denk het wel, al ben ik geen natuurkundigequote:Aha, en UV-A en UV-B hebben dus een snellere snelheid waardoor ze zo door de atmosfeer heen floepen?
Atmosfeer is een ander woord voor Dampkring. Dat is een en dezelfde dusquote:Op donderdag 30 november 2006 16:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Al die lagen, want ik zie nu de stratosfeer maar de atmosfeer zie ik nu niet.
Ik ben echt slecht in dit soort dingen![]()
Dit wist ik dus niet hequote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Atmosfeer is een ander woord voor Dampkring. Dat is een en dezelfde dus
En die is opgebouwd uit die lagen in dat plaatje.
Maar nú wel en dus moet een ietsjes gemakkelijker gaanquote:
Jaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Algemene NatuurWetenschappen?
Vooral biologie is leuk!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me vrij eenvoudige stof hoor
Maar als je het krijgt uitgelegd door een 32 jarig overenthousiast meneertje die zijn leven wijdt aan de natuurwetenschappen en dan allemaal moeilijke termen gebruikt is het dus echt niet meer te snappen.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me vrij eenvoudige stof hoor
Kutvakquote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Algemene NatuurWetenschappen?
Jij ook hequote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef Nesle het volgende:
Nu gaat biologie trouwens over het babys maken en krijgen.
Dus de hele klas zit aandachtig te luisteren![]()
Dat kregen wij pas in de 4e van het VWO. En dit is ALGEMEEN?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef Nesle het volgende:
Ik vind biologie ook moeilijk zeg! Over de synaps en alles.
* Nembrionic denkt terug aan die periode waarin er door iedereen flink gegniffeld werdquote:Nu gaat biologie trouwens over het babys maken en krijgen.
Sshhhhhttquote:
Ik zit ook in 4vwoquote:Op donderdag 30 november 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kregen wij pas in de 4e van het VWO. En dit is ALGEMEEN?
Nou goed..het zal wel weer een lompe naamstelling zijn
[..]
* Nembrionic denkt terug aan die periode waarin er door iedereen flink gegniffeld werd![]()
Maar het grootste erotische orgaan ZIJN de hersenenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Sshhhhhtt![]()
Nou, ik vind dit gewoon interesanter dan die stomme hersens![]()
Ah. Bij ons heette het dan gewoon "Biologie".quote:
Onze bio leraar wilde ook een practicum doen, maar dat vond onze rector niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef Nesle het volgende:
Enkele jaren geleden stond er ergens een nieuws bericht van een leraar die wel practica deedquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Onze bio leraar wilde ook een practicum doen, maar dat vond onze rector niet zo'n goed idee![]()
Nou dit is dus bio na en sk in één ->anwquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah. Bij ons heette het dan gewoon "Biologie".
Heb je nu NAT, SK en BI in één vak zitten dan?
Nee ANW is een vak voor mensen de mensen die een A pakket hebben, dus talen enz, ze vinden belangrijk dat die mense ook een soort vorming krijgen, die krijgen dus een combinatie, het gaat dan voornamelijk over het heelal en ziektes, en energie ( bij ons dan ) voor de mensen die een B pakket hebben is het alleen maar grappig en makkelijk, NAT, SK en BI bestaan nog steedsquote:Op donderdag 30 november 2006 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah. Bij ons heette het dan gewoon "Biologie".
Heb je nu NAT, SK en BI in één vak zitten dan?
Ja, helaas welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef Soempie het volgende:
anw is dus eigenlijk voor de profielen economie en maatschappij en cultuur en maatschappij. Zodat ze ook een beetje natuurkunde, bio ed. meekrijgen, toch?
Daarnaast heb je ook nog gewoon de vakken apart. Maar het gekke is dat je dan dus ook nog anw moet volgen![]()
Dan vind ik zenuwcellen (ik neem aan dat je dingen als axionen en dendrieten meegekregen hebt?) wel weer diep in de stof gaan voor een "bijvak"quote:Op donderdag 30 november 2006 16:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou dit is dus bio na en sk in één ->anw
En we hebben ook nog biologie dus
Dat is het wel, want de gene die anw bedacht heeft, is een tijdje geleden overleden, en dat word dus nu niet meer in de vernieuwde tweede fase gegeven ( wat volgend jaar in gaat )quote:Op donderdag 30 november 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..dat vind ik helegaar geen slechte ontwikkeling
Ik neem aan dat de B-mensen een soortgelijk "vak" krijgen met A-vakken?
Maar dat was "vroeger" ook al zo.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef Soempie het volgende:
De talen zijn verplicht Nem. Voor alle profielen![]()
De vernieuwde Tweede Fase? Waar zijn ze mee bezig? Tweede Fase I flopte al jammerlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is het wel, want de gene die anw bedacht heeft, is een tijdje geleden overleden, en dat word dus nu niet meer in de vernieuwde tweede fase gegeven ( wat volgend jaar in gaat )
Ook geen gekke ontwikkelingquote:
Havo: Ned, Eng en Du1 of Fa1quote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat was "vroeger" ook al zo.
B-vak: Ned, Eng, Du en eventueel kon je Fr ipv Du nemen.
Of hebben alle profielen nu Ned, Du, Eng en Fr?
Maar dat die man dat bedacht heeft is helemaal niet slecht lijkt me hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat is het wel, want de gene die anw bedacht heeft, is een tijdje geleden overleden, en dat word dus nu niet meer in de vernieuwde tweede fase gegeven ( wat volgend jaar in gaat )
Ach, dat vind ik wel. Waarom zou iedereen overal goed in moeten zijn of weet van moeten hebben? Je hebt de basisvorming toch wel, dat lijkt me wel genoeg. Ik heb een vriend die nu sterrekunde, natuurkunde, wiskunde EN biologie studeert en hij zou nooit z'n VWO hebben gehaald met al die talen. Hij haalde daar altijd onvoldoendes voor. Zonde dus, want hij is briljant in de exacte vakken. Maar dat is mijn meningquote:
Nee het is idd heel goed voor de A mensen, en dat die ook wat ontwikkeling meekrijgen enz.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat die man dat bedacht heeft is helemaal niet slecht lijkt me hoor
Waarom vind jij dat wel?
Dat heb ik dus ook, ik ploeter met de talen... exacte vakken own ik.... kort door de bocht gezegtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik wel. Waarom zou iedereen overal goed in moeten zijn of weet van moeten hebben? Je hebt de basisvorming toch wel, dat lijkt me wel genoeg. Ik heb een vriend die nu sterrekunde, natuurkunde, wiskunde EN biologie studeert en hij zou nooit z'n VWO hebben gehaald met al die talen. Hij haalde daar altijd onvoldoendes voor. Zonde dus, want hij is briljant in de exacte vakken. Maar dat is mijn mening![]()
Preciesquote:Op donderdag 30 november 2006 17:06 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee het is idd heel goed voor de A mensen, en dat die ook wat ontwikkeling meekrijgen enz.
Alleen vind ik het jammer dat dat samen met de B mensen gegeven word, gevolg, dat het gewoon een bij vakje voor de B mensen is, maar wel een bijvakje waar je wel veel tijd in moet steken![]()
Misschien mag je een condoom vasthouden!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef Nesle het volgende:
Ik vind biologie ook moeilijk zeg! Over de synaps en alles.
Op het tentamen toch zeker heel veel gegokt. Bleek wel goed te zijn trouwens
Uitrollen over een bezemsteelquote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Misschien mag je een condoom vasthouden!
Maar diezelfde knakker zou wellicht op een sterrenwacht in Frankrijk kunnen werken. Wat nu niet gaat omdat hij geen Frans heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik wel. Waarom zou iedereen overal goed in moeten zijn of weet van moeten hebben? Je hebt de basisvorming toch wel, dat lijkt me wel genoeg. Ik heb een vriend die nu sterrekunde, natuurkunde, wiskunde EN biologie studeert en hij zou nooit z'n VWO hebben gehaald met al die talen. Hij haalde daar altijd onvoldoendes voor. Zonde dus, want hij is briljant in de exacte vakken. Maar dat is mijn mening![]()
Ik ook. Bezemsteel heb ik nooit begrepenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik prefereer een banaan, die geeft de kromming van de penis goed weer.
Waarom waarom zijn de bananen krom?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Bezemsteel heb ik nooit begrepen
En ja ja...wéér die banaan
Omdat ze niet recht zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 17:35 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Waarom waarom zijn de bananen krom?
en dat heeft dan Biologie gestudeerdquote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Gooitzen het volgende:
O jee, het is niet best hier. Mijn sexuele voorlichting op school bestond uit een leraar biologie die een video aanzette, de deur uitliep en zei 'ik ben het er niet mee eens'
Wij hadden het van een docente van in de twintig. Lang blond haar, rode lippenstift. Zij dus: Bas (klasgenoot dus) stel nou dat jij met mij in bed ligt. Dus Bas:quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Gooitzen het volgende:
O jee, het is niet best hier. Mijn sexuele voorlichting op school bestond uit een leraar biologie die een video aanzette, de deur uitliep en zei 'ik ben het er niet mee eens'
Die dan ook al 40 jaar droog staat, en dan zich een beetje probeert af tereageren op de meisjes uit/in de klasquote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
Dat was in de tweede trouwens. In de vierde kregen we voorlichting van zo'n droge vent van in de 40.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die dan ook al 40 jaar droog staat, en dan zich een beetje probeert af tereageren op de meisjes uit/in de klas![]()
Daar stond een ander leraar van ons om bekent, en die is ook meteen de deur aan gewezen..
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij hadden het van een docente van in de twintig. Lang blond haar, rode lippenstift. Zij dus: Bas (klasgenoot dus) stel nou dat jij met mij in bed ligt. Dus Bas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was in de tweede trouwens. In de vierde kregen we voorlichting van zo'n droge vent van in de 40.![]()
Die moeten we meer hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee
Het was juist wel tof. Hij vertelde er heel normaal over. Geen gegniffel in de klas, juist door zijn houding![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wij hadden het van een docente van in de twintig. Lang blond haar, rode lippenstift. Zij dus: Bas (klasgenoot dus) stel nou dat jij met mij in bed ligt. Dus Bas:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je wilde net wat populairder wordenquote:
Grapjequote:Op donderdag 30 november 2006 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je wilde net wat populairder worden
omg heb je die nog?quote:
Niet aan je scriptie?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:33 schreef Jayhawk het volgende:
mss kom ik wel naar de meet, ben wel nieuwsgierig, maar dikke kans dat ik op wintersport ben
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef Jayhawk het volgende:
8/3/2006 8:37:21 PM Soempie Jay Hoi!
8/3/2006 8:37:44 PM Soempie Jay ken ik je van Fok! ?
8/3/2006 8:38:13 PM Jay Soempie jah
8/3/2006 8:38:24 PM Jay Soempie klopt
8/3/2006 8:38:37 PM Soempie Jay Even je fotoboek bekeken
8/3/2006 8:39:22 PM Soempie Jay Je ziet er goed uit!
8/3/2006 8:39:38 PM Jay Soempie Dank je!
8/3/2006 8:39:57 PM Soempie Jay Daten?
8/3/2006 8:40:49 PM Jay Soempie Sorry, geen interesse
8/3/2006 8:41:33 PM Jay Soempie Ben pleitte, doei!
en nu?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Soempie het volgende:
hij doet het niet Jayhawk.![]()
Kun je niet knippen en plakken in word en dat opsturen? Ben wel benieuwd
Ga d'r nou niet op inquote:
Nu heb ik het gelezenquote:
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga d'r nou niet op in
Volgens mij was je bij je eerste keer gesnapt worden op Googlen opeens weg om aan je script te werken ofso
Hou je mond er nou overquote:Op donderdag 30 november 2006 18:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik deed twee dingen gelijk toen, als je dan een dom antwoord neerplempt..
2 danscafe's, gaan we projectjes regelen!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is het? Wat is het? (een bar waarschijnlijk, dat snap ik)
Ik mag toch hopen dat we het feest mijden als de pest. Negende cirkel kan nog net, maar liever die ook niet. Tenten met een uitsmijter voor de deur moet je niet in willen komen.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Jayhawk het volgende:
Maar goed, gaan we ook naar het feest en de negende circel op de meet?
Jij bent er toch gewoon bij?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat de meet op een zaterdag is!![]()
Wat voor projectjes had je in gedachten??quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
2 danscafe's, gaan we projectjes regelen!
Behalve sterfgevallen bestaan er geen excuses...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:52 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat de meet op een zaterdag is!![]()
Gelukkig bepaal ik dat zelf!quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve sterfgevallen bestaan er geen excuses...
quote:
En ja.. ik ben echt een danstype haha! Niet de hele avond hoor...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Jayhawk het volgende:
Wie dansen er hier wel eens?
Oh..je gaat een sterfgeval regelen?quote:
Moeten we doen. Die speel ik hier tegenwoordig bijna elke weer en de vragen roulerenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef Jayhawk het volgende:
Zullen we een keer met een team van 5 man meedoen met de pop-quiz in cafe de toeter. 1x gedaan en is echt tof!
http://www.cafedetoeter.nl/pop-quiz.php
http://www.cafehetfeest.com/feest/index.phpquote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
Waar is het? Wat is het? (een bar waarschijnlijk, dat snap ik)
Zet maar in de OP, bij googlen --> stervenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..je gaat een sterfgeval regelen?
Omdat we zondags altijd vroeg moeten voetballen. En als ik naar Groningen ga, ben ik niet 1 2 3 in Twente weer terug.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom komt een zaterdag je niet uit dan? Als ik zo brutaal mag zijn
![]()
Dacht ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Soempie het volgende:
Ik vind een danscafe niet echt een goed plan eigenlijk
Ik dacht gewoon ergens waar we kunnen zitten![]()
en het wat rustiger is.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dacht ik.
Iets in de Elleboog? Of anders rustig aan de Poelestraat?
Nee, daar eindig je rond vijf uur. Dat piekuur is zo 2001.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Jayhawk het volgende:
Piekuur Engel?
Alleen als er niets gescoord wordt toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Jayhawk het volgende:
Piekuur Engel?
Wel goedkoop bier, ik wil me nog zo graag student voelenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, daar eindig je rond vijf uur. Dat piekuur is zo 2001.
Dat doen we daarnaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als er niets gescoord wordt toch?
Nee, haha. Ik laat mijn team niet in de steekquote:Op donderdag 30 november 2006 19:04 schreef Soempie het volgende:
Ja, zoiets![]()
Maar Jojoor, kun je niet een keer voetbal missen?![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:05 schreef Neleos het volgende:
Misschien aan het begin van de avond verzamelen in het leukste cafe van Groningen.
En dan gewoon daar een beetje zitten, praten, drinken, eten. Zoiets?Ik zou 't ook niet echt weten.
Donderdag is wel leuk, ben ik ook wel pro!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, haha. Ik laat mijn team niet in de steekAls de meet op een donderdag was geweest, was ik wel gekomen. Ik ben donderdags wel af en toe in Groningen te vinden. Maarja, ik snap dat donderdags voor de rest van de quizzers gewoon een baggerdag is... En dan komen er nog veel minder op de meet!
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Donderdag is wel leuk, ben ik ook wel pro!
Ik kan elke avond wel!
hoe laat wou jij het precies maken?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:08 schreef Jayhawk het volgende:
O ja, en we eindigen bij Ozan Doner Kebab
Uurtje of 5-6quote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe laat wou jij het precies maken?
Want? Je kunt toch gewoon gezellig meedoen tot wanneer jij zelf wilt?quote:
kuch.. klinkt gezondquote:
ik moet nog even kijken hoe ik ga, met de auto of met de bus. met de auto is kut want dan kan ik niet drinken en met de bus is ook kut want die rijden het grootste deel van de nacht niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
want?
BTW: Heb jij een vriendin?
Ik trek het slecht om tot 5-6 op een kruk te zitten, rond een uurtje of 2 krijg ik gaapaanvallen.quote:
Ik kan in principe ook elke avond hoorquote:
Nem ik gaan projectjes regelen, doe je mee?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik moet nog even kijken hoe ik ga, met de auto of met de bus. met de auto is kut want dan kan ik niet drinken en met de bus is ook kut want die rijden het grootste deel van de nacht niet.
en nee, ik ben vrijgezel. hoezo?
Moet ik toevallig langs jouw dorp passeren?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik moet nog even kijken hoe ik ga, met de auto of met de bus. met de auto is kut want dan kan ik niet drinken en met de bus is ook kut want die rijden het grootste deel van de nacht niet.
en nee, ik ben vrijgezel. hoezo?
3 weken geleden was ik om half 7 thuisquote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik trek het slecht om tot 5-6 op een kruk te zitten, rond een uurtje of 2 krijg ik gaapaanvallen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik trek het slecht om tot 5-6 op een kruk te zitten, rond een uurtje of 2 krijg ik gaapaanvallen.
slaapplek kan makkelijk geregeld worden hierquote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik woon 20 km van de A28quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet ik toevallig langs jouw dorp passeren?
Er is nog plaats in de rijdende frituurpan.
Whahaha dat steent grote tijd!quote:
Als je nou 's middags een huifkar aanhoudt dan kan Daf je nog net op tijd oppikken bij de McDrivequote:
2 Jaar geleden was ik met Oud en Nieuw om 06:00 thuis. Op zich niet erg(ben vaker later thuisgekomen) maar ik moest om 07:00 de trein naar Schiphol hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
3 weken geleden was ik om half 7 thuis![]()
Met oud en nieuw is het nog erger!
20 kilometer? Dat is maar 1,5 liter slaolie. Dat heb ik wel voor je over hoor...quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
20 kilometer? Dat is maar 1,5 liter slaolie. Dat heb ik wel voor je over hoor...
Die kende ik al....ranzigquote:
ik woon in drenthe, niet in somaliëquote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
En over die zandpaden daar in de buurt hoef je je geen zorgen te maken. M'n auto heeft daar niet zo'n last van.
Zolang je maar zorgt dat de veldwachter op z'n varken niet voor m'n wielen komt.
In Somalië hebben ze niet eens meer varkens...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik woon in drenthe, niet in somalië![]()
En ook geen veldwachters meer, naar het schijntquote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In Somalië hebben ze niet eens meer varkens...
Ben jij er ook bij Macondo?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef macondo het volgende:
[..]
En ook geen veldwachters meer, naar het schijnt
Nee, dat zijn gewoon wachters. Velden zijn ook al leeggevroten.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef macondo het volgende:
[..]
En ook geen veldwachters meer, naar het schijnt
Durf je niet als hij wel komt?quote:
Van man tot man en zo?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik moet eerst een goed gesprek hebben met Macondo
Praten is goed, maar je moet er wel wat te drinken bij hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik moet eerst een goed gesprek hebben met Macondo
en zo is het!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Praten is goed, maar je moet er wel wat te drinken bij hebben![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef macondo het volgende:
Ben weg, moet mijn kuipstoeltje warmhouden in de Bijlmer. En KJH een beetje tot daden aansporen..
Heb je wel je tekstbordjes bij je?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef macondo het volgende:
Ben weg, moet mijn kuipstoeltje warmhouden in de Bijlmer. En KJH een beetje tot daden aansporen..
In de Blauwe Engel tijdens piekuur krijgen jullie allemaal een biertje van mij!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jayhawk, je weet als je komt dat de eerste rondjes voor jou zijn hè?
Als ik kom, mag ik dan een stuiterbalquote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
In de Blauwe Engel tijdens piekuur krijgen jullie allemaal een biertje van mij!
Als ik er bij ben dan he
In de Biologie noemen we dat een trade-offquote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik kom, mag ik dan een stuiterbal
Alleen op zondagquote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik kom, mag ik dan een stuiterbal
Ik doe altijd aan hintsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het me na een paar bier niet heeeeel veel meer uit waar we heengaan als het maar geen discotheek is of de muziek zo hard staat dat je elkaar moet SMS-en om wat te zeggen
ja?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey Koning van Twente
ik kijk er ook 3 per weekquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
En ik ga voor de ongeveer 15de James Bond film deze maand.
Ik zat nog te twijfelen, maar het is toch James Bond geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef Soempie het volgende:
Cold Mountain met Renee Zellweger vanavond. In deze rol is ze echt![]()
Enorm! Was wel relaxedquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hoi nesle leuke schooldag gehad?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet morgen verdomme van 8 tot half vijf werken
Wat betekent dat ik hier om half acht in de ochtend moet vertrekken. Heb er geen zin in, maar als ik er eenmaal ben valt het meestal wel weer mee.
Leuk! Ga je nog iets leuks doen?quote:
Ehm, niet echt.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk! Ga je nog iets leuks doen?
Wel genoeg leuke dingen ook doen, he? Als afwisselingquote:
Algemene Kennis Quiz Deel 471quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, Homboy! Waar blijft dat topic?
Ah, ja daar zat ik ook aan te denken (die pas). Maar dat wordt dan volgende maandquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Yupz..morgen
En zondag naar The Departed. Vandaag wellicht nog even naar Zwartboek.
Ik denk ook dat ik zo'n Biospas ga halen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Bond: zeker doen
Die pas is 17.50 dus dat heb ik er met 2 films al uit. En ik zit binnen 15 minuten ofso bij de bios. Goed te doen dunkt me
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg net gewoon telefonische spam op mijn mobiel
Eén of ander laag bij de gronds rotbedrijf heeft mijn nummer dus doorverkocht aan... de Nationale Nederlanden
En dat terwijl dat nummer vrijwel nergens staat.
Bij ons heette dat gewoon "vangbal"quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Soempie het volgende:
Ik moet morgen van 8.00 uur tot 13.00 uur wedstrijden fluiten van de jeugd/ mini's bij volleybal.
Leuk, die kleintjes.
Maar er zijn 6 niveaus: elk niveau andere regeltjes.![]()
Bij niveau 1 lijkt het niet eens op volleybal. Dan mogen ze vangen en gooien. En als je misvangt moet je het veld uit. Als iemand van je team de bal wel goed vangt mag er weer een speler in![]()
Ik moet dit allemaal nog uit m'n hoofd leren![]()
En om half 7 m'n bed uit.![]()
![]()
Ik las het op teletekst en kreeg er gewoon rillingen van. Een achtjarig jongetje doodgestoken, vreselijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
Jezus, ik lees net pas het nieuws..dat jongetje dat vermoord is...
er is ook al een topic over natuurlijk.. Kind gedood op basisschool [3]
Ja..verschrikkelijk. Rillingen, verbijsterd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik las het op teletekst en kreeg er gewoon rillingen van. Een achtjarig jongetje doodgestoken, vreselijk.
Mja..ik ben nu eenmaal een fervent NIMBY aanhangerquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ben 'blij' dat het mij nog wel wat doet.
Ik maak me graag overal druk omquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..ik ben nu eenmaal een fervent NIMBY aanhanger
NIMBY en ver van je bed is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik maak me graag overal druk om![]()
Volgens mij gebruik je het 'not in my back yard' verkeerd![]()
En heb je het over: een ver van m'n bed show![]()
Dat klopt ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef Soempie het volgende:
ah, ik dacht dat het 'not in my back yard' iets anders betekende. Bijvoorbeeld als er een asielzoekerscentrum geplaatst wordt. Dat mensen zoiets hebben van: 'niet in mijn achtertuin', maar een dorp verderop is prima
Nu ja..wellicht is het een beetje van beidequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef Soempie het volgende:
Of toch niet![]()
He, Nem, ik raak helemaal in de war van jouw uitleg!
Micro, macro, mesoquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef Soempie het volgende:
Of toch niet![]()
He, Nem, ik raak helemaal in de war van jouw uitleg!
Nog even hoor:
Bij dat voorbeeld van het asielzoekercentrum kun je zeggen: NIMBY, maar niet 'dat is een ver van m'n bed show'.![]()
Laten we het daar maar op houden danquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ja..wellicht is het een beetje van beide
Ik bedoel als protest: niet in mijn achtertuin dat ding!quote:
Dan is het inderdaad een dichtbij je bed showquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel als protest: niet in mijn achtertuin dat ding!
Als de overheid zegt: hier komt een asielzoekerscentrum (bij je om de hoek), dan zeg je niet: oooh, dat is een ver van m'n bed show. Dat slaat dan nergens op. Je kunt wel zeggen: NIMBY.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:39 schreef Soempie het volgende:
Heerlijk, dat gemierenneuk over een uitdrukking.
quote:
Sinterklaas doe ik niet aan. Maar verder klinkt het wel weer prima. Vanavond is Road Trip op tvquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Films, bier en Sinterklaas
Boeiend? Dat weet ik meestal pas achteraf
Hier ook. Bier, chips en de harde ambachtelijke Drentse worst staan al klaar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:00 schreef Soempie het volgende:
Er komt zo een vriend langs![]()
Verder geen Sinterklaas dit jaar
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hier ook. Bier, chips en de harde ambachtelijke Drentse worst staan al klaar.
Geen Road Trip dus?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]ik ga zo bier halen. En de chips neemt hij mee en een film natuurlijk
![]()
Nee, die heb ik al gezien. Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:
Dat is toch geen sport?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:07 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest vanavond sporten (klaverjascompetitie), maar dat is verzet naar volgende week![]()
Die heb ik in de sneak gezien ooit. Goede filmquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gezien. Eternal Sunshine of the Spotless Mind![]()
Maargoed, eigenlijk moet ik het afwachten. Hij zou een film meenemen, maar ik heb gevraagd om bovenstaande dus![]()
Ik ook. Volgende week vrijdag als 't kan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Bodies maar ik ben bang dat dat volgende week wordt ofso...
het is anders 1 van de inspannendste dingen die ik doe hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het is anders 1 van de inspannendste dingen die ik doe hoor
met bluffen kom je niet ver. nee het is een kwestie van de regels kennen en goede kaarten krijgen. Op zich boeit het me niet veel, maar na afloop is het altijd wel gezellig aan de bar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan is AKQ-en ook een sport.
Eigenlijk weet ik helemaal niet wat klaverjassen is. Is dat een echte denksport, of meer bluf?
Ik heb met een maat van me afgesproken om te gaan maar die zou er weleens tussenuit kunnen knijpenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Volgende week vrijdag als 't kan.![]()
Moet nog iemand zo gek zien te krijgen om mee te gaan![]()
Gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
met bluffen kom je niet ver. nee het is een kwestie van de regels kennen en goede kaarten krijgen. Op zich boeit het me niet veel, maar na afloop is het altijd wel gezellig aan de bar.
Ik zie trouwens dat je nog niet gestemd hebt....
Als hij dat doet. Laat je het dan weten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb met een maat van me afgesproken om te gaan maar die zou er weleens tussenuit kunnen knijpen
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als hij dat doet. Laat je het dan weten?![]()
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
Hee Nem, heb je eigenlijk al iets van Weekend Miljonairs gehoord?
Ik had 1 ] te weinig, nu issie goed.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
bij 2 keuzes is iets niet helemaal goed gegaan en zijn ze allebei vetgedrukt
Hmm, jammer. Leek me wel leuk jou op tv te zien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm niet![]()
Ik hoop dat ie er tussenuit knijpt.quote:
Shit, balen..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm niet![]()
Ik ga gewoon blijven proberenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er tussenuit knijpt.
[..]
Shit, balen..![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga gewoon blijven proberenP
Doe je mee dan als Soempie en Nem ook meedoen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik woon niet ver van de Toeter. Maar ik kom er nooit.
Ik doe in elk geval niet mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Doe je mee dan als Soempie en Nem ook meedoen?
Ik moet er om half 7 uit. En ik heb ook geen zin om nu al naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef Mark_V het volgende:
Ik ook, ik moet er morgen weer om 7 uur uit, maar ik heb geen zin om te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |