quote:Op woensdag 29 november 2006 21:10 schreef ikookhier het volgende:
En ik maar denken dat kikker likken een gevoel van verlichting zou brengen![]()
Heb je zeker zo'n deuk in je voorhoofd van haar duim of niet ?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:12 schreef ikookhier het volgende:![]()
Waar ik heen moet is voor mij ook nog een raadsel
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je zeker zo'n deuk in je voorhoofd van haar duim of niet ?
Zit daar een causaal verband tussenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
ik word voor de 2e keer oom
![]()
![]()
zus is geslaagd voor B 3e keer
![]()
Hopelijk waren er meer momentjes die afgelopen 9 maanden. Die ene keer weet je dan niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef kratjuh het volgende:
Je vergeet het moment van de papa 9 maanden voor de bevalling ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat hij voor ons totaal onbekende mensen bij de Fok! MC betrekt.quote:![]()
Mijn ex'vriendin kreeg overigens van haar rijschoolhouder een voorstel voor betaling in natura.
Getrouwde oude sukkel.![]()
Ik zie ook een mogelijkhiedquote:Op woensdag 29 november 2006 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit daar een causaal verband tussen
Daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn ex'vriendin kreeg overigens van haar rijschoolhouder een voorstel voor betaling in natura.
Getrouwde oude sukkel.![]()
Ik denk dat Kratjuh het wel geil vind.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Daar geloof ik dan weer niks van
Wat vind kratjuh niet geil?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat Kratjuh het wel geil vind.![]()
Goede zinsopbouw ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Nu snap ik waarom jullie mij zo irritant vinden / vonden, die rijbewijsloze brommer rijders die hier komen posten zijn irritant joh![]()
Vast meer dan hij wil toegeven.quote:
Niks raars aan toch of ben ik nu gek?quote:
quote:[..]
Vast meer dan hij wil toegeven.En het is al zoveel.
![]()
![]()
Dan zien we em vast wel bij Jambersquote:Op woensdag 29 november 2006 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe moet het wel niet als hij ouder wordt...![]()
Heb ik net gezegdquote:Op woensdag 29 november 2006 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Draag je vriendin dan op je te masseren tot je in slaap valt
Past dat wel in het protocol?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij voor ons totaal onbekende mensen bij de Fok! MC betrekt.![]()
Worldpimber komt zo thuis, die lost dat wel opquote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Past dat wel in het protocol?
Goftetering 1 of ander pauper alarm gaat hier buiten steeds af maar geen zin om op te staan en te kijken waar dat nou van is![]()
Nee, is een of andere vrouwenfilm op tvquote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En toen kreeg je slaag en lig je nu op de bank met je laptop?![]()
![]()
Lof aaktuwaalie?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, is een of andere vrouwenfilm op tv![]()
![]()
Die's toch al aan het pittenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Worldpimber komt zo thuis, die lost dat wel op
Links in beeld staat een vrouw, zet nu je geluid heel hard en je hoort: kijk mam, zonder handjes!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Wat gebeurt hier.![]()
Zit er (in het geluid) uitleg bij?
![]()
![]()
![]()
Wel mooi rijden.. voordat hij het badtegeltje tegenkwam.
![]()
Gozer ziet BazzieK langs de kant staan en uit schrik doet ie z'n handen voor z'n ogen. Niet handig in een bochtquote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Wat gebeurt hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Gozer ziet BazzieK langs de kant staan en uit schrik doet ie z'n handen voor z'n ogen. Niet handig in een bocht
Hij verliest het grip op z'n stuur omdat z'n elleboog dat muurtje voor de bocht raakt
Dat gele motorpak stond hem beter dan de jurkquote:Op woensdag 29 november 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Wat gebeurt hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang je die kuip er maar af slooptquote:Op woensdag 29 november 2006 22:38 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag navraag gedaan over een eventuele volgende fiets Cagiva (V-)Raptor.
[afbeelding]
Betrouwbaar en betaalbaar maar net zo moeilijk met onderdelen als Aprilia
Maarja motorrijden is passie en dan maak je emotionele keuzes en niet 100% rationele
eigenlijk ben je dus gewoon jaloersquote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
AvondNu snap ik waarom jullie mij zo irritant vinden / vonden, die rijbewijsloze brommer rijders die hier komen posten zijn irritant joh
![]()
Had trouwens ook die rugprotector zooi gezien maar ze hadden niks in Den Bosch
Scheelt wel in CW-waardequote:Op woensdag 29 november 2006 22:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang je die kuip er maar af sloopt
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dus gewoon jaloers![]()
Dan eet je maar een maand wat minder, hoef je minder gas te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |