Jij krijgt trouwens een creatieve functie op de achtergrond, aangezien je ook kankerveel stijl hebt...quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Komen er savante spreuken van mij en Blaxje op te staan?
Je schrijftquote:
Ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je schrijftsowieso
goed?
Ja, wat zou het verband zijn tussen dat en stijlvolheid?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je schrijftsowieso
goed?
En een "nochtans" en "Kijk, ik ben erudiet" shirtje ook, naar ik hoop?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, wat zou het verband zijn tussen dat en stijlvolheid?
Maar er komt ook een sowieso shirtje.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Borkydude het volgende:
En Tom mag er niet bij want da's een natte kers
Hou je rustig, eerst die naam zoekenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En een "nochtans" en "Kijk, ik ben erudiet" shirtje ook, naar ik hoop?
Je hebt geen copyright pikquote:Op donderdag 30 november 2006 21:41 schreef Blaxje het volgende:
Vers als fruit is een uitspraak van mij. Koop de rechten er maar eens op.
Zei ik dat? Nee. Dus.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef fvivif het volgende:
Ik ben hip
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Blaxje het volgende:
Ik wil een pet, met erop:
"Ik schrik me een hoedje".
Je was net te vroegquote:Op donderdag 30 november 2006 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahja dat kanker gehalte is een tikkeltje te hoog.
Dus kankeropmetjegekanker.
Je zei kankerquote:Op donderdag 30 november 2006 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mits de rest van het shirtje in de kleuren van de Duitse vlag is... heb ik interesse.
Ontopic jij !quote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Borkydude het volgende:
Sorry D_A
En Fvivif zo praat je niet tegen Bo
Har du piss i huvudet, eller? (( Do you have piss in your head, or (what)?! - Are you fucking stupid? ))quote:Op donderdag 30 november 2006 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ook een shirtje met de zweedse vlag en de tekst 'Kyss mig i arslet!' houd ik me voor aanbevolen.
Jij bent er zeker zo een die bergschoenen en een North Face jas draagtquote:Op donderdag 30 november 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
O jee. Krijgen we nu het zoveelste bedrijfje zonder image maar met arrogantie wat simpele texten op shirtjes drukt? Doe maar niet.
Ehhm, dit worden wel zwaar doordachte "textjes" hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:07 schreef arneaux het volgende:
O jee. Krijgen we nu het zoveelste bedrijfje zonder image maar met arrogantie wat simpele texten op shirtjes drukt? Doe maar niet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die bergschoenen en een North Face jas draagt
Ik beschouw het geeneens als kritiek, kan je nagaan hoe groot de ego van dit project isquote:Op donderdag 30 november 2006 22:11 schreef arneaux het volgende:
[..]. Als je nu zo al met kritiek omgaat ben ik benieuwd hoe dat gaat zijn als je mensen wil gaan overtuigen van het bestaansrecht van je "merk" of "bedrijf".
Freshcotton.com ook.quote:
ik zeg toch ook niet dat he teen suc6 gaat wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Freshcotton.com ook.
t Gaat mij erom dat je 0 komma niets nieuws in markt wil zetten. Hoe wil je zoiets gaan 'branden' (merk gewild maken)?
Maar je wilt toch dingen doen die je iets opleveren? In tijd of energie? Of in vertrouwen? Of in wat dan ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik beschouw het geeneens als kritiek, kan je nagaan hoe groot de ego van dit project is
goeie inzetquote:Op donderdag 30 november 2006 22:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat he teen suc6 gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef saaw het volgende:
[..]
goeie inzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bron?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
Vooral dat hetiskankerhip, althans, zoiets, deed t 'm. Zo van wij willen tof zijn maar slaan de plank volkomen mis.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef saaw het volgende:
[..]
goeie inzetMwah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok op Gsus-, G-Star-, Chasin'-, Puta Madre-achtige pauperzooi, maar dan het merk er iets groter en vaker op. Zulke types zijn het wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd waarin ze zichzelf willen gaan onderscheiden?
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik gok op Gsus-, G-Star-, Chasin'-, Puta Madre-achtige pauperzooi, maar dan het merk er iets groter en vaker op. Zulke types zijn het wel.
Hèt kán nòg grótèr ér òp ?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik gok op Gsus-, G-Star-, Chasin'-, Puta Madre-achtige pauperzooi, maar dan het merk er iets groter en vaker op. Zulke types zijn het wel.
PAS DAN AAN LUI KRENG!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
m'n accent staat op het verkeerde woord![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weing kans.quote:Kwalitatief goede kleding voor een redelijke prijs, maar vooral natuurlijk kankerstijlvol.
Spange pimps en ho's. Waarschijnlijk. Als je echt mode gaat designen begin je niet met opdrukken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Weing kans.
Wat me benieuwd maakt trouwens, wat vinden ze kwalitatief goed? En wat is een redelijke prijs? En de doelgroep? En dan niet qua leeftijd maar leefstijl?
Mwa. Het gaat niet zozeer om de opdrukken maar om het gevoel. De beleving. En die is ver te zoeken in deze.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Spange pimps en ho's. Waarschijnlijk. Als je echt mode gaat designen begin je niet met opdrukken.
Je weet toch.quote:
Ach, er is geen concept hè, dan is er ook geen omgeving gecreeerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. Het gaat niet zozeer om de opdrukken maar om het gevoel. De beleving. En die is ver te zoeken in deze.
Absoluut waar. Afbakening van de doelgroep heet zoiets geloof ik. En dan zouden ze ook nog moeten nadenken over het doel.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ach, er is geen concept hè, dan is er ook geen omgeving gecreeerd.
En dat moet uniek zijn, of heel erg veel beter dan een bestaand concept. Voor het tweede is er kans dat je over een flink budget moet beschikken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Absoluut waar. Afbakening van de doelgroep heet zoiets geloof ik. En dan zouden ze ook nog moeten nadenken over het doel.
Idd. Waarom zou je t wiel opnieuw willen uitvinden? Daarbij opgeteld dat er, vanuit dit perspectief, genoeg toffe (al dan niet wannabee) bedrijfjes zijn, die exact hetzelfde doen, geef ik t weinig kans.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En dat moet uniek zijn, of heel erg veel beter dan een bestaand concept. Voor het tweede is er kans dat je over een flink budget moet beschikken.
Mooi, tof, leuk, gezellig, lekker, geil. Dat soort dingen.quote:
Het aanbod "elite" merken is in Nederland eigenlijk niet eens zo heel groot. Online daarentegen wordt echt bijna alles verkocht.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Waarom zou je t wiel opnieuw willen uitvinden? Daarbij opgeteld dat er, vanuit dit perspectief, genoeg toffe (al dan niet wannabee) bedrijfjes zijn, die exact hetzelfde doen, geef ik t weinig kans.
Ik denk dat je je qua kleding daarin vergist. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wat dat betreft wat voorkennis heb. Maargoed, in Nederland zitten we echt best redelijk goed.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het aanbod "elite" merken is in Nederland eigenlijk niet eens zo heel groot. Online daarentegen wordt echt bijna alles verkocht.
Dat klopt, ben ik zeker met je eens. Nederland beschikt ook zelf over een aantal grote kledingbedrijven (Gsus, G-Star Raw en consorten). Als je echter werkelijk naar de kledingmarkt kijkt nu, zit er echt nog heel veel speling, alleen die wordt gewoon niet opgevuld door al die "opdrukwebsites".quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat je je qua kleding daarin vergist. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wat dat betreft wat voorkennis heb. Maargoed, in Nederland zitten we echt best redelijk goed.
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je zit bij me op school.. Ik vond t al zo vreemd dat ik t zo met je eens was.
.
Ah, je bedoelde kledingmerken van Nederlandse orgine. Ik begreep t verkeerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat klopt, ben ik zeker met je eens. Nederland beschikt ook zelf over een aantal grote kledingbedrijven (Gsus, G-Star Raw en consorten). Als je echter werkelijk naar de kledingmarkt kijkt nu, zit er echt nog heel veel speling, alleen die wordt gewoon niet opgevuld door al die "opdrukwebsites".
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah, je bedoelde kledingmerken van Nederlandse orgine. Ik begreep t verkeerd.
Waarin we elkaar gewoon wel goed begrijpen is dat dit een vruchteloze (snappen jullie 'm Mstr & Dorkydude) toekomst heeft. Natuurlijk, als jullie wat shirtjes voor vrienden ofzo willen drukken, prima, maar zet dat dan niet in de markt als een nieuw label. Dat is namelijk een beetje dom.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Borkydude het volgende:
En Tom mag er niet bij want da's een natte kers
Edit: Geintje
Ja en met Ruggeridder op de achterkantquote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef K-mail het volgende:
[..]
Eentje met: Hboer zoekt vrouw!
Ik stem voor een flinke lijn met roze dingen![]()
Dat gaat kankergoed komenquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:45 schreef quickie1985 het volgende:
BD en mstr ... gaat nooit goedkomen
booo![]()
Wij tegen Mstr & Borkydude?quote:
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een redelijk voorstel, alleen hun team is groter naar mijn weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |