abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 13:15:10 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44021356
Zonder Ireth-internet dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44022194
Dit klinkt wel sneu, bankje zonder internet. Als we deze nou snel volkletsen, zou Ireth dan ook snel weer internet hebben... ?
Fake it till you make it...
pi_44022222
overal mist in het land??
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 30 november 2006 @ 14:04:05 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44022745
Hier een beetje mist, wel heel koud....

Twan viel tussen de middag bijna om van de slaap.. dat krijg je als je heel vroeg wakker bent en hij gaat vanavond maar eens niet naar spraakles. Lekker op tijd naar bed..
Make love, not war ☮
pi_44023029
Hier is t niet meer mistig pinquit, vanmorgen wel. Het is wel grijs en grauw buiten...

Eens ff mn schoonzussie bellen of ze al komt theeleuten anders ga ik nog even snel het dorp in om pepernoten ofzo (voor bij de thee) te halen .
pi_44023239
geen internet, je zou me op kunnen vegen
Saartje
  donderdag 30 november 2006 @ 14:31:33 #7
114177 Diaan73
pi_44023278
Hmm Fok doet erg vreemd.... ik kan bij de andere topics de berichten niet zien, krijg alleen invoerscherm.
Make love, not war ☮
  donderdag 30 november 2006 @ 14:34:26 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_44023370
Hier ook Diaan, alleen het bankje doet het bij mij.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 november 2006 @ 14:35:33 #9
114177 Diaan73
pi_44023407
Bij mij ook, maar nu doet alles het wel weer.
Make love, not war ☮
pi_44023419
Even je instellingen op text only zetten, dan kun je alle reacties weer zien
Eeuwig vijfentwintig
pi_44023554
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
quote:

Explosief en pistool gevonden
Aan de Windmolen in Wateringen is donderdag een tas met een granaat en een pistool gevonden.

De tas is gevonden tijdens werkzaamheden in de sloot nabij het zwembad.

De EOD is onderweg om het explosief mee te nemen of tot ontploffing te brengen. De straat is aan beide kanten afgesloten.

Het gaat vermoedelijk om spullen van tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Gezellig
Saartje
  donderdag 30 november 2006 @ 14:43:46 #12
114177 Diaan73
pi_44023675
Ow inderdaad zeg en dat is dus bij de psz in de buurt
Make love, not war ☮
  donderdag 30 november 2006 @ 14:54:31 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44023972
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ging ik vanmorgen koter 2 van de psz halen, was er een drukte van jewelste. Lees ik nu het volgende op internet:
[..]

Gezellig
Die twee heren van mij zouden vanmiddag die kant op gaan. Geen nieuws, goed nieuws
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44024399
Hier een zaaaaalig zonnetje Wel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es

Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 november 2006 @ 15:13:20 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44024535
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef Syrena het volgende:
Hier een zaaaaalig zonnetje Wel beetje frisjes, maar dat mag ook eindelijk wel es

Ook lekker zo'n tas bij een psz in de buurt....
limburg is soms best tof
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 30 november 2006 @ 15:24:11 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44024870
I got busted!!

We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw? uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44026072
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef PM-girl het volgende:
I got busted!!

We hebben onze hond nu bijna 1 jaar en hier in de gemeente heffen ze honden belasting. Wij vonden dat een beetje onzin en waren te lui om het op te geven Laatst stond in de krant dat ze gingen controleren, deur aan deur. Normaal is Pluk altijd mee met vriendje naar de zaak, behalve vandaag....
Stond er ineens een mevrouw aan de bel en Pluk buiten te blaffen. Heeft u een hond mevrouw? uhm, ja! Hoelang al? o, nog niet zo lang en net n baby, dussuh, vergeten!
Hmm, ik heb zo mijn vermoeden dat jij in dezelfde gemeente woont als ik, want bij ons gaan ze ook controleren... Wij hebben maar een van onze twee hondjes opgegeven aan de gemeente, dus als ze hier aan de deur komen mogen wij ook betalen! Onzinregeling...
pi_44026132
Hier zijn ze een paar weken geleden geweest, maar k heb geen hond . En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
  donderdag 30 november 2006 @ 16:05:51 #19
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_44026206
Yppy, wat zijn RATM hallucinaties? Ik kom er echt niet uit
En nee, ik ben niet zwanger . Ik lurk regelmatig eventjes, net genoeg om van wat oldbies op de hoogte te blijven, en nu was het toevallig wat meer doordat ik de melding op de frontpage zag en bedacht dat jullie de link met Bix misschien wel gelegd hadden.

En Renzell, hoe kom je daar nou bij Ik moet eens dat reistopic teruglezen, want daar moet je het dan uitgehaald hebben. Overigens blijf ik erbij: reizen met een tweejarige is niet ideaal; vroeger is makkelijker. We zijn dit jaar met uk, nog geen week na z'n tweede verjaardag, verhuisd, en hij heeft het echt heel moeilijk gehad.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:07:11 #20
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_44026247
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:03 schreef Nijna het volgende:
En bij de buren wilde die controleur niet aanbellen, want zij hadden een geboortebord in de tuin staan en hij wilde moeder en kind niet storen (niet dat ze een hond hebben, maar hij ging het niet eens controleren daar).
Dat is wel heel aardig!
pi_44027161
Wij kregen laatst ook een brief dat ze gaan controleren.... Ach, heb geen hond... alleen een parkietje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 november 2006 @ 16:36:10 #22
94046 PM-girl
pi_44027231
Wij hebben ook nog een geboortebord in de tuin

Het was op zich zo grappig, nooit is Pluk hier thuis, toevallig neem ik hem 1 keer mee. De bel ging en ik dacht nog, vast een Jehova's getuige ofzo, want ze had een map in haar handen. Dus Pluk springt al blaffend mee de hal in en om die mevrouw heen! Vraagt ze ook nog of we een hond hebben!
Ik vind het zo'n onzin, die belasting, dat ze maar eens kattenbelasting gaan heffen. Die molesteren hier de tuin, deurmat en poepen alles onder. Onze hond gaat gewoon netjes op de veldjes waar het mag. Daarbij betalen we al afvalstoffenheffing ed.
Daarbij is onze teckel meer dan de helft kleiner dan een herder of sint bernard en produceert minder poep, maar betalen naar grootte ho maar.
*
pi_44028294
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd. Fok! you I won't do what you told me! Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.

Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 30 november 2006 @ 17:09:00 #24
94046 PM-girl
pi_44028348
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:07 schreef YPPY het volgende:
Van de chat Gaoxing, in die goede oude tijd. Fok! you I won't do what you told me! Ik kon nooit meedoen omdat ik op school zat. Trauma's heb ik ervan.

Onze katten zijn altijd netjes binnen. Gelukkig maar dat we daar geen belasting voor betalen.
De katten hier in deze buurt niet allemaal helaas, wordt 's nachts zelfs regelmatig wakker gegild door zo'n krols beest in onze tuin...

Overigens, hier wordt er ook een wakker, filmpje
*
pi_44028385
Die is leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 18:40:27 #26
43556 miss_dynastie
pi_44030979
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef PM-girl het volgende:
Die molesteren hier de tuin, deurmat en poepen alles onder. Onze hond gaat gewoon netjes op de veldjes waar het mag. Daarbij betalen we al afvalstoffenheffing ed.
En als katteneigenaren belasting betalen vind je dat minder erg of zo
  donderdag 30 november 2006 @ 18:48:36 #27
94046 PM-girl
pi_44031193
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En als katteneigenaren belasting betalen vind je dat minder erg of zo
Ik heb geen kat
Nee, ik ben uberhaupt tegen dierenbelastingen.
Maar honden lopen eigenlijk nooit zonder toezicht los buiten en poepen in de meeste gevallen op de aangewezen veldjes (uitzonderingen daargelaten).
De katten hier in deze buurt zitten veel buiten, dag en nacht. Ze mollen in onze voor en achter tuin de matten, planten ed. Ook als ze krols zijn, lopen ze buiten en houden ze menig buurtbewoner wakker met hun gegil (werkelijk angstaanjagend als je het niet kent!).
Dus wat dat betreft is de kat hier meer overlastveroorzakend dan de hond.

