Nee he, das altijd positiefquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:10 schreef fs180 het volgende:
neejoh niets van te merken
Goeiemorgen Bartquote:Op vrijdag 1 december 2006 02:19 schreef Bravebart het volgende:
Doei allemaal
Mogguh Merel
Whehe, dexe post vergeet ik nooit
quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wakker worden en lezen dat je vriendinnetje al onderweg is
fuifduifquote:Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef fvivif het volgende:
TIP TOP TT !!!!!!!!!!!!!!!!E
![]()
![]()
![]()
JAH ! 1!1
:D:D D
O*
: *:*
Maar goed dat ik dat niet zagquote:
Welk nr is dat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:00 schreef quickie1985 het volgende:
Hey mash
Hehe dat nieuwe nummer van die vent van puta madre:
Hey Esse last time i f**ked your momma eh? now im smoking your Motta ... I wanna puff puff some of the Dutch stuffmeesterlijk
Wat een vunzige taal stond erquote:
Mr Puta - green stuff (hardstyle)quote:
in het weekend hou ik alleen van Reinierquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:44 schreef quickie1985 het volgende:
Wat een liefde hier allemaal johhet lijkt wel bijna weekend
dat uiteraaaardquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liefde is tof.
Ja fijn, bijna 2 weekjes nu. En daarnaast zie ik d'r zometeen weerquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat uiteraaaard
hoe isst met jou en merel?
dat is helemaal leuk heequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja fijn, bijna 2 weekjes nu. En daarnaast zie ik d'r zometeen weer
Kan altijd beter, maar goed er zit progressie in.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is helemaal leuk hee
en t gaat nu goed met jou en haar ouders enzo?
das fijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan altijd beter, maar goed er zit progressie in.
Soms.
hoooiiiquote:
hoe isseet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |