dan heb ik nog ruimte over... wat moet er dan op de andere helft?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef RickoKun het volgende:
misschien dat ik een keer mn scrotum als afbeelding doe, dan mag jij hem in dat vierkantje passen
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb ik nog ruimte over... wat moet er dan op de andere helft?
Zijn Sinterklaas vermomming.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
die 60x60 pixels.....quote:Op donderdag 30 november 2006 11:25 schreef Zakboekje het volgende:
Omdat: Mijn aap enorm stoer is, lijkt op Jaap Aap, en die hoort er gewoon in!
En niet gaan drammen over dat 60x60 pixels ofzo
hou op.....quote:Op donderdag 30 november 2006 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig fapmin!?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
Ik mot 'm niet.
Jezus BrauN. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig fapmin!?
Het moet niet veel gekker worden met dat FOK! zeg.
is het heusch?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jezus BrauN. Dat zou jij toch moeten weten.
Zeker aangezien ik jou kloon ben, en ook NJ's kloon.
Dit was een afleidingsmanoeuvre, verdomme SiemeN!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jezus BrauN. Dat zou jij toch moeten weten.
Zeker aangezien ik jou kloon ben, en ook NJ's kloon.
nee...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef Zakboekje het volgende:
zit k er al tussen met DIE 60x60 jaapaap
is het dit keer zonder medicijnen dan ?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:50 schreef Gizmore het volgende:
Ik bied een wilde nacht met mijn vriendin!
Ondankbare vlegel! Ik zal dit keer dan maar wel die naald uit r arm trekkenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef murp het volgende:
[..]
is het dit keer zonder medicijnen dan ?
is dat een ja?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef EL_REY het volgende:
tis dat je homo bent dat ik daarom nu niks lulligs ga zeggen omdat je dan gaat huilen maar tering wat een kut idee...
Zo, dit was mijn motivatie!
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ondankbare vlegel! Ik zal dit keer dan maar wel die naald uit r arm trekken![]()
Al een goede maand, BrauN.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig fapmin!?
Het moet niet veel gekker worden met dat FOK! zeg.
meer een siquote:
Leugens!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi, ik wil er niet in, want mijn icoon is van mij. VAN MIJ!
Spuit 394quote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook pas!![]()
En wat die avatar betref, Nee!
En ijsmeis, daar zou ik van onder de indruk moeten zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NEE.
En Gizmore, verander hemAnders stuur ik NJ op je af.
Blijkbaar wel, want je luistertquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ijsmeis, daar zou ik van onder de indruk moeten zijn?
Ik ben geen gast. Ik ben een meisje.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef murp het volgende:
ijsmeis? wil je daarna als gast effe je offtopic berichten verwijderen?
Ik had t al verandert voordat ik die post las, ja?! Heb je dat goed begrepen, gij snoodaard?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je luistert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |