abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 13:15:10 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44021356
Zonder Ireth-internet dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44022194
Dit klinkt wel sneu, bankje zonder internet. Als we deze nou snel volkletsen, zou Ireth dan ook snel weer internet hebben... ?
Fake it till you make it...
pi_44022222
overal mist in het land??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 30 november 2006 @ 14:04:05 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44022745
Hier een beetje mist, wel heel koud....

Twan viel tussen de middag bijna om van de slaap.. dat krijg je als je heel vroeg wakker bent en hij gaat vanavond maar eens niet naar spraakles. Lekker op tijd naar bed..
Make love, not war ☮
pi_44023029
Hier is t niet meer mistig pinquit, vanmorgen wel. Het is wel grijs en grauw buiten...

Eens ff mn schoonzussie bellen of ze al komt theeleuten anders ga ik nog even snel het dorp in om pepernoten ofzo (voor bij de thee) te halen .
pi_44023239
geen internet, je zou me op kunnen vegen
Saartje
  donderdag 30 november 2006 @ 14:31:33 #7
114177 Diaan73
pi_44023278
Hmm Fok doet erg vreemd.... ik kan bij de andere topics de berichten niet zien, krijg alleen invoerscherm.
Make love, not war ☮
  donderdag 30 november 2006 @ 14:34:26 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44023370
Hier ook Diaan, alleen het bankje doet het bij mij.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 november 2006 @ 14:35:33 #9
114177 Diaan73
pi_44023407
Bij mij ook, maar nu doet alles het wel weer.
Make love, not war ☮
pi_44023419
Even je instellingen op text only zetten, dan kun je alle reacties weer zien
Eeuwig vijfentwintig
pi_44023554
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
quote:

Explosief en pistool gevonden
Aan de Windmolen in Wateringen is donderdag een tas met een granaat en een pistool gevonden.

De tas is gevonden tijdens werkzaamheden in de sloot nabij het zwembad.

De EOD is onderweg om het explosief mee te nemen of tot ontploffing te brengen. De straat is aan beide kanten afgesloten.

Het gaat vermoedelijk om spullen van tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Gezellig
Saartje
  donderdag 30 november 2006 @ 14:43:46 #12
114177 Diaan73
pi_44023675
Ow inderdaad zeg en dat is dus bij de psz in de buurt
Make love, not war ☮
  donderdag 30 november 2006 @ 14:54:31 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44023972
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
[..]

Gezellig
Die twee heren van mij zouden vanmiddag die kant op gaan. Geen nieuws, goed nieuws
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44024399
Hier een zaaaaalig zonnetje Wel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es

Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 november 2006 @ 15:13:20 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44024535
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
Hier een zaaaaalig zonnetje Wel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es

Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
limburg is soms best tof
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 november 2006 @ 15:24:11 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44024870
I got busted!!

We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw? uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44026072
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef PM-girl het volgende:
I got busted!!

We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw? uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
Hmm, ik heb zo mijn vermoeden dat jij in dezelfde gemeente woont als ik, want bij ons gaan ze ook controleren... Wij hebben maar een van onze twee hondjes opgegeven aan de gemeente, dus als ze hier aan de deur komen mogen wij ook betalen! Onzinregeling...
pi_44026132
Hier zijn ze een paar weken geleden geweest, maar k heb geen hond . En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
  donderdag 30 november 2006 @ 16:05:51 #19
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_44026206
Yppy, wat zijn RATM hallucinaties? Ik kom er echt niet uit
En nee, ik ben niet zwanger . Ik lurk regelmatig eventjes, net genoeg om van wat oldbies op de hoogte te blijven, en nu was het toevallig wat meer doordat ik de melding op de frontpage zag en bedacht dat jullie de link met Bix misschien wel gelegd hadden.

En Renzell, hoe kom je daar nou bij Ik moet eens dat reistopic teruglezen, want daar moet je het dan uitgehaald hebben. Overigens blijf ik erbij: reizen met een tweejarige is niet ideaal; vroeger is makkelijker. We zijn dit jaar met uk, nog geen week na z'n tweede verjaardag, verhuisd, en hij heeft het echt heel moeilijk gehad.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:07:11 #20
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_44026247
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef Nijna het volgende:
En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
Dat is wel heel aardig!
pi_44027161
Wij kregen laatst ook een brief dat ze gaan controleren.... Ach, heb geen hond... alleen een parkietje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:36:10 #22
94046 PM-girl
pi_44027231
Wij hebben ook nog een geboortebord in de tuin

Het was op zich zo grappig, nooit is Pluk hier thuis, toevallig neem ik hem 1 keer mee. De bel ging en ik dacht nog, vast een Jehova's getuige ofzo, want ze had een map in haar handen. Dus Pluk springt al blaffend mee de hal in en om die mevrouw heen! Vraagt ze ook nog of we een hond hebben!
Ik vind het zo'n onzin, die belasting, dat ze maar eens kattenbelasting gaan heffen. Die molesteren hier de tuin, deurmat en poepen alles onder. Onze hond gaat gewoon netjes op de veldjes waar het mag. Daarbij betalen we al afvalstoffenheffing ed.
Daarbij is onze teckel meer dan de helft kleiner dan een herder of sint bernard en produceert minder poep, maar betalen naar grootte ho maar.
*
pi_44028294
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd. Fok! you I won't do what you told me! Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.

Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 30 november 2006 @ 17:09:00 #24
94046 PM-girl
pi_44028348
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef YPPY het volgende:
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd. Fok! you I won't do what you told me! Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.

Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
De katten hier in deze buurt niet allemaal helaas, wordt 's nachts zelfs regelmatig wakker gegild door zo'n krols beest in onze tuin...

Overigens, hier wordt er ook een wakker, filmpje
*
pi_44028385
Die is leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 18:40:27 #26
43556 miss_dynastie
pi_44030979
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef PM-girl het volgende:
Die molesteren hier de tuin, deurmat en poepen alles onder. Onze hond gaat gewoon netjes op de veldjes waar het mag. Daarbij betalen we al afvalstoffenheffing ed.
En als katteneigenaren belasting betalen vind je dat minder erg of zo
  donderdag 30 november 2006 @ 18:48:36 #27
94046 PM-girl
pi_44031193
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En als katteneigenaren belasting betalen vind je dat minder erg of zo
Ik heb geen kat
Nee, ik ben uberhaupt tegen dierenbelastingen.
Maar honden lopen eigenlijk nooit zonder toezicht los buiten en poepen in de meeste gevallen op de aangewezen veldjes (uitzonderingen daargelaten).
De katten hier in deze buurt zitten veel buiten, dag en nacht. Ze mollen in onze voor en achter tuin de matten, planten ed. Ook als ze krols zijn, lopen ze buiten en houden ze menig buurtbewoner wakker met hun gegil (werkelijk angstaanjagend als je het niet kent!).
Dus wat dat betreft is de kat hier meer overlastveroorzakend dan de hond.

Eigenlijk moet gewoon iedereen zijn huisdier bij zich houden, zeker 's nachts en alleen laten poepen waar het mag! Maarja, de gemeente hier ruikt geld (de reden waarom ze het nu ineens gaan heffen: omdat het mag!)
*
pi_44031369
Zeker nooit eens last gehad van een blaffende hond die dag in dag uit zat te blaffen als baasje weg was.

Ik heb 5 katten en daar heeft niemand maar dan ook niemand last van, dus waarom zou ik daar belasting voor moeten gaan betalen?
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 18:56:40 #29
43556 miss_dynastie
pi_44031457
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik heb geen kat
Nee, ik bedoelde meer: als kattenbelasting geheven wordt, zijn jouw spullen nog altijd kapot
Probleem is dat voor katten geen voorzieningen 'gebouwd' kunnen worden, zoals dat voor honden wel kan.
Ik ben niet per se tegen hondenbelasting, ik vind wel dat die belasting voor een groot deel voor de voorzieningen gebruikt moeten worden, bij ons in de gemeente is dat zo.
Ik hoop trouwens dat je geen boete krijgt...

Overigens zou ik nooit en te nimmer kattenbelasting betalen: die van mij komen de tuin niet uit en piesen en poepen altijd in eigen bak of tuin.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:58:31 #30
94046 PM-girl
pi_44031508
Ik wil hier helemaal discussie van maken, daarom screef ik al 'deze buurt' en 'deze gemeente', omdat ik niet voor alle katten- en/of hondenbaasjes wil spreken, dat kan nl. niet.
En ja, ook ik heb last van blaffende honden, maar daar wordt de tax niet voor ingezet door de gemeente.

Ikl wilde vooral melden dat het zo grappig ging, de conytrole!

(sorry voor de typfoutjes, ben aan het voeden)
*
  donderdag 30 november 2006 @ 19:00:35 #31
94046 PM-girl
pi_44031563
Voor katten kunnen ze het daarom niet heffen, bij de wet niet.
De bedragen die ze hier op gaan halen wil men gebruiken voor tekorten in de begroting niet eens voor meer hondenveldjes...
*
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:05:08 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_44031685
ff hier, ik heb geen tijd om te zoeken, maar bij leen bakker hebben ze houten loopfietsjes voor 19,99
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:06:53 #33
81992 Githa
pi_44031739
Wij hadden onze hond all aangegeven, maar alsnog lag er een brief in de bus "wij vermoeden dat u een hond heeft". Joh! een bordje op de deur "hier waak ik! met grote foto en daaronder door het raam een grote blaffende mechelse herder die wil weten wat die persoon in de bus komt doen, 'wij vermoeden' ja ja....

Maar die belasting tjah... wat zal ik zeggen. Ook op uitlaat veldjes is het verplicht om de poep weer op te ruimen dus daar zal het geld niet voor zijn.
Ik ga me er maar niet in verdiepen, we moeten het gewoon betalen, klaar !
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:12:35 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_44031956
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef PM-girl het volgende:
Daarbij is onze teckel meer dan de helft kleiner dan een herder of sint bernard en produceert minder poep, maar betalen naar grootte ho maar.
Mijn honden krijgen speciale brokken, waar ze toevallig maar 1x per dag een klein keutkeltje van neerleggen, dus betalen naar grote van de hond zou ook nog eens oneerlijk zijn. Ja, wij hebben een grote hond.
pi_44032583
Ja ik zag het vand e week ook Moussy. Dat lieveheersbees loopfietsie die hebben wij, maar dan van lobbes en daar was die 30 euro.

En ik kan niks meer voer hondeshot horen.
Het hele park gaat hier een hondelosloopplaats worden. Waar gepoept mag worden zodner opgeruimd te worden. Honden dus niet aangelijnd.
En om onze straten worden het ook ngo eens uitlaatplekken (waar dan later met zo'n strontzuiger opgeruimd gaat worden) Echt wij zitten nu echt in een strontcirkel. En de rede is dat de mensen niet een eind weg hoeven zo om hun hond uit te laten. Als je dus buiten wilt spelen met je kind zonder in de shit te trappen kan je dus wel een eind de hort op om een park te vinden. Echt zo heel onredelijk dit. Maar ja, nu heb ik het toch al niet zo op honden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44032693
Ik heb nu al 2x in een week poep aan het wiel van de kinderwagen
Ik heb liever dat de baasjes een dikke vette bekeuring krijgen als ze het niet opruimen dan dat ze belasting moeten betalen, want ik weet niet wat er met dat geld gebeurt... De poep blijft er iig mee liggen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:42:22 #37
81992 Githa
pi_44033007
Nou, hier is dat dus beide Snoopy én belasting én een bekeuring als je het niet opruimt, maar de manege hier achter ons, mag wel de paarden op ons veldje komen uitlaten dįįr staat dan weer geen bekeuring voor.
En er lopen elke dag wel een aantal meiden met hun paard aan de hand langs over het veld.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:22:42 #38
7074 moussy
kuttekop
pi_44034714
Ik wil best stront ruimen, echt, doe ik ook al als ze op een plak kakken waar het niet mag/kan, maar dan wil ik wel kakzakken van de gemeente zien. Ik betaal er genoeg voor.

Als ze in de zomer bij ons voor de deur grasmaaien zit de stront tegen mn ramen aan strontmaaisen dus.
  donderdag 30 november 2006 @ 20:47:13 #39
94046 PM-girl
pi_44035564
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nu al 2x in een week poep aan het wiel van de kinderwagen
Ik heb liever dat de baasjes een dikke vette bekeuring krijgen als ze het niet opruimen dan dat ze belasting moeten betalen, want ik weet niet wat er met dat geld gebeurt... De poep blijft er iig mee liggen
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef moussy het volgende:
Ik wil best stront ruimen, echt, doe ik ook al als ze op een plak kakken waar het niet mag/kan, maar dan wil ik wel kakzakken van de gemeente zien. Ik betaal er genoeg voor.

Brokken waar ze maar 1 keer van poepen, dat ken ik niet! Mm, dus dan is grootte ook geen criterium.
Nouja, het zal wel gewoon betalen worden, en dus indirect meebetalen aan allerlei voorzieningen die helemaal niet voor hondjes zijn...
*
  donderdag 30 november 2006 @ 20:51:48 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44035701
m@x! anneja! Ik haak! Ik haak echt!
En het werkt nog waar ik het voor bedoeld had ook!

Verder gaat...
  donderdag 30 november 2006 @ 20:52:01 #41
94046 PM-girl
pi_44035710
Overigens net voor het eerst officieel Sintinkopen gedaan voor Simon!
*
pi_44035830
ik werd gek van alle ouders die snel nog her en der de winkels in moesten om 5/12 inkopen te doen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44035893
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef moussy het volgende:

Als ze in de zomer bij ons voor de deur grasmaaien zit de stront tegen mn ramen aan strontmaaisen dus.
Zo duur zijn die zakkies toch niet? Desnoods gebruik je een stevige boterhamzak of diepvrieszak.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je die shit opruimt. Die lasten heb je nu eenmaal als je honden bezit.

Schiet me trouwens te binnen dat er in Zeist stoepjes zijn met palen met honden-poep-opruim-zakjes. Dat werkt ook niet als er iemand hele rollen tegelijk denkt nodig te hebben...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_44035957
Ik zie heel soms ook wel iemand met van die boterhamzakjes aan de riem vastgeknoopt lopen.
Ik zie niet in waarom ik last van die ellende moet hebben
En dan bedoel ik met ellende natuurlijk de hondenpoep, niet de boterhamzakjes
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 21:49:44 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_44038107
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik werd gek van alle ouders die snel nog her en der de winkels in moesten om 5/12 inkopen te doen
tja sorry, maar ik heb het nou eenmaal erg druk.

Die kakzakken zijn niet duur en ik gebruik ook boterhamzakjes trouwens, maar het gaat mij er om dat we belasting betalen voor de dieren en er NIETS voor terug zien.

Hier op het strand hebben ze ook palen met kakzakdingen, alleen die worden dus nooit gebruikt
pi_44038278
Ik heb vanmorgen een hele kar volgegooid bij de Action. Ik was binnen het uur klaar met alle Sintaankopen
Saartje
pi_44038366
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef moussy het volgende:

[..]

tja sorry, maar ik heb het nou eenmaal erg druk.
Zo bedoelde ik het niet... niet zo kwaad in elk geval...

Kon er ook wel om lachen,overal tassen vol met kadootjes, mensen met briefjes voor de surprises enz enz
heb er alleen zelf geen zin in, eigenlijk ook wel dom van mij om dan juist deze tijd uit te kiezen om uitgebreid te gaan shoppen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 21:58:39 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_44038457
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vanmorgen een hele kar volgegooid bij de Action. Ik was binnen het uur klaar met alle Sintaankopen
44 euro, 2 manden vol meer dan 4 tassies, kofferbak vol

Ik snapte je wel hoor bar, alles en iedereen moet aan de kant voor de haastige ouders, zodat je niet eens meer normaal kan lopen.
pi_44038646
dat viel gelukkig nog wel iets mee, nu scheelt het ook wel een doordeweekse dag, in een shoppingscenter die tot 20.00 in de avond geopend is en ook redelijk groot is.

Maar wat mensen dan mee kunnen leuren zeg... Sta je zelf niet meer zo bij stil nu je er zelf niet meer achteraan moet gaan.
pi_44040564
Pisnijdig werd ik net.... door een film. In staat van huilen, in staat om pijn te doen. Ze legden een zieke baby buiten onbedekt in de koude. Als iemand ooit mijn baby kwaad doet....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 22:53:52 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_44040800
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Pisnijdig werd ik net.... door een film. In staat van huilen, in staat om pijn te doen. Ze legden een zieke baby buiten onbedekt in de koude. Als iemand ooit mijn baby kwaad doet....
tja, niet overal hebben ze "betaalbare" zorgverzekeringen.
pi_44041076
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef moussy het volgende:

[..]

tja, niet overal hebben ze "betaalbare" zorgverzekeringen.
lolbroek
pi_44041731
Ik was vanmorgen ff in de stad, WTF wat is het DRUK?!

Bleek het de wekelijkse marktdag Ik zie de kraampjes normaalgesproken alleen via de webcam op m'n werk. Ik heb snel mijn inkopen gedaan en toen weer naar huis.

Overigens gebruiken ze in de gemeente Stein (waar de hondenbelasting zowat het hoogst is van heel Limburg) de opbrengst niet om hondendingen van te doen. Gaat gewoon op de grote hoop (leuke woordspeling...). We hebben wel netjes voor Ozzie betaald. Ook al vaker een controleur aan de deur gehad toen we nog geen hond hadden.

Ze bellen altijd extra hard in de hoop dat de eventueel aanwezige honden dan gaan blaffen, maar Ozzie blaft niet als de bel gaat
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44041903
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:58 schreef moussy het volgende:

[..]

44 euro, 2 manden vol meer dan 4 tassies, kofferbak vol

Ik snapte je wel hoor bar, alles en iedereen moet aan de kant voor de haastige ouders, zodat je niet eens meer normaal kan lopen.
Ik win, 67 euro en 6 tassen
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 07:00:45 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44045768
ik heb er nog geen 10 euro uitgegeven.
een doos van die magneetstaafjes met balletjes, wat sintversiering en van die sint-en-pietkoekjes die per stuk verpakt zijn.
nu weet ik toch al niet wat ik moet kopen voor hem. met die beperkte interesse van hem, kom ik niet zo ver

maar van het weekend gaatie als het goed is naar pa en dan kan ik op mijn gemak de laatste inkopen doen en de boel gaan verpakken. (ik heb nog geeneens inpakpapier in huis )

ik heb gewoon een lief aandoenlijk kind
toen we gisteravond boodschappen gingen doen, bleef hij lekker thuis dvd-tje kijken (voor de kritici: zus van 16 was nog thuis)
vooraf was er een reclamestukje van de film valiant, waar hij erg veel lol in had. hij gaf aan die ook wel graag een keer te willen zien.
toevallig had ik m in een winkel voor een paar euro zien liggen. en ik had net de laatste
ik gaf m aan luca die helemaal blij was. maar toen hij hoorde dat ik de laatste had vloog hij me helemaal om mijn nek en straalde.
op de een of andere manier maakt hem dat extra blij. het geeft hem het gevoel dat hij heel veel geluk heeft. zo zegtie het ook

en van de week mochtie bij de albert heijn een speculaaspop komen versieren. geweldig vondtie dat. hij kreeg een schort voor en een dikke speculaaspiet. overal op tafel stond snoep en glazuur. hij zat echt te genieten
en opeens kwam sinterklaas de winkel binnen met een piet.
het was heel vreemd, maar sint en piet werden straal genegeerd. sint probeerde nog door te dringen, maar sjoege kreeg hij niet en piet legde maar wat pepernoten bij hem neer, want aanpakken deedtie ook niet.
later, toen hij met zijn popje klaar was en m in folie verpakt meekreeg liepen we nog even het avondeten bij elkaar te scharrelen. toen stond hij wel ineens hele verhalen te vertellen tegen sint

en nog heeftie het erover. hij wil volgend jaar weer

[ Bericht 87% gewijzigd door lady-wrb op 01-12-2006 07:18:09 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 07:05:20 #56
13151 crew  Rewimo
pi_44045779
Hee lady-wrb, ben je er? Heb een vraagje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 07:18:53 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44046214
Ik mag zometeen zwarte pieten, zit hier met mn zwarte maillot en koltrui aan, over 3 kwartier wordt ik verwacht voor de metamorfose .
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:16:26 #59
114177 Diaan73
pi_44046801
Nijna veel plezier....

Ik moet alle cadeautjes nog inpakken en zondag gaan we het al vieren. Vandaag nog eerst werken en vanavond boodschappen doen. Gelukkig heb ik ze wel al allemaal binnen.
Make love, not war ☮
pi_44047237
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Gaoxing het volgende:
en nu was het toevallig wat meer doordat ik de melding op de frontpage zag en bedacht dat jullie de link met Bix misschien wel gelegd hadden.
wat is er met bix?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 09:47:37 #61
81992 Githa
pi_44047292
Wij gaan morgen al Sinterklaas vieren en trouwens zondag ook nog een klein beetje bij mijn beste vriendin, die het niet laten kon om voor Jordy ook van alles te kopen, maar morgen echt! Ik heb er zin in, ik zie dat blije smoeltje al voor me

Jelief, Bix had een dag vertraging opweg naar Bangkok omdat er iets mis was met de deur/noodglijbaan meen ik, maar ze is inmiddels veilig en wel aangekomen
pi_44047471
ow, ik dacht dat ik iets ernstigs gemist had.

Wij gaan 'gewoon 'dinsdag vieren, met schoonpa en ma en zwager en schoonzus. Volwassenen lootjes en Emma valt boven en onder de wet, oftewel die wordt verwend
En morgen gaan we sint vieren op het werk van MIke, de directeur speelt sinterklaas , ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:40:16 #63
114177 Diaan73
pi_44049684
Wij hebben op het werk een musicalgroep ingeschakeld/ingehuurd. Ze doen een spannend verhaal en ook wat met poppenkast. Ben zeer benieuwd, we hebben het morgen.
Make love, not war ☮
pi_44049993
Ik ben al een tijde bezig met sinterklaas kadootjes. Telkens als ik iets zag voor in de schoen wat niet zo duur was kocht ik het. Dat scheelde me nu gestress. Ook de meeste zakkadootjes (leuk woord) had ik al gekocht. Elk jaar worden ze eigenlijk te erg verwend met sinterklaas. Maar zelf vind ik het wel heel leuk om ze op die dag eens te erg te verwennen. En zo lang ze ook nog blij zijn met een vlaggetje van de mac donalds kan het vast geen kwaad
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44050286
Wij hebben gister de sinterklaas kadootjes gekocht. Voor Djulian iets groots want om nu weer 30 auto's of boeken rond tye hebben slingeren had ik niet zo'n zin in en opa en oma kennende zit daar al veel klein spul in.
En ik heb babykleertjes gekocht We krijgen een achterneefje over 15 weken, maar hey hij mag al wel mee doen met sinterklaas hoor! Djen d'r kado komt wat later een spel voor de Wii ,maar die komt net na de sinterklaas uit. Ze mocht kiezen en koos voor de Wii-spel.

Ik heb gisteren weer kleding gekocht ik heb nu 2 broeken 2 truien, blouse, vestje en een setje van een broek met jasje.

En straks de nieuwe auto voor maand over een maand krijgen wij een auto die we zelf uit mogen zoeken van Rick zijn baas om te kijken wat het beste zit en waar de stoel in past.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 12:22:23 #66
13151 crew  Rewimo
pi_44050745
Ik shop ook altijd het hele jaar cadeautjes, Jessie En nu heb ik voor Christan een paar schaatsen en een paar skeelers gekocht via Marktplaats Schaatsen maar 1x gebruikt, skeelers wel met wat gebruikssporen maar nog heel goed. En verstelbaar zodat hij er nog een tijdje mee kan doen. Hij krijgt van omaSint beschermers erbij. Het skeebot kan ie op zijn buik schrijven voorlopig En dan nog wat kleine dingetjes en zo eromheen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:24:48 #67
114177 Diaan73
pi_44050791
Hebben jullie niet dat als jehet hele jaar door wat koopt, het dan op het moment dat je het nodig hebt, niet meer zo leuk vindt? Dat heb ik nu al een aantal keren gehad. Met als gevolg dat er nog diverse als cadeautjes bedoelde dingen in de kast liggen..

Ik ben trouwens op zoek naar de aanvulrails voor de Geotrax Trein van Fisher Price. Op marktplaats staan ze alleen nieuw, ze mogen van mij best gebruikt zijn. ow ik moet hiervoor natuurlijk in het andere topic zijn....
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:27:20 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44050849
nah met skeelers kan je ook een aardig gipsarmpje scoren hoor
ik ben wat die dingen betreft blij dat luca dat allemaal niet durft.
vorig jaar ging hij heel stoer met zijn skateboard onder zijn arm naar het skatepark hier om de hoek.
maar het enige dat hij deed was op zijn skateboard naar beneden roetsjen

ik heb even de voor- en achtertuin opgeruimd.
t wordt nog wat hier
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:29:59 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44050925
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie niet dat als jehet hele jaar door wat koopt, het dan op het moment dat je het nodig hebt, niet meer zo leuk vindt? Dat heb ik nu al een aantal keren gehad. Met als gevolg dat er nog diverse als cadeautjes bedoelde dingen in de kast liggen..

Ik ben trouwens op zoek naar de aanvulrails voor de Geotrax Trein van Fisher Price. Op marktplaats staan ze alleen nieuw, ze mogen van mij best gebruikt zijn. ow ik moet hiervoor natuurlijk in het andere topic zijn....
marktzoeker al geprobeerd?
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:34:46 #70
114177 Diaan73
pi_44051056
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

marktzoeker al geprobeerd?
Ik ken het niet eens. Gewoon www.marktzoeker.nl ?

Edit: heb het gevonden. Tenminste.. de site.

[ Bericht 7% gewijzigd door Diaan73 op 01-12-2006 12:40:29 ]
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:39:53 #71
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:41:10 #72
114177 Diaan73
pi_44051263
Ze komen alleen met die van Marktplaats... nou ja nog even afwachten dan.... Ik kan het ook niet vinden bij speelgoedwinkels. Handig hoor zo'n set dat je kunt aanvullen...
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:48:30 #73
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:01:47 #74
114177 Diaan73
pi_44051918
Ow die is wel interessant.... vanavond thuis maar eens bestellen. Dat lukt helaas niet vanaf mn werk. Bedankt voor de tip. Ik had hem nog niet gevonden.
Make love, not war ☮
pi_44052280
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nijna veel plezier....
Het was leuk en ik ben weer schoon hoop ik .
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:35:30 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_44053135
108 Teletekst vr 01 dec
Kind gedood op basisschool Brabant
` Op een basisschool in het Brabantse
Hoogerheide is bij een geweldsdelict
een kind om het leven gekomen.De
toedracht is onduidelijk,maar er zijn
berichten dat een gemaskerde man het
kind heeft neergestoken.

De politie is ter plaatse en doet
voorlopige geen verdere mededelingen.
Op het gemeentehuis van Woensdrecht,
waar Hoogerheide onder valt,is een
crisiscentrum ingericht.

volgende nieuws financieel sport

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 13:37:41 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44053237
Gatverdamme zeg
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:38:22 #79
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_44053243
N.a.v. de discussie over hondenbelasting:
In Githa's en mijn gemeente wordt er dit mee gedaan:
quote:
Hondenbelasting
In deze begroting zijn twee voorstellen opgenomen waarvan aangegeven is dat de kosten
(gedeeltelijk) toegerekend kunnen worden aan de hondenbelasting. De hogere kosten
hebben betrekking op Versterking handhaving hondenpoep (¤ 111.000,-) en Realisatie
regionaal dierenasiel (¤ 104.000,-). Door deze voorstellen komt het dekkingspercentage voor
de hondenbelasting uit op 101,4%. Er wordt dan ook geen tariefsverhoging voorgesteld.
Om er voor te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt waar het gaat om de waar je je hond laat poepen, en voor het dierenasiel. Lijkt mij een mooie besteding, eigenlijk.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 13:40:06 #80
81992 Githa
pi_44053316
Ohw, dat wist ik niet eens Icaa, maar asiels vind ik een goed doel
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:40:58 #81
114177 Diaan73
pi_44053347
Jeetje zeg..... een kind neersteken, dat is nog lager dan laag zeg....
Make love, not war ☮
pi_44054097
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:38 schreef Icaä het volgende:
N.a.v. de discussie over hondenbelasting:
In Githa's en mijn gemeente wordt er dit mee gedaan:
[..]

Om er voor te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt waar het gaat om de waar je je hond laat poepen, en voor het dierenasiel. Lijkt mij een mooie besteding, eigenlijk.
Inderdaad
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 13:59:03 #83
13151 crew  Rewimo
pi_44054145
Ik krijg er kippenvel van Wie doet zoiets nou?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 14:02:19 #84
13151 crew  Rewimo
pi_44054302
quote:
Kind gedood op basisschool in Brabant
door Cees Jansen
HOOGERHEIDE - Op de basisschool De Klim Op, in het West-Brabantse Hoogerheide, is vrijdag net voor de middagpauze een jongetje door een onbekende man neergestoken en overleden. Een man is na zijn daad op de vlucht geslagen. De politie is een grote klopjacht begonnen naar de dader. Er is een helikopter ingezet om de dader die een capuchon droeg op te sporen.

Op de school speelt zich een groot drama af. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. Eén van de leerlingen: ,,Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”. Klasgenootjes zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.

Volgens loco-burgemeester Pim Meeuwisse zal in de loop van de middag een crisiscentrum worden ingericht in het gemeentehuis.
Hoogerheide is trouwens een klein dorp (ligt bij Roosendaal in de buurt), daar verwacht je zoiets al helemaal niet.
pi_44054431
Nee daar woont mijn oma. Is echt zo vredig daar, lijkt het.
Het voelt heerlijk!!!!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 1 december 2006 @ 14:04:52 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44054439
Op Nu.nl staat inmiddels dat het een meisje is en dat de dader vermoedelijk de vader is....
quote:
HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken.

Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. Volgens een ooggetuige zou de dader, vermoedelijk de vader, de les zijn binnengedrongen en de keel van het slachtoffer hebben doorgesneden.

De politie heeft de wijde omgeving rond de school afgezet en is in het bos op zoek naar de dader.

Opvang

De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.

Verhoeven

Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.

Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.
pi_44054444
Het was net op de radio, ze denken dat de vader het heeft gedaan.
*OUD heilige*
pi_44054557
pi_44054613
De vader?
en dan denk je dat je kind veilig is op school.
Maar dan ook nog eens de vader en zo in de klas?
pi_44054647
Echt te erg gewoon, wie het ook gedaan heeft zoiets mag gewoon niet.
En mijn klok staat stil op 2 minuten voor 11. Dat gebeurt hier wel vaker als er zoiets gebeurt. Ook altijd zo engig!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:09:47 #91
94046 PM-girl
pi_44054652
OMG, al die kinderen die in die klas erbij zaten en de leerkracht...
*
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:13:31 #92
103793 kozakken
Living the life
pi_44054795
Kind gedood op basisschool

Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 14:08

HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Volgens nog onbevestigde berichten zou een gemaskerde man de school zijn binnengedrongen en de keel van het kind hebben doorgesneden.

De politie heeft inmiddels een verdachte aangehouden. Dat heeft een woordvoerder laten weten.

Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. De dader is mogelijk de vader van het kind. De politie wil op dit moment niet verder op de zaak ingaan. De omgeving rond de school is afgezet.

Opvang

Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. Om half vier is er een persconferentie.

De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.

Verhoeven

Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.

Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.

van www.nu.nl geplukt

-zelf nu gewoon in tranen zit-
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:15:33 #93
94046 PM-girl
pi_44054872
De FP heeft het over een jongetje, hoe dan ook verschrikkelijk
*
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:15:49 #94
94046 PM-girl
pi_44054882
Maar ook dat de dader aangehouden zou zijn!
*
pi_44054889
Jeetje wat erg zeg! Daar zijn gewoon geen worden voor.
Saartje
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:17:33 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44054946
verschrikkelijk, moord is sowieso fout hoe dan ook, maar waarom.. waarom een weerloos kind?
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:18:44 #97
94046 PM-girl
pi_44054980
Vraag me af hoe het dan met de moeder is, omdat je vaker leest dat (als het de vader was nu) vaders het gezin vermoorden...
*
  Jubileum moderator vrijdag 1 december 2006 @ 14:19:33 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44055005
Wat verschrikkelijk! Los van het feit dat het afschuwelijk is dat dat meisje dat overkomt door nb haar eigen vader zullen alle andere kinderen die dit hebben gezien dit natuurlijk nooit meer vergeten. Als je zo jong bent moet je zoiets niet met eigen ogen zien gebeuren.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:20:50 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44055043
Hebben jullie dat ook dan dat alle zorgen, alle verdrietjes hebt dan helemaal in het niets vallen en je alleen je kind(eren) wilt omhelzen wilt zeggen hoeveel je van ze houdt dat ze veilig zijn.. ?
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:22:31 #100
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44055095
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg er kippenvel van Wie doet zoiets nou?
goosebumps present...
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 14:28:25 #101
81992 Githa
pi_44055291
Hier zijn gewoon geen woorden voor, echt gewoon te verschrikkelijk!
pi_44056812
Het is weer zover.

Liep ik net naar de keuken, komt er een vieze bruine vlek onder de koelkast vandaan. Is de fles cola gewoon lek van onderen! Het hele vak in de deur was nat en de rubbers ook. De vloer plakt nog steeds. Natuurlijk moet er weer een kat doorheen lopen.

*OUD heilige*
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:31:48 #103
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44057073
toevallig pepsi?
pi_44057360
nee, ah huismerk.
*OUD heilige*
pi_44058254
plakker de plak

en dat nieuws vanuit Brabant... tja wat zal ik ervan zeggen....
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:15:47 #106
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44058328
Ik zat net op de fiets met handschoenen aan met in een hand een zak brood. Op volle vaart fietste ik naar huis, glijdt de zak ongemerkt uit mijn hand... BOF! midden op straat. Gelukkig kon ik erom lachen, want het deed me denken aan een ander grappig voorval een poos terug in de supermakt.
Een boodschappentas viel toen pardoes op de grond en de hele inhoud lag over de vloer. Zit er zo'n ventje in een wandelwagen kraaiend van de pret: 'Boem!'
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:17:51 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_44058403
108 Teletekst vr 01 dec
Verdachte moord school opgepakt
` De politie heeft een 22-jarige man
aangehouden die verdacht wordt van de
moord op een jongetje op een school in
Hoogerheide.Voor zover bekend is de man
geen familie van het slachtoffer.

Over het motief en de toedracht kan de
politie nog weinig zeggen.Het jongetje
was met zijn klas aan het werk in de
aula van basisschool De Klimop.De juf
stuurde hem naar het klaslokaal om iets
op te halen.De jongen is dus niet in de
aanwezigheid van andere kinderen om het
leven gebracht.

volgende nieuws financieel sport
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:40:19 #108
114177 Diaan73
pi_44059144
Ik hoorde net ook nog een stukje van de persconferentie op de radio.... jeetje je moet er toch niet aan denken dat jouw kind dat overkomt. Het is gewoon pure pech, op het verkeerde moment op de verkeerde plaats aanwezig zijn. Had -voor zover ik het zo hoor- ieder willekeurig kind kunnen overkomen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:08:51 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44059930
Ik krijg er ook de bibbers van, Diaan!
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:25:11 #110
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_44060338
Getver.. en het staat zelfs op CNNtext... ik hoop toch dat meer van die Amerikaanse taferelen ons bespaard blijven. Het eerste wat door me heen schoot, misschien heel stom, was dat er misschien wel allemaal kadootjes voor het jongetje zijn die nooit opengemaakt worden door hem....
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:23:03 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44061749
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:25 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Getver.. en het staat zelfs op CNNtext... ik hoop toch dat meer van die Amerikaanse taferelen ons bespaard blijven. Het eerste wat door me heen schoot, misschien heel stom, was dat er misschien wel allemaal kadootjes voor het jongetje zijn die nooit opengemaakt worden door hem....
Da's niet stom, dat is droevig..
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 19:00:26 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44062656
de school waar luca op zit, zitten ook de blijf-kinderen. ik vind dat ook altijd een beetje griezelig.
dr hoeft maar zo'n enge vader binnen te dringen.

maar jee, wat vreselijk, dat arme kind, wat zal hij bang geweest zijn.
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:03:41 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44062744
Het was toch niet zijn vader?
Althans, dat zeiden ze net op het nieuws.
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 19:05:59 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44062796
ja dat weet ik. maakt eigenlijk niet uit wie het gedaan heeft.
vierendelen moeten ze 'm
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 19:08:40 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44062871
we staan vanaf woensdag op funda en donderdag werden wel al gebeld voor kijkers.
en zo hebben we vanaf kwart voor 4 tot 5 uur buiten gebivakkeerd.
is het normaal dat een bezichtiging een heel uur duurt?
zo groot is het huis nou ook weer niet
maar ze vonden het een leuk huis stond er op het kaartje van de makelaar.
  Jubileum moderator vrijdag 1 december 2006 @ 20:02:29 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44064358
Buiten? Je hoeft toch niet naar buiten als er kijkers komen? Of wel? (ik heb het nooit meegemaakt zelf maar bij de huizen waar wij zijn kijken waren de bewoners ook gewoon aanwezig)

Mag je nog blij zijn dat het vrij knap weer is
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:04:14 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44064400
Ik zorgde wel altijd dat ik weg was bij een bezichtiging. Vindt de makelaar volgens mij ook het prettigst. Kan je toch vrijer rondlopen.
pi_44064492
Ik vind het ook wel prettiger als de eigenaar niet thuis is. Wij gingen ook altijd weg. Kan me alleen voorstellen dat het bijvoorbeeld lastig is als je hele kleine kinderen hebt.

Een uur is wel lang, maar misschien koopt deze kijker het wel gelijk. dat zou niet gek zijn.
pi_44064735
ik was altijd wel aanwezig als men kwam kijken... er is nooit wat van gezegd
pi_44064802
Ik zag vanavond op het 6 uur nieuws dat bericht van dat vermoorde jongetje... Dan breng je je kind gewoon naar school 's morgens en dan gebeurd er zoiets... Heel verdrietig, wel "fijn" dat andere kinderen het niet zouden zien hebben gebeuren, maar toch. Ik kan er gewoon niet bij dat er mensen zijn die zoiets doen...

-----
Wij zorgden ook altijd dat we weg waren als er mensen kwamen kijken (2 kamerflat, dan is er ook niet zoveel ruimte over ) en ik vond het zelf ook prettiger als er niemand was als we ergens in een huis gingen kjiken. Maar vaak was het met een half uur wel gedaan.
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:24:30 #121
161903 NaatjeAron
Het wonder dat Aron heet.
pi_44064926
Wat een vreselijk bericht he.
Mijn eerste reactie was mezelf afvragen of het erg ouderwets is om homeschool te geven, erg irrieel ik weet het maar mijn hemel het zal je vlees en bloed zijn.
Terugdenkend aan mijn eigen basisschool tijd, snap ik nu ook waarom bij ons de deuren op slot zaten, en ik al die jaren maar denken dat dit was om "ons" ondeugende kinderen binnen te houden.. Het is juist om gekken buiten te sluiten.

Maar ik ga erg offtopic hier sorry... Moest even me gevoel kwijt.

Wij hebben dit huis ook bekeken terwijl de bewoners aanwezig waren, en moet zeggen dat je toch anders kijkt. Als ik alleen was geweest had ik beter gekeken ben ik bang en had ik WEL gezien dat er gaten in het laminaat zaten
Ook wel bekend als Renegate
pi_44065530
Maar ik heb ook wel eens verhalen gehoord over kijkers die meteen maar even bespraken wat ze er allemaal uit zouden slopen omdat het lelijk was. Lijkt me ook niet fijn.
pi_44065649
hier hebben we het wel een keer meegemaakt tijdens een opendag wat de eventule kopers wilden gaan doen met een aantal dochters die in utrecht ofzo gingen studeren en dan in dit huis zouden zitten...
alles werd idd uitvoerig besproken, opzich wel grappig om te horen wat men van plan is met de woning
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:06:51 #124
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44067507
Sinterklaas.. Hier vieren we dat niet..
Ik liep net in het Alexandrium en daar liep een Sint in een groen outfit.. Men das geen porum!

Het meisje voor me keek nog eens achterom, en begon ineens te huilen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:49:30 #125
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44068682
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sinterklaas.. Hier vieren we dat niet..
Ik liep net in het Alexandrium en daar liep een Sint in een groen outfit.. Men das geen porum!

Het meisje voor me keek nog eens achterom, en begon ineens te huilen!
Awgossie!
  zaterdag 2 december 2006 @ 08:38:01 #126
114177 Diaan73
pi_44073557
Lady-wrb... wat heb je al snel kijkers... geweldig, hopelijk willen ze het ook kopen...
Make love, not war ☮
pi_44073563
Hahaha, ik kom net beneden en zie niet alleen de schoenen van mijn lief naast de bank staan maar ook die van mezelf, met een chocoladeletter erin . En in de schoen van lief een klein snoepje .
Laat ik nou net gister in het dorp ook chocoladeletters zijn gaan halen... dus hij heeft straks ook een verassing in zn schoen, hahaha .
  zaterdag 2 december 2006 @ 08:48:33 #128
114177 Diaan73
pi_44073577
Ow wat lief en schattig zeg wow. Dat was een lekkere verrassing dus.
Make love, not war ☮
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:36:28 #129
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_44074348
Pissig worden helpt!

Gisteren een erg pissig telefoontje gevoerd met de helpdeks van casema. Er bleek een nota open te staan van november 2005 en daarom was het knopje van internet ff omgezet. Netjes direct betaald uiteraard en ik had al lang en breed het betalingsbewijs doorgefaxt, echter was dat bij mevrouw niet aangekomen. Haar probleem, niet de mijne, ik had aan mijn verplichting voldaan én ik had er bewijs van! Volgens hun eigen informatiebandje duurt het 1 tot 2 werkdagen na bewijs doorgefaxt te hebben en dat is dus maandag gebeurd. Maar volgens mevrouw ging die vlieger nu niet op omdat zij er geen melding van had in haar puter. Het kon nu (vanaf gisteren dus!) nog wel 4 tot 5 werkdagen gaan duren wist ze me te melden!

Na mijn "dan eis ik 2 weken kwijtschelding van mijn abbogeld!" werd madam lichtelijk geirriteerd, maar kom op he, niet mijn fout als zij die fax niet kan vinden, ik heb bewijs dat ie is afgeleverd, en 2 werkdagen is 2 werkdagen.

"Welke 2 werkdagen mevrouw? Die regel hanteren wij niet??"
"ow jawel, dat verteld jullie eigen informatiebandje op jullie 0900 nummer a 10 ct per minuuut "
"ow..."

En zie! Ik ben er weer!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 11:02:09 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44074675
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:02 schreef Lois het volgende:
Buiten? Je hoeft toch niet naar buiten als er kijkers komen? Of wel? (ik heb het nooit meegemaakt zelf maar bij de huizen waar wij zijn kijken waren de bewoners ook gewoon aanwezig)

Mag je nog blij zijn dat het vrij knap weer is
ja, wij moesten echt naar buiten van de makelaar. en natuurlijk had luca er op een gegeven moment geen zin meer in en smeerde hem.
werd ik door de makelaar gebeld dat mijn zoon ineens binnen was komen rennen.
hij heeft m teruggestuurd naar mij (ik zat met de kat onder mijn arm in de speeltuin)
gelukkig kwam vriendje daarna snel en hebben we nog 3 kwartier in de auto gezeten.

ik moest wel lachen achteraf. en ik zaten ons hardop af te vragen waarom ze zo lang in ons huis waren geweest.
zegt luca doodleuk: ze hebben natuurlijk dvd zitten kijken
het idee alleen al is komisch
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:06:01 #131
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44077251
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef Ireth het volgende:
Pissig worden helpt! [afbeelding]

Gisteren een erg pissig telefoontje gevoerd met de helpdeks van casema. Er bleek een nota open te staan van november 2005 en daarom was het knopje van internet ff omgezet. Netjes direct betaald uiteraard en ik had al lang en breed het betalingsbewijs doorgefaxt, echter was dat bij mevrouw niet aangekomen. Haar probleem, niet de mijne, ik had aan mijn verplichting voldaan én ik had er bewijs van! Volgens hun eigen informatiebandje duurt het 1 tot 2 werkdagen na bewijs doorgefaxt te hebben en dat is dus maandag gebeurd. Maar volgens mevrouw ging die vlieger nu niet op omdat zij er geen melding van had in haar puter. Het kon nu (vanaf gisteren dus!) nog wel 4 tot 5 werkdagen gaan duren wist ze me te melden! [afbeelding]

Na mijn "dan eis ik 2 weken kwijtschelding van mijn abbogeld!" werd madam lichtelijk geirriteerd, maar kom op he, niet mijn fout als zij die fax niet kan vinden, ik heb bewijs dat ie is afgeleverd, en 2 werkdagen is 2 werkdagen.

"Welke 2 werkdagen mevrouw? Die regel hanteren wij niet??"
"ow jawel, dat verteld jullie eigen informatiebandje op jullie 0900 nummer a 10 ct per minuuut [afbeelding] "
"ow..."

En zie! Ik ben er weer! [afbeelding]
Go Ireth go Ireth go Ireth
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 13:10:09 #132
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44077346
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef Ireth het volgende:
[...]
En zie! Ik ben er weer! [afbeelding]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44077599
voor Ireth!

Ik vrees dat ik binnen korte tijd iemand van Essent aan de deur heb. Ik heb al twee keer een brief gekregen dat ik wel kabel-tv ontvang maar geen contract heb afgesloten. Al twee keer gebeld en brieven gestuurd met een kopie van het contract EN afschriften van alle betalingen tot nu toe.

Lees ik net op de teletekst dat ze nu mensen gaan rondsturen, ik heb dus van alles maar een pakketje gemaakt en op de tafel gelegd Laat maar komen... stelletje sukkels.
pi_44077746
Ireth

Ik heb gisteren de babyfoon opgehaald die we 3 maanden geleden ter reparatie naar Prenatal hadden gebracht. Geluk bij een ongeluk: het is een gloednieuwe! dat is dan wel weer fijn
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:20:49 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_44078837
wij zitten naar de dvd van marco borsato te kijken, het concert waar we bij geweest zijn, ben helemaal
stormy waters...
sailin'
pi_44079671
ff spammen hoor
[K&W WEDSTRIJD] Stemtopic
Stem op wie je de beste vindt, hoe meer stemmen hoe eerlijker de uitslag lijkt me
Saartje
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:33:36 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_44080448
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
ff spammen hoor
[K&W WEDSTRIJD] Stemtopic
Stem op wie je de beste vindt, hoe meer stemmen hoe eerlijker de uitslag lijkt me
Ik snap het niet helemaal. Je hebt een kloon genomen omdat je meer privacy wilde en omdat mensen je gingen herkennen, en dan plaats je je woonkamer gewoon met foto's?
Dat is toch juist te herkennen of zie ik dat verkeerd?

Vind hem overigens wel leuk, maar sorry, niet de leukste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44080691
Als ik jouw mening wilde weten had ik hem wel gevraagd Troel. Ik ben een grote meid en kan heus mijn eigen beslissingen wel nemen.
Saartje
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:45:56 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_44080723
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als ik jouw mening wilde weten had ik hem wel gevraagd Troel. Ik ben een grote meid en kan heus mijn eigen beslissingen wel nemen.
Je hoeft niet meteen gepikeerd te reageren, ik uit gewoon mijn verbazing. Als je alleen maar mag reageren als er om gevraagd wordt zou er niet veel meer gebeuren op Fok!.
'K ben toch blij dat je een grote meid bent hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44080795
Ik ben niet gepikeerd. Jij springt altijd meteen overal bovenop. Ik hoef hier toch niet over elke stap die ik maak verantwoording af te leggen?
Saartje
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:55:17 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_44080911
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben niet gepikeerd. Jij springt altijd meteen overal bovenop. Ik hoef hier toch niet over elke stap die ik maak verantwoording af te leggen?
Je hoeft ook helemaal geen verantwoording af te leggen. Vraag ik dat ergens ofzo? Het viel me gewoon op en ik vraag ernaar. Dat jij vervolgens als een klein kind gaat zitten dreinen dat je zelf wel beslissingen kan maken komt behoorlijk gepikeerd over. Je had ook gewoon kunnen zeggen "ja, dat is misschien zo, maar het kan geen kwaad" of iets in die richting. Je blaast het gigantisch op op deze manier, terwijl het helemaal niet zo bedoeld is/was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44080987
Het zal wel door de persoon komen die het zegt. Van de een kan je nou eenmaal meer hebben dan van de ander.
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 16:16:44 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_44081255
Kan me niet schelen hoe of wat maar ik ben flieft op jouw huis denk ik heb je meer foto's?
pi_44081416
Ik zal vanmiddag ff kijken Moussy, heb niks hoe het er nu uit ziet, alleen van hoe het was Zal ff zoeken
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 16:53:44 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44081969
ik zie helemaal geen foto's tussen die foto's van de huiskamer
waar heb je die prachtige kast vandaan maneki?
zoiets wil ik ook in ons nieuwe huis maar dan in het koloniaal ofzo.
pi_44082042
Leen Bakker
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 17:00:22 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44082133
mooi ding hoor. vast niet zo prijzig als hier bij loods 5
pi_44082184
[en weer weg]

[ Bericht 95% gewijzigd door Maneki.Neko op 03-12-2006 17:46:56 ]
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 17:05:15 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44082223
wow, daar moet dan echt doorheenkijken zeg , wat een hout.
heb je ergens een topic over je huis?
pi_44087621
Nee daar had ik toendertijd ff geen zin in en nu is het er een beetje laat voor denk ik
Saartje
pi_44087732
het leek wel een sauna! Dat heeft idd een ware metamorfose ondergaan.
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:26:26 #152
114177 Diaan73
pi_44090801
Vanmiddag Sinterklaasfeest gehad op mn werk. Was een musical en erg leuk. Ook erg leuke reacties gehad ik was mede-organisator gehad. Twan vond het helemaal geweldig. Het was ook een erg spannend verhaal. Hij was helemaal tevreden met zn cadeautje en vond het toch wel gek dat Sinterklaas precies wist wat hij graag wilde hebben .

Vanavond lag hij al om 19:00 uur op de bank te slapen, was helemaal op. Nu maar hopen dat hij morgen niet te vroeg wakker is. Morgen vieren we hier Sinterklaas en dat is ook best vermoeiend voor hem....
Make love, not war ☮
pi_44091025
Leuk Diaan!

Wij vieren morgen Klaas bij mijn schoonouders, dinsdagavond bij mijn ouders en woensdagmiddag op mij werk..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 december 2006 @ 00:15:21 #154
161903 NaatjeAron
Het wonder dat Aron heet.
pi_44093416
Super dat je sinterklaas feestje zo geslaagt was Diaan! ik help je mee duimen dat hij lekker uitslaapt morgen hahahaha
Ook wel bekend als Renegate
pi_44094250
wow maneki neko wat een mooie kamer is dat geworden!!
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 10:59:00 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_44097914
Het is echt mooi geworden zo

Mijn man (van 34) is de hele dag aan het zwarte pieten in Amstelveen en wij gaan vanmiddag op puppyvisite 1 pupje heeft nog geen eigenaar
pi_44097928
succes dan moussy!!
Moussy heeft er vanaf vanavond een puppy bij??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 11:03:17 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_44097972
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
succes dan moussy!!
Moussy heeft er vanaf vanavond een puppy bij??
en een man (van 34) minder denk ik hmm... ik kijk hem gewoon 2x lief aan
  Moderator zondag 3 december 2006 @ 11:07:38 #159
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44098022
puppy's zijn zo leuk, wat voor hondjes zijn het moussy?

Ik had eigenlijk een vraagje, Samara is helemaal bezeten van oorbellen, nu heeft ze al een paar keer van die prinsessensetjes gehad met oorbellen erbij, helaas zijn dit plastic klipoorbelletjes die vaak nog geen dag leven, nu heeft ze oma oorbellen gescoord, gewoon met metalen klipjes.
Deze verliest ze nog steeds erg vaak, ik was dus aan het kijken geweest en bij ons in de stad verkopen ze oorbelletjes voor kinderen die je met een magneetje vastmaakt.
Ik vraag me af of jullie hier ervaringen mee hebben of misschien verhalen over kennen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 11:09:40 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_44098045
franse bulletjes en zo'n snarker wil ik echt al een jaar of 26

Ik ken alleen een flop verhaal senesta, een kennis van mij kocht zo'n magneetneusbel, en snoof het magneetje op
  Moderator zondag 3 december 2006 @ 11:15:59 #161
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44098127
OOh die zijn wel erg schattig inderdaad.
Oh jee, en er is nog eentje over?
Zou je bijna denken aan voorbestemd en zo he?

Hmm de magneetjes zitten niet erg stevig dus blijkbaar?
Word waarschijnlijk doormodderen met klipjes tot de hype over is of ze oud genoeg is voor gaatjes
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 3 december 2006 @ 11:28:41 #162
114177 Diaan73
pi_44098345
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:15 schreef NaatjeAron het volgende:
Super dat je sinterklaas feestje zo geslaagt was Diaan! ik help je mee duimen dat hij lekker uitslaapt morgen hahahaha
Hij heeft geslapen tot 6:50 uur... dat is voor hem een hele prestatie. Alleen liep hij gisterenavond vanaf 22:30 uur te spoken. Hij was zn beer kwijt en het heeft even geduurd voordat wij die hadden gevonden en hij moest steeds heel erg hoesten. Hij was toen klaarwakker. Uiteindelijk ben ik met hem in ons bed gaan liggen om even rustig tv te kijken en hem dan weer naar bed te doen. Maar ik viel na 5 minuten in slaap en meneer lag nog lekker te kijken toen Peaceman om half 1 bovenkwam. Ik heb hem toen meteen naar zn eigen bed gebracht...

Nu is hij een beetje hangerig en vooral erg zenuwachtig voor het Sinterklaasfeest hier vanmiddag.....
Make love, not war ☮
  zondag 3 december 2006 @ 14:00:58 #163
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44101953
Hmm ik ben oor het eerst brood aan het bakken als dat maar goed gaat

edit: ik was boter vergeten erbij te doen , maar hij mixte 2 keer dus 2e keer snel ebrij gedaan

[ Bericht 18% gewijzigd door _evenstar_ op 03-12-2006 14:38:41 ]
pi_44104865
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Hmm ik ben oor het eerst brood aan het bakken als dat maar goed gaat

edit: ik was boter vergeten erbij te doen , maar hij mixte 2 keer dus 2e keer snel ebrij gedaan
Wat voor brood?
Wij zijn nu ook bezig. Was lang geleden.

Een kennis zei dat Kim ook soep mag, maar dat is toch veel te zout? En lijkt me ook lastig eten.
pi_44105290
Soep met brood is hier altijd favoriet geweest. Lekker dippen in het soep. Misschien kan je het voor Kim met de staafmixer tot pap maken en dan kan ze het zo op drinken.

En, hond erbij mous?
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 15:47:10 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_44105302
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wat voor brood?

Een kennis zei dat Kim ook soep mag, maar dat is toch veel te zout? En lijkt me ook lastig eten.
ligt er aan hoe je je soep maakt, en een plakje brood er door heen doet wonderen
pi_44105846
Brood erdoorheen is een goed plan. Staafmixeren ga ik proberen. Tnx!
We eten op zondag altijd soep en broodjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 december 2006 @ 16:34:04 #168
13151 crew  Rewimo
pi_44106829
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef moussy het volgende:
franse bulletjes en zo'n snarker wil ik echt al een jaar of 26
Ow, dan zou je eens op ons fotoforum moeten kijken, wij hebben iemand die hele mooie foto's van die beestjes maakt Ik ben niet echt weg van die hondjes op zich maar haar foto's zijn echt om te smullen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 december 2006 @ 16:35:46 #169
13151 crew  Rewimo
pi_44106869
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat voor brood?

Gewoon soep zonder zout klaarmaken en er naderhand voor jezelf zout in doen Dan heb je voor Kim geschikte soep en kun je het verder zelf op smaak maken.
  zondag 3 december 2006 @ 16:45:07 #170
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44107091
Zo kook ik voor mijn kinderen ook... Noa krijgt wél een beetje zout in haar eten en Emma niet, dus kook ik zoutloos, en gooi er later voor Noa wat saus met zout of een klein beetje zout overheen, dan ga ik het eten voor de volwassenen lekker maken ...
Het is even omslachtig, maar als je het gewend bent niet veel moeite. En hier wordt als het eten te zout is (ik probeer soms zo'n familiemaaltijd van Honig, maar die zijn toch nog te zout) het niet opgegeten.
  zondag 3 december 2006 @ 16:54:50 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44107346
mijn brood is mislukt
  zondag 3 december 2006 @ 17:42:54 #172
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44108590
gelukkig kan je die ook gewoon kopen evenstar
blijven proberen hoor!!
pi_44108677
Wat isser mislukt dan evenstar?
  zondag 3 december 2006 @ 17:49:31 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44108753
De buiten kant kon je iemands ehrsens mee inslaan en de binnekant was helemaal drab

poging 2 zit in de machine , had eerst de broodmix en toen pas water en veeltelaat boter er in gedaan, nu dus wel volgens de goede volgorde gedaan, en anders even kijken of iemand zo'n zelfde pan heeft en ervaring er mee heeft, zocht al in cul maar kreeg niks gevonden
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 17:52:33 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44108820
volgens mij moet je eerst de vloeistof erin doen en dan het meel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 december 2006 @ 17:54:29 #176
13151 crew  Rewimo
pi_44108864
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:49 schreef _evenstar_ het volgende:
De buiten kant kon je iemands ehrsens mee inslaan en de binnekant was helemaal drab

poging 2 zit in de machine , had eerst de broodmix en toen pas water en veeltelaat boter er in gedaan, nu dus wel volgens de goede volgorde gedaan, en anders even kijken of iemand zo'n zelfde pan heeft en ervaring er mee heeft, zocht al in cul maar kreeg niks gevonden
Tip: mix met de hand alle ingrediėnten eerst in een bak door elkaar tot het een homogeen geheel is en doe ze daarna pas in de machine. Dat werkt een stuk beter.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 17:58:51 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44108968
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tip: mix met de hand alle ingrediėnten eerst in een bak door elkaar tot het een homogeen geheel is en doe ze daarna pas in de machine. Dat werkt een stuk beter.
dat is wel zo, maar dat is niet het principe van een broodbakmachine. op jouw manier kan je het net zo goed in de oven mikken
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 17:59:30 #178
43556 miss_dynastie
pi_44108982
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou ff kijken naar de volgorde in je boekje en niet op het pak, ik moet bijv. eerst water doen in de mijne en dan voor andere ingredienten kuiltjes maken in de bloem, maar dat schijnt bij elke machine anders te zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 december 2006 @ 18:01:49 #179
13151 crew  Rewimo
pi_44109043
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
dat is wel zo, maar dat is niet het principe van een broodbakmachine. op jouw manier kan je het net zo goed in de oven mikken
Je hoeft het geen uren te kneden, alleen even mengen.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 18:03:48 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44109099
da's waar.
ik gooi bij het cakebakken altijd de boter gesmolten in het blik. anders gaat het ook niet goed.

ik heb hier trouwens mix staan voor toscaans brood. iemand dat wel eens geprobeerd? ik kan me er geen voorstelling bij maken
pi_44109152
ik doe vaak olie ipv boter bij het brood (maar ik moet bekennen dat het al wel weer een jaar geleden is dat ik een brood heb gebakken zelf, we hebben een heerlijke bakker in de buurt waar ik niet aan kan tippen).
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 18:06:46 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44109178
ik heb vandaag trouwens tot half 11 in mijn bed gelegen
en ik was nog het eerste op
beneden wachtte me trouwens wel een diep beledigde en hongerige doerak en een toom hysterische kippen
  zondag 3 december 2006 @ 18:21:55 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44109530
ja heb nu ook eerst water en toen mix en boter in brokjes erbij gedaan over 2 uur het resultaat, als die klaar is bak eruit en theedoek erover toch? en dan nog paar uurtjes laten afkoelen
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 18:36:18 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44109933
wel lossen als het nog warm is he? anders krijg je het er moeilijker uit
  zondag 3 december 2006 @ 18:38:09 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44109982
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
wel lossen als het nog warm is he? anders krijg je het er moeilijker uit
ja leek me wle het meest logische

en pinq is de bedoeling om straks voor arwen speciaal brood te maken, scheelt nl behoorlijk in zelfmaak of bakker brood dan
pi_44110090
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:38 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

en pinq is de bedoeling om straks voor arwen speciaal brood te maken, scheelt nl behoorlijk in zelfmaak of bakker brood dan
het eerste brood mislukt meestal.. en speciaal brood bakken blijft lastig... mijn ouders bakken altijd brood zonder gluten en dat gaat de ene keer ook beter dan de andere keer...

succes ermee
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_44111053
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gewoon soep zonder zout klaarmaken en er naderhand voor jezelf zout in doen Dan heb je voor Kim geschikte soep en kun je het verder zelf op smaak maken.
Zit wat in. Maar we gebruiken wel vaak bouillonblokjes.
Maar Kimmie had nog een potje staan en heeft al gegeten. Wij eten zometeen.
Brood ruikt lekker!

Mijn zusje komt woensdag op Kims verjaardag en wil dan tot zondag blijven.
Aan de ene kant wel leuk, maar ook wel erg lang.
" Vroeger" hadden we vaak ruzie. En ze is nogal veranderd sinds ze met dr vriend heeft. Een rare wannabe-nazi die niks zegt.
Hmmm, zit te denken hoe ik het voorzichtig kan brengen dat we het wel erg lang vinden...

Oeh, eten is klaar.
pi_44111059
Evenstar suc6 met de 2e poging.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 19:37:30 #189
81992 Githa
pi_44111415
Vandaag sinterklaas gevierd bij mijn vriendin en zij had ook een cadeautje voor ons, ze krijgen een kindje ik vind het zó leuk
Ze had een mooie kaart ingepakt van Anna Geddes met daarop 'tot over 9 maanden'
pi_44111577
O wat leuk Githa, gefelcitieerd
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 19:51:29 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44111778
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:21 schreef _evenstar_ het volgende:
ja heb nu ook eerst water en toen mix en boter in brokjes erbij gedaan over 2 uur het resultaat, als die klaar is bak eruit en theedoek erover toch? en dan nog paar uurtjes laten afkoelen
Lekker hoor, brood uit de broodbakmachine Ik zou niet anders meer willen (of weten, na zes jaar bbm gebruik). En je kunt er zo goed je eigen draai aan geven.
Als het brood klaar is direct er uit halen en op een rooster af laten koelen. Na twintig minuten is het zo ver afgekoeld dat het goed in plakken snijdbaar is. Niet afdekken, want dan wordt de korst zacht en zompig!
Als je heel veel tips wilt: http://groups.yahoo.com/group/BBL2/
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 19:54:17 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_44111838
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:46 schreef danosa het volgende:

En, hond erbij mous?
Neuh, ze zijn echt heel erg leuk, maar we hebben onze handen al vol aan Donna
  zondag 3 december 2006 @ 20:15:30 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44112391
ik weet dat een jaar geleden er erg veel topics in Cul liepen over de BBM.
Was een hele reeks toen die dingen zo populair waren als kerstpakket

edit: als het goed is heb je op deze link een heleboel zoekresultaten naar topics over bbm
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 december 2006 @ 20:19:08 #194
13151 crew  Rewimo
pi_44112485
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Broodbakmachine deel 6

De rest van de reeks staat in de OP
pi_44112833
Wat leuk Githa!

Mijn moeder maakt zelf speltbrood in haar bbm Evenstar, is dat ook ongeschikt voor Arwen? Is nl wel makkelijker dan 'gewoon' glutenvrij.
pi_44113364
Githa, wat gaaf!

wij hebben ook een bbm, maar gebruik dat ding eigenlijk zelden.. Vind het brood dat eruit komt zo zwaar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44115094
Wij zijn vandaag naar het kasteel van Sinterklaas geweest Kindjes hebben hun ogen uitgekeken en wij ook! De tocht (Helmond) meer dan waard
Saartje
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 22:39:19 #198
81992 Githa
pi_44117643
Wie kan mij ff helpen met dat overspannen jompelmeisje met haar tong uit de mond en wil heen en weer schud met haar hoofd? Ik dank u hartelijk !
pi_44117745
Deze?

Syllables govern the world
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 22:43:49 #200
81992 Githa
pi_44117794
JAAAAAA dank je wel
  zondag 3 december 2006 @ 22:46:28 #201
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44117884
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:38 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

hee dat is slim!!!
  zondag 3 december 2006 @ 23:24:45 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44119198
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij zijn vandaag naar het kasteel van Sinterklaas geweest Kindjes hebben hun ogen uitgekeken en wij ook! De tocht (Helmond) meer dan waard
gaaf he ben ik vorige week geweest ( moesten jullie ook 4 uur wachten ? die pieten zolder is tof en gewoon het hele gebeuren er om heen.
Huub en mars ( zangers die gbuiten stonden zijn leraren van mijn neefje erg leuk volgend jaar weer

poemojn speltbrood mag ze denk ik niet hebben volkoren= tarwen=gluten en omdat ze voorheen wel op gluten reageerde, moet ze wel in het begin gluten vrij dacht ik.

mijn 2e brood was gelukt, alleen uhm mijn deegdraaiertje zit vast in me brood , maar het smaakt heerlijk
  zondag 3 december 2006 @ 23:25:05 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44119205
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef pinquit het volgende:

[..]

hee dat is slim!!!
ik ben gewoon slim
pi_44120965
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:23 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Zit wat in. Maar we gebruiken wel vaak bouillonblokjes.
Dan maak je toch een lekkere pan met soep, je haalt er een portie af voor Kimmie en dan maak je de soep op smaak met bouillonblokjes of -poeder?
  maandag 4 december 2006 @ 06:53:46 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_44123241
maggie

moest ineens aan je denken
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 07:32:21 #206
13151 crew  Rewimo
pi_44123373
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:25 schreef kissa het volgende:
Dan maak je toch een lekkere pan met soep, je haalt er een portie af voor Kimmie en dan maak je de soep op smaak met bouillonblokjes of -poeder?
Het is toch niet zo dat ze helemaal geen zout mag? Ik zou alleen geen extra zout toevoegen. Als je de soep zelf maakt en daarvoor op een bouillonblokje na geen zout toevoegt lijkt me dat niet zo'n probleem.
pi_44123416
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:24 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

gaaf he ben ik vorige week geweest ( moesten jullie ook 4 uur wachten ? die pieten zolder is tof en gewoon het hele gebeuren er om heen.
Huub en mars ( zangers die gbuiten stonden zijn leraren van mijn neefje erg leuk volgend jaar weer

poemojn speltbrood mag ze denk ik niet hebben volkoren= tarwen=gluten en omdat ze voorheen wel op gluten reageerde, moet ze wel in het begin gluten vrij dacht ik.

mijn 2e brood was gelukt, alleen uhm mijn deegdraaiertje zit vast in me brood , maar het smaakt heerlijk
4 uur? Wij hoefden 'maar' 1,5 uur te wachten. Er reed ook een treintje waar ik in ging met de kinders terwijl Manlief ons plekje bezet hield. Zo schoot de tijd wel aardig op gelukkig
Saartje
pi_44123598
quote:

[..]

Heb je een gewoon of glutenvrij brood gebakken in je machine? Als het geen glutenvrij brood is kan je je broodbakmachine later niet meer gebruiken voor een glutenvrijbrood... (als je het heel strikt doet)
Succes ermee!
  maandag 4 december 2006 @ 08:29:32 #209
103793 kozakken
Living the life
pi_44123658
uhm... loezzie? Maar je kunt alles toch gewoon afwassen?
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 08:44:52 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44123785
ik weet ook niet hoe het precies zit, maar het klopt wat loezzie zegt hoor.
  maandag 4 december 2006 @ 09:01:15 #211
103793 kozakken
Living the life
pi_44123924
het klinkt zo raar. maar goed, nu ben ik op broodbakmachinegebied net in staat om gewoon een verpakking te volgen en dan gaat het redelijk goed
-van de weeromzwaai trouwens de broodbakmachine een half uurtje terug weer eens op hoop van zegen volgemikt met ingredienten Hmmm... -
pi_44124137
quote:
Op maandag 4 december 2006 08:29 schreef kozakken het volgende:
uhm... loezzie? Maar je kunt alles toch gewoon afwassen?
Je kan inderdaad alles afwassen, maar de gluten hechten zich aan het broodblik en zijn niet weg te wassen.. en dan is je blik dus niet meer glutenvrij en dan kan je er dus geen glutenvrij brood in bakken.

zo mag je in een frituurpan waar ooit gewone kroketten zijn gebakken ook geen patat, voor mensen die glutenvrij eten, bakken. De patat is in principe wel glutenvrij, maar zijn omgeving niet en daarom de patat dus ook niet.. (klinkt ingewikkeld eigenlijk)

[ Bericht 19% gewijzigd door loezzie op 04-12-2006 09:23:03 (aanvulling) ]
  maandag 4 december 2006 @ 09:33:48 #213
114177 Diaan73
pi_44124317
Zow Sinterklaas is weer geweest hier. Was een groot succes

Ik bak brood/broodjes nog op de "ouderwetse" manier, gewoon met de hand kneden en in de oven... mjammie. Moet ik binnenkort weer eens doen, is erg lekker.
Make love, not war ☮
  maandag 4 december 2006 @ 09:53:18 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44124584
bij de reform winkel hier zeiden ze dat dat niet uitmaakte ( van de kroketten wel omdat daar korrels afgaan en er ei in zit ) maar als je je broodbakmachine steriel maakt mag je gewoon ook voor glutenvrij brood gebruiken.
het brood wat door bakkers e.d. gemaakt wordt , wortd ook gemaakt in zelfde bakkerij hoor, nadat alles steriel is schoongemaakt dat gebeurt op zondags wordt alles in voren gemaakt en ingevroren.
ik verwacht er niet zo'n problemen mee
pi_44124671
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:53 schreef _evenstar_ het volgende:
bij de reform winkel hier zeiden ze dat dat niet uitmaakte ( van de kroketten wel omdat daar korrels afgaan en er ei in zit ) maar als je je broodbakmachine steriel maakt mag je gewoon ook voor glutenvrij brood gebruiken.
het brood wat door bakkers e.d. gemaakt wordt , wortd ook gemaakt in zelfde bakkerij hoor, nadat alles steriel is schoongemaakt dat gebeurt op zondags wordt alles in voren gemaakt en ingevroren.
ik verwacht er niet zo'n problemen mee
Ik kan je met zekerheid vertellen dat het wel een probleem is!

bij ons thuis wordt al meer dan 20 jar glutenvrij gegeten... en ik ben ermee opgegroeid..

en een bakker die glutenvrij brood bakt in een gewone bakkerij doet iets niet goed! Officieel is dat brood dus glutenvrij, maar vanwege de kruisbesmetting dus niet...

steriel maken kan niet.. het enige wat helpt is een compleet gv gedeelte in de bakkerij (wat sommige bakkers wel hebben trouwens)

Daar komt bij dat ze in het reformhuis vaak geen idee hebben waar ze over praten.

mocht je meer info willen hebben mag je me mailen of pm-en..

Ik wil je niet aanvallen hoor, maar ik weet dat je er alles aan doet om Arwen het beste te geven..
  maandag 4 december 2006 @ 10:36:49 #216
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44125416
En Bix, ben je alweer geland en veilig in de armen van G terecht gekomen? En herenigt met Piet en Anna?
Hoe was het gegaan en hoe was het daar? Kom je snel even vertellen!?!
Het voelt goed hč?
A je to!
  maandag 4 december 2006 @ 10:40:26 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44125497
Hoe bevalt jouw baan eigenlijk Melonovy? Of heb ik nou verkeerd begrepen dat jij in de kinderopvang aan de slag ging?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44125533
Loezzie mag ik jou ook pm-en over gluten vrij?
pi_44125787
quote:
Als ze op gluten reageerde wel, maar tarwe bevat meer stoffen waarop je verkeerd kunt reageren en die zitten niet in spelt, daarom gaat dat dan vaak weer wel goed. Maar dat is dan misschien iets om in een later stadium uit te proberen.
pi_44125882
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:42 schreef Anitra het volgende:
Loezzie mag ik jou ook pm-en over gluten vrij?
tuurlijk!
  maandag 4 december 2006 @ 11:27:46 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44126448
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:55 schreef poemojn het volgende:

[..]

Als ze op gluten reageerde wel, maar tarwe bevat meer stoffen waarop je verkeerd kunt reageren en die zitten niet in spelt, daarom gaat dat dan vaak weer wel goed. Maar dat is dan misschien iets om in een later stadium uit te proberen.
ik zal eens met de kinderarts overleggen , denk dat die wel weet.

@loezzie dus met andere woorden ik heb een broodbakmahcine staan voor de kat hara kloten zeg maar, want daarvoor was het bbm bedoeld , wou nu geowon dingen uitproberen, apparaat wat leren kennen want de ingredienten voor speciaal brood zijn iets te duren om zo maar even te proberen en dan weg te gooien
pi_44126657
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik zal eens met de kinderarts overleggen , denk dat die wel weet.

@loezzie dus met andere woorden ik heb een broodbakmahcine staan voor de kat hara kloten zeg maar, want daarvoor was het bbm bedoeld , wou nu geowon dingen uitproberen, apparaat wat leren kennen want de ingredienten voor speciaal brood zijn iets te duren om zo maar even te proberen en dan weg te gooien
ehhh eigenlijk wel.. wat je misschien wel kan doen tzt een ander bakje kopen, maar vergeet niet dat een "gewoon" brood bakken heeeeeel veel makkelijker is dan een gv brood zonder ei en weet ik wat nog meer.. er zijn, volgens mij, wel kant-en-klare gv bakmixen zonder ei te koop. Maar ik weet natuurlijk niet waar Arwen nog meer niet tegen kan...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 11:38:14 #223
13151 crew  Rewimo
pi_44126671
evenstar, kun je de fabrikant niet aanschrijven, de situatie uitleggen en vragen of je een extra blik kunt bestellen? Dan zorg je dat je die twee blikken duidelijk markeert en kun je ook glutenvrij brood bakken.
  maandag 4 december 2006 @ 11:59:02 #224
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44127229
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Rewimo het volgende:
evenstar, kun je de fabrikant niet aanschrijven, de situatie uitleggen en vragen of je een extra blik kunt bestellen? Dan zorg je dat je die twee blikken duidelijk markeert en kun je ook glutenvrij brood bakken.
strak plan.

Loezzie geldt het verhaal ook voor alleen eiwit en koemelk vrij? dus als ze wel gluten zou mogen?
  maandag 4 december 2006 @ 12:24:01 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_44127921
En vergeet de kneedhaken niet enzo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 december 2006 @ 12:28:30 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44128042
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Troel het volgende:
En vergeet de kneedhaken niet enzo!
kneedhaakje is er maar een
  maandag 4 december 2006 @ 12:29:01 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44128060
Wanneer weet je dan of ze wel of geen gluten mag hebben?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 4 december 2006 @ 12:29:47 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_44128075
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

kneedhaakje is er maar een
eentje dan

Maar bedenk wel dat je dan nog steeds kans hebt dat de boel in aanraking komt met de behuizing en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 december 2006 @ 12:37:57 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44128264
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:29 schreef livelink het volgende:
Wanneer weet je dan of ze wel of geen gluten mag hebben?
pas al ze weer bijvoeding mag, dus ga nog niets in voren bestellen.
maar vind het allemaal maar vreemd, want in mijn ogen zou ik dan dus alles van arwen appart moeten houden dan, niet in het zelfde water afwassen, en appart kastje zetten want anders krijg je dan toch ook kruisbesmettingen

livelink sowieso moet ze Speciaal brood hebben ivm de koemelk en eiwitten , alleen gluten is nog vaag ofdat ze bij maccaroni op de kruisbesmetting reageerde of de gluten.
Al is gluten niet aangetoond in bloed.. maar de introductie zal heel langzaamaan gaan en zo veilig, vandaar ze waarschijnlijk wel glutenvrij beginnen moet.
pi_44128580
Wij wassen Djulianb zijn dingen appart met de hand af hier thuis (de rest is vaatwasmachine ) Heb al vaak gezien dat er idd kuisbesmetting ook kan.
Momenteel is hiet kippen-ei, vis en gluten verboden terrein.

Weet dat er bij de appie wel gv/eivrij brood is, maar dat is behoorlijk duur en het valt uit elkaar waar je bij staat. Ook als je het in de vriezer doet is het niet van elkaar af te krijgen waardoor je met Djulian dus 1 zo'n broodje kan kopen en na 3 dagen de helft weg gooien en dat is een beetje zonde. Vandaar dat hij nog steeds papfles krijgt tussen de middag
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 12:50:42 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44128638
kan je het dan niet beter boterham voor boterham invriezen? of een stukje folie tussen de boterhammen leggen?
pi_44128669
het brood word bevroren verkocht en eerst ontdooien en dan weer invriezen mag niet
  maandag 4 december 2006 @ 12:53:48 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44128741
zijn er ergens bijscholingen omtrent allergiekindjes
  maandag 4 december 2006 @ 13:01:06 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_44128978
En als je telkens maar een boterham uit de diepvries haalt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 december 2006 @ 13:02:29 #235
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44129021
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:48 schreef Anitra het volgende:
Ook als je het in de vriezer doet is het niet van elkaar af te krijgen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44129023
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

pas al ze weer bijvoeding mag, dus ga nog niets in voren bestellen.
maar vind het allemaal maar vreemd, want in mijn ogen zou ik dan dus alles van arwen appart moeten houden dan, niet in het zelfde water afwassen, en appart kastje zetten want anders krijg je dan toch ook kruisbesmettingen

livelink sowieso moet ze Speciaal brood hebben ivm de koemelk en eiwitten , alleen gluten is nog vaag ofdat ze bij maccaroni op de kruisbesmetting reageerde of de gluten.
Al is gluten niet aangetoond in bloed.. maar de introductie zal heel langzaamaan gaan en zo veilig, vandaar ze waarschijnlijk wel glutenvrij beginnen moet.
Wij hadden inderdaad de niet GV spullen apart staan van de wel GV. En van alles 2: 2 boter, 2 jam, 2 pindakaas, 2 broodroosters, 2 frituurpannen .. naar mate we ouder werden werd het wel minder strikt gescheiden. Maar tot op de dag van vandaag zijn veel heel veel dingen 2 in huis.

Verder waste mijn ouders eerst het Gv spul af en daarn de rest.. Ook hadden we een aparte pan voor bijv vissticks en spaghetti (nadat mijn mdr ziek werd van de aardappels.. bleek dat we de dag daarvoor spaghetti gegeten hadden)

ken je Sorgente? Bij hen op de site kan je kijken welke stoffen in welk meel zit...
  maandag 4 december 2006 @ 13:06:03 #237
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44129116
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:40 schreef Leah het volgende:
Hoe bevalt jouw baan eigenlijk Melonovy? Of heb ik nou verkeerd begrepen dat jij in de kinderopvang aan de slag ging?

Aardig dat je er naar vraagt! Het bevalt me prima om op deze basis weer aan het werk te zijn, er komen leuke kindertjes en ik heb in eens veel collega's en leuke dingen in het vooruitzicht Dat zijn wel de leuke dingen van aan het werk zijn!
En ze zijn ook zo blij met mij!
Het voelt goed hč?
A je to!
  maandag 4 december 2006 @ 13:06:32 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44129135
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:02 schreef loezzie het volgende:

[..]

Wij hadden inderdaad de niet GV spullen apart staan van de wel GV. En van alles 2: 2 boter, 2 jam, 2 pindakaas, 2 broodroosters, 2 frituurpannen .. naar mate we ouder werden werd het wel minder strikt gescheiden. Maar tot op de dag van vandaag zijn veel heel veel dingen 2 in huis.

Verder waste mijn ouders eerst het Gv spul af en daarn de rest.. Ook hadden we een aparte pan voor bijv vissticks en spaghetti (nadat mijn mdr ziek werd van de aardappels.. bleek dat we de dag daarvoor spaghetti gegeten hadden)

ken je Sorgente? Bij hen op de site kan je kijken welke stoffen in welk meel zit...
ik ken sorgente van naam, al krijgen wij de neocate van tefaportanje. EN had idd al eens op die sites gekeken
En ik maar denken dat je alleen rekening moest houden dat iets niet in de voeding zat./zit en of niemand haar stiekem wat geeft..
pi_44129626
Dat dacht ik ook in het begin evenstar, maar nu het gescheiden is heb we zelfs al 2x vaste p**p gehad Dus het werkt wel!

Loezzie ik ga je vanavond pm-en. Thanks alvast!
pi_44129631
Evenstar ik zou eerst even wachten wat er uit de allergietesten en de bijvoeding introductie komt.
Want glutenallergie bestaat in vele gradaties...
Anders maak je je nu al druk, en maak je evt al kosten voor dingen die niet nodig zijn.

Aparte broodrooster en boter enzo moet in de meeste gevallen wel (anders kruimels)
Maar ik ken ook genoeg mensen voor wie gewone pannen en borden wel kunnen als ze maar goed afgewassen zijn.

Datzelfde geld in mindere mate voor koemelk, ik heb koemelk allergie maar kan dingen waar op staat bevat mogelijk sporen van melk gewoon eten. Terwijl dat bij mensen die risico hebben op analfylactiche shock door koemelk, absoluut niet kan.
pi_44130131
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
zijn er ergens bijscholingen omtrent allergiekindjes
Nope je krijgt dezelfde bijscholing als ikke en dat is p_iglet.
En die is heel goed! als mijn f*cking msn het tenmisnte weer een deed want ik snap geen bal van msn onder linux
pi_44131573
Evenstar sterkte ermee! Lijkt me lastig zeg!

Djeez heeft pinda/noten etc. allergie. Iemand enig idee of Kim daar meer kans op heeft?
pi_44131800
ja daar is een vergrote kans op, dus pinda's/ noten bij voorkeur pas geven na Kim's 2e verjaardag,
en de eerste paar keer kleine beetjes en goed opletten

Is Djeez zo allergisch dat hij er van opzwelt en ademhalingsproblemen krijgt?
Want dan kun je evt via de huisarts vragen of Kim getest kan worden op pinda allergie.
pi_44131914
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef p_iglet het volgende:
ja daar is een vergrote kans op, dus pinda's/ noten bij voorkeur pas geven na Kim's 2e verjaardag,
en de eerste paar keer kleine beetjes en goed opletten

Is Djeez zo allergisch dat hij er van opzwelt en ademhalingsproblemen krijgt?
Want dan kun je evt via de huisarts vragen of Kim getest kan worden op pinda allergie.
Dat dachten we al. Djeez krijgt er inderdaad ademhalingsklachten van. Hij kan er een anafylactische schok ofzo van krijgen.

Ik zal het eens aan de huisarts vragen. Wist niet dat dat nu al kan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 14:44:16 #245
13151 crew  Rewimo
pi_44132105
Ik heb Christan sowieso geen pinda's gegeven. Niet vanwege allergie, maar vanwege het gevaar bij verslikken. Pinda's geven een soort olie-achtig laagje af als ze in de longen terechtkomen en dat laagje kan schade toebrengen aan de longblaasjes, als ik het goed begrepen heb. Dus hier pas pinda's vanaf 6 jaar (dan schijnt het ergste risico achter de rug te zijn).

Daarnaast is pinda-allergie ook een reden om voorzichtig te zijn met die dingen, is een van de meest voorkomende allergieėn.
pi_44132201
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik zal het eens aan de huisarts vragen. Wist niet dat dat nu al kan.
Je kan nu al testen (gaat dmv bloedprikken), maar deze testen zijn niet altijd volledig betrouwbaar (kim is er nog nooit mee in aanraking geweest, dus dan heeft ze nog geen antistoffen. Maar ik zou bij de huisarts inderdaad eens vragen nara de mogelijkheden. Djeez zijn allergie is te ernstig om bij Kim gewoon te zeggen van we geven een likje pindakaas en we kijken wel wat er gebeurd.
pi_44132606
We waren ook niet van plan om Kin nu al pinda's te laten eten trouwens.
En pindakaas. Sprak er toevallig iemand over, vandaar de vraag.

Bij Djeez kwamen ze er toevallig achter. Hij zat een keer stiekem bij de pinda's. En toen kreeg hij een aanval, ze waren er op tijd bij. Hij was toen nog heel klein.
En laatst kreeg hij het benauwd en gingen zijn oren dicht zitten. Bleek dat er een klein beetje pindakaas in een pakje zat. Was bij mijn ouders. Terwijl ze dachten dat het een " gewone" variant was. Dus, zo zie je maar, echt gevaarlijk spul voor hem.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 15:02:35 #248
13151 crew  Rewimo
pi_44132714
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:59 schreef Ingrid19 het volgende:
We waren ook niet van plan om Kin nu al pinda's te laten eten trouwens.
En pindakaas. Sprak er toevallig iemand over, vandaar de vraag.
Nee, dat snap ik Maar hierboven werd gezegd pas vanaf 2 jaar. En toen schoot me te binnen dat het ook dan nog gevaarlijk kan zijn vanwege het verslikken, vandaar mijn opmerking
pi_44135827
[/klaagmodus aan]

pffffffffff soms zit je niet lekker in je vel, wil je eigenlijk naar de stad om een hele grote chocolade letter voor jezelf te kopen.

En dan staat ineens je schoonvader op bezoek.

Die dan ook nog maar eens besluit om uitgebreid te gaan analyzeren waarom mijn studie niet lukt en wat ik nu allemaal moet gaan doen. En vooral dat het in zijn tijd (50 jaar geleden ofzo) allemaal een stuk beter was.

Pff en dan vond ie het gek dat ik af en toe wat fel reageerde, tsja heb 3 keer een jankbui weg zitten slikken van kwaadheid. Alsof ik voor mijn plezier vastloop met mijn studie, en bewust mijn zwangerschap zo uitgekiend heb.

BAH nu heb ik helemaal een pestbui!!

[/einde klaagmodus]

Nu bedenken of ik nog zin heb me de superdrukte van Den Haag centrum in te gooien voor die chocoladeletter. Nu wel nog meer dan vanochtend toe aan choclade. En alleen de bijenkorf heeft koemelkvrije praline letters.
  maandag 4 december 2006 @ 16:36:48 #250
37150 livelink
pi_44136176
Hoe is het gesprek met je studieadviseur eigenlijk verlopen p_iglet?
pi_44136324
p_iglet die ouwe heeft makkelijk praten. Jij hebt het nu moeilijk ermee.
Ik zou zeggen jezelf lekker verwennen, alleen die drukte het is de avond voor sinterklaas. oeps.
Ik heb zaterdag het gewaagd om te zeggen dat ik naar de ikea wou is geen goed idee zo vlak voor sinterklaas, ze waren me erg dankbaar hier

enneh de zwangerschap stond was gepland ja, voor begin 2008 en dat is het nog lang niet.
  maandag 4 december 2006 @ 16:41:13 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_44136359
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef p_iglet het volgende:
[/klaagmodus aan]
en bewust mijn zwangerschap zo uitgekiend heb.

[/einde klaagmodus]
Is het er zoeen? Zo van "ja, maar je had ook gewoon jezelf in kunnen houden, dan was je ook niet zwanger geweest"?
Dat zijn de ergsten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44136443
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:36 schreef livelink het volgende:
Hoe is het gesprek met je studieadviseur eigenlijk verlopen p_iglet?
Dat is aankomende donderdagmiddag....
Ik heb geen idee hoe dat gaat lopen.
pi_44136532
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Is het er zoeen? Zo van "ja, maar je had ook gewoon jezelf in kunnen houden, dan was je ook niet zwanger geweest"?
Dat zijn de ergsten
Nou dat nog net niet, want zijn reactie op mijn zwangerschap was

"ow, ik had inderdaad al gehoopt dat dat per ongeluk zou gebeuren want ik gun dat jullie zo, jong ouders worden"

Maar ik kreeg gewoon echt het gevoel aangevallen te worden door hem, hij is gewoon een beetje vreemd soms.
pi_44136569
hi, kom me even melden, ben weer veilig terug in den lande.
lees vanavond of morgen wel een beetje bij. was leuk, maar wel vermoeiend zo'n 'korte lange reis'. ook erg fijn om de kindjes weer te zien en bij me te hebben. die hadden gelukkig een prima week gehad bij opa & oma. nu als 'n gek pakjesavond (morgen) voorbereiden...
pi_44137015
welkom terug Bix!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 17:18:21 #257
13151 crew  Rewimo
pi_44137756
Hee Bix, fijn je weer te zien Deze Sint moet ook nog een hoop inpakken vanavond
pi_44138088
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik Maar hierboven werd gezegd pas vanaf 2 jaar. En toen schoot me te binnen dat het ook dan nog gevaarlijk kan zijn vanwege het verslikken, vandaar mijn opmerking
Aha. Ik dacht, ik zeg het maar. Voordat ik verkeerd begrepen word.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 17:29:06 #259
13151 crew  Rewimo
pi_44138123
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef Ingrid19 het volgende:
Aha. Ik dacht, ik zeg het maar. Voordat ik verkeerd begrepen word.
Heb je ook weer gelijk in
  maandag 4 december 2006 @ 20:12:42 #260
3011 E.T.
pi_44143398
Truukje voor wanneer ze veilig gewone pinda's kunnen eten (bij verslikken worden pinda's niet zacht en kunnen ze dus heel makkelijk stikken)..
Over je hoofd heen je oorlelletje kunnen pakken Dan ben je groot genoeg en is je luchtpijp wijd genoeg voor een pinda

(dit zegt dus niks over allergieeen e.d. alleen over verslikkings-risico)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 4 december 2006 @ 20:12:59 #261
3011 E.T.
pi_44143409
Ow, en welkom terug Bix
  maandag 4 december 2006 @ 20:17:28 #262
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44143562
Hey Bix! Je bent er weer, fijn!
Het voelt goed hč?
A je to!
  maandag 4 december 2006 @ 20:18:52 #263
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44143608
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:12 schreef E.T. het volgende:
Truukje voor wanneer ze veilig gewone pinda's kunnen eten (bij verslikken worden pinda's niet zacht en kunnen ze dus heel makkelijk stikken)..
Over je hoofd heen je oorlelletje kunnen pakken Dan ben je groot genoeg en is je luchtpijp wijd genoeg voor een pinda

goeie tip ET! Ik zat laatst wat nootjes te eten (geldt daar ook diezelfde regel voor??) en zat me te bedenken wanneer ze eigenlijk nootjes en pinda's mochten hebben. Maar dan dus, als ze dat kunnen...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_44143641
Ha Bix in Back in Town

* easy-going is nog steeds een beetje van slag af, zaterdag een vrij heftige middag meegemaakt.

Even rustig er tussenuit en naar het voetballen kijken
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 20:21:23 #265
81992 Githa
pi_44143698
Bix

De buren zijn kozijnen aan het inzetten en volgens mij is het de bedoeling dat alles in één dag gedaan wordt 3 verdiepingen voor én achter ze zijn niet eens over de helft maar hebben er al wel alle kozijnen uitliggen. En een hoop lawaai geboor, getimmer en Jordy ligt te slapen...hij doet althans een poging
Ik mag hopen dat ze zodadelijk toch gaan stoppen.
  maandag 4 december 2006 @ 20:22:55 #266
37150 livelink
pi_44143740
Jeetje, Easy. Was je aan het kijken? Was je voor de club van het slachtoffer of van de dader?
pi_44143786
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:22 schreef livelink het volgende:
Jeetje, Easy. Was je aan het kijken? Was je voor de club van het slachtoffer of van de dader?
Ja, we gaan zaterdags altijd kijken. En wij zijn van de club van het slachtoffer.
pi_44143826
Getsie easy voetbalt jou man bij dat elftal?
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 4 december 2006 @ 20:25:36 #269
37150 livelink
pi_44143841
Wat een klotezooi. Ik kan daar met mijn verstand niet bij dat iemand iemand anders half dood schopt. Godzijdank ben ik nog nooit getuige van zoiets geweest. Ik zou geloof ik ook niet weten wat ik zou moeten doen, als je al iets kan doen.
pi_44143874
Ja en het is ook gewoon iets wat zo op je netvies blijft stan lijkt me.

Bix welkom terug en fijn dat je terugreis voorspoedig verliep!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44143964
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:25 schreef jessie het volgende:
Getsie easy voetbalt jou man bij dat elftal?
Nee, hij voetbalt niet meer (oud he )
Maar in het 1e team voetballen een stuk of 4,5 jongens van een jaar of 19 waar ik vroegah toen ze 6,7 jaar waren leidster van was. Is dus altijd (nou ja, normaal dan) leuk om bij te gaan kijken.
  maandag 4 december 2006 @ 20:30:17 #272
37150 livelink
pi_44144004
Sven heeft het hopelijk niet gezien?
pi_44144143
Nou geen leuk uitje dus! Hopelijk hebben ze snel de dader te pakken.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44144165
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:12 schreef E.T. het volgende:

Grappig, een oud-collega van mijn moeder, zo'n echte ouderwetse kleuterjuf zei altijd dat als kleuters dat konden ze klaar waren voor groep 3. Dusse allemaal u kinders testen vanavond natuurlijk
Syllables govern the world
pi_44144220
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:30 schreef livelink het volgende:
Sven heeft het hopelijk niet gezien?
Nee, gelukkig niet. Ikzelf heb gelukkig het bewuste incident ook net niet gezien. Sven was uitgegleden en ik stond zijn handen schoon te maken toen het gebeurde. Toen ik opkeek zag ik ineens vettte paniek, het veld stroomde vol door elkaar heen rennende mensen. We hebben Sven zoveel mogelijk geprobeerd af te leiden en uit de drukte te houden, het had heel gemakkelijk heel erg kunnen escaleren. De enige vraag die we hebben gekregen toen we thuis waren was waarom er eigenlijk een ambulance op het voetbalveld was.
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 20:50:21 #276
81992 Githa
pi_44144706
Nou gelukkig maar Easy, het idee alleen al.
Ik snap dat werkelijk niet hoor, dat iemand zo toegetakeld moet worden.

Jordy wil/kan dus echt niet slapen nu ze naast zijn raam aan het timmeren en boren zijn Ik vind het geen tijd om daar nu nog mee bezig te zijn, maar goed.
Ik hoop dus echt niet dat ze alles nog af willen krijgen want dat wordt nachtwerk.....
  maandag 4 december 2006 @ 20:52:15 #277
3011 E.T.
pi_44144768
Getver EG
Geluk bij een ongeluk dat Sven uitgegleden was.
  maandag 4 december 2006 @ 20:55:26 #278
3011 E.T.
pi_44144887
Dit is idd geen tijd meer om kozijnen in te zetten, Githa
  maandag 4 december 2006 @ 21:08:33 #279
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44145394
Bix , dat was toch niet jouw vliegtuig wat terug moest naar Schiphol omdat de deur stuk leek?
Oh wat vervelend Easy-going, wat kunnen mensen tot raar doen
Lekker douchen!
pi_44145664
sjak, jawel, dat was ons vliegtuig. (zie vorig bankje. ).

easy, wat afschuwelijk!

githa, hopelijk stoppen de buren snel met dat lawaai, bah! heb verder nog niet bijgelezen, hopelijk gaat 't een beetje met jordy's genezing?

piet heeft wel eens cashewnoten gegeten, maar ik heb 't er ook nooit zo op (ivm verslikken inderdaad, allergisch is hij er niet voor).
  maandag 4 december 2006 @ 21:20:45 #281
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44145889
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef Vicky het volgende:
Githa, wat gaaf!

wij hebben ook een bbm, maar gebruik dat ding eigenlijk zelden.. Vind het brood dat eruit komt zo zwaar...
Vicky, een beetje laat antwoord, maar een tipje over zwaar brood!
Koop de mix van Albert Heijn.. (die zakken)!

Daarop staat een maatstaaf voor broden van 400, 500 en 600 gram!
Dan kun jezelf bepalen, welke je wilt ! Wij hebben altijd de 500 maar dat komt omdat er bij ons iets van 3 broden per week doorheen gaan !

Easy, gatsie zeg..

Githa, ik hoop dat het inmiddels wat stiller is bij jullie.. wat aso zeg !

En Bix !

[ Bericht 12% gewijzigd door Rijstebuiltje op 04-12-2006 21:54:12 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 4 december 2006 @ 21:22:28 #282
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44145946
Bix

Easy damn wat erg
  maandag 4 december 2006 @ 21:24:40 #283
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44146033
Jeutje Easy wat akelig zeg, brrr. Ik las het artikel en dacht eerst dat het jouw man was... Maar gelukkig is dat dan niet het geval. Ernstig is het wel...
Het voelt goed hč?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 21:37:34 #284
81992 Githa
pi_44146644
De buren zijn nog niet klaar, maar Jordy heeft inmiddels de slappe lach in de keuken zal de vermoeidheid zijn, maar hij vindt alles grappig.
Bix, opzich gaat de genezing wel, alleen zijn er weer wat andere dingetjes bijgekomen die het allemaal weer vertragen, maar morgen krijgen we daar meer over te horen ( hoop ik ).
pi_44146657
Bix welkom terug
Easy-going wat een rot ervaring zeg... gelukkig heeft Sven er niets van meegekregen.
pi_44154818
Bix welkom terug!

Easy, brrrr. Gelukkig dat Sven er niet echt wat van heeft meegekregen.

Githa, zijn de buren nog lang doorgegaan? Wat een tijdstip zeg... Moet er trouwens niet aan denken om met dit weer (en wind) mn kozijnen te moeten vervangen... Hopelijk zijn ze wel klaar en krijg je niet vandaag (vanavond ) de rest van de werkzaamheden...
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:23:06 #287
81992 Githa
pi_44155459
Ze zijn om half 11 ofzo gestopt, ik denk vanwege het weer maar ik was met Jordy al bij ons in bed gaan liggen en daar is hij wel slaap gesukkeld met het geluid van de tv.
Dus vandaag gaan ze verder, maar dat vind ik dan weer niet zo erg want lawaai hadden we toch al, ze zijn in onze straat de riolering aan het vervangen
pi_44155484
heerlijk die storm zeg, alleen jammer dat je dan bijna je bed niet uit kan komen
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:25:50 #289
81992 Githa
pi_44155519
Da's toch niet jammer Bar, lekker blijven liggen hoor tenzij je weg moet natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:27:51 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44155550
het is 3 minuten fietsen vanaf luca's school naar huis en ik ben 3 sinterklazen tegengekomen
maar wat die ene nou voor de deur van de gamma stond te doen
pi_44155609
vandaag moet ik nergens naartoe en heb ook vandaag totaal geen zin om de deur uit te gaan buiten de boodschappen dan...

Sinterklazen en zwarte pieten ik blijf ze maar tegen komen de een nog vriendelijker tegen me als de ander, wel lief overgens.

Kan het niet zijn dat sinterklaas nog wat zakken gaat halen.... of hij moest klusspullen voor papa's halen
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:34:23 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44155656
als ik op de lichaamstaal van sint en piet afging, waren ze de weg kwijt.
ze stonden er echt zo bij.

en de sint met pieten van luca's school kwamen met de boot.
dat krijg je als de school om het hoekje van de zaan ligt en er vorig jaar een aanlegsteiger is gemaakt.
ze hebben trouwens best mazzel met het weer. oke het waait, maar het had nog slechter gekund toch?
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:36:31 #293
81992 Githa
pi_44155701
Nou ik zou er ook zo bijstaan als ik zo'n dag als vandaag voor de boeg zou hebben.
Weet je wel hoe hard dat werken is, alle kindjes van nederland bezoeken!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:40:22 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44155762
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 09:36 schreef Githa het volgende:
Nou ik zou er ook zo bijstaan als ik zo'n dag als vandaag voor de boeg zou hebben.
Weet je wel hoe hard dat werken is, alle kindjes van nederland bezoeken!
tja, dat is dan wel weer zo.

ik moet nog pakjes inpakken. (het laatste beetje) en ik kan me er maar niet toe zetten.
er staan al twee zakken in de huiskamer.
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:43:10 #295
81992 Githa
pi_44155814
Wij zijn al helemaal klaar met het sinterklaasfeest.
Vandaag 2 ziekenhuis bezoeken op het programma, die de hele dag in beslag gaan nemen, daar hebben vanavond geen zin/puf meer voor.

Maar ik wil wel alvast iedereen die het nog moet vieren heel veel plezier wensen
pi_44155820
iemand hier nog een lekker wafelrecept? wil wafels bakken vanavond...
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:44:11 #297
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:44:40 #298
81992 Githa
pi_44155843
pffff, wafels die heb ik nou nog nooit gemaakt, klinkt wel lekker
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:44:55 #299
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:56:27 #300
114177 Diaan73
pi_44156016
Ow wafels... lekker Zijn die dan makkelijk zelf te maken? Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen. Hmmm wafelijzer, die heb ik niet.

Ook bij Twans school was vanmorgen de Sinterklaas en zn pieten. Zag er erg gezellig uit. Hij is om 11 uur al vrij... vanavond gaat hij nog Sinterklaas vieren bij zn vader...
Make love, not war ☮
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:56:42 #301
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44156021
Ik wil ook zo graag een wafelijzer! Vind ik zooooo lekker! Als ik naar mijn ouders in Belgiė ga, dan neem ik als het even kan zo'n Belgische wafel. Mjammjammjammjam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')