Het gaat om supporters MET kaartje, maar op de vrije markt gekocht... ondanks een negatief advies van Feyenoord door Nancy ook aan Nederlanders verkocht...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef xJapser het volgende:
Mja als het supporters betreft ZONDER kaartje die buiten de deur voor overlast zorgden lijkt het me een logische stap vanuit UEFA oogpunt om Feyenoord te schorsen ,want dat is voor hun het bewijs dat je die club nergens meer heen sturen. Op basis van wat er in het stadion zelf gebeurde...tsja....dat weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Hier spreekt een Feyenoordhart.
Al ruim acht jaar ga ik naar de Kuip. In goede en slechte tijden. In goed en slecht weer.
Ik verafschuw iedere vorm van geweld / dreigementen. Tevens het elkaar haten om het zijn voor een bepaalde 'voetbalclub'.
Ik zie het met Feyenoord de laatste jaren aftakelen. Ook al gebeurd dit ben ik er altijd bij om ze sportief te supporten.
Nu zie ik dit soort dingen en breekt mn hart. Dat er dit soort supporters het kapot moeten maken voor de andere én voor de goedwillige supporters. Wat heb je hier nou aan, dit is toch te gek voor woorden.
Ik hoop dat deze supporters worden geidentificeerd en alleen een onmenselijke hoge boete krijgen plus levenslang stadionverbod. Deze mensen zijn de parasieten van het voetbal, of ze nou Feyenoorder zijn of niet. Wegwezen met dit volk en laat de echte supporters op een goede manier in goede en slechte tijden hun club aanmoedigen in goede en slechte tijden!
Ze zijn gek geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Malibu-06 het volgende:
ZE SPELEN DOOOR!!
Respect.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Hier spreekt een Feyenoordhart.
Al ruim acht jaar ga ik naar de Kuip. In goede en slechte tijden. In goed en slecht weer.
Ik verafschuw iedere vorm van geweld / dreigementen. Tevens het elkaar haten om het zijn voor een bepaalde 'voetbalclub'.
Ik zie het met Feyenoord de laatste jaren aftakelen. Ook al gebeurd dit ben ik er altijd bij om ze sportief te supporten.
Nu zie ik dit soort dingen en breekt mn hart. Dat er dit soort supporters het kapot moeten maken voor de andere én voor de goedwillige supporters. Wat heb je hier nou aan, dit is toch te gek voor woorden.
Ik hoop dat deze supporters worden geidentificeerd en alleen een onmenselijke hoge boete krijgen plus levenslang stadionverbod. Deze mensen zijn de parasieten van het voetbal, of ze nou Feyenoorder zijn of niet. Wegwezen met dit volk en laat de echte supporters op een goede manier in goede en slechte tijden hun club aanmoedigen in goede en slechte tijden!
Dit begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
Ze zijn gek geworden.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
Feyenoord-vak vol, drie Nancy supporters over. En nog hoor ik alleen de Nancy supporters.
En flikker toch als jij denkt dat alle gasten buiten het uitvak brave koorknaapjes zijn .... politie zet niet voor niets die middelen inquote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Flikker toch op alsof alle gasten die buiten het uitvak zitten notoire hooligans zijn.... Het is logisch als dat er fans op de bonnefooi gaan.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gelukkig hebben ze de Kuyt-miljoenen nog in de kas
dit was een slechte grap neem ik aan?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kunnen ze heel veel Harry's voor kopen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |