dan heb ik nog ruimte over... wat moet er dan op de andere helft?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef RickoKun het volgende:
misschien dat ik een keer mn scrotum als afbeelding doe, dan mag jij hem in dat vierkantje passen
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb ik nog ruimte over... wat moet er dan op de andere helft?
Zijn Sinterklaas vermomming.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
die 60x60 pixels.....quote:Op donderdag 30 november 2006 11:25 schreef Zakboekje het volgende:
Omdat: Mijn aap enorm stoer is, lijkt op Jaap Aap, en die hoort er gewoon in!
En niet gaan drammen over dat 60x60 pixels ofzo
hou op.....quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig fapmin!?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
Ik mot 'm niet.
Jezus BrauN. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig fapmin!?
Het moet niet veel gekker worden met dat FOK! zeg.
is het heusch?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jezus BrauN. Dat zou jij toch moeten weten.
Zeker aangezien ik jou kloon ben, en ook NJ's kloon.
Dit was een afleidingsmanoeuvre, verdomme SiemeN!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jezus BrauN. Dat zou jij toch moeten weten.
Zeker aangezien ik jou kloon ben, en ook NJ's kloon.
nee...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef Zakboekje het volgende:
zit k er al tussen met DIE 60x60 jaapaap
is het dit keer zonder medicijnen dan ?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Gizmore het volgende:
Ik bied een wilde nacht met mijn vriendin!
Ondankbare vlegel! Ik zal dit keer dan maar wel die naald uit r arm trekkenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef murp het volgende:
[..]
is het dit keer zonder medicijnen dan ?
is dat een ja?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef EL_REY het volgende:
tis dat je homo bent dat ik daarom nu niks lulligs ga zeggen omdat je dan gaat huilen maar tering wat een kut idee...
Zo, dit was mijn motivatie!
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ondankbare vlegel! Ik zal dit keer dan maar wel die naald uit r arm trekken![]()
Al een goede maand, BrauN.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig fapmin!?
Het moet niet veel gekker worden met dat FOK! zeg.
meer een siquote:
Leugens!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi, ik wil er niet in, want mijn icoon is van mij. VAN MIJ!
Spuit 394quote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook pas!![]()
En wat die avatar betref, Nee!
En ijsmeis, daar zou ik van onder de indruk moeten zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NEE.
En Gizmore, verander hemAnders stuur ik NJ op je af.
Blijkbaar wel, want je luistertquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ijsmeis, daar zou ik van onder de indruk moeten zijn?
Ik ben geen gast. Ik ben een meisje.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef murp het volgende:
ijsmeis? wil je daarna als gast effe je offtopic berichten verwijderen?
Ik had t al verandert voordat ik die post las, ja?! Heb je dat goed begrepen, gij snoodaard?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je luistert.
Je vorige signature blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 30 november 2006 12:58 schreef Roellio het volgende:
Mijn usericon mag niet gedupliceerd worden!
^^ Zien jullie die post? Ik zie hem niet namelijkquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik word hier goddoeme genegeerd bij het leven
Mijn onzichtbare post, wat doe je!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
^^ Zien jullie die post? Ik zie hem niet namelijk.
Kap ff met dat lege quoten.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
^^ Zien jullie die post? Ik zie hem niet namelijk.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Mijn onzichtbare post, wat doe je!
Sorry, na mij kwam er weer zo'n lege post trouwensquote:
Vreemde bug weer, inderdaad. Door de shredder met die account, zeg ik je.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, na mij kwam er weer zo'n lege post trouwens. Volgens mij kan die gast beter gewoon stoppen met posten.
Als ik in je usericon magquote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef murp het volgende:
O N T O P I C graag
moóóóóóóóoóóds!!!!!!!
Goed standpunt, hou dat vastquote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef Zakboekje het volgende:
.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Goed standpunt, hou dat vast![]()
als je eerst die pixels doet....quote:Op donderdag 30 november 2006 13:24 schreef Zakboekje het volgende:
[..]
ik werd meteen al geweigerd dus ik denk ach .
watn jij bent beroemd?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik , watn ik ben beroemd !
slecht punt hoor...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Dat was mijn reden al:
.
Vroeger wel ja, naja laat maar danquote:
eb je er ook 1 plaatje van?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:01 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik:
Dat roze natuurlijk, anders wordt het zo saai![]()
Alleen deze keer natuurlijk, dit is m'n enige aanbod
![]()
mm oke..quote:Op donderdag 30 november 2006 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, naja laat maar dan
dat zijn geen 23 zinnenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Lieve Murp
Murp, wat een coole naam zeg.
Ik zou graag in jouw signature willen, omdat het toch maar voor 0,1 seconde is en iedereen van Butters houd.
Tevens, Murp, vind ik jou de coolste ONZ-User
en ik bats met je moeder.
Groetjes,
David
quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef murp het volgende:
graag uitleggen met minimaal 5 woorden en maximaal 23 zinnen
vooruitquote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar mag ik nou in je avatar ?![]()
[afbeelding]
nu moet je iets liefs voor mij in jouw sig zettenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
't is voor het echie !
Respect !
![]()
![]()
Maar....maar... kweet heulmaal niet hoe dat moet.. :quote:Op donderdag 30 november 2006 23:14 schreef murp het volgende:
[..]
nu moet je iets liefs voor mij in jouw sig zetten
naar wijzig profielquote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar....maar... kweet heulmaal niet hoe dat moet.. :![]()
![]()
alleen als je wilt..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:20 schreef Maisnon het volgende:
En nu wil je dat ik me ook aanmeld, omdat ik van zure aarbeienmatjes hou?
Jah
Ja, duh...weet wel hoe een ander plaatje...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef murp het volgende:
[..]
naar wijzig profiel
en dan naar signature..
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, duh...weet wel hoe een ander plaatje...maar gewoon één milliseconde iets in m'n huidge hè !
Da week dus nie.. [afbeelding]
doe je broek dan naar benedenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef dubidub het volgende:
Ik heb je alleen niets te bieden, behalve liefde![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Ik wil er 3 seconden in, geen 0,0001 seconde
maak er een afbeelding van en ik zet m der in..quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef jaguar het volgende:
Ik vind dat mijn bol toch wel erg toepasselijk is omdat hij ook paars en zwart en heel veel kleurtjes heeft
jij bent de volgendequote:
maak er een jpg van en dan komt ie erinquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:09 schreef seekfaM het volgende:
Hoiik wil ook wel in jouw usericon, en dit zijn al meer dan 5 woorden, dus ik vind het een goede reden
dus ik wacht totdat ik er insta
Vul hier iets leuks inquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:44 schreef murp het volgende:
[..]
nu iets liefs over mij in je sig zetten....
koop een taart en vier het in je eentjequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:17 schreef jors het volgende:
gezellige avater
Leef je uit!quote:Op zondag 3 december 2006 13:12 schreef murp het volgende:
nog meer mensen die in mijn usericon willen?
Waar blijft mijn ereplekje nouquote:Op zondag 3 december 2006 13:26 schreef murp het volgende:
nog meer?
oja... jijquote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Waar blijft mijn ereplekje nou?
Nu goed?quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef murp het volgende:
[..]
er moet eerst wat in je sig staan over mij
weet je wat voor werk dat is?quote:Op maandag 4 december 2006 13:02 schreef dubidub het volgende:
Laat hem sneller ronddraaien, en precies zo lang dat alle ploatjes voorbij zijn geweest als hij klaa ris met draaien :p
veel werkquote:Op maandag 4 december 2006 13:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat ga jij nu vast vertellen
het aantal plaatjes / 180 is de aantal graden dat hij elke keer moet draaien, als je wil, wil ik hem best makenquote:
geen 360?quote:Op maandag 4 december 2006 14:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
het aantal plaatjes / 180 is de aantal graden dat hij elke keer moet draaien, als je wil, wil ik hem best maken![]()
![]()
ja dat bedoel ik inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef seekfaM het volgende:
[..]
mag ook![]()
maar je bedoelt wat ik begrijp
w8 ff danquote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Zou je me dan alle frames even kunnen sturen?![]()
Ik geef je de tijdquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef murp het volgende:
[..]
pff. die afbeeldingen liggen over mijn hele computer verspreid...
neequote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef murp het volgende:
[..]
morgen werk ik tot 10:00 uur, daarna doe ik het wel.....
oke?
Ik denk (niet al te vaak) dus ik ben.quote:
jij noemde mij toch laatst een nsb'erquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ook ik ook ik ookAaah toe
Kusje
Nee nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef murp het volgende:
[..]
jij noemde mij toch laatst een nsb'er
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Speciaal voor jou onderbreek ik mijn vakantie even voor 1 post![]()
Je slaat een andere weg in als user, verstandig, maar ga je nou niet als mod gedragen. Of in dit geval als halve nsb-mod![]()
Kusje![]()
Er zit verschil tussen een halve nsb-mod en een NSB-erquote:
maarja, je stond er al inquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen een halve nsb-mod en een NSB-er![]()
whehe zie het netquote:
oja, ik zal m effe linkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef dominique.90 het volgende:
omdat ik gewoon eenmaal tof ben, en omdat ik kerstliedje ging zingen voor je
jij krijgt ook een kusjequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ook ik ook ik ookAaah toe
Kusje
Hmmm murpquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[offtopic]
OMG, ik zie nu pas dat seekfaM het omgekeerde is van Mafkees![]()
Nooit op gelete in al die tijd...
[/offtopic]
Toch wel vrij regelmatig, aangezien ik nog wel aardig wat ONZ topics lees enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heeft niet hoor
, heb je me dan al vaak voorbij zien komen
![]()
zie je mij wel eens voorbij komen?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heeft niet hoor
![]()
mag ik er nou in murpie? please?quote:
maak er eerst maar een afbeelding vanquote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
mag ik er nou in murpie? please?![]()
![]()
ja nou en, niemand gebruikte hem, maarja ik wil graag knipperend erin dus jpeg heeft geen nut.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:10 schreef murp het volgende:
[..]
maak er eerst maar een afbeelding van
en het is een heerlijk orgineel usericondie heb ik eens in een ander topic gezet en toen heb jij m gejat
dan weet je het antwoordquote:Op woensdag 6 december 2006 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja nou en, niemand gebruikte hem, maarja ik wil graag knipperend erin dus jpeg heeft geen nut.
Iemand anders gebruikt hem wel degelijk, maar zonder dat irritante geknipper !quote:Op woensdag 6 december 2006 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja nou en, niemand gebruikte hem, maarja ik wil graag knipperend erin dus jpeg heeft geen nut.
mag ik er nie knipperend in?quote:
Weetik, die heeft hem (echtwaar) van mij gejatquote:Op woensdag 6 december 2006 23:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Iemand anders gebruikt hem wel degelijk, maar zonder dat irritante geknipper !![]()
en dan zeggen ze dat ik nie lief ben, ik wil al nie eens meer in je eeveetur!quote:
Deze truc werkt bij kinderen tot plm 2 jaar...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:28 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik nie lief ben, ik wil al nie eens meer in je eeveetur!![]()
nee, beter, je mag mij nieteens erin!![]()
Nee ik wil er serieus niemeer inquote:Op woensdag 6 december 2006 23:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Deze truc werkt bij kinderen tot plm 2 jaar...![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee ik wil er serieus niemeer inhij verdrinkt maar lekker in de plee die murp
bruis?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De lekkerste ass avatar van FOK! mag niet ontbreken. Aanbieding: brufen 800 wanneer noodzakelijk.![]()
ik heb er nog 10 liggen van 600quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bruis natuurlijk.
Pillen.![]()
is dit een verzoekjes topic???quote:Op donderdag 7 december 2006 22:55 schreef toma het volgende:
zou je van dit doelpunt een avatar kunnen maken ?
beetje effecten enzo zou leuk zijn![]()
alvast bedankt![]()
ja kon t altijd proberenquote:
ik ben t nietquote:Op donderdag 7 december 2006 22:58 schreef murp het volgende:
.....en zag dat ik in een verkeerd topic zat
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/topic/934533quote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef toma het volgende:
[..]
ja kon t altijd proberen
ik ben t zelf geprobeert , maar ben r niet handig mee![]()
![]()
dacht dat misschien iemand anders me kon helpen?![]()
Nu je het zegtquote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[offtopic]
OMG, ik zie nu pas dat seekfaM het omgekeerde is van Mafkees![]()
Nooit op gelet in al die tijd...
[/offtopic]
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef murp het volgende:
[..]
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58
de gelequote:Op donderdag 7 december 2006 23:07 schreef murp het volgende:
[..]
rode of groene versie?
[..]
jij was toch blauw
hee, ik heb het je gestuurd, waar blijft ie nou?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heeft niet hoor
![]()
gelukkig maar , ik mot m ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef Originele_Naam het volgende:
je usericon is fakin lelijk, ik zou de mijne nooit wegdoen
als je op de 1000 post zit, wil je dan wat voor me doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Je zit zeker ook niet op judo
voor altijd slapen gaan of nooit meer gaan posten op fok?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef Originele_Naam het volgende:
zegt het eens
dammit...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:10 schreef Originele_Naam het volgende:
Grappemaker, ik ga minstens door tot de 10000
en aangezien jij mij niet in geld gaat betalen om weg te blijven en je ook geen vrouw bent die het in natura doet, zal ik jouw verzoek niet honoreren![]()
ik moet er in want ik ben coolquote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef murp het volgende:
wie wilt er in mn usericon en wat heb je mij te bieden?![]()
graag uitleggen met minimaal 5 woorden en maximaal 23 zinnen
alvast bedankt...
negatief gedrag wordt verwijderd...![]()
die kleuren vallen een beetje tegenquote:Op zondag 10 december 2006 15:11 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding] Hier is ie![]()
![]()
mag ik ook een kleine vermelding in je sig?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |