discriminatie dus, mensen met heel veel geld worden dus voorgetrokken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:41 schreef Mathijz het volgende:
Nee, er is gewoon een riju en in principe kom je daar gewoon onderopEn als je er 40 euro extra voor betaald kom je vooraan die rij.
Een rijles kost ook 40 euro, ik heb me al scheel betaald aan al die rijelssen en andere onzin, kan daqt laatste drupje er ook nog wel bij. RIjden zal ik!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:50 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
discriminatie dus, mensen met heel veel geld worden dus voorgetrokken.
Ja maar het gaat meer om het principe zeg maar, mensen die gemiddeld verdienen die kijken echt wel naar geld, 40 euro is nog best een leuk bedragje.. de rijkeren gooien dat zo over de balkquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Voor 40 euro wacht ik wel 5 dagen, al zou ik het wel kunnen betalen. Ik heb ook al 40 euro bespaard bij het betalen van m'n lespakket. Ik kreeg 40 euro korting als ik het in één keer betaalde, dus heb ik dat maar gedaanEn als ik lessen over heb krijg ik ze terug á 38 euro per overghouden les, vol tarief dus.
Idd, ik ben maar een student, moest het zelf betalen, dus ik wacht dan liever 5 dagen dan dat ik 40 euro extra betaal waar ik ook 2 weken van kan etenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:58 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Ja maar het gaat meer om het principe zeg maar, mensen die gemiddeld verdienen die kijken echt wel naar geld, 40 euro is nog best een leuk bedragje.. de rijkeren gooien dat zo over de balk
Ja zoiets bedoel ik dus, 40 euro kun je wel makkelijk betalen.. maar het is meer weggooien dan, want 5 daagjes later heb je um gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik ben maar een student, moest het zelf betalen, dus ik wacht dan liever 5 dagen dan dat ik 40 euro extra betaal waar ik ook 2 weken van kan eten
maar wij hebben nu wel een heel mooie makkelijk pasjequote:Op zaterdag 9 december 2006 11:40 schreef blup het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dan nog gewoon mn klaar terwijl je wacht papiertje heb. Die 5 dagen zouden echt killing voor mij zijn..
Whehehehequote:Op donderdag 7 december 2006 20:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zet dan wel PGR3 of BurnOut uit je hoofd![]()
Me 2.... maar dit wordt mijn 2de rijlesquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:51 schreef Mathijz het volgende:
Mag maandag weer rijden, en ze voorspellen nu al bakken met regen. Dus waarschijnlijk eerste keer in een fikse regenbui terrecht komen![]()
ik moet donderdag aan de bakquote:
Awwquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:08 schreef CySt het volgende:Ik ben echter bang dat ik over 2 weken weer vol met zenuwen zit. Ik wil dus iets van een kalmeringsmiddel nemen. Geen paardemiddel, maar iets wat gewoon bij drogist te krijgen is. Heeft iemand tips en ervaringen voor kalmeringsmiddelen tijdens het rijden? Thnx!
Mijn ma heeft al iets bij de apotheek gehaald zonder recept.. Valeriaanextract 45 PCH. Te gebruiken bij zwakke zenuwen en spanning. Ben benieuwd..quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik gebruik altijd propanolol voor m'n rijexamens. Is alleen op recept dus ben de dokter en vraagof jij het mag/kan gebruiken.
Bij mij heeft het iig al 2 keer geholpen. Hopelijk dinsdag ook weer..![]()
Ohja, voor mannen is dat ook ok (bij vrouwen gaat 't in de weg zitten met hormonale anticonceptie bla). Maar ik mocht van m'n rijinstructeur niets homeopatisch gebruikenquote:Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Mijn ma heeft al iets bij de apotheek gehaald zonder recept.. Valeriaanextract 45 PCH. Te gebruiken bij zwakke zenuwen en spanning. Ben benieuwd..
Ik had wel een banaan op, had wel het gevoel dat het iets hielp. Maarja zou wel schijn zijn denk ikquote:Op zondag 10 december 2006 12:15 schreef Sylvana het volgende:
ik heb bional nervovit 2 keer gebruikt tijdens mn examens ( bij de 3e en de 4e) maar merkte weinig verschil, was nog keizenuwachtig, en ik ben zonder wat te gebruiken ( ook geen bananen gegeten ofzo) geslaagd
Oeh gaaf, als ik eigen auto heb dan heb ik ook wel een tomtom nodigquote:Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had wel een banaan op, had wel het gevoel dat het iets hielp. Maarja zou wel schijn zijn denk ik![]()
Vanmiddag lekker hele middag in mijn eentje rijdenGelijk mijn tomtom testen
![]()
Stratengids werkt net zo goed als veel beter dan een TomTom.quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh gaaf, als ik eigen auto heb dan heb ik ook wel een tomtom nodig
Dat rondje wat ik gister gereden had wist ik zelfs al een keer niet waar ik heen moest op een rotonde om weer terug naar huis te gaan ( maar mn vader zat ook in de auto gelukkig)
Kaartlezen onder het rijden is niet echt handig, en onthouden waar ik allemaal heen moet kan ik ook niet. Dus zou voor mij niet handig zijn, zou ik na elke straat moeten kijken waar ik heen moetquote:Op zondag 10 december 2006 12:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Stratengids werkt net zo goed als veel beter dan een TomTom.
Echt waar, praktijkervaring enzo.
Geen stroom nodig, veel goedkoper en na verloop van tijd weet je nog eens waar je geweest bent.
Dat had ik dus ook, dat niet kunnen onthouden, maar het went. In de stad is het idd niet zo handig om met een stratenboek uit te zoeken waar je heen moet. Op de snelweg ook niet, maar daar is het makkelijker om met de gids op het stuur te kijken welke afslag je moet hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kaartlezen onder het rijden is niet echt handig, en onthouden waar ik allemaal heen moet kan ik ook niet. Dus zou voor mij niet handig zijn, zou ik na elke straat moeten kijken waar ik heen moetEn ik onthou ook niet echt waar ik ben geweest, met rijles echt heel veel problemen gehad dat ik elke keer weer moest kijken hoe een situatie in elkaar zat, ook al was ik er al 10.000 keer geweest
en een kettingbotsing waardoor de hele meut vast stondquote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef rena het volgende:
Niet verkeerd bedoeld, maar eigenlijk kan dat best gevaarlijk zijnWas ook zo na het concert van Muse, mensen die niet wisten waar ze heen moesten en op het laatste moment nog even de andere richting op wilden. Heb wel 3 botsingen gezien
Ik zou het toch een beetje trainen of zo.
Jep, voor de 2e keer. En bedanktquote:Op maandag 11 december 2006 08:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Afrijden? Zo ja, heel veel succes![]()
Oeh, ik moet morgen ook! Ik voor de 3e keerquote:
Let hiermee op please. Een vriendin van me heeft een middel gebruikt met valeriaan erin en werd er nogal suf van. Ze had het gelukkig gebruikt tijdens een rijles om te proberen, maar ze reageerde overal veel langzamer op en reed dus echt vreselijk. Met dit soort kalmeringsmiddelen gaat je reactie-vermogen ook wat achteruit en dat is dus niet handig bij het autorijden. Eet liever een banaan voor je examen, zitten natuurlijke stoffen in die je ook wat kalmeren.quote:Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef CySt het volgende:
[..]
Mijn ma heeft al iets bij de apotheek gehaald zonder recept.. Valeriaanextract 45 PCH. Te gebruiken bij zwakke zenuwen en spanning. Ben benieuwd..
balen zegquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef pascalheister het volgende:
helaas gezakt vanmorgen, toch iets te geconcentreerd, kijken kon beter en 1 dom foutje met wisselen van baanhelft
In ieder geval veel succes. En nerveus zijn is niet zo erg, maakt je vaak toch ook wat scherper omdat je dan niet aan zelfoverschatting doet.quote:Op maandag 11 december 2006 10:41 schreef laidback het volgende:
Moet om 14.55 afrijden voor categorie B, ben redelijk nerveus. Ik ga er niet vanuit dat ik hem ga halen aangezien het de eerste keer is, maar ga natuurlijk me best doen. Jullie horen het wel
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?quote:Op maandag 11 december 2006 12:06 schreef Bartaz het volgende:
Ik mag om 14.00 afrijden voor het autorijbewijs. Het is de eerste keer, ik hoop dat ik het haal, de zenuwen zitten er in ieder geval al goed in...
Heb dezelfde examinator als diegene die ik bij de TTT had, wel aardig, [..]
Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.quote:Op maandag 11 december 2006 12:22 schreef Johnns het volgende:
[..]
hoe weet je dat je dezelfde examinator hebt?
ah okquote:Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik ook rijles, en toen reed ik 'toevallig' met de instructeur langs het examencentrum, waar hij even naar binnen is gelopen om te kijken wie ik dadelijk heb. Daar hangt kennelijk een lijstje met de tafelnummers en de examinatoren voor de hele dag.
ik heb dan geen TTT gehad, dus weet helemaal niksquote:Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef pascalheister het volgende:
ik had ook dezelfde examinator als met de ttt, volgens mijn instructeur is dat altijd zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |