abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2006 @ 23:56:43 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44238089
Prima uitzending vandaag.
Boer van AH lijkt mij een zeer ter zake kundige directeur om voor te werken.
Die vent van de Postcodeloterij was ook oké.
Heb alleen wat twijfels over die directeur van die Islamitische school.
Sowieso een beetje raar om als blonde, blauwogige, niet moslim leiding te moeten geven aan zo'n school.
Lijkt mij een vreemde spagaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 december 2006 @ 01:46:33 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44239614
leuk om de Boer eens op tv te zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 8 december 2006 @ 01:48:42 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44239638
Jammer dat ie met zo'n naam niet bij Super de Boer werkt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 december 2006 @ 01:53:46 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44239699
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie met zo'n naam niet bij Super de Boer werkt.
da's moeilijk, daar werken niet zoveel mensen meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44241111
Die directeur Piet Guijt van het Islamitsche College vond ik helemaal niet zeker overkomen, leek wel onder druk te staan. Vooral als je bedenkt dat het bestuur banden heeft met een Moskee. En die inspectie stelt dus ook geen reet voor, in wat boekjes bladeren en van der Hoeven glimlachte weer in de camera en ze zal er naar kijken. Nee, die school blijft gewoon bestaan inclusief bedenkelijke onderwijsmethoden. Bericht op AT5 daarna gezien:

Kopzorgen om islamitisch onderwijs
7-12-2006 Wethouder Aboutaleb maakt zich ernstige zorgen over de kwaliteit van het Islamitsch onderwijs in de stad. Volgens hem zijn de bestuurders van deze scholen vaak niet bekwaam. Dat zei Aboutaleb donderdagochtend naar aanleiding van de problemen op het Islamitsch college in Slotervaart. De school ligt onder vuur omdat de kwaliteit van het onderwijs al jaren onder de maat is en de integratie van leerlingen belemmerd wordt. De minister dreigt de subsidie te stoppen als er niet snel verbetering komt. Aboutaleb steunt de minister hierin. Bekijk video.

Waarbij de nieuwslezer nog even fijntjes meldde dat er volgend jaar nog eens 400.000 euri subsidie wordt gegeven die bijna niet meer kan worden teruggedraaid.
pi_44243276
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:14 schreef Suko het volgende:
Die directeur Piet Guijt van het Islamitsche College vond ik helemaal niet zeker overkomen, leek wel onder druk te staan. Vooral als je bedenkt dat het bestuur banden heeft met een Moskee. En die inspectie stelt dus ook geen reet voor, in wat boekjes bladeren en van der Hoeven glimlachte weer in de camera en ze zal er naar kijken. Nee, die school blijft gewoon bestaan inclusief bedenkelijke onderwijsmethoden. Bericht op AT5 daarna gezien:

Kopzorgen om islamitisch onderwijs
7-12-2006 Wethouder Aboutaleb maakt zich ernstige zorgen over de kwaliteit van het Islamitsch onderwijs in de stad. Volgens hem zijn de bestuurders van deze scholen vaak niet bekwaam. Dat zei Aboutaleb donderdagochtend naar aanleiding van de problemen op het Islamitsch college in Slotervaart. De school ligt onder vuur omdat de kwaliteit van het onderwijs al jaren onder de maat is en de integratie van leerlingen belemmerd wordt. De minister dreigt de subsidie te stoppen als er niet snel verbetering komt. Aboutaleb steunt de minister hierin. Bekijk video.

Waarbij de nieuwslezer nog even fijntjes meldde dat er volgend jaar nog eens 400.000 euri subsidie wordt gegeven die bijna niet meer kan worden teruggedraaid.
Tja zolang je als school maar aan bepaalde basisvoorwaarden voldoet mag er een hoop in Nederland. Dat zijn de zegeningen van het bijzonder onderwijs. Er is ook een middelbare school in ik meen kampen waar alle vrouwelijke leerlingen en docenten in rok moeten komen en de evolutie ook zoveel mogelijk wordt ontweken. Slecte zaak? Jazeker maar er valt niet zo gek veel aan te doen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44246129
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja zolang je als school maar aan bepaalde basisvoorwaarden voldoet mag er een hoop in Nederland. Dat zijn de zegeningen van het bijzonder onderwijs. Er is ook een middelbare school in ik meen kampen waar alle vrouwelijke leerlingen en docenten in rok moeten komen en de evolutie ook zoveel mogelijk wordt ontweken. Slecte zaak? Jazeker maar er valt niet zo gek veel aan te doen.
Zal best maar als er bv discriminatie wordt geconstateerd in boekjes bv, er ook leerkrachten zijn die (nog) alle papieren hebben en leelingen te vaak blijven zitten, integratie geen onderdeel is, moet er met een dikke vette vergrootglas uitgeplozen worden waar het misgaat en terstond worden aangepakt. En die Guit is totaal ongeschikt als directeur, zet maar eens een neutraal iemand op die post en laat hem/haar een stofkam door die zooi halen, kijken of dan de boel naar Nederlandse maatstaven dan wel gaat functioneren.

Vanavond onder meer:
Ivo de Wijs, tekstdichter, 'hertaalde' de klassieker 'Woutertje Pieterse' van Multatuli.
Geert van Kesteren, fotojournalist. Reist de wereld af voor zijn reportages, was in 2003 'embedded' bij een Amerikaanse gevechtseenheid in Irak en was in Azië na de Tsunami. Vorig jaar werd hij aspirant-lid bij het geronommeerde fotopersbureau Magnum.

En ook nog: Annie Schreijer-Pierik, CDA-Tweede-Kamerlid. Sinds de verkiezingen op 22 november waait een meer diervriendelijke wind door het parlement. Waar voorheen de boerenlobby een flinke vinger in de pap had, is het nu de beurt aan dierenbeschermers. De onverdoofde castratie van biggen moet stoppen, vinden veel Kamerleden. Minister Veerman gaat nu onderzoek doen naar castratie met verdoving, is dat praktisch haalbaar? Een goede vraag, zeker voor Schreijer-Pierik die naast haar werk in de Kamer met haar man een varkenshouderij bestiert.

Hans Nieukerke, voorzitter van de MO Groep (ondernemers in welzijn, maatschappelijke dienstverlening, jeugdzorg en kinderopvang). Vandaag besliste het Openbaar Ministerie dat ze de gezinsvoogd van de overleden peuter Savanna gaat vervolgen. Savanna was ondervoed en werd zwaar mishandeld door haar vader en moeder. In september 2004 overleed ze op driejarige leeftijd terwijl talloze instanties bij het gezin over de vloer kwamen. Nieukerke is bang dang dat de gezinsvoogden door de beslissing van het OM hun werk minder goed kunnen doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Suko op 08-12-2006 22:59:29 ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:06:02 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44265635
Op het eerste gezicht niet echt mij aansprekende gasten.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2006 @ 23:07:32 #234
862 Arcee
Look closer
pi_44265672
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Op het eerste gezicht niet echt mij aansprekende gasten.
Inderdaad, met name Paul Witteman lijkt me niks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:13:39 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44265819
Wat een houtaine man, die Hans Nieukerke.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44265849
wat een mafkees
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:15:53 #237
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_44265882
Zegt ie nou gewoon heel laconiek dat er mensen in de jeugdzorg werken die kinderen misbruiken?

Het zal misschien wel, maar om er dan zo luchtig over te doen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_44265915
nou, deze man doet "de zaak" iig geen goed.

ik word er naar van.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2006 @ 23:19:42 #239
862 Arcee
Look closer
pi_44265988
Hé, die was gister nog in plat Twents in discussie met Herman Finkers over een vliegveld.

Leuk accent. Aantrekkelijke vrouw ook wel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44266031
Die Monique is toch wel het summum van een vrouw hoor Jezus, veertig en nog bloedmooi.
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:24:57 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44266120
Annie leer eens ABN.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44266150
zij is ook al raar
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:28:16 #243
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44266206
Als je je afvraagt waar de CDA achterban uit bestaat, aanschouw het stereotype wereldvreemde wijfjesexemplaar
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44266280
Wat een blaataap is die boerin zeg..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44266294
Godsammenikkelencornelia, daar valt geen speld tussen te krijgen! (en doet minstens 10 castraties per uur qua big) Wat een mal wief... Afvoeren die hap!
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:34:15 #246
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44266351
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Godsammenikkelencornelia, daar valt geen speld tussen te krijgen! (en doet minstens 10 castraties per uur qua big) Wat een mal wief... Afvoeren die hap!
En ze neuken als konijnen, dat is het ergste nog
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44266398
Ik haak weer eens af, heb geen behoefte aan 'zielige' verhalen/foto's en al helemaal niet als iemand daarmee de boer op gaat en ons gaat vertellen wat armoede is.
  vrijdag 8 december 2006 @ 23:39:57 #248
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44266468
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Ja maar, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, ja ook ik heb een hart, ook dit soort mensen, en deze dame is ook een mens, ondanks dat ze een beetje vreemd overkomt op sommige momenten, verdienen een stem in de kamer, jeweetwel de tweedekamer dus, want boeren in dit land hebben een belangrijke functie, die al van oudsher wordt uitgevoerd, en zonder dat er boeren zouden zijn op de wereld kan niemand overleven, tenzij je, maar dat terzijde, en ik kijk je aan want ik wil dat je het goed begrijpt, zelf voor je eigen voedsel kan zorgen, maar wat ik bedoel te zeggen is dat boeren dus een belangrijke functie hebben die ze uitvoeren met alle liefde voor de dieren waarvoor nu een andere partij, die bij de laatste verkiezingen nieuw in de kamer is gekomen, zo aan het strijden is waardoor het leven van boeren zo moeilijk wordt gemaakt terwijl alles om de dieren lijkt te draaien, dat blijkt ook uit inventarisatie die .....

blaat
pi_44266489
hoera. een generaal pardon voor armoede.
die fotograaf vindt zichzelf ook wel heel geweldig. ik hou het ook voor gezien.
armoede. laat me niet lachen.
pi_44266500
dit gejammer hoef ik ook niet te horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')