quote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, duh...weet wel hoe een ander plaatje...maar gewoon één milliseconde iets in m'n huidge hè !
Da week dus nie.. [afbeelding]
doe je broek dan naar benedenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef dubidub het volgende:
Ik heb je alleen niets te bieden, behalve liefde![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:46 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Ik wil er 3 seconden in, geen 0,0001 seconde
maak er een afbeelding van en ik zet m der in..quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:18 schreef jaguar het volgende:
Ik vind dat mijn bol toch wel erg toepasselijk is omdat hij ook paars en zwart en heel veel kleurtjes heeft
jij bent de volgendequote:
maak er een jpg van en dan komt ie erinquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:09 schreef seekfaM het volgende:
Hoiik wil ook wel in jouw usericon, en dit zijn al meer dan 5 woorden, dus ik vind het een goede reden
dus ik wacht totdat ik er insta
Vul hier iets leuks inquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:44 schreef murp het volgende:
[..]
nu iets liefs over mij in je sig zetten....
koop een taart en vier het in je eentjequote:Op zaterdag 2 december 2006 16:17 schreef jors het volgende:
gezellige avater
Leef je uit!quote:Op zondag 3 december 2006 13:12 schreef murp het volgende:
nog meer mensen die in mijn usericon willen?
Waar blijft mijn ereplekje nouquote:Op zondag 3 december 2006 13:26 schreef murp het volgende:
nog meer?
oja... jijquote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Waar blijft mijn ereplekje nou?
Nu goed?quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef murp het volgende:
[..]
er moet eerst wat in je sig staan over mij
weet je wat voor werk dat is?quote:Op maandag 4 december 2006 13:02 schreef dubidub het volgende:
Laat hem sneller ronddraaien, en precies zo lang dat alle ploatjes voorbij zijn geweest als hij klaa ris met draaien :p
veel werkquote:Op maandag 4 december 2006 13:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat ga jij nu vast vertellen
het aantal plaatjes / 180 is de aantal graden dat hij elke keer moet draaien, als je wil, wil ik hem best makenquote:
geen 360?quote:Op maandag 4 december 2006 14:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
het aantal plaatjes / 180 is de aantal graden dat hij elke keer moet draaien, als je wil, wil ik hem best maken![]()
![]()
ja dat bedoel ik inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 14:50 schreef seekfaM het volgende:
[..]
mag ook![]()
maar je bedoelt wat ik begrijp
w8 ff danquote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Zou je me dan alle frames even kunnen sturen?![]()
Ik geef je de tijdquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef murp het volgende:
[..]
pff. die afbeeldingen liggen over mijn hele computer verspreid...
neequote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef murp het volgende:
[..]
morgen werk ik tot 10:00 uur, daarna doe ik het wel.....
oke?
Ik denk (niet al te vaak) dus ik ben.quote:
jij noemde mij toch laatst een nsb'erquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ook ik ook ik ookAaah toe
Kusje
Nee nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef murp het volgende:
[..]
jij noemde mij toch laatst een nsb'er
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Speciaal voor jou onderbreek ik mijn vakantie even voor 1 post![]()
Je slaat een andere weg in als user, verstandig, maar ga je nou niet als mod gedragen. Of in dit geval als halve nsb-mod![]()
Kusje![]()
Er zit verschil tussen een halve nsb-mod en een NSB-erquote:
maarja, je stond er al inquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen een halve nsb-mod en een NSB-er![]()
whehe zie het netquote:
oja, ik zal m effe linkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef dominique.90 het volgende:
omdat ik gewoon eenmaal tof ben, en omdat ik kerstliedje ging zingen voor je
jij krijgt ook een kusjequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ook ik ook ik ookAaah toe
Kusje
Hmmm murpquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[offtopic]
OMG, ik zie nu pas dat seekfaM het omgekeerde is van Mafkees![]()
Nooit op gelete in al die tijd...
[/offtopic]
Toch wel vrij regelmatig, aangezien ik nog wel aardig wat ONZ topics lees enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heeft niet hoor
, heb je me dan al vaak voorbij zien komen
![]()
zie je mij wel eens voorbij komen?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heeft niet hoor
, heb je me dan al vaak voorbij zien komen
![]()
mag ik er nou in murpie? please?quote:
maak er eerst maar een afbeelding vanquote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
mag ik er nou in murpie? please?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |