In ieder geval veel succes. En nerveus zijn is niet zo erg, maakt je vaak toch ook wat scherper omdat je dan niet aan zelfoverschatting doet.quote:Op maandag 11 december 2006 10:41 schreef laidback het volgende:
Moet om 14.55 afrijden voor categorie B, ben redelijk nerveus. Ik ga er niet vanuit dat ik hem ga halen aangezien het de eerste keer is, maar ga natuurlijk me best doen. Jullie horen het wel
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?quote:Op maandag 11 december 2006 12:06 schreef Bartaz het volgende:
Ik mag om 14.00 afrijden voor het autorijbewijs. Het is de eerste keer, ik hoop dat ik het haal, de zenuwen zitten er in ieder geval al goed in...
Heb dezelfde examinator als diegene die ik bij de TTT had, wel aardig, [..]
Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.quote:Op maandag 11 december 2006 12:22 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?
ah okquote:Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.
ik heb dan geen TTT gehad, dus weet helemaal niksquote:Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
nee hoor, das niet altijd zo, bij mij was het niet iigquote:Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef Bartaz het volgende:
In ieder geval ben ik uiteindelijk geslaagd![]()
Feli!quote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef Bartaz het volgende:
Zojuist kwam ik binnen bij het examencentrum, ik loop alvast naar de tafel waar de examinator van de TTT zit, blijkt dat mijn instructeur verkeerd op dat vel heeft gekeken, en dat ik iemand anders heb.
Naja, geen probleem, stukje gaan rijden, ik keek niet genoeg in de binnenspiegel op lange rechte stukken (who cares? nutteloos, als je dat 2x doet op 2 kilometer snelweg is meer dan genoeg). Verder ging het fout met het uitstappen, ik keek alleen in de spiegel, in plaats van ook nog eens over mijn schouder.
Morgen even naar het gemeentehuis en volgende week de auto van mijn vader invorderen
congratsquote:Op maandag 11 december 2006 15:39 schreef Bartaz het volgende:
ook gefeliciteerdquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Simon_H het volgende:
Ik ben vandaag in één keer geslaagd: perfecte rit in Rotterdam gereden! Ik moest zelfs door rood rijden: de verkeerslichtinstallatie op ik dacht de Blijdorpsingel bleef op rood hangen, daar mocht ik voorzichtig oprijden.
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Simon_H het volgende:
Ik ben vandaag in één keer geslaagd: perfecte rit in Rotterdam gereden! Ik moest zelfs door rood rijden: de verkeerslichtinstallatie op ik dacht de Blijdorpsingel bleef op rood hangen, daar mocht ik voorzichtig oprijden.
thnxquote:Op maandag 11 december 2006 16:32 schreef Simon_H het volgende:
Thx Sylvana, ik las net je aantekening van 28 november 2006 op je blog. Nog gefelicteerd, en zo zie je maar; de aanhouder wint.
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef laidback het volgende:
Ben geslaagd! heb nog bijna een fietser omver gereden maar kon nog net oprijd de rem vinden hehe.
wat een opluchting!![]()
![]()
Thnx voor de waarschuwing. Wel vreemd, want de bijsluiter zegt dat het de rijvaardigheid niet aantast.. Had ze teveel genomen ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef ivetje het volgende:
[..]
Let hiermee op please. Een vriendin van me heeft een middel gebruikt met valeriaan erin en werd er nogal suf van. Ze had het gelukkig gebruikt tijdens een rijles om te proberen, maar ze reageerde overal veel langzamer op en reed dus echt vreselijk. Met dit soort kalmeringsmiddelen gaat je reactie-vermogen ook wat achteruit en dat is dus niet handig bij het autorijden. Eet liever een banaan voor je examen, zitten natuurlijke stoffen in die je ook wat kalmeren.
Dat lijkt mij ook ja, want ik heb ook zo'n soort middel genomen en bij mij tastte het mn rijvaardigheid niet aan, ik werd er niet duf van ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 17:10 schreef CySt het volgende:
[..]
Thnx voor de waarschuwing. Wel vreemd, want de bijsluiter zegt dat het de rijvaardigheid niet aantast.. Had ze teveel genomen ofzo?
ik had ook zoietsquote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef laidback het volgende:
Ben geslaagd! heb nog bijna een fietser omver gereden maar kon nog net oprijd de rem vinden hehe.
wat een opluchting!![]()
![]()
zit ik daar alleen in me hoekjequote:Op maandag 11 december 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
boel geslaagden vandaag zeg
aawwwwquote:Op maandag 11 december 2006 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit ik daar alleen in me hoekje![]()
als insider (rij-instructeurquote:Op maandag 11 december 2006 14:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, das niet altijd zo, bij mij was het niet iig
ze proberen het wel vaak om het te doen, maar het is dus niet altijd zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |