En dan nog 1 x de prijs, grippers per stuk zijn $15,50. Verzendkosten perquote:Op donderdag 7 december 2006 02:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gripper over! Wat had ik er toentertijd voor betaald per stuk, weet iemand dat nog?
Die zijn lang niet hetzelfde! Daar zit echt weinig spanning op.quote:Op donderdag 7 december 2006 05:41 schreef J-Will het volgende:
Bij de kijkshop kosten die krengen 5 euro ofzo
ja in de sportschool in het powerrackquote:Op woensdag 6 december 2006 21:40 schreef ukga het volgende:
[..]
haha ik hoop in de sportschool?
ik liet eens een dumbel van 12 kilo flikkeren in me kamer op me parket. nou dat gat is niet mis wat ie sloeg
wat voor gripper is hetquote:Op donderdag 7 december 2006 10:14 schreef McGilles het volgende:
Dan is 15 euro een redelijke prijs, maar voor 15 euro verkopen is ook zo iets. Voor zo'n klein bedrag....
Achja, als je accoord gaat hoor ik het wel
Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te stellen dat jij de no1 de eerste keer geen 1 keer dichtkrijgt. No1 is 140lbs, verder heb ik de Trainer (100lbs) en No2 (195lbs).quote:Op donderdag 7 december 2006 16:16 schreef J-Will het volgende:
Moet je daar al behoorlijk sterk in de onderarmen voor zijn? Mijn mutti heeft ooit zo'n ding meegenomen maar die stelde echt geen reet voor, die kneep ik 150 keer dicht zonder moeite (en dat is inderdaad bij wijze van)
Meer dan je denkt. Je gehele arm spant zich aan wanneer je zo'n ding dichtknijptquote:Op donderdag 7 december 2006 18:46 schreef Calyptus het volgende:
wat heeft biceps met gripkracht te maken?
het nut van gripkracht is dat wanneer je met zware losse gewichten traint geen problemen krijgt met je grip. Daarnaast kan je met een goeie grip je oefeningen beter controleren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef FreeShooter het volgende:
Wat is het nut van gripkracht, behalve dat je niet meer aan je moeder hoeft te vragen om de mayonaise pot open te maken?![]()
Is (intensief) zwemmen goed to combineren met krachttraining? Ik vind zwemmen op zich heel relaxed en al ga je echt voluit is het heel zwaar. Alhoewel ik niet wil dat het een negatief effect heeft op m'n spiergroei.
youve got mail!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
CoC gripper, de nr1 van de hele serie.
[afbeelding]
Het heeft geen nut. Maar bodybuilding heeft ook geen nut. Sporten heeft sowieso geen nut.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef FreeShooter het volgende:
Wat is het nut van gripkracht, behalve dat je niet meer aan je moeder hoeft te vragen om de mayonaise pot open te maken?![]()
Zou ik niet doen, CoC's zijn best blessuregevoelig, met name voor de polsen. Hou het maar bij reguliere griptraining, CoC is meer een toevoeging dan een must.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ga na mijn polsblessure ook maar eens van die gripdingen aanschaffen. Je traint hiermee je onderarmen en ook de kracht in je polsen![]()
(niet veel, maar alle beetjes helpen)
LoL vraag je dat altijd aan je moederquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef FreeShooter het volgende:
Is (intensief) zwemmen goed to combineren met krachttraining? Ik vind zwemmen op zich heel relaxed en al ga je echt voluit is het heel zwaar. Alhoewel ik niet wil dat het een negatief effect heeft op m'n spiergroei.
Goed voor bv zwaardere gewichten te kunnen nemen, versteviging van de polsen (handig in het dagelijke leven en voor andere sporten).quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef FreeShooter het volgende:
Krachttraining =|= spiergroeiquote:Is (intensief) zwemmen goed to combineren met krachttraining? Ik vind zwemmen op zich heel relaxed en al ga je echt voluit is het heel zwaar. Alhoewel ik niet wil dat het een negatief effect heeft op m'n spiergroei.
Het hele leven op zich heeft geen nut.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het heeft geen nut. Maar bodybuilding heeft ook geen nut. Sporten heeft sowieso geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |