over een hard langvormig objectquote:Op donderdag 30 november 2006 19:48 schreef ArendBarend het volgende:
Wil ik weten waar dit over gaat?
trustequote:
Klinkt nee als ja?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef mstr het volgende:
Bart, weet je wel dat we het erover hadden?
jaquote:
hooiquote:
pak dan mijn ideequote:
okeyquote:Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan
Maar ik moet eerst het verhaal weer weten
Gebruik de lite search.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:38 schreef Agorias het volgende:
"maak een samenvatting van 100 woorden"... ehm nee!
100 woorden is echt niet veel hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 20:38 schreef Agorias het volgende:
"maak een samenvatting van 100 woorden"... ehm nee!
quote:
Duik weer de kroeg inquote:
over?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef Agorias het volgende:
VERDOMME, moet ik toch een samenvatting gaan maken
hoezo lerem voor een soquote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef Agorias het volgende:
Straks maar weer verder met duits SO leren
Voor het geval ze weer een paar jaar op bezoek komen zekerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:56 schreef Agorias het volgende:
[..]
200 woorden duits, ik sta nu 8.5 voor duits gemiddeld en wil dat hoog houden
Gaystar.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:02 schreef Borkydude het volgende:
Hooooi
Weet iemand nog hoe dat kledingmerk van mij en Mstr heette?
Voetbal op tv he.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:06 schreef Agorias het volgende:
en het is weer stil.
Agorias sterf !!!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Agorias het volgende:
Wil iemand me aub doodwensen zodat ik dat heel tof in mijn sig kan zetten? hihihihi.
Sterf toch een tergend langzame pijnlijke dood. Niemand zal je missen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Agorias het volgende:
Wil iemand me aub doodwensen zodat ik dat heel tof in mijn sig kan zetten? hihihihi.
Ga 's ff dood jaquote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef Geeranne het volgende:
Mag ik even wat grappigs vertellen? Ik ging vandaag dus werken, voor het eerst, als kassameisje. En iemand wou graag sigaretten, wat vraag ik 'Wilt u er ook vloeitjes bij?'. Hehe snap je hem.Later, tegen een andere klant 'Heeft u ook een spaarkaas?' Combinatie van spaarpas en spaarkaart.
![]()
En ik ben bij heel veel mensen vergeten hun spaarpas terug te geven, dus die hebben geen spaarpas meer. Dat was het.
Wij hebben ook altijd van dat soort kassameisjes die worden alleen gelijk ontslagenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef Geeranne het volgende:
Mag ik even wat grappigs vertellen? Ik ging vandaag dus werken, voor het eerst, als kassameisje. En iemand wou graag sigaretten, wat vraag ik 'Wilt u er ook vloeitjes bij?'. Hehe snap je hem.Later, tegen een andere klant 'Heeft u ook een spaarkaas?' Combinatie van spaarpas en spaarkaart.
![]()
En ik ben bij heel veel mensen vergeten hun spaarpas terug te geven, dus die hebben geen spaarpas meer. Dat was het.
gutgut je maakt wat mee op zo'n dag als kassameisjequote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef Geeranne het volgende:
![]()
hoooiquote:Op donderdag 30 november 2006 21:19 schreef Geeranne het volgende:
![]()
Bij ons nietquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef fvivif het volgende:
[..]
Wij hebben ook altijd van dat soort kassameisjes die worden alleen gelijk ontslagen!!
![]()
![]()
!!
behalve als ze knap zijn
Appiehiehiehieheijnquote:Op donderdag 30 november 2006 21:25 schreef fvivif het volgende:
[..]
Dan werk jij bij een kut supermarkt![]()
Bij ons blonde dushi'squote:Op donderdag 30 november 2006 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar werk ik ookbij ons wel leuke meisjes
Ik ga je moeder anaal vernederenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef Blaxje het volgende:
Hoi. Ik kan lekker niet op msn enzo.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef Blaxje het volgende:
Joa, ik merk'tquote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef Blaxje het volgende:
SPAMM!!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:35 schreef mstr het volgende:
Check ons stijlvolle topique: Mstr & Borkydude's Kledinglijn
quote:
Oma-fetismequote:Op donderdag 30 november 2006 21:37 schreef fvivif het volgende:
Ik eis dat er plaatjes van naakte oma's op komen !
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:32 schreef mash_ het volgende:
Behalve in het weekend
PB?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kijk even een PB episode die ik al lang ken.
Ja, alleen had je wat langer moeten blijven. Konden we wat meer van die pullen achterover slaanquote:
Het is geen comedyquote:Op donderdag 30 november 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo into die stomme comedy's
Als je het zo zegt klinkt het echt heel stomquote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is geen comedy
Maar een misdaad/avonturen-serie
Nu nog Fantasy en het lijkt TS welquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef booo het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het echt heel stom
4 uur?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:55 schreef Merel1808 het volgende:
Merel slapen hoor, heuuuuuuuuuuuuuuuul vroeg uit bed! 4 uur al! Wat ik toch niet over heb voor dat vriendje van mij![]()
![]()
![]()
Veelquote:Op donderdag 30 november 2006 21:55 schreef Merel1808 het volgende:
Merel slapen hoor, heuuuuuuuuuuuuuuuul vroeg uit bed! 4 uur al! Wat ik toch niet over heb voor dat vriendje van mij![]()
![]()
![]()
Ik ga om 4 uur uit bed, 5 uur op de fiets, 6 uur/half 7 weer thuis, kwart over 7 in de trein, 's ochtends in het AMC keihard in slaap vallen, tenzij veel koffie, daarna bier drinken, een jurk kopen en daaaaaaaaaaaaaaaaaarna ga ik naar mn schoonouders, en dat vindk eigenlijk wel heul eng hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
4 uur?Wat gaan julie doen?
Zo, drukke dagquote:Op donderdag 30 november 2006 21:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga om 4 uur uit bed, 5 uur op de fiets, 6 uur/half 7 weer thuis, kwart over 7 in de trein, 's ochtends in het AMC keihard in slaap vallen, tenzij veel koffie, daarna bier drinken, een jurk kopen en daaaaaaaaaaaaaaaaaarna ga ik naar mn schoonouders, en dat vindk eigenlijk wel heul eng hoor!![]()
Dan was ik helemaal kapot geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, alleen had je wat langer moeten blijven. Konden we wat meer van die pullen achterover slaan
hmm, ga eens gauw biertraining doenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan was ik helemaal kapot geweest
Ga mooie muziek luisteren enzoquote:
Hoe?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite ook.
Kom me vermaken
Al aan t doen.. Heb ook al de halve avond emo-filmpjes gekekenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga mooie muziek luisteren enzo
Wat moet ik me voorstellen bij emo filmpjes?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Al aan t doen.. Heb ook al de halve avond emo-filmpjes gekeken
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Hoe?
[..]
Al aan t doen.. Heb ook al de halve avond ero-filmpjes gekeken
Dumpen en een nieuwe slet uitwonen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef fvivif het volgende:
GVD DIE VUILE TYFUS TAKKE TERING VRIENDIN VAN ME IS WEER BEGONNEN MET ROKEN![]()
![]()
Ik haat mijn vriendin echt maar vind der zo leukquote:Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dumpen en een nieuwe slet uitwonen.
Duh
Stres niet zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef fvivif het volgende:
GVD DIE VUILE TYFUS TAKKE TERING VRIENDIN VAN ME IS WEER BEGONNEN MET ROKEN![]()
![]()
dito.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje tegen roken
neem er ook 1. schijnt tegen stres te helpenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:23 schreef fvivif het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
neem er ook 1. schijnt tegen stres te helpen
?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef Borkydude het volgende:
Do is aan de drugs
Stiekem is dit topic 1404, check de gesloten topics maar.
ohjaquote:Op donderdag 30 november 2006 22:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hij is ineens 4 topics teruggegaan
Ik ben slapie doen
Je hebt waarschijnlijk ook zelf opgemaakt?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Blaxje het volgende:
Ohohoh, mijn rekening laat me ernstig in de steek.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Blaxje het volgende:
Ohohoh, mijn rekening laat me ernstig in de steek.
naar?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
wie wilt er mee op wintersport?
Oostenrijk.. moet nog even spot kiezen!quote:
Mmh zittebn misschbi9en wart spelfoiyten in maar dat boeit nietquote:
Nee he, das altijd positiefquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:10 schreef fs180 het volgende:
neejoh niets van te merken
Goeiemorgen Bartquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:19 schreef Bravebart het volgende:
Doei allemaal
Mogguh Merel
Whehe, dexe post vergeet ik nooit
quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wakker worden en lezen dat je vriendinnetje al onderweg is
fuifduifquote:Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef fvivif het volgende:
TIP TOP TT !!!!!!!!!!!!!!!!E
![]()
![]()
![]()
JAH ! 1!1
:D:D D
O*
: *:*
Maar goed dat ik dat niet zagquote:
Welk nr is dat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:00 schreef quickie1985 het volgende:
Hey mash
Hehe dat nieuwe nummer van die vent van puta madre:
Hey Esse last time i f**ked your momma eh? now im smoking your Motta ... I wanna puff puff some of the Dutch stuffmeesterlijk
Wat een vunzige taal stond erquote:
Mr Puta - green stuff (hardstyle)quote:
in het weekend hou ik alleen van Reinierquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef quickie1985 het volgende:
Wat een liefde hier allemaal johhet lijkt wel bijna weekend
dat uiteraaaardquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liefde is tof.
Ja fijn, bijna 2 weekjes nu. En daarnaast zie ik d'r zometeen weerquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat uiteraaaard
hoe isst met jou en merel?
dat is helemaal leuk heequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja fijn, bijna 2 weekjes nu. En daarnaast zie ik d'r zometeen weer
Kan altijd beter, maar goed er zit progressie in.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is helemaal leuk hee
en t gaat nu goed met jou en haar ouders enzo?
das fijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan altijd beter, maar goed er zit progressie in.
Soms.
hoooiiiquote:
hoe isseet?quote:
Ja wel goed.quote:
relaxxxxxxxxedquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja wel goed.
Moe
Erg moe
en moe.
Vandaag om 6 uur werken
Sliep gister pas om 1 uur, moest er 5 uur uit
Wel lekker centjes verdiend
en ik zit op schoolquote:
vrijdagmorgen geilheidquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef quickie1985 het volgende:
Wat een liefde hier allemaal johhet lijkt wel bijna weekend
netjesquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:12 schreef no1uknow het volgende:
Oke een linkje
http://www.youtube.com/watch?v=rA0BXsdQ3O8
school is liefquote:
hoppertjequote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef Renesite het volgende:
Aldus moppersmurf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Kevin is echt tofquote:
ja omdat je zo leuk lachtquote:
nee, super cutequote:
ja, en jordy en bart ook.quote:
Reinierquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, en jordy en bart ook.
maar reinier t meest int weekend
Kanker eens opquote:
Nee niks, mij met Do vergelijken is redelijk kutquote:
Ja, dan voel je je slechtquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee niks, mij met Do vergelijken is redelijk kut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |