abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44263200
Nee, er is gewoon een riju en in principe kom je daar gewoon onderop En als je er 40 euro extra voor betaald kom je vooraan die rij.
pi_44263441
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:41 schreef Mathijz het volgende:
Nee, er is gewoon een riju en in principe kom je daar gewoon onderop En als je er 40 euro extra voor betaald kom je vooraan die rij.
discriminatie dus, mensen met heel veel geld worden dus voorgetrokken.
pi_44263512
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:50 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

discriminatie dus, mensen met heel veel geld worden dus voorgetrokken.
Een rijles kost ook 40 euro, ik heb me al scheel betaald aan al die rijelssen en andere onzin, kan daqt laatste drupje er ook nog wel bij. RIjden zal ik!

over een week examen
pi_44263534
Voor 40 euro wacht ik wel 5 dagen, al zou ik het wel kunnen betalen. Ik heb ook al 40 euro bespaard bij het betalen van m'n lespakket. Ik kreeg 40 euro korting als ik het in één keer betaalde, dus heb ik dat maar gedaan En als ik lessen over heb krijg ik ze terug á 38 euro per overghouden les, vol tarief dus.
pi_44265454
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Voor 40 euro wacht ik wel 5 dagen, al zou ik het wel kunnen betalen. Ik heb ook al 40 euro bespaard bij het betalen van m'n lespakket. Ik kreeg 40 euro korting als ik het in één keer betaalde, dus heb ik dat maar gedaan En als ik lessen over heb krijg ik ze terug á 38 euro per overghouden les, vol tarief dus.
Ja maar het gaat meer om het principe zeg maar, mensen die gemiddeld verdienen die kijken echt wel naar geld, 40 euro is nog best een leuk bedragje.. de rijkeren gooien dat zo over de balk

@ Alexxxx: succes alvast voor mij duurt het nog wel ff
pi_44265852
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:58 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

Ja maar het gaat meer om het principe zeg maar, mensen die gemiddeld verdienen die kijken echt wel naar geld, 40 euro is nog best een leuk bedragje.. de rijkeren gooien dat zo over de balk
Idd, ik ben maar een student, moest het zelf betalen, dus ik wacht dan liever 5 dagen dan dat ik 40 euro extra betaal waar ik ook 2 weken van kan eten
pi_44265881
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, ik ben maar een student, moest het zelf betalen, dus ik wacht dan liever 5 dagen dan dat ik 40 euro extra betaal waar ik ook 2 weken van kan eten
Ja zoiets bedoel ik dus, 40 euro kun je wel makkelijk betalen.. maar het is meer weggooien dan, want 5 daagjes later heb je um gewoon.
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:40:59 #208
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_44271970
Wat ben ik blij dat ik dan nog gewoon mn klaar terwijl je wacht papiertje heb. Die 5 dagen zouden echt killing voor mij zijn..
pi_44272045
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:40 schreef blup het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dan nog gewoon mn klaar terwijl je wacht papiertje heb. Die 5 dagen zouden echt killing voor mij zijn..
maar wij hebben nu wel een heel mooie makkelijk pasje
pi_44272109
Mag maandag weer rijden, en ze voorspellen nu al bakken met regen. Dus waarschijnlijk eerste keer in een fikse regenbui terrecht komen
pi_44272286
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zet dan wel PGR3 of BurnOut uit je hoofd
Whehehehe

Inmiddels alweer 15 lessen achter de rug, gaat snel! En het gaat niet alleen snel, maar ook erg goed, vooral vandaag! Mijn rijinstructeur zei aan het einde dat het erg goed ging, heerlijk om te horen.

Ik mocht overigens door rood rijden.... aangezien een stoplicht het niet deed. Dat maken niet veel mensen tijdens hun rijles mee hé, dat de rijinstructeur zegt "rij maar door rood" .

Gaat dus allemaal erg goed. 21 december voor de eerste keer theorie examen, zou een mooi kerstcadeau zijn
pi_44272699
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Mag maandag weer rijden, en ze voorspellen nu al bakken met regen. Dus waarschijnlijk eerste keer in een fikse regenbui terrecht komen
Me 2.... maar dit wordt mijn 2de rijles
pi_44272922
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
over een week examen
ik moet donderdag aan de bak

hoe zit het trouwens als je op vrijdag je rijbewijs aanvraagd, kan je ze ook ophalen op zaterdag? heb namelijk om 13.05 mn examen dus kan toch al niet meer spoed aanvragen (meot voor 14.00 dahc tik?).

als ik spoed ga aanvragen. mij maakt die 40 euro extra niet zo veel meer uit maar mn ouders vinden t maar onzin
you and I ain't done Zeke!
pi_44275780
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:08 schreef CySt het volgende:Ik ben echter bang dat ik over 2 weken weer vol met zenuwen zit. Ik wil dus iets van een kalmeringsmiddel nemen. Geen paardemiddel, maar iets wat gewoon bij drogist te krijgen is. Heeft iemand tips en ervaringen voor kalmeringsmiddelen tijdens het rijden? Thnx!
Aww
Ik gebruik altijd propanolol voor m'n rijexamens. Is alleen op recept dus ben de dokter en vraagof jij het mag/kan gebruiken.
Bij mij heeft het iig al 2 keer geholpen. Hopelijk dinsdag ook weer..
I will take the sun in my mouth
pi_44280560
Woehoe, vanmiddag voor het eerst zonder instructeur gereden en was echt vet

In de auto van mn vader, een Mercedes-Benz E220CDI Avantgarde, en het is wel een automaat, dus dat was in het begin wel ff wennen, niet dat ik heel hard de rem intrapte omdat ik koppeling in wilde trappen ofzo, maar was wel erg apart om niet te hoeven schakelen, maar wel relaxed Kon helaas niet zo lang rijden omdat zuster zou komen, maar wel lekker half uurtje rondgetoered en echt relaxed is het zelf weten waar je heen gaat enzo
pi_44283177
Leuk voor je Sylvana en nog gefeliciteerd (beter laat dan nooit )

Gister na 3 weken weer gereden en het ging echt super. Rij veel assertiever dan eerst en het rijden zelf is echt een schijntje.

Binnenkort weer examen (voor de 3e keer ).

Wordt alleen gek van die verbouwingen in Leeuwarden, schiet niet op. Of van die mensen die denken dat ze overal kunnen oversteken. Nooit van haaietanden gehoord ofzo.

Mijn grootste ergenis gister was een Alfa Romeo. Anders rij je even lekker 30 waar je 70 mag, godnakende.
pi_44287060
Een Alfa die te langzaam rijd?! Tsssk!!
Enne, ik mag dinsdag ook voor de 3e keer, niets mis met de 3e keer! Hiep hoi voor de 3e keer!!
pi_44288111
vrijdag, morgenvroeg 09:00 motorles..
eerst was droog, later viel regen.. maar het was wel leuker.
ff op snelweg 120 rijden, daarna weer in weggetjes..
de les duurt 2 uur lang. volgend week vrijdag weer les..
daarin hoop ik te horen wanneer ik examen deel 2 mag doen...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_44291527
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:54 schreef warrel het volgende:

[..]

Aww
Ik gebruik altijd propanolol voor m'n rijexamens. Is alleen op recept dus ben de dokter en vraagof jij het mag/kan gebruiken.
Bij mij heeft het iig al 2 keer geholpen. Hopelijk dinsdag ook weer..
Mijn ma heeft al iets bij de apotheek gehaald zonder recept.. Valeriaanextract 45 PCH. Te gebruiken bij zwakke zenuwen en spanning. Ben benieuwd..
pi_44297524
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef CySt het volgende:

[..]

Mijn ma heeft al iets bij de apotheek gehaald zonder recept.. Valeriaanextract 45 PCH. Te gebruiken bij zwakke zenuwen en spanning. Ben benieuwd..
Ohja, voor mannen is dat ook ok (bij vrouwen gaat 't in de weg zitten met hormonale anticonceptie bla). Maar ik mocht van m'n rijinstructeur niets homeopatisch gebruiken Allemaal rotzooi was dat volgens hem
pi_44297564
ik heb bional nervovit 2 keer gebruikt tijdens mn examens ( bij de 3e en de 4e) maar merkte weinig verschil, was nog keizenuwachtig, en ik ben zonder wat te gebruiken ( ook geen bananen gegeten ofzo ) geslaagd
pi_44297710
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:15 schreef Sylvana het volgende:
ik heb bional nervovit 2 keer gebruikt tijdens mn examens ( bij de 3e en de 4e) maar merkte weinig verschil, was nog keizenuwachtig, en ik ben zonder wat te gebruiken ( ook geen bananen gegeten ofzo ) geslaagd
Ik had wel een banaan op, had wel het gevoel dat het iets hielp. Maarja zou wel schijn zijn denk ik

Vanmiddag lekker hele middag in mijn eentje rijden Gelijk mijn tomtom testen
pi_44297826
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik had wel een banaan op, had wel het gevoel dat het iets hielp. Maarja zou wel schijn zijn denk ik

Vanmiddag lekker hele middag in mijn eentje rijden Gelijk mijn tomtom testen
Oeh gaaf, als ik eigen auto heb dan heb ik ook wel een tomtom nodig

Dat rondje wat ik gister gereden had wist ik zelfs al een keer niet waar ik heen moest op een rotonde om weer terug naar huis te gaan ( maar mn vader zat ook in de auto gelukkig)
pi_44298174
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oeh gaaf, als ik eigen auto heb dan heb ik ook wel een tomtom nodig

Dat rondje wat ik gister gereden had wist ik zelfs al een keer niet waar ik heen moest op een rotonde om weer terug naar huis te gaan ( maar mn vader zat ook in de auto gelukkig)
Stratengids werkt net zo goed als veel beter dan een TomTom.
Echt waar, praktijkervaring enzo.
Geen stroom nodig, veel goedkoper en na verloop van tijd weet je nog eens waar je geweest bent.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_44298309
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Stratengids werkt net zo goed als veel beter dan een TomTom.
Echt waar, praktijkervaring enzo.
Geen stroom nodig, veel goedkoper en na verloop van tijd weet je nog eens waar je geweest bent.
Kaartlezen onder het rijden is niet echt handig, en onthouden waar ik allemaal heen moet kan ik ook niet. Dus zou voor mij niet handig zijn, zou ik na elke straat moeten kijken waar ik heen moet En ik onthou ook niet echt waar ik ben geweest, met rijles echt heel veel problemen gehad dat ik elke keer weer moest kijken hoe een situatie in elkaar zat, ook al was ik er al 10.000 keer geweest
pi_44298454
Niet verkeerd bedoeld, maar eigenlijk kan dat best gevaarlijk zijn Was ook zo na het concert van Muse, mensen die niet wisten waar ze heen moesten en op het laatste moment nog even de andere richting op wilden. Heb wel 3 botsingen gezien Ik zou het toch een beetje trainen of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_44298654
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Kaartlezen onder het rijden is niet echt handig, en onthouden waar ik allemaal heen moet kan ik ook niet. Dus zou voor mij niet handig zijn, zou ik na elke straat moeten kijken waar ik heen moet En ik onthou ook niet echt waar ik ben geweest, met rijles echt heel veel problemen gehad dat ik elke keer weer moest kijken hoe een situatie in elkaar zat, ook al was ik er al 10.000 keer geweest
Dat had ik dus ook, dat niet kunnen onthouden, maar het went. In de stad is het idd niet zo handig om met een stratenboek uit te zoeken waar je heen moet. Op de snelweg ook niet, maar daar is het makkelijker om met de gids op het stuur te kijken welke afslag je moet hebben.
Ik doe zoiets dan ook in etappes. Eerst zorgen dat je de juiste afslag hebt (als je over de snelweg komt), daarna kijken in je boekje welk stadsdeel je moet hebben en hoe je er komt. Op het laatst kijk je op straatniveau welke straat je moet hebben. Het zal vast niet zo makkelijk zijn als ik heb uitgelegd, maar na een week of wat rij je in heel de regio als vanzelf naar je bestemmingen. Zelfs als je een beetje orientatie-gestoord bent (zoals schrijver dezes).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_44298888
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef rena het volgende:
Niet verkeerd bedoeld, maar eigenlijk kan dat best gevaarlijk zijn Was ook zo na het concert van Muse, mensen die niet wisten waar ze heen moesten en op het laatste moment nog even de andere richting op wilden. Heb wel 3 botsingen gezien Ik zou het toch een beetje trainen of zo.
en een kettingbotsing waardoor de hele meut vast stond
pi_44299959
14 januari mag ik weer op. Ik kon deze week ook al, maar dat is wel erg snel. Moet wel op de foute dingen kunnen trainen
pi_44319871
morgen
pi_44319921
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:32 schreef JapieGijs het volgende:
morgen
Afrijden? Zo ja, heel veel succes
pi_44320223
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Afrijden? Zo ja, heel veel succes
Jep, voor de 2e keer. En bedankt
pi_44320356
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:32 schreef JapieGijs het volgende:
morgen
Oeh, ik moet morgen ook! Ik voor de 3e keer
12.12.06 is our day! !!
pi_44320697
Succes alvast alletwee!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44320818
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Succes alvast alletwee!
Dankje!
pi_44320834
veel succes allebei alvast
pi_44321614
helaas gezakt vanmorgen, toch iets te geconcentreerd, kijken kon beter en 1 dom foutje met wisselen van baanhelft
  maandag 11 december 2006 @ 10:23:50 #238
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_44321668
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef CySt het volgende:

[..]

Let hiermee op please. Een vriendin van me heeft een middel gebruikt met valeriaan erin en werd er nogal suf van. Ze had het gelukkig gebruikt tijdens een rijles om te proberen, maar ze reageerde overal veel langzamer op en reed dus echt vreselijk. Met dit soort kalmeringsmiddelen gaat je reactie-vermogen ook wat achteruit en dat is dus niet handig bij het autorijden. Eet liever een banaan voor je examen, zitten natuurlijke stoffen in die je ook wat kalmeren.
To infinity…and beyond!
pi_44321810
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef pascalheister het volgende:
helaas gezakt vanmorgen, toch iets te geconcentreerd, kijken kon beter en 1 dom foutje met wisselen van baanhelft
balen zeg
pi_44321915
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

balen zeg
het is niet anders, nu maar hopen dat ik in januari weer snel op kan
pi_44322058
Moet om 14.55 afrijden voor categorie B, ben redelijk nerveus. Ik ga er niet vanuit dat ik hem ga halen aangezien het de eerste keer is, maar ga natuurlijk me best doen. Jullie horen het wel
een koe zegt boe
pi_44322869
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:41 schreef laidback het volgende:
Moet om 14.55 afrijden voor categorie B, ben redelijk nerveus. Ik ga er niet vanuit dat ik hem ga halen aangezien het de eerste keer is, maar ga natuurlijk me best doen. Jullie horen het wel
In ieder geval veel succes. En nerveus zijn is niet zo erg, maakt je vaak toch ook wat scherper omdat je dan niet aan zelfoverschatting doet.
pi_44323167
Vandaag weer gelest, inparkeren ging helemaal goed Verder rij ik nu ook een heel stuk rustiger, en ben erachter gekomen dat dat best wel lekker rijdt
pi_44324019
Ik mag om 14.00 afrijden voor het autorijbewijs. Het is de eerste keer, ik hoop dat ik het haal, de zenuwen zitten er in ieder geval al goed in...

Heb dezelfde examinator als diegene die ik bij de TTT had, wel aardig, maar ze weet helaas wel waar ik fouten bij maak en waar ze dus op moet letten. Moet ik wel zeggen dat ik bij de TTT echt op de automatische piloot aan het rijden was, zonder enige aandacht erbij. Zelfs op de parkeerplaats toen we terug waren haalde ik mijn voet van de koppeling af, rem nog in, en sloeg de motor af. Hoop dat ik het nu beter doe en mijn aandacht erbij kan houden...

Naja, nog eerst een rijles van tevoren en dan mag ik
pi_44324239
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:06 schreef Bartaz het volgende:
Ik mag om 14.00 afrijden voor het autorijbewijs. Het is de eerste keer, ik hoop dat ik het haal, de zenuwen zitten er in ieder geval al goed in...

Heb dezelfde examinator als diegene die ik bij de TTT had, wel aardig, [..]
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?
pi_44324354
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:22 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?
Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.
pi_44324520
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.
ah ok

als je weet wie je examinator is, neemt t waarschijnlijk toch wat spanning weg
pi_44324548
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
pi_44324729
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
ik heb dan geen TTT gehad, dus weet helemaal niks
pi_44325184
Ik heb 23 jan. mn TTT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')