abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44322058
Moet om 14.55 afrijden voor categorie B, ben redelijk nerveus. Ik ga er niet vanuit dat ik hem ga halen aangezien het de eerste keer is, maar ga natuurlijk me best doen. Jullie horen het wel
een koe zegt boe
pi_44322869
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:41 schreef laidback het volgende:
Moet om 14.55 afrijden voor categorie B, ben redelijk nerveus. Ik ga er niet vanuit dat ik hem ga halen aangezien het de eerste keer is, maar ga natuurlijk me best doen. Jullie horen het wel
In ieder geval veel succes. En nerveus zijn is niet zo erg, maakt je vaak toch ook wat scherper omdat je dan niet aan zelfoverschatting doet.
pi_44323167
Vandaag weer gelest, inparkeren ging helemaal goed Verder rij ik nu ook een heel stuk rustiger, en ben erachter gekomen dat dat best wel lekker rijdt
pi_44324019
Ik mag om 14.00 afrijden voor het autorijbewijs. Het is de eerste keer, ik hoop dat ik het haal, de zenuwen zitten er in ieder geval al goed in...

Heb dezelfde examinator als diegene die ik bij de TTT had, wel aardig, maar ze weet helaas wel waar ik fouten bij maak en waar ze dus op moet letten. Moet ik wel zeggen dat ik bij de TTT echt op de automatische piloot aan het rijden was, zonder enige aandacht erbij. Zelfs op de parkeerplaats toen we terug waren haalde ik mijn voet van de koppeling af, rem nog in, en sloeg de motor af. Hoop dat ik het nu beter doe en mijn aandacht erbij kan houden...

Naja, nog eerst een rijles van tevoren en dan mag ik
pi_44324239
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:06 schreef Bartaz het volgende:
Ik mag om 14.00 afrijden voor het autorijbewijs. Het is de eerste keer, ik hoop dat ik het haal, de zenuwen zitten er in ieder geval al goed in...

Heb dezelfde examinator als diegene die ik bij de TTT had, wel aardig, [..]
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?
you and I ain't done Zeke!
pi_44324354
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:22 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?
Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.
pi_44324520
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.
ah ok

als je weet wie je examinator is, neemt t waarschijnlijk toch wat spanning weg
pi_44324548
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
pi_44324729
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
ik heb dan geen TTT gehad, dus weet helemaal niks
pi_44325184
Ik heb 23 jan. mn TTT
pi_44325721
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
nee hoor, das niet altijd zo, bij mij was het niet iig

ze proberen het wel vaak om het te doen, maar het is dus niet altijd zo
  maandag 11 december 2006 @ 15:35:54 #252
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_44326954
Ik heb een TTT gehad, maar net op de dag van mijn examen werd het CBR in Utrecht overhoop gegooid. Je kan nu niet meer zien welke examinator je hebt. Je krijgt een tafelnummer, maar examinatoren hebben geen vaste tafel meer. De instructrice weet dus ook niet wie je hebt en de kans dat je dezelfde hebt als bij je TTT is klein.
Trouwens, zo'n examinator weet echt niet meer hoe jij je TTT hebt gereden hoo. Ze hebben zoveel leerlingen op een dag en tussen je TTT en je examen zit meestal wel een paar weekjes, ze onthouden echt niet van iedereen hoe hij/zij reed hoor
To infinity…and beyond!
pi_44327085
Zojuist kwam ik binnen bij het examencentrum, ik loop alvast naar de tafel waar de examinator van de TTT zit, blijkt dat mijn instructeur verkeerd op dat vel heeft gekeken, en dat ik iemand anders heb.

Naja, geen probleem, stukje gaan rijden, ik keek niet genoeg in de binnenspiegel op lange rechte stukken (who cares? nutteloos, als je dat 2x doet op 2 kilometer snelweg is meer dan genoeg). Verder ging het fout met het uitstappen, ik keek alleen in de spiegel, in plaats van ook nog eens over mijn schouder.

In ieder geval ben ik uiteindelijk geslaagd
Morgen even naar het gemeentehuis en volgende week de auto van mijn vader invorderen
pi_44327164
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef Bartaz het volgende:

gefeliciteerd
pi_44327226
quote:
Zojuist kwam ik binnen bij het examencentrum, ik loop alvast naar de tafel waar de examinator van de TTT zit, blijkt dat mijn instructeur verkeerd op dat vel heeft gekeken, en dat ik iemand anders heb.

Naja, geen probleem, stukje gaan rijden, ik keek niet genoeg in de binnenspiegel op lange rechte stukken (who cares? nutteloos, als je dat 2x doet op 2 kilometer snelweg is meer dan genoeg). Verder ging het fout met het uitstappen, ik keek alleen in de spiegel, in plaats van ook nog eens over mijn schouder.

Morgen even naar het gemeentehuis en volgende week de auto van mijn vader invorderen
Feli!
  maandag 11 december 2006 @ 16:00:55 #256
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_44327866
Gefeli

Alleen die achteruitkijkspiegel is toch best belangrijk hoor, zeker op de snelweg
To infinity…and beyond!
pi_44328195
Ja, ik moest van mn instructeur altijd minimaal 1 keer in de 10 seconden in achteruitkijk spiegel kijken, en als ik het niet deed dan ging ie tellen hoe lang ik het niet had gedaan Nou ik rijbewijs heb zal ik niet meer strikt die 10 seconden aanhouden, maar idd wel belangrijk om er regelmatig in te kijken
pi_44328577
Ik ben vandaag in één keer geslaagd: perfecte rit in Rotterdam gereden! Ik moest zelfs door rood rijden: de verkeerslichtinstallatie op ik dacht de Blijdorpsingel bleef op rood hangen, daar mocht ik voorzichtig oprijden.
pi_44328580
quote:
congrats
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Simon_H het volgende:
Ik ben vandaag in één keer geslaagd: perfecte rit in Rotterdam gereden! Ik moest zelfs door rood rijden: de verkeerslichtinstallatie op ik dacht de Blijdorpsingel bleef op rood hangen, daar mocht ik voorzichtig oprijden.
ook gefeliciteerd
pi_44328598
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Simon_H het volgende:
gefeliciteerd
pi_44329110
Thx Sylvana, ik las net je aantekening van 28 november 2006 op je blog. Nog gefelicteerd, en zo zie je maar; de aanhouder wint .

Congrats aan iedereen overigens (ik ben niet zo'n frequentie FOK'ker)
pi_44329243
Ben geslaagd! heb nog bijna een fietser omver gereden maar kon nog net oprijd de rem vinden hehe.
wat een opluchting!
een koe zegt boe
pi_44330299
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:32 schreef Simon_H het volgende:
Thx Sylvana, ik las net je aantekening van 28 november 2006 op je blog. Nog gefelicteerd, en zo zie je maar; de aanhouder wint .
thnx
pi_44330316
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef laidback het volgende:
Ben geslaagd! heb nog bijna een fietser omver gereden maar kon nog net oprijd de rem vinden hehe.
wat een opluchting!
gefeliciteerd

boel geslaagden vandaag zeg
pi_44330594
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef ivetje het volgende:

[..]

Let hiermee op please. Een vriendin van me heeft een middel gebruikt met valeriaan erin en werd er nogal suf van. Ze had het gelukkig gebruikt tijdens een rijles om te proberen, maar ze reageerde overal veel langzamer op en reed dus echt vreselijk. Met dit soort kalmeringsmiddelen gaat je reactie-vermogen ook wat achteruit en dat is dus niet handig bij het autorijden. Eet liever een banaan voor je examen, zitten natuurlijke stoffen in die je ook wat kalmeren.
Thnx voor de waarschuwing. Wel vreemd, want de bijsluiter zegt dat het de rijvaardigheid niet aantast.. Had ze teveel genomen ofzo?
pi_44330705
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:10 schreef CySt het volgende:

[..]

Thnx voor de waarschuwing. Wel vreemd, want de bijsluiter zegt dat het de rijvaardigheid niet aantast.. Had ze teveel genomen ofzo?
Dat lijkt mij ook ja, want ik heb ook zo'n soort middel genomen en bij mij tastte het mn rijvaardigheid niet aan, ik werd er niet duf van ofzo Niet dat ik me veel beter kon concentreren ofzo dan normaal, maar ook niet minder iig En anders zouden huisartsen ook geen recept meegeven lijkt me
pi_44330835
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef laidback het volgende:
wat een opluchting!
ik had ook zoiets

weggetje van rechts, ik netjes vaart minderen, komt er toch nog een auto achter een geparkeerde auto. ik vol naar de rem
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_44330862
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd

boel geslaagden vandaag zeg
zit ik daar alleen in me hoekje
pi_44331040
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:19 schreef pascalheister het volgende:

[..]

zit ik daar alleen in me hoekje
aawwww
pi_44332762
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee hoor, das niet altijd zo, bij mij was het niet iig

ze proberen het wel vaak om het te doen, maar het is dus niet altijd zo
als insider (rij-instructeur ) kan ik't ff uitleggen:
Alles gaat tegenwoordig via de computer, en als je een tussentijdse toets hebt gedaan kun je aanvinken of je evt. tijdens het examen dezelfde examinator wilt. Dan wordt het gekoppeld. Nadeel hiervan is dat de examendata vaker wat verder weg ligt omdat het planning vereist. Als je het niet koppelt kun je elk gewenst uur wat beschikbaar is examen doen.

groet
Yeah Right...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')