Punniken Suko?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef Suko het volgende:
Naief geleuter, te politiek correct, niet aan mij besteed. Zwaai.
die met het langere haar is Mo, en zij is mama en getrouwd en zo.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:57 schreef Mister1977 het volgende:
Wie valt nu op vrouwen? De linkse of de rechtse? En is dat nu M of S?
Dank je. Suus is ook een flink stukje groter zie ik nu.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
die met het langere haar is Mo, en zij is mama en getrouwd en zo.
de andere is dus Suus en houdt van vrouwen
Ach wel ja, maar heb onderwijl met een scheef oog gekeken. Die journaliste viel nog mee...scheelt weer een bloedrukverhoging.quote:
uhm nee... Suus is de dunnere die links zit, Mo is de ietsje dikkere en langere die rechts zit.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dank je. Suus is ook een flink stukje groter zie ik nu.
Dus de kleine dunne met het langste haar is Suus en die houdt niet van mannen. Mooi, nu moet ik dit niet alweer vergeten.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
uhm nee... Suus is de dunnere die links zit, Mo is de ietsje dikkere en langere die rechts zit.
Klopt.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef milagro het volgende:
die met het langere haar is Mo, en zij is mama en getrouwd en zo.
de andere is dus Suus en houdt van vrouwen
Ik vind henk Kamp een VVD lulletjequote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een rechts "balletje" (pfff) hoeft te zijn om Henk Kamp een goeie politicus te vinden.
Interessant.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
verwacht binnenkort ook een kind van haar vriendin.
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dus de kleine dunne met het langste haar is Suus en die houdt niet van mannen. Mooi, nu moet ik dit niet alweer vergeten.![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Suzanne is trouwens ook getrouwd met haar vriendin Minka en verwacht binnenkort ook een kind van haar vriendin.
(lang leve googleBluezz)
Het verwarrende is nu dat ze net bij P&W omgekeerd zaten en omgekeerd stonden te zingen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Monique links, hetero, langer, dikker
Suzanne rechts, lesbo, korter, dunner
Mooie stemmen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:08 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
Monique links, hetero, langer, dikker
Suzanne rechts, lesbo, korter, dunner
da's moeilijk, daar werken niet zoveel mensen meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie met zo'n naam niet bij Super de Boer werkt.![]()
Tja zolang je als school maar aan bepaalde basisvoorwaarden voldoet mag er een hoop in Nederland. Dat zijn de zegeningen van het bijzonder onderwijs. Er is ook een middelbare school in ik meen kampen waar alle vrouwelijke leerlingen en docenten in rok moeten komen en de evolutie ook zoveel mogelijk wordt ontweken. Slecte zaak? Jazeker maar er valt niet zo gek veel aan te doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:14 schreef Suko het volgende:
Die directeur Piet Guijt van het Islamitsche College vond ik helemaal niet zeker overkomen, leek wel onder druk te staan. Vooral als je bedenkt dat het bestuur banden heeft met een Moskee. En die inspectie stelt dus ook geen reet voor, in wat boekjes bladeren en van der Hoeven glimlachte weer in de camera en ze zal er naar kijken. Nee, die school blijft gewoon bestaan inclusief bedenkelijke onderwijsmethoden. Bericht op AT5 daarna gezien:
Kopzorgen om islamitisch onderwijs
7-12-2006 Wethouder Aboutaleb maakt zich ernstige zorgen over de kwaliteit van het Islamitsch onderwijs in de stad. Volgens hem zijn de bestuurders van deze scholen vaak niet bekwaam. Dat zei Aboutaleb donderdagochtend naar aanleiding van de problemen op het Islamitsch college in Slotervaart. De school ligt onder vuur omdat de kwaliteit van het onderwijs al jaren onder de maat is en de integratie van leerlingen belemmerd wordt. De minister dreigt de subsidie te stoppen als er niet snel verbetering komt. Aboutaleb steunt de minister hierin. Bekijk video.
Waarbij de nieuwslezer nog even fijntjes meldde dat er volgend jaar nog eens 400.000 euri subsidie wordt gegeven die bijna niet meer kan worden teruggedraaid.![]()
Zal best maar als er bv discriminatie wordt geconstateerd in boekjes bv, er ook leerkrachten zijn die (nog) alle papieren hebben en leelingen te vaak blijven zitten, integratie geen onderdeel is, moet er met een dikke vette vergrootglas uitgeplozen worden waar het misgaat en terstond worden aangepakt. En die Guit is totaal ongeschikt als directeur, zet maar eens een neutraal iemand op die post en laat hem/haar een stofkam door die zooi halen, kijken of dan de boel naar Nederlandse maatstaven dan wel gaat functioneren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja zolang je als school maar aan bepaalde basisvoorwaarden voldoet mag er een hoop in Nederland. Dat zijn de zegeningen van het bijzonder onderwijs. Er is ook een middelbare school in ik meen kampen waar alle vrouwelijke leerlingen en docenten in rok moeten komen en de evolutie ook zoveel mogelijk wordt ontweken. Slecte zaak? Jazeker maar er valt niet zo gek veel aan te doen.
Inderdaad, met name Paul Witteman lijkt me niks.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Op het eerste gezicht niet echt mij aansprekende gasten.
En ze neuken als konijnen, dat is het ergste nogquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Godsammenikkelencornelia, daar valt geen speld tussen te krijgen! (en doet minstens 10 castraties per uur qua big) Wat een mal wief...Afvoeren die hap!
Ja maar, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, ja ook ik heb een hart, ook dit soort mensen, en deze dame is ook een mens, ondanks dat ze een beetje vreemd overkomt op sommige momenten, verdienen een stem in de kamer, jeweetwel de tweedekamer dus, want boeren in dit land hebben een belangrijke functie, die al van oudsher wordt uitgevoerd, en zonder dat er boeren zouden zijn op de wereld kan niemand overleven, tenzij je, maar dat terzijde, en ik kijk je aan want ik wil dat je het goed begrijpt, zelf voor je eigen voedsel kan zorgen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat boeren dus een belangrijke functie hebben die ze uitvoeren met alle liefde voor de dieren waarvoor nu een andere partij, die bij de laatste verkiezingen nieuw in de kamer is gekomen, zo aan het strijden is waardoor het leven van boeren zo moeilijk wordt gemaakt terwijl alles om de dieren lijkt te draaien, dat blijkt ook uit inventarisatie die .....quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Godsammenikkelencornelia, daar valt geen speld tussen te krijgen! (en doet minstens 10 castraties per uur qua big) Wat een mal wief...Afvoeren die hap!
gelukkig is dat vechten tegen de bierkaai, over 15 ~ 20 jaar hebben we stadspark Nederlandquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:39 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja maar, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, ja ook ik heb een hart, ook dit soort mensen, en deze dame is ook een mens, ondanks dat ze een beetje vreemd overkomt op sommige momenten, verdienen een stem in de kamer, jeweetwel de tweedekamer dus, want boeren in dit land hebben een belangrijke functie, die al van oudsher wordt uitgevoerd, en zonder dat er boeren zouden zijn op de wereld kan niemand overleven, tenzij je, maar dat terzijde, en ik kijk je aan want ik wil dat je het goed begrijpt, zelf voor je eigen voedsel kan zorgen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat boeren dus een belangrijke functie hebben die ze uitvoeren met alle liefde voor de dieren waarvoor nu een andere partij, die bij de laatste verkiezingen nieuw in de kamer is gekomen, zo aan het strijden is waardoor het leven van boeren zo moeilijk wordt gemaakt terwijl alles om de dieren lijkt te draaien, dat blijkt ook uit inventarisatie die .....
blaat
wat mankeert er in godsnaam aan de fair?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Suko het volgende:
die Miljonair Fair
quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:
golfer en venomsnake zullen het nu waarschijnlijk wel interessante gasten vinden.
Pauw.quote:
heb het 1 meter voor me neus zien gebeuren en ik snap er ook nog steeds niks vanquote:Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Kan iemand me eens de truc met de gescheurde krant uitleggen![]()
je stopt de gescheurde krant onder je mouw en onder je andere mouw haal je snel één die nog heel is weg..quote:Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Kan iemand me eens de truc met de gescheurde krant uitleggen![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2006 23:40 schreef Suko het volgende:
Mams klok heeft gelijk en dieren horen niet in een circus en niet in goochelgebeuren.![]()
En dan gaan ze het morgen nog eens over doen met Siemering als gadt.quote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
Witteman geeft opnieuw een brevet van onvermogen weg als het gaat om het interviewen van mensen uit de sportwereld.
Rappe tong, goede woordkeuze.quote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Caipirinhia het volgende:
woow, die gast wist goed waar die over lulde!![]()
In een snelle peiling van De Hond staat-ie al op 24 zetels.quote:Op maandag 11 december 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Rappe tong, goede woordkeuze.
Daar zit wel een politieke splinterpartij in.![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Caipirinhia het volgende:
woow, die gast wist goed waar die over lulde!![]()
Onder die grafsteen in Deventer schijnen ook nog wat beschermde diersoorten te leven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Arcee het volgende:
In een snelle peiling van De Hond staat-ie al op 24 zetels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |