abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44210918
''Huisvaders van 42 met een regenjackje aan, dat soort mannen''
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44210925
Naief geleuter, te politiek correct, niet aan mij besteed. Zwaai.
  woensdag 6 december 2006 @ 23:51:27 #203
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44211047
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:46 schreef Suko het volgende:
Naief geleuter, te politiek correct, niet aan mij besteed. Zwaai.
Punniken Suko?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 6 december 2006 @ 23:52:49 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44211079
Ik heb haar nog nooit zien lachen, ook niet bij mijn ex-werkgever, Het Parool.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44211141
Perfect ingeburgerd..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 6 december 2006 @ 23:57:33 #206
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44211194
Wie valt nu op vrouwen? De linkse of de rechtse? En is dat nu M of S?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_44211235
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:57 schreef Mister1977 het volgende:
Wie valt nu op vrouwen? De linkse of de rechtse? En is dat nu M of S?
die met het langere haar is Mo, en zij is mama en getrouwd en zo.
de andere is dus Suus en houdt van vrouwen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 7 december 2006 @ 00:00:52 #208
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44211276
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Dank je. Suus is ook een flink stukje groter zie ik nu.
pi_44211308
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:51 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Punniken Suko?
Ach wel ja, maar heb onderwijl met een scheef oog gekeken. Die journaliste viel nog mee...scheelt weer een bloedrukverhoging.
pi_44211309
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:00 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dank je. Suus is ook een flink stukje groter zie ik nu.
uhm nee... Suus is de dunnere die links zit, Mo is de ietsje dikkere en langere die rechts zit.
  donderdag 7 december 2006 @ 00:05:29 #211
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44211399
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:01 schreef milagro het volgende:

[..]

uhm nee... Suus is de dunnere die links zit, Mo is de ietsje dikkere en langere die rechts zit.
Dus de kleine dunne met het langste haar is Suus en die houdt niet van mannen. Mooi, nu moet ik dit niet alweer vergeten.
  donderdag 7 december 2006 @ 00:06:31 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44211426
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:59 schreef milagro het volgende:

Klopt.
Suzanne is trouwens ook getrouwd met haar vriendin Minka en verwacht binnenkort ook een kind van haar vriendin.

(lang leve google)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44211445
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een rechts "balletje" (pfff) hoeft te zijn om Henk Kamp een goeie politicus te vinden.
Ik vind henk Kamp een VVD lulletje
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
  donderdag 7 december 2006 @ 00:07:24 #214
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44211446
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:

verwacht binnenkort ook een kind van haar vriendin.
Interessant.
pi_44211463
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dus de kleine dunne met het langste haar is Suus en die houdt niet van mannen. Mooi, nu moet ik dit niet alweer vergeten.

Monique links, hetero, langer, dikker
Suzanne rechts, lesbo, korter, dunner
  donderdag 7 december 2006 @ 00:09:21 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44211496
Mooi dat dit wereldvraagstuk weer opgelost is.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44211513
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt.
Suzanne is trouwens ook getrouwd met haar vriendin Minka en verwacht binnenkort ook een kind van haar vriendin.

(lang leve googleBluezz)
  donderdag 7 december 2006 @ 00:10:36 #218
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44211532
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:08 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het verwarrende is nu dat ze net bij P&W omgekeerd zaten en omgekeerd stonden te zingen. Ze doen het erom.
  donderdag 7 december 2006 @ 11:03:24 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44217190
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bluezz, wat kijk je boos .. Dat is waar wat Golfer zegt
pi_44229604
Met vanavond:
Dick Boer, topman van Albert Heijn. Het supermarktbedrijf is hem met de paplepel ingegoten, zijn vader en moeder namelijk een kruidensierswinkel. Zelf belandde hij via groothandel Unigro in 1998 bij Albert Heijn. Omdat discountsupers steeds meer klanten bij AH wegkaapten ontketende Boer een paar jaar geleden de prijzenoorlog. En met succes, veel klanten kwamen terug. Maar kritiek was er ook: toeleveranciers vonden klaagden over minimale marges en vakkenvullers en cassières

Boudewijn Poelmann is directeur van de Nationale Postcode Loterij en was vandaag gastheer van de Amerikaanse ex-president Bill Clinton. De Postcode Loterij sponsort een initiatief van Clinton om de CO2-uitstoot terug te dringen. Clintons toespraak vandaag in Paleis Soestdijk ging dan ook vooral over het klimaat en de gevaren van klimaatverandering.
pi_44236579
En ook nog:
Piet Guijt staat aan het hoofd van het Islamitsche College Amsterdam (ICA). Uit het onderzoek 'Schoolprestaties' van dagblad Trouw kwam naar voren dat het ICA zwak presteert. De school heeft van de Onderwijsinspectie een laatste kans gekregen om de leerlingen te onderwijzen in andere culturen en de Nederlandse democratie, bovendien moeten de prestaties sterk verbeteren. De VVD vindt dat de school direct gesloten moet worden.

* website van het ICAmet daarop een bericht van de directie.

Ik kijk in bed, indien nodig zal ik morgen in dit topic de hele zooi vet afbranden.
  donderdag 7 december 2006 @ 22:58:32 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44236707
En ook nog de voorzitter van de Feyenoord-supportersvereniging.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44236977
Gironummer voor feyenoord
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 december 2006 @ 23:21:41 #224
862 Arcee
Look closer
pi_44237254
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:08 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]

Mooie stemmen.

Mooie vrouwen.

Mooie naam: Suzanne
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44237271
die meneer van de poscode loterij lijkt op Rocky
  donderdag 7 december 2006 @ 23:56:43 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44238089
Prima uitzending vandaag.
Boer van AH lijkt mij een zeer ter zake kundige directeur om voor te werken.
Die vent van de Postcodeloterij was ook oké.
Heb alleen wat twijfels over die directeur van die Islamitische school.
Sowieso een beetje raar om als blonde, blauwogige, niet moslim leiding te moeten geven aan zo'n school.
Lijkt mij een vreemde spagaat.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 december 2006 @ 01:46:33 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44239614
leuk om de Boer eens op tv te zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 8 december 2006 @ 01:48:42 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44239638
Jammer dat ie met zo'n naam niet bij Super de Boer werkt.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 december 2006 @ 01:53:46 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44239699
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie met zo'n naam niet bij Super de Boer werkt.
da's moeilijk, daar werken niet zoveel mensen meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44241111
Die directeur Piet Guijt van het Islamitsche College vond ik helemaal niet zeker overkomen, leek wel onder druk te staan. Vooral als je bedenkt dat het bestuur banden heeft met een Moskee. En die inspectie stelt dus ook geen reet voor, in wat boekjes bladeren en van der Hoeven glimlachte weer in de camera en ze zal er naar kijken. Nee, die school blijft gewoon bestaan inclusief bedenkelijke onderwijsmethoden. Bericht op AT5 daarna gezien:

Kopzorgen om islamitisch onderwijs
7-12-2006 Wethouder Aboutaleb maakt zich ernstige zorgen over de kwaliteit van het Islamitsch onderwijs in de stad. Volgens hem zijn de bestuurders van deze scholen vaak niet bekwaam. Dat zei Aboutaleb donderdagochtend naar aanleiding van de problemen op het Islamitsch college in Slotervaart. De school ligt onder vuur omdat de kwaliteit van het onderwijs al jaren onder de maat is en de integratie van leerlingen belemmerd wordt. De minister dreigt de subsidie te stoppen als er niet snel verbetering komt. Aboutaleb steunt de minister hierin. Bekijk video.

Waarbij de nieuwslezer nog even fijntjes meldde dat er volgend jaar nog eens 400.000 euri subsidie wordt gegeven die bijna niet meer kan worden teruggedraaid.
pi_44243276
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:14 schreef Suko het volgende:
Die directeur Piet Guijt van het Islamitsche College vond ik helemaal niet zeker overkomen, leek wel onder druk te staan. Vooral als je bedenkt dat het bestuur banden heeft met een Moskee. En die inspectie stelt dus ook geen reet voor, in wat boekjes bladeren en van der Hoeven glimlachte weer in de camera en ze zal er naar kijken. Nee, die school blijft gewoon bestaan inclusief bedenkelijke onderwijsmethoden. Bericht op AT5 daarna gezien:

Kopzorgen om islamitisch onderwijs
7-12-2006 Wethouder Aboutaleb maakt zich ernstige zorgen over de kwaliteit van het Islamitsch onderwijs in de stad. Volgens hem zijn de bestuurders van deze scholen vaak niet bekwaam. Dat zei Aboutaleb donderdagochtend naar aanleiding van de problemen op het Islamitsch college in Slotervaart. De school ligt onder vuur omdat de kwaliteit van het onderwijs al jaren onder de maat is en de integratie van leerlingen belemmerd wordt. De minister dreigt de subsidie te stoppen als er niet snel verbetering komt. Aboutaleb steunt de minister hierin. Bekijk video.

Waarbij de nieuwslezer nog even fijntjes meldde dat er volgend jaar nog eens 400.000 euri subsidie wordt gegeven die bijna niet meer kan worden teruggedraaid.
Tja zolang je als school maar aan bepaalde basisvoorwaarden voldoet mag er een hoop in Nederland. Dat zijn de zegeningen van het bijzonder onderwijs. Er is ook een middelbare school in ik meen kampen waar alle vrouwelijke leerlingen en docenten in rok moeten komen en de evolutie ook zoveel mogelijk wordt ontweken. Slecte zaak? Jazeker maar er valt niet zo gek veel aan te doen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44246129
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja zolang je als school maar aan bepaalde basisvoorwaarden voldoet mag er een hoop in Nederland. Dat zijn de zegeningen van het bijzonder onderwijs. Er is ook een middelbare school in ik meen kampen waar alle vrouwelijke leerlingen en docenten in rok moeten komen en de evolutie ook zoveel mogelijk wordt ontweken. Slecte zaak? Jazeker maar er valt niet zo gek veel aan te doen.
Zal best maar als er bv discriminatie wordt geconstateerd in boekjes bv, er ook leerkrachten zijn die (nog) alle papieren hebben en leelingen te vaak blijven zitten, integratie geen onderdeel is, moet er met een dikke vette vergrootglas uitgeplozen worden waar het misgaat en terstond worden aangepakt. En die Guit is totaal ongeschikt als directeur, zet maar eens een neutraal iemand op die post en laat hem/haar een stofkam door die zooi halen, kijken of dan de boel naar Nederlandse maatstaven dan wel gaat functioneren.

Vanavond onder meer:
Ivo de Wijs, tekstdichter, 'hertaalde' de klassieker 'Woutertje Pieterse' van Multatuli.
Geert van Kesteren, fotojournalist. Reist de wereld af voor zijn reportages, was in 2003 'embedded' bij een Amerikaanse gevechtseenheid in Irak en was in Azië na de Tsunami. Vorig jaar werd hij aspirant-lid bij het geronommeerde fotopersbureau Magnum.

En ook nog: Annie Schreijer-Pierik, CDA-Tweede-Kamerlid. Sinds de verkiezingen op 22 november waait een meer diervriendelijke wind door het parlement. Waar voorheen de boerenlobby een flinke vinger in de pap had, is het nu de beurt aan dierenbeschermers. De onverdoofde castratie van biggen moet stoppen, vinden veel Kamerleden. Minister Veerman gaat nu onderzoek doen naar castratie met verdoving, is dat praktisch haalbaar? Een goede vraag, zeker voor Schreijer-Pierik die naast haar werk in de Kamer met haar man een varkenshouderij bestiert.

Hans Nieukerke, voorzitter van de MO Groep (ondernemers in welzijn, maatschappelijke dienstverlening, jeugdzorg en kinderopvang). Vandaag besliste het Openbaar Ministerie dat ze de gezinsvoogd van de overleden peuter Savanna gaat vervolgen. Savanna was ondervoed en werd zwaar mishandeld door haar vader en moeder. In september 2004 overleed ze op driejarige leeftijd terwijl talloze instanties bij het gezin over de vloer kwamen. Nieukerke is bang dang dat de gezinsvoogden door de beslissing van het OM hun werk minder goed kunnen doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Suko op 08-12-2006 22:59:29 ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:06:02 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44265635
Op het eerste gezicht niet echt mij aansprekende gasten.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2006 @ 23:07:32 #234
862 Arcee
Look closer
pi_44265672
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Op het eerste gezicht niet echt mij aansprekende gasten.
Inderdaad, met name Paul Witteman lijkt me niks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:13:39 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44265819
Wat een houtaine man, die Hans Nieukerke.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44265849
wat een mafkees
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:15:53 #237
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_44265882
Zegt ie nou gewoon heel laconiek dat er mensen in de jeugdzorg werken die kinderen misbruiken?

Het zal misschien wel, maar om er dan zo luchtig over te doen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_44265915
nou, deze man doet "de zaak" iig geen goed.

ik word er naar van.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2006 @ 23:19:42 #239
862 Arcee
Look closer
pi_44265988
Hé, die was gister nog in plat Twents in discussie met Herman Finkers over een vliegveld.

Leuk accent. Aantrekkelijke vrouw ook wel.
pi_44266031
Die Monique is toch wel het summum van een vrouw hoor Jezus, veertig en nog bloedmooi.
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:24:57 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44266120
Annie leer eens ABN.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44266150
zij is ook al raar
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:28:16 #243
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44266206
Als je je afvraagt waar de CDA achterban uit bestaat, aanschouw het stereotype wereldvreemde wijfjesexemplaar
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44266280
Wat een blaataap is die boerin zeg..
pi_44266294
Godsammenikkelencornelia, daar valt geen speld tussen te krijgen! (en doet minstens 10 castraties per uur qua big) Wat een mal wief... Afvoeren die hap!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:34:15 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44266351
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Godsammenikkelencornelia, daar valt geen speld tussen te krijgen! (en doet minstens 10 castraties per uur qua big) Wat een mal wief... Afvoeren die hap!
En ze neuken als konijnen, dat is het ergste nog
pi_44266398
Ik haak weer eens af, heb geen behoefte aan 'zielige' verhalen/foto's en al helemaal niet als iemand daarmee de boer op gaat en ons gaat vertellen wat armoede is.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:39:57 #248
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44266468
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Ja maar, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, ja ook ik heb een hart, ook dit soort mensen, en deze dame is ook een mens, ondanks dat ze een beetje vreemd overkomt op sommige momenten, verdienen een stem in de kamer, jeweetwel de tweedekamer dus, want boeren in dit land hebben een belangrijke functie, die al van oudsher wordt uitgevoerd, en zonder dat er boeren zouden zijn op de wereld kan niemand overleven, tenzij je, maar dat terzijde, en ik kijk je aan want ik wil dat je het goed begrijpt, zelf voor je eigen voedsel kan zorgen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat boeren dus een belangrijke functie hebben die ze uitvoeren met alle liefde voor de dieren waarvoor nu een andere partij, die bij de laatste verkiezingen nieuw in de kamer is gekomen, zo aan het strijden is waardoor het leven van boeren zo moeilijk wordt gemaakt terwijl alles om de dieren lijkt te draaien, dat blijkt ook uit inventarisatie die .....

blaat
pi_44266489
hoera. een generaal pardon voor armoede.
die fotograaf vindt zichzelf ook wel heel geweldig. ik hou het ook voor gezien.
armoede. laat me niet lachen.
pi_44266500
dit gejammer hoef ik ook niet te horen
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:40:55 #251
40566 Ericr
Livewrong
pi_44266503
Een injectie in de ballen doet pijjn! Ach ja even onverdoofd die ballen weghalen is natuurlijk pijnloos. Dat wijf spoort niet, ik zal haar eens onverdoofd ontklitten.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:41:05 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44266507
Ik vind er nou ook niks aan.
Maarja, ik had zojuist de was opgeruimd.
De vaatwasser aangezet Dus heb het niet helemaal gezien ! Omdat de gasten mij niet veel deden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:41:34 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44266519
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:39 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Ja maar, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, ja ook ik heb een hart, ook dit soort mensen, en deze dame is ook een mens, ondanks dat ze een beetje vreemd overkomt op sommige momenten, verdienen een stem in de kamer, jeweetwel de tweedekamer dus, want boeren in dit land hebben een belangrijke functie, die al van oudsher wordt uitgevoerd, en zonder dat er boeren zouden zijn op de wereld kan niemand overleven, tenzij je, maar dat terzijde, en ik kijk je aan want ik wil dat je het goed begrijpt, zelf voor je eigen voedsel kan zorgen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat boeren dus een belangrijke functie hebben die ze uitvoeren met alle liefde voor de dieren waarvoor nu een andere partij, die bij de laatste verkiezingen nieuw in de kamer is gekomen, zo aan het strijden is waardoor het leven van boeren zo moeilijk wordt gemaakt terwijl alles om de dieren lijkt te draaien, dat blijkt ook uit inventarisatie die .....

blaat
gelukkig is dat vechten tegen de bierkaai, over 15 ~ 20 jaar hebben we stadspark Nederland
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:43:21 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44266555
Geert van Kesteren is een prima vent.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:47:38 #255
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44266663
interessante vent. Hij heeft tenminste een verhaal
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:55:24 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44266851
Ivo de Wijs.

Ik ga zo maar eens de film Happiness op Ned 2 kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 09-12-2006 00:03:38 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_44266913
hans klok en ivo niehe.....moet dat nou
pi_44274420
Heb net het restant (alweer Suko? ja alweer) gezien en ging toch echt over me nek van die fotograaf. Hij zal best betrokken zijn, beter dit onderwerp dan bv die Miljonair Fair waarover uitgebreid word bericht. Maar uiteindelijk blijft hij beroepsfotograaf die een onderwerp kiest, er mee exposeert, daarmee de publiciteit zoekt en er geld mee verdient. Ook toen de term Slow Journalism (foto's ipv bewegende beelden) uitsprak had ik het echt niet meer hoor. Heb het gehad met dat soort luitjes. Armoede is weer even -hot- zucht. Ivo de Wijs was onverwacht wel aardig, met die wel heel kort en bondige vertaling van Woutertje Pieterse, ter vergelijking met die Vasseur. Ivo is altijd goed voor leuke momenten.
pi_44335405
Vanavond:
Illusionist Hans Klok werkte het grootste deel van het afgelopen jaar aan de voorbereidingen voor zijn nieuwe show Faster than Magic die op 5 januari 2007 in Keulen in premiére gaat. Dit wordt zijn grootste show tot nu toe die speciaal ontwikkeld is voor Arena's. De show vertelt Hans zijn levensverhaal met muziek en illusies. Klok wil uiteindelijk met een eigen show in Las Vegas staan. We praten vanavond met hem over de route ernaartoe.

Ajax-voorzitter John Jaakke schuift vanavond aan. Onder hem won Ajax de Johan Cruijff Schaal maar de club lijkt in zwaar weer te verkeren. We praten vanavond met hem over de toekomst van Ajax en de sfeer op het veld.

Gisteren overleed Augusto Pinochet, de omstreden Chileense dictator. Onder zijn bewind vonden velen de dood. Tot een berechting is het nooit gekomen. We nemen de reacties en de gevolgen van zijn dood door met Ineke Holtwijk, voormalig correspondent Zuid-Amerika.

Vereniging Das & Boom wordt na 25 jaar opgeheven. De organisatie heeft zichzelf naar eigen zeggen overbodig gemaakt, nu het aantal dassen is gestegen van 1.200 in 1981 tot ruim 4.500 nu. We praten met voorzitter Jaap Dirkmaat over dassen, korenwolven, zeggenkorfslakken, knoflookpadden en alle andere dieren waarvoor hij de afgelopen jaren op is gekomen.

Op Nos-teletekst staat ook nog Ivo Niehe, is zeker afgevoerd...gelukkig.
pi_44335575
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Suko het volgende:
die Miljonair Fair
wat mankeert er in godsnaam aan de fair?
  maandag 11 december 2006 @ 22:55:53 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44342092
Zometeen dus weer.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 december 2006 @ 23:04:37 #262
862 Arcee
Look closer
pi_44342431
Sharon Dijksma.

golfer en venomsnake zullen het nu waarschijnlijk wel interessante gasten vinden.
  maandag 11 december 2006 @ 23:08:42 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44342592
Ik had liever Ineke Holtwijk gezien dan Sharon Dijkstra.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 december 2006 @ 23:16:43 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44342894
Welja, Pauw & Witteman hebben ook na 2 weken uitkauwen door alle andere programma's en media door dat er iets bij Ajax speelde over schelden en doen het nog eens dunnetjes over.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 december 2006 @ 23:20:49 #265
862 Arcee
Look closer
pi_44343042
Tsja, Witteman en sport...
pi_44343054
Goede ondervraging..
pi_44343189
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:

golfer en venomsnake zullen het nu waarschijnlijk wel interessante gasten vinden.
  maandag 11 december 2006 @ 23:27:50 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44343304
Witteman geeft opnieuw een brevet van onvermogen weg als het gaat om het interviewen van mensen uit de sportwereld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44343309
Kan me nog niet echt boeien eigenlijk. Ik wacht op Das en Boom, de man had nog een nieuwtje zei Paul, jippie!
pi_44343322
Oke, nu kan Sharon Dijkstra helemaal de boom in..

FC Twente
pi_44343475
dus jullie mogen 'sharon' zeggen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 december 2006 @ 23:33:24 #272
862 Arcee
Look closer
pi_44343501
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Goede ondervraging..
Pauw.
pi_44343503
Ships, nou komt het leukste weer als laatste...zucht.
pi_44343613
Pauw

''Zit je onder water en roep je: Blinde tyfushond''
pi_44343614
bedankt voor het wissen van mijn reactie.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 december 2006 @ 23:37:35 #276
862 Arcee
Look closer
pi_44343622
Gesol met dieren.

Gemiste kans van die tijger.
pi_44343709
Mams klok heeft gelijk en dieren horen niet in een circus en niet in goochelgebeuren.
  maandag 11 december 2006 @ 23:41:51 #278
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_44343744
Kijk mama, zonder tralies!
pi_44343771
wat genant dit
pi_44343807
Kan iemand me eens de truc met de gescheurde krant uitleggen
pi_44343831
Ik haat goocheltruukjes

Volgens mij naait die Klok ons....
Hoi.
  maandag 11 december 2006 @ 23:44:54 #282
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_44343842
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef DrDentz het volgende:
heb het 1 meter voor me neus zien gebeuren en ik snap er ook nog steeds niks van
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_44343860
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef DrDentz het volgende:
je stopt de gescheurde krant onder je mouw en onder je andere mouw haal je snel één die nog heel is weg..
pi_44343904
Geelbuikvuurpad, toe maar.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 december 2006 @ 23:48:21 #285
862 Arcee
Look closer
pi_44343941
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:40 schreef Suko het volgende:
Mams klok heeft gelijk en dieren horen niet in een circus en niet in goochelgebeuren.
Inderdaad.
pi_44344068
Ohw, de ene club heft zich op om maar direct een nieuwe op te richten, dat was het nieuws dan. Fijn, gaap. Maar die man deugt best wel, toch?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 december 2006 @ 23:53:15 #287
862 Arcee
Look closer
pi_44344101
Truste.
  maandag 11 december 2006 @ 23:53:16 #288
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_44344102
woow, die gast wist goed waar die over lulde!
  maandag 11 december 2006 @ 23:53:38 #289
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44344112
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
Witteman geeft opnieuw een brevet van onvermogen weg als het gaat om het interviewen van mensen uit de sportwereld.
En dan gaan ze het morgen nog eens over doen met Siemering als gadt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44344143
Hibernate-stand.
  maandag 11 december 2006 @ 23:54:32 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44344147
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Caipirinhia het volgende:
Rappe tong, goede woordkeuze.
Daar zit wel een politieke splinterpartij in.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 december 2006 @ 00:03:06 #292
862 Arcee
Look closer
pi_44344412
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Rappe tong, goede woordkeuze.
Daar zit wel een politieke splinterpartij in.
In een snelle peiling van De Hond staat-ie al op 24 zetels.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 december 2006 @ 00:03:23 #293
862 Arcee
Look closer
pi_44344421
pi_44344487
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Caipirinhia het volgende:
Inderdaad.
Intressante gast.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:11:02 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44344632
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Arcee het volgende:

In een snelle peiling van De Hond staat-ie al op 24 zetels.
Onder die grafsteen in Deventer schijnen ook nog wat beschermde diersoorten te leven.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:25:27 #296
139330 TNA
For the stars that shine
pi_44344989
Bij goocheltrucs wint de nieuwsgierige frustratie het altijd van de bewondering bij mij. Een krant kapotscheuren en hem weer openen? Een gloeilamp laten zweven? Juist ja.
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:55:44 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_44345592
Bij die krant is dat vrij simpel. Hij scheurt immers niet de volledige krant, op het einde opent hij gewoon een stukje verfrommelde krant dat hij niet scheurde.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_44345707
Nou volgens mij houdt ie 'm gewoon in twee stukken op een gegeven moment.. die hele krant had verscheurd moeten zijn
pi_44345995
Dirkmaat had een goed verhaal .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 01:57:45 #300
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_44346344
Iemand die trouwens weet waarom ze bij de Zapservice opeens met Musharraf op CNN bij John Stewart kwamen ? Dat is toch al van maanden terug ??
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')