Eigenlijk moet gewoon iedereen zijn huisdier bij zich houden, zeker 's nachts en alleen laten poepen waar het mag! Maarja, de gemeente hier ruikt geld (de reden waarom ze het nu ineens gaan heffen: omdat het mag!)
*
pi_44031369
Zeker nooit eens last gehad van een blaffende hond die dag in dag uit zat te blaffen als baasje weg was.

Ik heb 5 katten en daar heeft niemand maar dan ook niemand last van, dus waarom zou ik daar belasting voor moeten gaan betalen?
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 18:56:40 #29
43556 miss_dynastie
pi_44031457
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:48 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik heb geen kat
Nee, ik bedoelde meer: als kattenbelasting geheven wordt, zijn jouw spullen nog altijd kapot
Probleem is dat voor katten geen voorzieningen 'gebouwd' kunnen worden, zoals dat voor honden wel kan.
Ik ben niet per se tegen hondenbelasting, ik vind wel dat die belasting voor een groot deel voor de voorzieningen gebruikt moeten worden, bij ons in de gemeente is dat zo.
Ik hoop trouwens dat je geen boete krijgt...

Overigens zou ik nooit en te nimmer kattenbelasting betalen: die van mij komen de tuin niet uit en piesen en poepen altijd in eigen bak of tuin.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:58:31 #30
94046 PM-girl
pi_44031508
Ik wil hier helemaal discussie van maken, daarom screef ik al 'deze buurt' en 'deze gemeente', omdat ik niet voor alle katten- en/of hondenbaasjes wil spreken, dat kan nl. niet.
En ja, ook ik heb last van blaffende honden, maar daar wordt de tax niet voor ingezet door de gemeente.

Ikl wilde vooral melden dat het zo grappig ging, de conytrole!

(sorry voor de typfoutjes, ben aan het voeden)
*
  donderdag 30 november 2006 @ 19:00:35 #31
94046 PM-girl
pi_44031563
Voor katten kunnen ze het daarom niet heffen, bij de wet niet.
De bedragen die ze hier op gaan halen wil men gebruiken voor tekorten in de begroting niet eens voor meer hondenveldjes...
*
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:05:08 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_44031685
ff hier, ik heb geen tijd om te zoeken, maar bij leen bakker hebben ze houten loopfietsjes voor 19,99
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:06:53 #33
81992 Githa
pi_44031739
Wij hadden onze hond all aangegeven, maar alsnog lag er een brief in de bus "wij vermoeden dat u een hond heeft". Joh! een bordje op de deur "hier waak ik! met grote foto en daaronder door het raam een grote blaffende mechelse herder die wil weten wat die persoon in de bus komt doen, 'wij vermoeden' ja ja....

Maar die belasting tjah... wat zal ik zeggen. Ook op uitlaat veldjes is het verplicht om de poep weer op te ruimen dus daar zal het geld niet voor zijn.
Ik ga me er maar niet in verdiepen, we moeten het gewoon betalen, klaar !
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:12:35 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_44031956
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:36 schreef PM-girl het volgende:
Daarbij is onze teckel meer dan de helft kleiner dan een herder of sint bernard en produceert minder poep, maar betalen naar grootte ho maar.
Mijn honden krijgen speciale brokken, waar ze toevallig maar 1x per dag een klein keutkeltje van neerleggen, dus betalen naar grote van de hond zou ook nog eens oneerlijk zijn. Ja, wij hebben een grote hond.
pi_44032583
Ja ik zag het vand e week ook Moussy. Dat lieveheersbees loopfietsie die hebben wij, maar dan van lobbes en daar was die 30 euro.

En ik kan niks meer voer hondeshot horen.
Het hele park gaat hier een hondelosloopplaats worden. Waar gepoept mag worden zodner opgeruimd te worden. Honden dus niet aangelijnd.
En om onze straten worden het ook ngo eens uitlaatplekken (waar dan later met zo'n strontzuiger opgeruimd gaat worden) Echt wij zitten nu echt in een strontcirkel. En de rede is dat de mensen niet een eind weg hoeven zo om hun hond uit te laten. Als je dus buiten wilt spelen met je kind zonder in de shit te trappen kan je dus wel een eind de hort op om een park te vinden. Echt zo heel onredelijk dit. Maar ja, nu heb ik het toch al niet zo op honden
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44032693
Ik heb nu al 2x in een week poep aan het wiel van de kinderwagen
Ik heb liever dat de baasjes een dikke vette bekeuring krijgen als ze het niet opruimen dan dat ze belasting moeten betalen, want ik weet niet wat er met dat geld gebeurt... De poep blijft er iig mee liggen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:42:22 #37
81992 Githa
pi_44033007
Nou, hier is dat dus beide Snoopy én belasting én een bekeuring als je het niet opruimt, maar de manege hier achter ons, mag wel de paarden op ons veldje komen uitlaten dįįr staat dan weer geen bekeuring voor.
En er lopen elke dag wel een aantal meiden met hun paard aan de hand langs over het veld.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 20:22:42 #38
7074 moussy
kuttekop
pi_44034714
Ik wil best stront ruimen, echt, doe ik ook al als ze op een plak kakken waar het niet mag/kan, maar dan wil ik wel kakzakken van de gemeente zien. Ik betaal er genoeg voor.

Als ze in de zomer bij ons voor de deur grasmaaien zit de stront tegen mn ramen aan strontmaaisen dus.
  donderdag 30 november 2006 @ 20:47:13 #39
94046 PM-girl
pi_44035564
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nu al 2x in een week poep aan het wiel van de kinderwagen
Ik heb liever dat de baasjes een dikke vette bekeuring krijgen als ze het niet opruimen dan dat ze belasting moeten betalen, want ik weet niet wat er met dat geld gebeurt... De poep blijft er iig mee liggen
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef moussy het volgende:
Ik wil best stront ruimen, echt, doe ik ook al als ze op een plak kakken waar het niet mag/kan, maar dan wil ik wel kakzakken van de gemeente zien. Ik betaal er genoeg voor.

Brokken waar ze maar 1 keer van poepen, dat ken ik niet! Mm, dus dan is grootte ook geen criterium.
Nouja, het zal wel gewoon betalen worden, en dus indirect meebetalen aan allerlei voorzieningen die helemaal niet voor hondjes zijn...
*
  donderdag 30 november 2006 @ 20:51:48 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44035701
m@x! anneja! Ik haak! Ik haak echt!
En het werkt nog waar ik het voor bedoeld had ook!

Verder gaat...
  donderdag 30 november 2006 @ 20:52:01 #41
94046 PM-girl
pi_44035710
Overigens net voor het eerst officieel Sintinkopen gedaan voor Simon!
*
pi_44035830
ik werd gek van alle ouders die snel nog her en der de winkels in moesten om 5/12 inkopen te doen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44035893
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:22 schreef moussy het volgende:

Als ze in de zomer bij ons voor de deur grasmaaien zit de stront tegen mn ramen aan strontmaaisen dus.
Zo duur zijn die zakkies toch niet? Desnoods gebruik je een stevige boterhamzak of diepvrieszak.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je die shit opruimt. Die lasten heb je nu eenmaal als je honden bezit.

Schiet me trouwens te binnen dat er in Zeist stoepjes zijn met palen met honden-poep-opruim-zakjes. Dat werkt ook niet als er iemand hele rollen tegelijk denkt nodig te hebben...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_44035957
Ik zie heel soms ook wel iemand met van die boterhamzakjes aan de riem vastgeknoopt lopen.
Ik zie niet in waarom ik last van die ellende moet hebben
En dan bedoel ik met ellende natuurlijk de hondenpoep, niet de boterhamzakjes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 21:49:44 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_44038107
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik werd gek van alle ouders die snel nog her en der de winkels in moesten om 5/12 inkopen te doen
tja sorry, maar ik heb het nou eenmaal erg druk.

Die kakzakken zijn niet duur en ik gebruik ook boterhamzakjes trouwens, maar het gaat mij er om dat we belasting betalen voor de dieren en er NIETS voor terug zien.

Hier op het strand hebben ze ook palen met kakzakdingen, alleen die worden dus nooit gebruikt
pi_44038278
Ik heb vanmorgen een hele kar volgegooid bij de Action. Ik was binnen het uur klaar met alle Sintaankopen
Saartje
pi_44038366
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef moussy het volgende:

[..]

tja sorry, maar ik heb het nou eenmaal erg druk.
Zo bedoelde ik het niet... niet zo kwaad in elk geval...

Kon er ook wel om lachen,overal tassen vol met kadootjes, mensen met briefjes voor de surprises enz enz
heb er alleen zelf geen zin in, eigenlijk ook wel dom van mij om dan juist deze tijd uit te kiezen om uitgebreid te gaan shoppen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 21:58:39 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_44038457
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vanmorgen een hele kar volgegooid bij de Action. Ik was binnen het uur klaar met alle Sintaankopen
44 euro, 2 manden vol meer dan 4 tassies, kofferbak vol

Ik snapte je wel hoor bar, alles en iedereen moet aan de kant voor de haastige ouders, zodat je niet eens meer normaal kan lopen.
pi_44038646
dat viel gelukkig nog wel iets mee, nu scheelt het ook wel een doordeweekse dag, in een shoppingscenter die tot 20.00 in de avond geopend is en ook redelijk groot is.

Maar wat mensen dan mee kunnen leuren zeg... Sta je zelf niet meer zo bij stil nu je er zelf niet meer achteraan moet gaan.
pi_44040564
Pisnijdig werd ik net.... door een film. In staat van huilen, in staat om pijn te doen. Ze legden een zieke baby buiten onbedekt in de koude. Als iemand ooit mijn baby kwaad doet....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 22:53:52 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_44040800
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Pisnijdig werd ik net.... door een film. In staat van huilen, in staat om pijn te doen. Ze legden een zieke baby buiten onbedekt in de koude. Als iemand ooit mijn baby kwaad doet....
tja, niet overal hebben ze "betaalbare" zorgverzekeringen.
pi_44041076
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef moussy het volgende:

[..]

tja, niet overal hebben ze "betaalbare" zorgverzekeringen.
lolbroek
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44041731
Ik was vanmorgen ff in de stad, WTF wat is het DRUK?!

Bleek het de wekelijkse marktdag Ik zie de kraampjes normaalgesproken alleen via de webcam op m'n werk. Ik heb snel mijn inkopen gedaan en toen weer naar huis.

Overigens gebruiken ze in de gemeente Stein (waar de hondenbelasting zowat het hoogst is van heel Limburg) de opbrengst niet om hondendingen van te doen. Gaat gewoon op de grote hoop (leuke woordspeling...). We hebben wel netjes voor Ozzie betaald. Ook al vaker een controleur aan de deur gehad toen we nog geen hond hadden.

Ze bellen altijd extra hard in de hoop dat de eventueel aanwezige honden dan gaan blaffen, maar Ozzie blaft niet als de bel gaat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44041903
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:58 schreef moussy het volgende:

[..]

44 euro, 2 manden vol meer dan 4 tassies, kofferbak vol

Ik snapte je wel hoor bar, alles en iedereen moet aan de kant voor de haastige ouders, zodat je niet eens meer normaal kan lopen.
Ik win, 67 euro en 6 tassen
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 07:00:45 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44045768
ik heb er nog geen 10 euro uitgegeven.
een doos van die magneetstaafjes met balletjes, wat sintversiering en van die sint-en-pietkoekjes die per stuk verpakt zijn.
nu weet ik toch al niet wat ik moet kopen voor hem. met die beperkte interesse van hem, kom ik niet zo ver

maar van het weekend gaatie als het goed is naar pa en dan kan ik op mijn gemak de laatste inkopen doen en de boel gaan verpakken. (ik heb nog geeneens inpakpapier in huis )

ik heb gewoon een lief aandoenlijk kind
toen we gisteravond boodschappen gingen doen, bleef hij lekker thuis dvd-tje kijken (voor de kritici: zus van 16 was nog thuis)
vooraf was er een reclamestukje van de film valiant, waar hij erg veel lol in had. hij gaf aan die ook wel graag een keer te willen zien.
toevallig had ik m in een winkel voor een paar euro zien liggen. en ik had net de laatste
ik gaf m aan luca die helemaal blij was. maar toen hij hoorde dat ik de laatste had vloog hij me helemaal om mijn nek en straalde.
op de een of andere manier maakt hem dat extra blij. het geeft hem het gevoel dat hij heel veel geluk heeft. zo zegtie het ook

en van de week mochtie bij de albert heijn een speculaaspop komen versieren. geweldig vondtie dat. hij kreeg een schort voor en een dikke speculaaspiet. overal op tafel stond snoep en glazuur. hij zat echt te genieten
en opeens kwam sinterklaas de winkel binnen met een piet.
het was heel vreemd, maar sint en piet werden straal genegeerd. sint probeerde nog door te dringen, maar sjoege kreeg hij niet en piet legde maar wat pepernoten bij hem neer, want aanpakken deedtie ook niet.
later, toen hij met zijn popje klaar was en m in folie verpakt meekreeg liepen we nog even het avondeten bij elkaar te scharrelen. toen stond hij wel ineens hele verhalen te vertellen tegen sint

en nog heeftie het erover. hij wil volgend jaar weer

[ Bericht 87% gewijzigd door lady-wrb op 01-12-2006 07:18:09 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 07:05:20 #56
13151 crew  Rewimo
pi_44045779
Hee lady-wrb, ben je er? Heb een vraagje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 07:18:53 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44046214
Ik mag zometeen zwarte pieten, zit hier met mn zwarte maillot en koltrui aan, over 3 kwartier wordt ik verwacht voor de metamorfose .
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:16:26 #59
114177 Diaan73
pi_44046801
Nijna veel plezier....

Ik moet alle cadeautjes nog inpakken en zondag gaan we het al vieren. Vandaag nog eerst werken en vanavond boodschappen doen. Gelukkig heb ik ze wel al allemaal binnen.
Make love, not war ☮
pi_44047237
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Gaoxing het volgende:
en nu was het toevallig wat meer doordat ik de melding op de frontpage zag en bedacht dat jullie de link met Bix misschien wel gelegd hadden.
wat is er met bix?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 09:47:37 #61
81992 Githa
pi_44047292
Wij gaan morgen al Sinterklaas vieren en trouwens zondag ook nog een klein beetje bij mijn beste vriendin, die het niet laten kon om voor Jordy ook van alles te kopen, maar morgen echt! Ik heb er zin in, ik zie dat blije smoeltje al voor me

Jelief, Bix had een dag vertraging opweg naar Bangkok omdat er iets mis was met de deur/noodglijbaan meen ik, maar ze is inmiddels veilig en wel aangekomen
pi_44047471
ow, ik dacht dat ik iets ernstigs gemist had.

Wij gaan 'gewoon 'dinsdag vieren, met schoonpa en ma en zwager en schoonzus. Volwassenen lootjes en Emma valt boven en onder de wet, oftewel die wordt verwend
En morgen gaan we sint vieren op het werk van MIke, de directeur speelt sinterklaas , ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:40:16 #63
114177 Diaan73
pi_44049684
Wij hebben op het werk een musicalgroep ingeschakeld/ingehuurd. Ze doen een spannend verhaal en ook wat met poppenkast. Ben zeer benieuwd, we hebben het morgen.
Make love, not war ☮
pi_44049993
Ik ben al een tijde bezig met sinterklaas kadootjes. Telkens als ik iets zag voor in de schoen wat niet zo duur was kocht ik het. Dat scheelde me nu gestress. Ook de meeste zakkadootjes (leuk woord) had ik al gekocht. Elk jaar worden ze eigenlijk te erg verwend met sinterklaas. Maar zelf vind ik het wel heel leuk om ze op die dag eens te erg te verwennen. En zo lang ze ook nog blij zijn met een vlaggetje van de mac donalds kan het vast geen kwaad
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44050286
Wij hebben gister de sinterklaas kadootjes gekocht. Voor Djulian iets groots want om nu weer 30 auto's of boeken rond tye hebben slingeren had ik niet zo'n zin in en opa en oma kennende zit daar al veel klein spul in.
En ik heb babykleertjes gekocht We krijgen een achterneefje over 15 weken, maar hey hij mag al wel mee doen met sinterklaas hoor! Djen d'r kado komt wat later een spel voor de Wii ,maar die komt net na de sinterklaas uit. Ze mocht kiezen en koos voor de Wii-spel.

Ik heb gisteren weer kleding gekocht ik heb nu 2 broeken 2 truien, blouse, vestje en een setje van een broek met jasje.

En straks de nieuwe auto voor maand over een maand krijgen wij een auto die we zelf uit mogen zoeken van Rick zijn baas om te kijken wat het beste zit en waar de stoel in past.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 12:22:23 #66
13151 crew  Rewimo
pi_44050745
Ik shop ook altijd het hele jaar cadeautjes, Jessie En nu heb ik voor Christan een paar schaatsen en een paar skeelers gekocht via Marktplaats Schaatsen maar 1x gebruikt, skeelers wel met wat gebruikssporen maar nog heel goed. En verstelbaar zodat hij er nog een tijdje mee kan doen. Hij krijgt van omaSint beschermers erbij. Het skeebot kan ie op zijn buik schrijven voorlopig En dan nog wat kleine dingetjes en zo eromheen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:24:48 #67
114177 Diaan73
pi_44050791
Hebben jullie niet dat als jehet hele jaar door wat koopt, het dan op het moment dat je het nodig hebt, niet meer zo leuk vindt? Dat heb ik nu al een aantal keren gehad. Met als gevolg dat er nog diverse als cadeautjes bedoelde dingen in de kast liggen..

Ik ben trouwens op zoek naar de aanvulrails voor de Geotrax Trein van Fisher Price. Op marktplaats staan ze alleen nieuw, ze mogen van mij best gebruikt zijn. ow ik moet hiervoor natuurlijk in het andere topic zijn....
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:27:20 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44050849
nah met skeelers kan je ook een aardig gipsarmpje scoren hoor
ik ben wat die dingen betreft blij dat luca dat allemaal niet durft.
vorig jaar ging hij heel stoer met zijn skateboard onder zijn arm naar het skatepark hier om de hoek.
maar het enige dat hij deed was op zijn skateboard naar beneden roetsjen

ik heb even de voor- en achtertuin opgeruimd.
t wordt nog wat hier
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:29:59 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44050925
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben jullie niet dat als jehet hele jaar door wat koopt, het dan op het moment dat je het nodig hebt, niet meer zo leuk vindt? Dat heb ik nu al een aantal keren gehad. Met als gevolg dat er nog diverse als cadeautjes bedoelde dingen in de kast liggen..

Ik ben trouwens op zoek naar de aanvulrails voor de Geotrax Trein van Fisher Price. Op marktplaats staan ze alleen nieuw, ze mogen van mij best gebruikt zijn. ow ik moet hiervoor natuurlijk in het andere topic zijn....
marktzoeker al geprobeerd?
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:34:46 #70
114177 Diaan73
pi_44051056
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

marktzoeker al geprobeerd?
Ik ken het niet eens. Gewoon www.marktzoeker.nl ?

Edit: heb het gevonden. Tenminste.. de site.

[ Bericht 7% gewijzigd door Diaan73 op 01-12-2006 12:40:29 ]
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:39:53 #71
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:41:10 #72
114177 Diaan73
pi_44051263
Ze komen alleen met die van Marktplaats... nou ja nog even afwachten dan.... Ik kan het ook niet vinden bij speelgoedwinkels. Handig hoor zo'n set dat je kunt aanvullen...
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2006 @ 12:48:30 #73
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:01:47 #74
114177 Diaan73
pi_44051918
Ow die is wel interessant.... vanavond thuis maar eens bestellen. Dat lukt helaas niet vanaf mn werk. Bedankt voor de tip. Ik had hem nog niet gevonden.
Make love, not war ☮
pi_44052280
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Nijna veel plezier....
Het was leuk en ik ben weer schoon hoop ik .
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:35:30 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_44053135
108 Teletekst vr 01 dec
Kind gedood op basisschool Brabant
` Op een basisschool in het Brabantse
Hoogerheide is bij een geweldsdelict
een kind om het leven gekomen.De
toedracht is onduidelijk,maar er zijn
berichten dat een gemaskerde man het