Gezelligquote:
Explosief en pistool gevonden
Aan de Windmolen in Wateringen is donderdag een tas met een granaat en een pistool gevonden.
De tas is gevonden tijdens werkzaamheden in de sloot nabij het zwembad.
De EOD is onderweg om het explosief mee te nemen of tot ontploffing te brengen. De straat is aan beide kanten afgesloten.
Het gaat vermoedelijk om spullen van tijdens de Tweede Wereldoorlog.
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
[..]
Gezellig
limburg is soms best tofquote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
Hier een zaaaaalig zonnetjeWel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es
Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
Hmm, ik heb zo mijn vermoeden dat jij in dezelfde gemeente woont als ik, want bij ons gaan ze ook controleren... Wij hebben maar een van onze twee hondjes opgegeven aan de gemeente, dus als ze hier aan de deur komen mogen wij ook betalen! Onzinregeling...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef PM-girl het volgende:
I got busted!!
We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....![]()
![]()
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw?uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
![]()
Dat is wel heel aardig!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef Nijna het volgende:
En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
De katten hier in deze buurt niet allemaal helaas, wordt 's nachts zelfs regelmatig wakker gegild door zo'n krols beest in onze tuin...quote:Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef YPPY het volgende:
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd.Fok! you I won't do what you told me!
Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.
![]()
Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
En als katteneigenaren belasting betalen vind je dat minder erg of zoquote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef PM-girl het volgende:
Die molesteren hier de tuin, deurmat en poepen alles onder. Onze hond gaat gewoon netjes op de veldjes waar het mag. Daarbij betalen we al afvalstoffenheffing ed.
Ik heb geen katquote:Op donderdag 30 november 2006 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als katteneigenaren belasting betalen vind je dat minder erg of zo
Nee, ik bedoelde meer: als kattenbelasting geheven wordt, zijn jouw spullen nog altijd kapotquote:
Mijn honden krijgen speciale brokken, waar ze toevallig maar 1x per dag een klein keutkeltje van neerleggen, dus betalen naar grote van de hond zou ook nog eens oneerlijk zijn. Ja, wij hebben een grote hond.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef PM-girl het volgende:
Daarbij is onze teckel meer dan de helft kleiner dan een herder of sint bernard en produceert minder poep, maar betalen naar grootte ho maar.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nu al 2x in een week poep aan het wiel van de kinderwagen![]()
Ik heb liever dat de baasjes een dikke vette bekeuring krijgen als ze het niet opruimen dan dat ze belasting moeten betalen, want ik weet niet wat er met dat geld gebeurt... De poep blijft er iig mee liggen![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef moussy het volgende:
Ik wil best stront ruimen, echt, doe ik ook al als ze op een plak kakken waar het niet mag/kan, maar dan wil ik wel kakzakken van de gemeente zien. Ik betaal er genoeg voor.
Zo duur zijn die zakkies toch niet? Desnoods gebruik je een stevige boterhamzak of diepvrieszak.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef moussy het volgende:
Ik wil best stront ruimen, echt, doe ik ook al als ze op een plak kakken waar het niet mag/kan, maar dan wil ik wel kakzakken van de gemeente zien. Ik betaal er genoeg voor.
Als ze in de zomer bij ons voor de deur grasmaaien zit de stront tegen mn ramen aanstrontmaaisen dus.
tja sorry, maar ik heb het nou eenmaal erg druk.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik werd gek van alle ouders die snel nog her en der de winkels in moesten om 5/12 inkopen te doen
Zo bedoelde ik het niet... niet zo kwaad in elk geval...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef moussy het volgende:
[..]
tja sorry, maar ik heb het nou eenmaal erg druk.
44 euro, 2 manden volquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vanmorgen een hele kar volgegooid bij de Action. Ik was binnen het uur klaar met alle Sintaankopen
tja, niet overal hebben ze "betaalbare" zorgverzekeringen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Pisnijdig werd ik net.... door een film. In staat van huilen, in staat om pijn te doen. Ze legden een zieke baby buiten onbedekt in de koude. Als iemand ooit mijn baby kwaad doet....
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef moussy het volgende:
[..]
tja, niet overal hebben ze "betaalbare" zorgverzekeringen.
Ik win, 67 euro en 6 tassenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
44 euro, 2 manden volmeer dan 4 tassies, kofferbak vol
![]()
Ik snapte je wel hoor bar, alles en iedereen moet aan de kant voor de haastige ouders, zodat je niet eens meer normaal kan lopen.
wat is er met bix?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Gaoxing het volgende:
en nu was het toevallig wat meer doordat ik de melding op de frontpage zag en bedacht dat jullie de link met Bix misschien wel gelegd hadden.
marktzoeker al geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie niet dat als jehet hele jaar door wat koopt, het dan op het moment dat je het nodig hebt, niet meer zo leuk vindt? Dat heb ik nu al een aantal keren gehad. Met als gevolg dat er nog diverse als cadeautjes bedoelde dingen in de kast liggen..
Ik ben trouwens op zoek naar de aanvulrails voor de Geotrax Trein van Fisher Price. Op marktplaats staan ze alleen nieuw, ze mogen van mij best gebruikt zijn. ow ik moet hiervoor natuurlijk in het andere topic zijn....
quote:
Het was leuk en ik ben weer schoon hoop ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nijna veel plezier....
Om er voor te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt waar het gaat om de waar je je hond laat poepen, en voor het dierenasiel. Lijkt mij een mooie besteding, eigenlijk.quote:Hondenbelasting
In deze begroting zijn twee voorstellen opgenomen waarvan aangegeven is dat de kosten
(gedeeltelijk) toegerekend kunnen worden aan de hondenbelasting. De hogere kosten
hebben betrekking op Versterking handhaving hondenpoep (¤ 111.000,-) en Realisatie
regionaal dierenasiel (¤ 104.000,-). Door deze voorstellen komt het dekkingspercentage voor
de hondenbelasting uit op 101,4%. Er wordt dan ook geen tariefsverhoging voorgesteld.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:38 schreef Icaä het volgende:
N.a.v. de discussie over hondenbelasting:
In Githa's en mijn gemeente wordt er dit mee gedaan:
[..]
Om er voor te zorgen dat iedereen zich aan de regels houdt waar het gaat om de waar je je hond laat poepen, en voor het dierenasiel. Lijkt mij een mooie besteding, eigenlijk.
Hoogerheide is trouwens een klein dorp (ligt bij Roosendaal in de buurt), daar verwacht je zoiets al helemaal niet.quote:Kind gedood op basisschool in Brabant
door Cees Jansen
HOOGERHEIDE - Op de basisschool De Klim Op, in het West-Brabantse Hoogerheide, is vrijdag net voor de middagpauze een jongetje door een onbekende man neergestoken en overleden. Een man is na zijn daad op de vlucht geslagen. De politie is een grote klopjacht begonnen naar de dader. Er is een helikopter ingezet om de dader die een capuchon droeg op te sporen.
Op de school speelt zich een groot drama af. Huilende kinderen en moeders vallen elkaar in de armen. Eén van de leerlingen: ,,Ik ben er helemaal kapot van, ondanks dat ik niets heb gezien”. Klasgenootjes zijn direct door hulpverleners opgevangen op de school.
Volgens loco-burgemeester Pim Meeuwisse zal in de loop van de middag een crisiscentrum worden ingericht in het gemeentehuis.
quote:HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts de school zijn binnengedrongen en het kind met een mes hebben neergestoken.
Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. Volgens een ooggetuige zou de dader, vermoedelijk de vader, de les zijn binnengedrongen en de keel van het slachtoffer hebben doorgesneden.
De politie heeft de wijde omgeving rond de school afgezet en is in het bos op zoek naar de dader.
Opvang
De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.
Verhoeven
Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.
Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.
goosebumps present...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg er kippenvel vanWie doet zoiets nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |