quote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
20 kilometer? Dat is maar 1,5 liter slaolie. Dat heb ik wel voor je over hoor...
Die kende ik al....ranzigquote:
ik woon in drenthe, niet in somaliëquote:Op donderdag 30 november 2006 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
En over die zandpaden daar in de buurt hoef je je geen zorgen te maken. M'n auto heeft daar niet zo'n last van.
Zolang je maar zorgt dat de veldwachter op z'n varken niet voor m'n wielen komt.
In Somalië hebben ze niet eens meer varkens...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik woon in drenthe, niet in somalië![]()
En ook geen veldwachters meer, naar het schijntquote:Op donderdag 30 november 2006 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In Somalië hebben ze niet eens meer varkens...
Ben jij er ook bij Macondo?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef macondo het volgende:
[..]
En ook geen veldwachters meer, naar het schijnt
Nee, dat zijn gewoon wachters. Velden zijn ook al leeggevroten.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:27 schreef macondo het volgende:
[..]
En ook geen veldwachters meer, naar het schijnt
Durf je niet als hij wel komt?quote:
Van man tot man en zo?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik moet eerst een goed gesprek hebben met Macondo
Praten is goed, maar je moet er wel wat te drinken bij hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik moet eerst een goed gesprek hebben met Macondo
en zo is het!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Praten is goed, maar je moet er wel wat te drinken bij hebben![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef macondo het volgende:
Ben weg, moet mijn kuipstoeltje warmhouden in de Bijlmer. En KJH een beetje tot daden aansporen..
Heb je wel je tekstbordjes bij je?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef macondo het volgende:
Ben weg, moet mijn kuipstoeltje warmhouden in de Bijlmer. En KJH een beetje tot daden aansporen..
In de Blauwe Engel tijdens piekuur krijgen jullie allemaal een biertje van mij!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jayhawk, je weet als je komt dat de eerste rondjes voor jou zijn hè?
Als ik kom, mag ik dan een stuiterbalquote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
In de Blauwe Engel tijdens piekuur krijgen jullie allemaal een biertje van mij!
Als ik er bij ben dan he
In de Biologie noemen we dat een trade-offquote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik kom, mag ik dan een stuiterbal
Alleen op zondagquote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik kom, mag ik dan een stuiterbal
Ik doe altijd aan hintsquote:Op donderdag 30 november 2006 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het me na een paar bier niet heeeeel veel meer uit waar we heengaan als het maar geen discotheek is of de muziek zo hard staat dat je elkaar moet SMS-en om wat te zeggen
ja?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey Koning van Twente
ik kijk er ook 3 per weekquote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
En ik ga voor de ongeveer 15de James Bond film deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |