
Je buurman geeft een feest in zijn achtertuin. Jij geeft aan dat je je broertje niet meeneemt, omdat hij na 1 slok bier agressief wordt. Toch laat je buurman hem toe... broertje zuipt, wordt agressief en slaat iemand ko. Nu willen ze het jou aanrekenen, want het was jouw broer en de buurman kon er niets aan doen... het was immers jouw broer...
Die ziet het onderscheid niet hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Eightball het volgende:
[..]
Volgens Timmer wel hoor, stoeltjes richting stewards.
Vergelijking die slaat als een lul op een drumstel ... ik zal het effe makkelijker voor jou maken:quote:Op donderdag 30 november 2006 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maken we het even wat simpeler:
Je buurman geeft een feest in zijn achtertuin. Jij geeft aan dat je je broertje niet meeneemt, omdat hij na 1 slok bier agressief wordt. Toch laat je buurman hem toe... broertje zuipt, wordt agressief en slaat iemand ko. Nu willen ze het jou aanrekenen, want het was jouw broer en de buurman kon er niets aan doen... het was immers jouw broer...
Kun jij niet gewoon oprotten als je toch niks toe te voegen hebt? Sensatiezoeker.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:26 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hahaha. Goeie.
Wel hééél simpel hè?
Ze hadden geen keus hoor. Meer kaarten kregen ze niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
Er worden kaarten verkocht en Feyenoord-fans besluiten om niet georganiseerd te gaan, maar zelf op de bonnefooi.
Dan heb je altijd nog wel de keuze om je te gedragen of nietquote:Op donderdag 30 november 2006 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze hadden geen keus hoor. Meer kaarten kregen ze niet.
En dat zeg jij? Onbehouwen boer Harms?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Sensatiezoeker.
En hoe had Feijenoord dit moeten voorkomen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vergelijking die slaat als een lul op een drumstel ... ik zal het effe makkelijker voor jou maken:
Er worden kaarten verkocht en Feyenoord-fans besluiten om niet georganiseerd te gaan, maar zelf op de bonnefooi. De Feyenoord-fans misdragen zich tijdens de wedstrijd en zorgen er uiteindelijk voor dat de wedstrijd onderbroken wordt. Vind je het dan gek dat Feyenoord uiteindelijk aangepakt gaat worden
Ja bij overlijden is het eerste wat doen je seizoenkaart op marktplaats zettenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef bergkampf het volgende:
OP marktplaats.nl kwam ik net dit tegen (heb zn telefoonnummer en emailadres maar weggelaten)
te koop wegens overlijdenis in Nancy Frankrijk:
een seizoenskaart van Feyenoord voor alle
thuiswedstrijden in het gezinsvak Z.
de vast prijs is: 50 euro
Nee hoor, ze werden gedwongen om te rellen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:29 schreef Eilanden het volgende:
Dan heb je altijd nog wel de keuze om je te gedragen of niet
Is die onzin nog steeds bezig?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
wat een moraalridder die Derksen
Nu niet meer.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is die onzin nog steeds bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |