Zei een ado supporterquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Ludacriss het volgende:
Dag Feyenoord! Niet slim... gaan nu wel uitgesloten worden.
no commentquote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef ILCILA het volgende:
vertel eens jongens, what happend?
In het recente verleden zijn al wat dingetjes voorgevallen, het 'bierincident' tegen Blackburn en nu dit .. ik vrees dat je nog wel eens gelijk kan krijgenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Ludacriss het volgende:
Dag Feyenoord! Niet slim... gaan nu wel uitgesloten worden.
Ik denk dat hij niet aanwezig was in het stadionquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar het verhaal van JorienvdHerik.. ik ben benieuwd of hij kan vertellen wat er nou precies is gebeurt.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef popolon het volgende:
Ze kunnen niet eens winnen van een meisje?
toch heeft ie gelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef Doornenburg het volgende:
Derksen![]()
Ja Feyenoord was bezig met het opbouwen van een team. Maar gaat nu UEFA cup inkomsten missen (hooguit 2 miljoen). Hierdoor kunnen ze niet doorgroeien
Derksen![]()
Nou dat kan ik ook wel... dikke rellenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar het verhaal van JorienvdHerik.. ik ben benieuwd of hij kan vertellen wat er nou precies is gebeurt.
en die andere lantaarnpaal ...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen ze Harry niet achterlaten als onderpand.
Wislaw thuis kan nog leuk worden. Een paar jaar geleden moesten ze tegen NEC. Ik weet nog wel dat ze met bussen vol met wapens hier in Nederland kwamen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt een teringzooi, erger kan niet gewoon![]()
Feyenoord zal wel een uitsluiting van Europees voetbal, of een heleboel wedstrijden zonder supporters tegemoet kunnen zien ben ik bang.
Ik hoop dat de wedstrijd tegen Wislaw Krakau nog wél met supporters gespeeld mag worden, daar heb ik al een kaartje voor gekocht![]()
Alleen voor de keeper, recht in zijn handen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en die andere lantaarnpaal ...
wat een drama wedstrijd was het ook zeg , totaaal geen dreiging ... of ook maar iets wat op een aanval leek !!!
Jorien sluit wel een leninkje afquote:
Utrecht had ook niet echt positieve ervaringen met Poolse fansquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Wislaw thuis kan nog leuk worden. Een paar jaar geleden moesten ze tegen NEC. Ik weet nog wel dat ze met bussen vol met wapens hier in Nederland kwamen.
en zolang de politiek niet opstaat zal er niks veranderen ...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef Stefkuh het volgende:
triest volk... zal het altijd blijven
idd nou zegquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef xJapser het volgende:
Timmer zag er beroerd uit
Inderdaad, zwaar teleurgesteld zeker, hij had de tranen in z'n ogenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef xJapser het volgende:
Timmer zag er beroerd uit
Ja! de politiek! laten we van alle voetbalsupporters vingerafdrukken en irisscannen afnemen, het is immers groter tuig dan terroristen...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en zolang de politiek niet opstaat zal er niks veranderen ...
Ik vind het erg voor de supporters. Het tuig waar we het hier over hebben mogen ze door de knieschijven schieten.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Fetai het volgende:
Uitsluiting voor Europese toernooien vind ik echt belachelijk.
Is al geprobeerd, helpt niet. Exit. Jammer dan.quote:Laat ze dan een flink aantal wedstrijden zonder publiek spelen.
Waarom? Hopelijk krijgen die eikels een flinke straf. Feyenoord kan hier toch niet veel aan doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Falco het volgende:
Hopelijk krijgt Feyenoord een zware straf.
Mij lijkt het ook belachelijk, al is de kans dat het gebeurt wel aanwezig, natuurlijk. Maar een club straffen met uitsluiting voor de daden van een groep mensen die doet alsof ze de club steunen, gaat erg ver.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef Fetai het volgende:
Uitsluiting voor Europese toernooien vind ik echt belachelijk. Laat ze dan een flink aantal wedstrijden zonder publiek spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |