Niet goed voor nederlandse clubs in de komende jaren op europees niveau, maar zou wel uiterst terecht zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Falco het volgende:
Hopelijk krijgt Feyenoord een zware straf.
Wanneer is dit geprobeerd? Alweer een hele tijd geleden geloof ik dat er meer dan 1 keer gespeeld moest worden zonder publek....quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor de supporters. Het tuig waar we het hier over hebben mogen ze door de knieschijven schieten.
[..]
Is al geprobeerd, helpt niet. Exit. Jammer dan.
Voetbalsupporters? Gebruik je nou echt het woord "voetbalsupporters" hier? Sorry, maar dit is gewoon tuig. Van mij part een vastketenen en aan het werk zetten 18 uur per dag. Opzoutenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja! de politiek! laten we van alle voetbalsupporters vingerafdrukken en irisscannen afnemen, het is immers groter tuig dan terroristen...
Die wordt in het ergste geval niet meer gespeeld, maar waarschijnlijk zeker zonder publiek.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Wislaw thuis kan nog leuk worden. Een paar jaar geleden moesten ze tegen NEC. Ik weet nog wel dat ze met bussen vol met wapens hier in Nederland kwamen.
Vorige editie van de Uefa-cup.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef Fetai het volgende:
Wanneer is dit geprobeerd? Alweer een hele tijd geleden geloof ik dat er meer dan 1 keer gespeeld moest worden zonder publek....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |