Je weet dat Grijpstra pas is afgestudeerd en dus nog niet echt docent-ervaring heeft?quote:Op maandag 12 februari 2007 23:51 schreef Humanoid het volgende:
Ik heb een gave magistersticker. Ha.
En als in les heb van Grijpstra dan is hij geen beste docent omdat:
*hij slechts antwoorden antwoorden opleest
*niet altijd even treffende voorbeelden geeft
*hij niet zo heel goed met mensen kan omgaan en snel in meer of mindere mate geagiteerd raakt
*hij elk college wel een paar keer zegt dat als het nog niet helemaal duidelijk is we het maar even in Corstens moeten nalezen
Kemperman-Boeren is zóveel beter, die had ik in het eerste semester.
Dag Sessyquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Morrigun99 het volgende:
Een vroege versie van ons forum staat inmiddels online. Via de Magister site (www.magisterjft.nl) en dan het kopje interactief.
Er moet echter nogal wat gebeuren en reclame voor gemaakt worden dus bij dezen.
Je bent wel een beeeetje een hork nu he lieverdquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:05 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Dag Sessy
Alle UvT-gerelateerde meuk kan dus daar naartoe verhuizen
quote:Op maandag 11 december 2006 23:49 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer 2 achter de rug, en nog 4 te gaan![]()
Pff van 19 tot 22 tentamen, dat zijn toch geen tijden meer![]()
Het valt me trouwens wel op dat de "oude garde" helemaal weg is, Leonoor, Thisbe enzo... het is toch vooral Tilburg dat de eer hier hoog moet houden![]()
Fysiek?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef Sessy het volgende:
Grijpstra kreeg tijdens het napraten van de vrijspraak infolunch er vandaag ook weer van langs.
Als jullie dan eens iets van betekenis posten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je bent wel een beeeetje een hork nu he lieverd. Maar mag het dan ook niet meer over Magister JFT gaan hier? En de ultra-gave Tilburgse Bedrijven dagen? Ik gok dat dit probleem dan ook gelijk is opgelost! Want goh, hoe zou het toch komen?
[..]
He, het was altijd hartstikke leuk hier totdat het een soort "Kom naar de Bedrijvendagen in Tilburg"-reclame topic dan wel een "ik wil zelfmoord plegen maar open liever geen topic in R&P" topic werd. Maakt mij verder niet uit, ik voer m'n juridisch-sociale gesprekken en discussies tegenwoordig eldersquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Als jullie dan eens iets van betekenis posten.
Ik ben er waarschijnlijk ook, dus we kunnen spot-de-fokker-maar-niet-te-obvious gaan spelen (want de medemens hoeft natuurlijk niet te weten dat ik nerderige activiteiten als deze onderneemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef bladibladibla het volgende:
Ik durf het haast niet meer te zeggen hier, maar ik heb me gisteren ingeschreven voor de JBT.
Heb als eerste voorkeur de AIVD opgegeven, want het lijkt me wel heel interessant om daar eens wat meer over te weten te komen.
Och arme! Ik zeg, laat je homies Appelsap Mild voor je halen, dat is echtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:44 schreef Pool het volgende:
Ik wil trouwens melden dat ik verkouden ben.
Ik ben al aan de honingdropjes, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Och arme! Ik zeg, laat je homies Appelsap Mild voor je halen, dat is echt, en je voelt je na 3 glaasjes zoooo gezond worden (ervaringsdeskundige
).
Ik heb overigens net hoor/werkcollege gehad van Steven Schuit van Allen en Overy, leuke vent!
Ik heb nu gewoon 10 weken lang 3 uur per week college van hemquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik ben al aan de honingdropjes, maar bedankt voor de tip.![]()
Steven Schuit heb ik ook ooit een kort college van gehad op een business course van A&O. Echt een toffe kerel ja, hij was in feite ook de grote man daar.![]()
Tien weken lang drie uur college? Echt mooi!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon 10 weken lang 3 uur per week college van hem.
In welke kantoren ben jij overigens geinteresseerd, vroeg ik me af..?
Hij is verbonden aan de UU, echt topquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Tien weken lang drie uur college? Echt mooi!Zit je in dat speciale A&O programma met die 4 dagen Hong Kong aan het eind ofzo? Of werkt hij gewoon aan de UU?
Ik wil graag eerst promoveren. Niet omdat het bepaald broodnodig is voor een leuke carrière, want dat is het niet, maar ik wil wat meer verdieping en een boek met mijn naam erop.Maar na de promotie wil ik waarschijnlijk wel bij een groot kantoor solliciteren, waarbij De Brauw tot nu toe mijn favoriet is. Maar goed, je weet niet wat voor huisje-boompje-beestje dingen daar in die drie jaar nog tussen kunnen komen.
Wat ik hier van moet vinden weet ik niet. Ik heb Moszkowicz altijd een beetje typisch gevonden, met zijn optredens bij RTL Boulevard etc., maar het feit dat hij zelfs in de dossiers in de Holleeder-zaak voorkomt (niet als verdachte, maar wel als betrokkene) is natuurlijk heel vreemd.quote:Moszkowicz heeft zojuist bekendgemaakt dat hij zich terugtrekt uit de zaak Holleeder. Hij doet dit omdat het niet meer in het belang van zijn cliënt is om door te gaan, aldus Moszkowicz. Wel benadrukt hij dat het een zwarte dag in het Nederlands Strafrecht is. Holleeder zou hebben aangegeven Moszkowicz als raadsman te willen, en een verdachte zou de raadsman moeten hebben die hij wenst.
Jan-Hein Kuijpers zal Moszkowicz opvolgen als advocaat van Holleeder. Moszkowicz zal in hoger beroep gaan tegen het vonnis van de rechter dat hij onder andere maffiamaatje genoemd mag worden.
Hij zit zelf met z'n neus overal tussen. Hoewel de vrijheid om te kiezen wie je zaak behartigt voorop moet staan, kan je als advocaat zelf zo'n onhoudbare situatie veroorzaken. Hier wordt nu veel sensatie bij gehaald, maar persoonlijk vind ik de afhandeling van de Schiedammer Parkmoord toch wel een zwartere dag voor het Nederlandse strafrecht.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:57 schreef bladibladibla het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Wat ik hier van moet vinden weet ik niet. Ik heb Moszkowicz altijd een beetje typisch gevonden, met zijn optredens bij RTL Boulevard etc., maar het feit dat hij zelfs in de dossiers in de Holleeder-zaak voorkomt (niet als verdachte, maar wel als betrokkene) is natuurlijk heel vreemd.
Ik volg nu ruimtelijk bestuursrecht. Zal voor een deel wel vergelijkbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:19 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nu als bijvak voor het notariele traject het vak Omgevingsrecht. Heeft iemand anders dit ooit gedaan? Gaat over bestemmingsplannen etc. (voor zover ik het nu al kan overzien, ben pas bij het 2e hoofdstuk).
Ja, hoofdlijnen Ruimtelijk bestuursrecht. Vind het wel een fijn en duidelijk boek.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik volg nu ruimtelijk bestuursrecht. Zal voor een deel wel vergelijkbaar zijn.
Gebruik jij ook het boek van Van Buuren?
Naar welk boek verwees ik jou vorig jaar?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:19 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nu als bijvak voor het notariele traject het vak Omgevingsrecht. Heeft iemand anders dit ooit gedaan? Gaat over bestemmingsplannen etc. (voor zover ik het nu al kan overzien, ben pas bij het 2e hoofdstuk).
Hoofdlijnen Ruimtelijk Bestuursrecht?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Naar welk boek verwees ik jou vorig jaar?
Ik heb het vak vorig jaar gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:19 schreef VoreG het volgende:
Uiteraard heb ik meegedaan. Ik moest m'n titel verdedigen. Niet gelukt. Op een paar decimalen na de finalerondes gemist. Tijdens de eerste ronde hadden we te weinig punten gescoord. Ik had zelfs het idee dat onze juryleden de casus niet goed gelezen haddenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:54 schreef Sessy het volgende:
Ik doe mee aan de snelpleitwedstrijden maandag. Iemand anders van hier ook wellicht?
Je blijft welkomquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:23 schreef _-rally-_ het volgende:
Haal mij maar uit de OP, ik heb de deur van de OU achter me dichtgetrokken.
Da's dan weer positief.Zet me dan maar bij Sov in het rijtjequote:
Hebben die een deur dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:23 schreef _-rally-_ het volgende:
Haal mij maar uit de OP, ik heb de deur van de OU achter me dichtgetrokken.
Jazeker, zelfs een hele campus.quote:
Nu tentamens?quote:
grammatica-controle uitzetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:06 schreef Sessy het volgende:
Is er geen upgrade voor windows voor juristen of zo. Ik ben het zat om Word om de haverklap te moeten uitleggen dat implementatie, onbillijk, omtrent, reeds, en nog meer van dit soort woordjes GEEN fouten zijn.
Als ze met rood onderstreept worden kun je ze gewoon aan een woordenlijst toevoegen maar met van die groen onderstreepte woordjes kan dat niet... Of weet er iemand een manier? Behalve elke keer "zin negeren" aanklikken?
Jah 28 maart en verder, 4 tentamens, waarvan 2 herkansingenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:53 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nu tentamens?
Ik heb die altijd alleen maar in december en mei.
Ik word trouwens helemaal gek: ik moet zo ontzettend veel doen voor mijn vakken, niet normaal meer. En alle 6 de opdrachten/werkstukken/thesis moeten op 3 mei ingeleverd worden. Waarschijnlijk ben ik daarna dood
Succes ermee dan!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:18 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah 28 maart en verder, 4 tentamens, waarvan 2 herkansingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |