Proefrijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef hicham het volgende:
V-Raptor sux idd, Raptor it isEn als je dan toch bezig bent, gelijk een 1000 kopen. Niet netzoals die pauper Makster genoegen nemen met een 650
Pimber kreeg die van Makster iig niet omhoog. En Maksters motor ook nietquote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Proefrijden![]()
Als ik ga proefrijden laat ik het wel weten, kunnen we kijken of die makkelijker de lucht ingaat![]()
Schep dat kankergezwel eens uit je oog, ik heb pimber meerdere wheelies zien maken op M's Raptorquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pimber kreeg die van Makster iig niet omhoog. En Maksters motor ook niet
Van dat wijven uit de veringtrekken gedoe dat WB heeft uitgevonden bedoel jequote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Schep dat kankergezwel eens uit je oog, ik heb pimber meerdere wheelies zien maken op M's Raptor
Op dat moment was hij nog zijn verlies aan het verwerken denk ikquote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Schep dat kankergezwel eens uit je oog, ik heb pimber meerdere wheelies zien maken op M's Raptor
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op dat moment was hij nog zijn verlies aan het verwerken denk ik
Dat wijven uit de veringtrekken gedoe is alleen voor Mercy weggelegdquote:Op woensdag 29 november 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Van dat wijven uit de veringtrekken gedoe dat WB heeft uitgevonden bedoel jeMisschien verblind je broederliefje je oordeel
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat wijven uit de veringtrekken gedoe is alleen voor Mercy weggelegd
quote:Ik zag het toch duidelijk toen ik langs de zijlijn stond
Jij stond ergens bij dat cirkeltje in de buurt van het 'strandje'
Komt omdat ie zijn eigen grenzen verlegd heeft en dus maar over bakstenen gaat rijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Pimber kwam zelf nog melden dat ie het niet aandurfde ivm geldzaken mocht ie op zijn bakkes vallen
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt omdat ie zijn eigen grenzen verlegd heeft en dus maar over bakstenen gaat rijden. Een wheelie is volgens hem pas goed als ie met 1 been in z'n nek op het balanspunt blijft hangen. Maar ik weet zeker dat n00biestrolls het wiel hoog genoeg vonden komen
Die scooter linksachter bedoel jequote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef Rib-i het volgende:
Nog even dit en dan echt weg
[afbeelding]
ca. 4200 Euro incl BPM![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef BazzieK het volgende:
Links in beeld staat een vrouw, zet nu je geluid heel hard en je hoort: kijk mam, zonder handjes!
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
Gozer ziet BazzieK langs de kant staan en uit schrik doet ie z'n handen voor z'n ogen. Niet handig in een bocht
... en wat heb ik aan bovenstaande reactie's?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef Rib-i het volgende:
Dat gele motorpak stond hem beter dan de jurk
quote:Hij verliest het grip op z'n stuur omdat z'n elleboog dat muurtje voor de bocht raakt
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef hicham het volgende:
Succes met je monoloog de komende nacht BazzieK![]()
Zèg laat mij er ff buiten ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Van dat wijven uit de veringtrekken gedoe dat WB heeft uitgevonden bedoel jeMisschien verblind je broederliefje je oordeel
Was nog uit je TL periode, nu moeten we grapjes over vastslaande achterwielen gaan verzinnenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zèg laat mij er ff buiten ja.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe tv standaard.
[afbeelding]
Alsof ik daar heel veel en vaak wheelies wilde maken.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
Was nog uit je TL periode, nu moeten we grapjes over vastslaande achterwielen gaan verzinnen
Hij's dik.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Ziet er wel veel beter uit dan die rietjes die er nu in zitten
Een uitspraak is genoeg om eeuwig aan de schandspaal genageld te wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alsof ik daar heel veel en vaak wheelies wilde maken.![]()
![]()
Kan je mooi stoppies gaan makenquote:[..]
Hij's dik.En dat voor een 124 cc voorvork.
Remmetje verwacht ik ook veel van.
![]()
Nu nog ff inbouwen.............![]()
En de tijdelijke parkeerplek doet het ook erg goed.![]()
die helm dr achter ook echt he.. zou zo uit de tv komen rijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe tv standaard.
[afbeelding]
Remt erg bijterig.![]()
James Bond ging net motorrijden.. had het eerst niet eens door.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:10 schreef fs180 het volgende:
die helm dr achter ook echt he.. zou zo uit de tv komen rijden![]()
![]()
geen causaal verbandquote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
broertje is inmiddels aardig motorgek aan het wordenquote:Wel leuk dat hij voor ons totaal onbekende mensen bij de Fok! MC betrekt.![]()
proefritmeetquote:Op woensdag 29 november 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Proefrijden![]()
Als ik ga proefrijden laat ik het wel weten, kunnen we kijken of die makkelijker de lucht ingaat![]()
... alarm gaat nog steeds keer op keer afquote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Goftetering 1 of ander pauper alarm gaat hier buiten steeds af maar geen zin om op te staan en te kijken waar dat nou van is![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Pimberboy, geef maar gewoon toeje bent gewoon renkerdekenkerhard op een stoeprand terecht gekomen na een te lang volgehouden wh00lie
moet je ook maar niet p00pen
klote, maar goed..je kon tenminste nog naar huis rijden..en alleen velgschade valt nog mee denk ik
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:15 schreef worldpimber het volgende:![]()
Misschien leuk als je geen kapotte velg hebt ...
Lamers, wankers, Wamers, lankers noem ik datquote:Er zijn overigens mensen die inderdaad halve waarheden vertellen hier op FokMC (of bosche bollen topic)om hun eer te beschermen, om dingen te verduisteren etc. etc. Aan hen heb ik 1 ding en dat is fucking schijt!
Lamers, wankers.
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis maar een velgje, zwelgje
![]()
quote:
Goeie accuquote:Op donderdag 30 november 2006 08:11 schreef hicham het volgende:
[..]
... alarm gaat nog steeds keer op keer af
Mogguh
Post je eerst hoe goed je je huis hebt gepoetst en dan post je deze fotoquote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe tv standaard.
Remt erg bijterig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |