quote:
Sinterklaas doe ik niet aan. Maar verder klinkt het wel weer prima. Vanavond is Road Trip op tvquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Films, bier en Sinterklaas
Boeiend? Dat weet ik meestal pas achteraf
Hier ook. Bier, chips en de harde ambachtelijke Drentse worst staan al klaar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:00 schreef Soempie het volgende:
Er komt zo een vriend langs![]()
Verder geen Sinterklaas dit jaar
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hier ook. Bier, chips en de harde ambachtelijke Drentse worst staan al klaar.
Geen Road Trip dus?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]ik ga zo bier halen. En de chips neemt hij mee en een film natuurlijk
![]()
Nee, die heb ik al gezien. Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:
Dat is toch geen sport?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:07 schreef Homdeck het volgende:
Ik moest vanavond sporten (klaverjascompetitie), maar dat is verzet naar volgende week![]()
Die heb ik in de sneak gezien ooit. Goede filmquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al gezien. Eternal Sunshine of the Spotless Mind![]()
Maargoed, eigenlijk moet ik het afwachten. Hij zou een film meenemen, maar ik heb gevraagd om bovenstaande dus![]()
Ik ook. Volgende week vrijdag als 't kan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Bodies maar ik ben bang dat dat volgende week wordt ofso...
het is anders 1 van de inspannendste dingen die ik doe hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het is anders 1 van de inspannendste dingen die ik doe hoor
met bluffen kom je niet ver. nee het is een kwestie van de regels kennen en goede kaarten krijgen. Op zich boeit het me niet veel, maar na afloop is het altijd wel gezellig aan de bar.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan is AKQ-en ook een sport.
Eigenlijk weet ik helemaal niet wat klaverjassen is. Is dat een echte denksport, of meer bluf?
Ik heb met een maat van me afgesproken om te gaan maar die zou er weleens tussenuit kunnen knijpenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Volgende week vrijdag als 't kan.![]()
Moet nog iemand zo gek zien te krijgen om mee te gaan![]()
Gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
met bluffen kom je niet ver. nee het is een kwestie van de regels kennen en goede kaarten krijgen. Op zich boeit het me niet veel, maar na afloop is het altijd wel gezellig aan de bar.
Ik zie trouwens dat je nog niet gestemd hebt....
Als hij dat doet. Laat je het dan weten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb met een maat van me afgesproken om te gaan maar die zou er weleens tussenuit kunnen knijpen
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als hij dat doet. Laat je het dan weten?![]()
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
Hee Nem, heb je eigenlijk al iets van Weekend Miljonairs gehoord?
Ik had 1 ] te weinig, nu issie goed.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
bij 2 keuzes is iets niet helemaal goed gegaan en zijn ze allebei vetgedrukt
Hmm, jammer. Leek me wel leuk jou op tv te zien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm niet![]()
Ik hoop dat ie er tussenuit knijpt.quote:
Shit, balen..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm niet![]()
Ik ga gewoon blijven proberenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er tussenuit knijpt.
[..]
Shit, balen..![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga gewoon blijven proberenP
Doe je mee dan als Soempie en Nem ook meedoen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik woon niet ver van de Toeter. Maar ik kom er nooit.
Ik doe in elk geval niet mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Doe je mee dan als Soempie en Nem ook meedoen?
Ik moet er om half 7 uit. En ik heb ook geen zin om nu al naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef Mark_V het volgende:
Ik ook, ik moet er morgen weer om 7 uur uit, maar ik heb geen zin om te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |