Hmm,. dat hoop ik maar, heb nog maar op 2 heroes collector's itemsquote:Op woensdag 29 november 2006 15:00 schreef torn_Machina het volgende:
Joolz, je heroes kunnen het ook niet equipen. Ik gok dat Anet snel met een nieuwe patch komt.
Ik had het ook nog niet in de gameupdates gezien, maar zal het zeker even proberenquote:
Kan zijn dat het inmiddels alweer gefixed is, maar vanochted hadden mensen hier wel problemen mee.quote:
Hoe weet jij dat dan? Jij was toch braaf aan het werk?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kan zijn dat het inmiddels alweer gefixed is, maar vanochted hadden mensen hier wel problemen mee.
Ik neem aan dat Realm of Torment hier niet bij mee telt?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:32 schreef DarkY.NL het volgende:
ik ga vanavond me map van Elona ff copy/paste
Zodat ik er 1 map van kan maken en hopelijk iemand me kan helpen op het GWO forum om die 100% te halen.
(guildwars.com)quote:Special Weekend: Domain of Anguish Opens 28 November 2006
This weekend is truly special, as we launch the opening of the Domain of Anguish. Players who have completed Nightfall will be given access to this elite area through the Chantry of Secrets on Friday, December 1st. You will find four separate areas for players to explore, nearly a dozen quests, new armor upgrade options, a system for acquiring novel weapons, and of course a compelling mission as well. We look forward to seeing you in the Domain of Anguish!
Geen idee eigenlijk. Ik moet deze week mijn computerkamer realiseren, dan ben ik weer van de partij.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Amadeo het volgende:
De speciale weekend-events zijn de laatste tijd toch wel teleurstellend voor mij, aangezien ik Nightfall niet heb
Misschien dat ik eens binnenkort Nightfall ga kopen..
P.S. Ik ben momenteel guildloos, is de FOK! guild nog wat actief de laatste tijd ?
De week is al half om en je moet nog beginnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik moet deze week mijn computerkamer realiseren, dan ben ik weer van de partij.
Darky is altijd online () en voor de rest toch best wel voor zover ik weet
Ja sorry, ik kan de mdf plaat niet zelf halen, bovendien slapen de kinderen nu boven, dus al het werk dat nog moet/moest gebeuren moet overdag, dat betekend dus in het weekendquote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De week is al half om en je moet nog beginnen?Ik ben sowieso dit weekend wel online ivm Elite missions. Eerst maar eens Shiro zien te killen.
![]()
Ik eis wel pics als het klaar is.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar ik heb al wel helemaal bedacht hoe het moet worden.
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik eis wel pics als het klaar is.En doe je kids anders oordopjes in.
![]()
Gelukkig moest ik alleen de poten onder mijn bureau schroeven.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik ga van het weekend een flink eind komen.
Alleen dat bureaublad, dat moet gelakt worden, dus dat duurt effe met drogen enzo.
Woohooquote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gelukkig moest ik alleen de poten onder mijn bureau schroeven.Lekker verf/lak dampen dus inhaleren dit weekend Joolz?
![]()
Gewoon in je GW map zetten.quote:Op zondag 3 december 2006 11:49 schreef Pizzahut het volgende:
waar moet je die onder zetten dan (in je gw dir) heb nmlk zpwel als factions CE als NF CE.
Heel slim Ruzbeh.quote:Op zondag 3 december 2006 15:14 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb dus GW verwijderd en al me characters verwijderd (gisteren).
En ik heb nu al spijt.
Je bent nu officieel een nerd.quote:Op zondag 3 december 2006 16:23 schreef DarkY.NL het volgende:
http://fok.syke.nl/module(...)rpics/10051/kobd.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk hè, is dat best dom.quote:Op zondag 3 december 2006 15:14 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb dus GW verwijderd en al me characters verwijderd (gisteren).
En ik heb nu al spijt.
Val je nu niet in een zwart gat Darky?quote:Op zondag 3 december 2006 16:23 schreef DarkY.NL het volgende:
http://fok.syke.nl/module(...)rpics/10051/kobd.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, People Know Me heet datquote:Op zondag 3 december 2006 16:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Val je nu niet in een zwart gat Darky?Of kan je ook nog rank 2 halen?
![]()
en hoe moet de map heetten?quote:
Die is idd wel erg miniquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef mips het volgende:
Leuk die Gray Giant :-) Ziet er een stuk beter uit dan die (nog steeds) te kleine Varesh...
komt door die chest weekendquote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef torn_Machina het volgende:
Omg, ook al rank 2 Wisdom titel. Ik heb nog niet 1 noemenswaardige titel.![]()
Maar dat boeit mij verder dus niet. Ik heb er het geduld ook niet voor.![]()
Komt door het feit dat je een ADDICT bentquote:
haha noobquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Komt door het feit dat je een ADDICT bent![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:00 schreef torn_Machina het volgende:
Vanaf morgen wordt het minder GW spelen. Ik kan morgen mijn Wii ophalen.
Nu alleen het probleem dat ik nog 2 dagen moet werken.![]()
Had je maar eerder je bureau in elkaar moeten zetten.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vanavond ga ik gaten in het bureau maken en de spullen plaatsen.
Ga je me nou vertellen dat uitgerekend DAN jij je Wii op gaat halen en mij gaat deserteren?
Dat is inderdaad max armor voor je ranger.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:27 schreef Logitik het volgende:
Is het max armor van een ranger 70 of kan ik ergens nog betere krijgen?
Hé slet zit je lekker te Wii'enquote:Op donderdag 7 december 2006 12:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad max armor voor je ranger.
quote:
Ik had t_M er wel toe in staat geacht.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
Kom op man! Verzuim om een console.
School ok, maar werk...
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik had t_M er wel toe in staat geacht.
Cool, the more the merrierquote:Op donderdag 7 december 2006 18:02 schreef XpandoZ het volgende:
Leuk dat hier ook een topic over is! Ik heb net m'n WoW account verkocht en ben van plan weer wat te gaan GW'en (lekker rustig casual dus) Het lijkt me wel cool om jullie fokguild te joinen! Ik post binnenkort wel m'n character names etc.
![]()
Ik heb er nog wel 1, alleen zit ik nu op mijn werk. Zal die Key vanavond wel even opzoeken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef mips het volgende:
Iemand nog een nightfall probeer-key liggen die je niet gebruikt?
Ik heb nog wel een proph/fact key maar een vriend van me wil graag Nightfall proberen en ik heb de mijne al eerder eens gebruikt...
dat zou helemaal te gek zijn :-)quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1, alleen zit ik nu op mijn werk. Zal die Key vanavond wel even opzoeken.
Wat is dat dan voor een bullshit! Dat betekend dus eigelijk dat ik alleen maar een paar nieuwe skills kan zoeken met mijn character, and thats it ??! Waarom speel ik dan in godsnaam Factions? Mijn poppetje is dus eigelijk al op zijn topquote:Op donderdag 7 december 2006 12:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad max armor voor je ranger.
Factions is meer gemaakt voor lvl 20 characters, als je een nieuwe character in Factions aanmaakt dan lvl je veel sneller dan in Prophecies omdat de Exp reward voor quests en missies veel hoger ligt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een bullshit! Dat betekend dus eigelijk dat ik alleen maar een paar nieuwe skills kan zoeken met mijn character, and thats it ??! Waarom speel ik dan in godsnaam Factions? Mijn poppetje is dus eigelijk al op zijn topIk heb die extra adittional points al, en wat elite skills..
Wat saai zeg![]()
erg graag! zou je hem willen mailen naar mike(c)digitalwizardry.nl ?quote:Op zondag 10 december 2006 16:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Moet je de Key nog steeds hebben? Heb hem hier nu liggen.![]()
Ik zal het na werktijd wel even opsturen.quote:Op maandag 11 december 2006 08:20 schreef mips het volgende:
[..]
erg graag! zou je hem willen mailen naar mike(c)digitalwizardry.nl ?
Niet eerlijk, mijn Ele heeft nog steeds geen run naar Droknar kunnen krijgen. Alle mongolen vragen 10k voor een run.quote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef DarkY.NL het volgende:
mijn dervish zit sinds gister in de laatste missie van het "noob" eiland.
Dus vanavond maar eens de boot pakken.
Me para is dit weekend gerushed naar Droknar. En daarna ff de volgende missies gedaan en na THK zat ik dus op het eiland. Btw THK was een piece of cake :>
Je betaald alleen het spel, daarna is het gratis. Je komt dus uit op ongeveer 30 euro per deel. Alleen het laatste deel (Nightfall) kost nu nog ongeveer 40 euro.quote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef melluk het volgende:
even een gekke vraag tussen door (tevens een tvp)
betaal je hier maandelijkse kosten om het online te spelen?
zo ja, hoeveel?
okay thnx he!quote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je betaald alleen het spel, daarna is het gratis. Je komt dus uit op ongeveer 30 euro per deel. Alleen het laatste deel (Nightfall) kost nu nog ongeveer 40 euro.
Ja, en dan vragen ze 10k en ze verspillen m'n tijd ook nog eens omdat ze hele tijd doodgaan en na een tijdje zeggen dat de run hun niet luktquote:Op maandag 11 december 2006 15:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niet eerlijk, mijn Ele heeft nog steeds geen run naar Droknar kunnen krijgen. Alle mongolen vragen 10k voor een run.![]()
Ik wil je later best wel helpen met bepaalde missies, maar ik moet eerst Zelda uitspelen op mijn Wii.quote:Op maandag 11 december 2006 16:13 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, en dan vragen ze 10k en ze verspillen m'n tijd ook nog eens omdat ze hele tijd doodgaan en na een tijdje zeggen dat de run hun niet lukt![]()
Maja, mijn Dervish is nu Lvl 7, ben nu in een of andere J... Diggings stad op het starter eiland.. heb zojuist Dunkoro gekregen
Binnenkort ook nog maar eens wat Faction Farmen om skills te kopen voor mijn Heroes
wtf ik betaalde fokking 45 euro voor prphechies een wwek geldenen ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je betaald alleen het spel, daarna is het gratis. Je komt dus uit op ongeveer 30 euro per deel. Alleen het laatste deel (Nightfall) kost nu nog ongeveer 40 euro.
Ik betaalde anderhalf jaar geleden 45 euro voor propheciesquote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
wtf ik betaalde fokking 45 euro voor prphechies een wwek geldenen ofzo
Ik heb zo'n maand geleden Prophecies gekocht voor 25 euroquote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
wtf ik betaalde fokking 45 euro voor prphechies een wwek geldenen ofzo
Jokunur Diggings. Als je hulp nodig helpt kan je me wel whisperen op Aurelie Magdalena. Da's mijn Para/X en daar heb ik het spel al mee uitgespeeldquote:Op maandag 11 december 2006 16:13 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, en dan vragen ze 10k en ze verspillen m'n tijd ook nog eens omdat ze hele tijd doodgaan en na een tijdje zeggen dat de run hun niet lukt![]()
Maja, mijn Dervish is nu Lvl 7, ben nu in een of andere J... Diggings stad op het starter eiland.. heb zojuist Dunkoro gekregen
Binnenkort ook nog maar eens wat Faction Farmen om skills te kopen voor mijn Heroes
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Charactersquote:Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef DarkY.NL het volgende:
je kan ook gewoon hero skills kope he, ipv faction te gaan farme
Met Hero skills ook hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Characters
Oja er zat hier iemand op Fok toch op de guild "March Of The Shaven Heads" ?
Want ik zie juist dat ik in dezelfde alliance zit als die guild
ja ik zat in The March Of The Shaven Heads [HeAd]quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Characters
Oja er zat hier iemand op Fok toch op de guild "March Of The Shaven Heads" ?
Want ik zie juist dat ik in dezelfde alliance zit als die guild
Daar was ik ook al heel snel achter.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
Olias als MM Ruleert dik!
Master of Whispers als MM Zuigt!
Ik gebruik Olias als SS/Curse, want telkens als ik MM-build doe gaat hij hele tijd zitten te BoTM'en terwijl hij weinig HP heeft en gaat ie dood >>quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
Olias als MM Ruleert dik!
Master of Whispers als MM Zuigt!
mijn monks healen de minnions altijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ik gebruik Olias als SS/Curse, want telkens als ik MM-build doe gaat hij hele tijd zitten te BoTM'en terwijl hij weinig HP heeft en gaat ie dood >>
ik betaalde 4 weken geleden 27 voor proph. , de special edition. Wel zie ik overal nog factions liggen coor 39,95 terwijl NF 42,95 is. Dus Factions moet maar even wachten tot hij wat goedkoper is.quote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
wtf ik betaalde fokking 45 euro voor prphechies een wwek geldenen ofzo
zeker een mailtje gehad van PlayNC?quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Elegy het volgende:
Als er nog iemand een NF trial key wil moet je me maar even PM en
ik zag zo'n ventje door town lopen maar gebeurde niet echt veel, dus ben nu alweer te laat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Amadeo het volgende:
Wintersday Championships Play-offs zijn volop bezig en na 5 rondes gaan morgen de beste 8 dan door
Hoop dat [dT] wint!Ook omdat ik hun als 1ste heb gezet bij Predictions van Xunlai Tournament House
1 punt heb ik zeker wel, maar ik zou wel graag boven de 10 punten hebben, zodat ik een Bow én Sword kan halen
Ik heb trouwens vandaag ook een Fiery Gladius gevondenIs wel mooie vuuranimatie bij, maar hij is helaas niet max dmg
Jepquote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
zeker een mailtje gehad van PlayNC?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:45 schreef DarkY.NL het volgende:
Jongens, vanaf heden zijn wij KURZICK!!
We zijn een alliance gestart met GOT.
Meer info check ons forum, of kijk bij hun op het forum http://www.gotguildwars.nl
Die hebben we al. Lees mijn post hierboven.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:51 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand wanneer we die event storage upgrade krijgen?
Dus je vind de alliance niets, of je vind de updates zoveel leukerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef torn_Machina het volgende:
Ik vind de updates van vandaag een stuk leuker dan dat wij nu in een Alliance met GOT zitten.![]()
ik lees alleen iets over de hat npc in jouw post...quote:[b]
Die hebben we al. Lees mijn post hierboven.
Er werd geen storage upgrade belooft, maar een nieuwe weg om je hats te storen, en doordat je ze bij de NPC kan brengen en laten onthouden, mag je ze verwijderen uit je inventoryquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ik lees alleen iets over de hat npc in jouw post...
ik had het over de STORAGE upgrade die we zouden krijgen.
die muts krijg je 1 januari, maar ik weet niet precies wat je bedoeld met kerstkleding?quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Logitik het volgende:
Hoe kom ik in aan die kerstmuts en kerstkleding?
Is niet zo'n ramp dat je disc 2 het niet doet. Je streamed toch alle data gewoon binnen tijdens het spelen. Ik heb alle 3 chapters en nog nooit een disc in mijn pc gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef mol_air het volgende:
ik heb guild wars ook maar gekocht. Erg leuk spel tot nu toe, alleen doet Disc2 van t spel t niet. Speel dus nu met de gedownloade client met mn code, maar heb dus een verne*kte disc 2 :S Iemand die 'm toevallig voor me kan kopieren en opsturen?
ik snap alleen nog niet zoveel van t spel, maar ik neem aan dat dat vanzelf komt.
tips zijn welkom!
Niets volgens mij, maar Necro's hebben wel een aantal skills tegen shouts en chants.quote:Op zondag 31 december 2006 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor de eerste keer NF uitgespeeld. Nu bezig met mijn mesmer. Ik heb het idee dat NF niet echt een heel mesmer vriendelijk continent is eerlijk gezegd. Wat voor skills hebben mesmers in hemelsnaam tegen chants en shouts bijvoorbeeld?
En dat bedoel ik dus. Die skills zouden eigenlijk (al dan niet in aangepaste vorm) bij de mesmer thuishoren. Ik vrees dat er ook weer een "nerf" aan zit te komen voor verschillende mesmer skills. Iedereen pleurt tegenwoordig Power Drain oid op zijn heroes omdat ze zo goed zijn in interrupts en het meteen wat energie oplevert.quote:Op zondag 31 december 2006 20:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niets volgens mij, maar Necro's hebben wel een aantal skills tegen shouts en chants.
Hangt ervan af, ik probeer het meestal eerst met heroes. Als dat niet lukt ga ik meestal op zoek naar een PUG en vraag altijd meteen of er mensen zijn die de missie goed kennen. Als het allemaal first-timers zijn of de missie nog nooit gehaald hebben weet ik dat het waarschijnlijk lang gaat durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Het is helemaal niet gezellig als ik de halve party stijf moet schelden omdat ze weer eens iets ongelooflijks lomps uithalen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef EricG het volgende:
Tsja maar met mensen is wel altijd gezelliger.
Herkenbaar, maar ik maak er dan maar het beste van. Rage Quit doe ik niet aan, dat is gewoon erg zielig als je dat gaat doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is helemaal niet gezellig als ik de halve party stijf moet schelden omdat ze weer eens iets ongelooflijks lomps uithalen!![]()
Ik doe wel aan Rage zonder Quitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik maak er dan maar het beste van. Rage Quit doe ik niet aan, dat is gewoon erg zielig als je dat gaat doen.
Gisteren was het Wintersday Event. Ik heb toch nog alle 4 nieuwe headgear kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef Elegy het volgende:
Ik ben zeker veel te laat voor het winterday event?
Ach, heb wel een geweldige verjaardag/oud&nieuw gehad. Geloof ik, want dankzij de zoveelste fles champagne weet ik van grofweg 01.00 tot 14.00 niets meer...
En ik ga zo maar uit mijn guild stappen, lijkt me een goed begin van het nieuwe jaar
Ik kom dat echt niet zo vaak tegen, afentoe zit er wel een mongool bij, maar dat zijn meestal kereltjes van 11. En als ze weg gaan is het ook niet zo erg want meestal is het een w/mo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe wel aan Rage zonder Quit.
Meestal zijn het er ook maar één of twee die niet luisteren/opletten/rushen/whatever maar één of twee is genoeg om de boel flink te verneuken.
Noobs in de party maakt me totaal niet uit zolang ze dan maar gewoon volgzaam spelen en niet denken dat ze mr Überleet zijn, dat doe ik ook als ik de omgeving niet ken.
Wat misschien wel het allerergste is aan spelen met mensen is dat ze hun concentratie kunnen verliezen, en dat gebeurt dus ook vaak in de missies die wat langer duren. Alles gaat redelijk tot goed, party lijkt uit normale mensen te bestaan die de basisregels van GW kennen en niet al te veel stomme dingen doen maar zo tegen het eind opeens wel overmoedig of achteloos worden. Dat is wel de grootste afknapper...
Ik speel eigenlijk het liefst met hoogstens 4 mensen in een PUG en de rest AI-spelers. Als de groep een beetje klein is kan je veel beter overleggen, minder kans op kinderachtige ruzies en gewoon minder kans dat er een idioot in je party zit.
Ik kom ze ook minder tegen dan eerst gelukkig. Of dat toeval is of een vooruitgang van de gemiddelde speler, geen idee. Of iemand een W/mo speelt of niet zal me jeuken eerlijk gezegd. Elke combinatie van verschillende klasses kan imo tot een goed speelbaar karakter leiden. Iemand bashen omdat hij een w/mo is vind ik dan ook nergens over gaan. Ik pak zelfs vaak monk als secondary alleen maar om een oneindige res te hebben als ik met PUGs op stap ga. God weet dat je die nodig zal hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik kom dat echt niet zo vaak tegen, afentoe zit er wel een mongool bij, maar dat zijn meestal kereltjes van 11. En als ze weg gaan is het ook niet zo erg want meestal is het een w/mo.
I know, niks tegen de W/Mo op zich, maar meer tegen de mensen die vaak een W/Mo hebben. Bijvoorbeeld laatst bij een run naar Droks was de runner een totale randdebiel die aan een stuk door aan het schelden was op alles en iedereen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom ze ook minder tegen dan eerst gelukkig. Of dat toeval is of een vooruitgang van de gemiddelde speler, geen idee. Of iemand een W/mo speelt of niet zal me jeuken eerlijk gezegd. Elke combinatie van verschillende klasses kan imo tot een goed speelbaar karakter leiden. Iemand bashen omdat hij een w/mo is vind ik dan ook nergens over gaan. Ik pak zelfs vaak monk als secondary alleen maar om een oneindige res te hebben als ik met PUGs op stap ga. God weet dat je die nodig zal hebben.
Darky, leef je weer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
op guildwiki staat zelfs dat je Varesh meot verslaan met hero/hench als je Dervish bent.
Met joolz paar keer geprobeert, maar we kwamen er niet door.
Vervolgens met hench/hero gedaan en het was piece of cake
ik was er gewoon hoor, alleen niet 24/7quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Darky, leef je weer?![]()
We hebben je gemist op het Wintersday Event.
Ik heb je op 1 januari niet gezien. Ik was toch de hele dag AFK, alleen om alle event headgear te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:37 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik was er gewoon hoor, alleen niet 24/7
Er zijn Trial Keys ja, maar ik heb de mijne al aan iemand gegeven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:35 schreef Shake het volgende:
Ik ben ff uitgekeken op eve-online, ben nu een beetje naar GW aan t kijken (en WoW maar kost weer 15e p/m)Werkt dit spel met trial keys? zo ja heeft iemand er eentje voor me? tnx
Minder drinken dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:40 schreef DarkY.NL het volgende:
op 1 januari heb ik wat bezoekjes bij familie gebracht
en had ik vette koppijn
Waar zie ik dan dat ik trials heb die ik uit kan geven?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er zijn Trial Keys ja, maar ik heb de mijne al aan iemand gegeven.
Er zijn hier nog wel mensen die er 1 voor je hebben.
Met de Trial Key kun je 10 uur of 10 dagen spelen.
Dus als je na 10 dagen nog niet aan de 10 uur komt dan is je trial verlopen.
Bij elk deel dat ik heb gekocht van Guildwars zat een apart kaartje dat je moest openmaken en daar zat dan een Trial/Buddy Key in.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar zie ik dan dat ik trials heb die ik uit kan geven?
Darky drinkt niet. Hij was wel wat ziekjes though.quote:
Mnja mijn versie is al anderhalf jaar oud, misschien dat het daaraan ligtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij elk deel dat ik heb gekocht van Guildwars zat een apart kaartje dat je moest openmaken en daar zat dan een Trial/Buddy Key in.
Ik weet niet of er bij de standaard editie een Trial Key zit. Ik koop altijd de Collector's Edition.
Echt te goedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef DarkY.NL het volgende:
mijn trial key is al gebruikt en daardoor hebben we een nieuwe guildie erbij die zomaar ineeens GW:P en NF heeft gekocht jahooo
Ik heb met oud- en nieuw misschien 1 slok van wat rotzoooi gehad, maar dat zal de hoofdpijn niet veroorzaakt hebben. Ach ja ander half dag later was het weer weg.
Deel 1 was gewoon echt... Hoe moet je het zeggen, nieuw? Of beter gezegd, helemaal vers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Pizzahut op 13-01-2007 13:45:42 ]Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Het idd wat minder druk atm. Al waren gister opeens weer wat lui onlinequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Pizzahut het volgende:
GW Forum een beetje dood? ....
of is iedereen masaal gestopt met spelen![]()
heb NF uitgespeeld! en heb mijn 15k primeval leggins en hood (dervish)![]()
Achja, soms kom je op zo'n punt, dan moet je gewoon even stoppen, voordat het te gek wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef Purky het volgende:
Momenteel laat ik GW links liggen eigenlijk
Alle games, nergens zin in en verveel me rot maar ja.. rare eigenschap van mij
Ik ben er ook even helemaal mee gekapt. Ik ga het zeker weer oppakken na een tijdje, want het spel is er te leuk voor. Ik heb nu mooi de tijd om mijn backlog van Ps2 spellen wat kleiner te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het idd wat minder druk atm. Al waren gister opeens weer wat lui online
[..]
Achja, soms kom je op zo'n punt, dan moet je gewoon even stoppen, voordat het te gek wordt.
Nu kan ik trouwens gewoon doorspelen, mijn pauze al gehad met de verbouwing ^^
Jep, t_M is het sociale aspect van het spelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben er ook even helemaal mee gekapt. Ik ga het zeker weer oppakken na een tijdje, want het spel is er te leuk voor. Ik heb nu mooi de tijd om mijn backlog van Ps2 spellen wat kleiner te maken.
Ik zal af en toe wel eens een keer online zijn, maar dan meer om even bij te praten.
Ik ben eigenlijk mijn backlog aan het weg werken voor FF XII.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jep, t_M is het sociale aspect van het spel
Je kunt nu idd helemaal je console spellen bijwerken
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk mijn backlog aan het weg werken voor FF XII.Nog 5 weken.
![]()
Is volgens mij random.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef Pizzahut het volgende:
damnit allemachtig, probeer steeds die Stolen Sunspear Armor te krijgen.
om de hoeveel krijg je die eigenlijk?
quote:Update - Friday January 19
Permanent Changes:
* Fixed a bug that allowed players to walk through some walls on the Isle of Weeping Stone guild battle map.
* Fixed a bug that caused Heroes to deal extra damage with attacks.
* If a player has the Lightbringer title track selected, that player’s Heroes now gain the benefits provided by this title.
* Fixed a bug that made it difficult to repair the attacker’s catapult on the Warrior’s Isle guild battle map.
* Adjusted the positions of several of the defenders in the Isle of Solitude guild battle map to more effectively defend the Guild Lord.
* Screenshots are now saved as JPG files.
* The “evade” mechanic has been removed from the game. All skills that used this mechanic have been changed to use “block” instead.
Heroes’ Ascent
* Re-introduced the Burial Mounds map into rotation, with some map alterations to make it more conducive to a 1v1 map.
* Removed the Scarred Earth map from rotation.
Changes for this Weekend’s Testing Event:
Broken Tower and Courtyard
The winning team is no longer decided by who is holding the altar when time runs out. The new win condition is based on points earned by killing members of the opposing teams.
* Every time a team kills an opposing player, that team is awarded one point.
* Killing a Ghostly Hero awards a team double points.
* The first kill of a match awards double points.
* Players may still capture the altar, but this is now done through the use of capture points similar to the control points used in Alliance Battles. The team with the most players in range of the capture point begins capturing the altar. The Ghostly Hero counts as 4 players.
* The team holding the altar receives a 10% damage boost.
* When the timer hits zero, the team with the most points wins. In cases of a tie, the team that scored the last kill wins the match. If no teams have scored a kill, there is no winner.
* On Broken Tower, the team holding the altar resurrects upon the altar every minute, along with their Ghostly Hero.
* On Courtyard, teams resurrect every minute at their shrine while their Priest is alive. The team holding the altar resurrects there instead of at their shrine.
* Increased the time limit to 10 minutes.
* Players no longer incur a death penalty (DP) on these maps.
Hall of Heroes
* Increased the time limit to 8 minutes.
* Players no longer incur a death penalty on this map.
* The contents of the reward chest have been updated, and its location has been moved. You can find the new location by looking on your Compass after you’ve won a match. All players now need to click on it to receive a reward for winning a battle in the Hall of Heroes. To give players time to do this, the wait time between matches has been increased.
* When players enter the Hall of Heroes, the win condition and match objectives are randomly decided from three options. These three options are described below.
Kill Count
o Every time a team kills an opposing player, that team is awarded one point.
o Killing a Ghostly Hero awards a team double points.
o The first kill of a match awards double points.
o Players may still capture the altar, but this is now done through the use of capture points similar to the control points used in Alliance Battles. The team with the most players in range of the capture point begins capturing the altar. The Ghostly Hero counts as 4 players.
o The team holding the altar receives a 10% damage boost and gains a morale boost for every 2 minutes they hold that altar.
o Teams resurrect at their shrine every minute, along with their Ghostly Hero. The team holding the altar resurrects upon the altar every minute, along with their Ghostly Hero.
o When time runs out, the team with the most points wins. In cases of a tie, the team that scored the last kill wins the match. If no teams have scored a kill, the defender wins.
Murder Ball
o Three Heroes are spawned, one for each team, at equal distances away from the altar.
o One relic is spawned on the altar in the middle of the map.
o Players bring the relic to their Ghostly Hero to score a point.
o When a player picks up the relic, a timer starts counting down 60 seconds. When that time is up, the relic respawns at its start location.
o If a player is holding the relic when the timer is up, that player dies.
o If a Ghostly Hero is killed, he resurrects after 10 seconds at the place where he stood.
o Teams resurrect at their shrine every minute.
o When time runs out, the team with the most points wins. In cases of a tie, the tying team that last captured a relic is awarded the win. If no relics have been captured, the defending team wins.
Capture Points
o There are 4 capture points on the map: one on the altar and one at each teams’ resurrection shrine.
o Teams begin capturing a point when they have more players within range than any other team. The Ghostly Hero counts as 4 players.
o Every 30 seconds, teams are awarded a point for each capture point they are holding.
o Teams resurrect with their Ghostly Hero every minute at their shrine.
o When time is up, the team with the most points wins. In cases of a tie, the tying team that last scored a kill wins the match. If no kills have been scored, the defending team wins.
Skill Balance Changes
General
* Weakness now causes -1 to all attributes.
Assassin
* Assassin's Remedy: changed duration to 30 seconds. This Spell now works on the next 1..5 attack skills.
* Assault Enchantments: decreased recharge time to 2 seconds.
* Augury of Death: now causes a Deep Wound.
* Beguiling Haze: increased Energy cost to 15, increased recharge time to 20 seconds. Functionality changed to "Shadow Step to target foe. That foe is interrupted and becomes Dazed for 5..11 second[s]."
* Black Mantis Thrust: decreased recharge time to 4 seconds.
* Blades of Steel: increased damage per recharging dagger attack to 5..20, up to a maximum bonus of 80.
* Critical Defenses: changed block rate to 75%. Duration now scales 4..10 based on the Critical Strikes attribute.
* Critical Eye: increased critical strike bonus to 3..15%.
* Critical Strike: now gives 1..3 Energy per critical hit, based on Critical Strikes attribute.
* Dancing Daggers: increased damage to 10..25.
* Death Blossom: decreased recharge time to 4 seconds.
* Exhausting Assault: now must follow a lead attack.
* Feigned Neutrality: decreased duration to 4..10.
* Flashing Blades: increased block rate to 75%, increased duration to 5..30, and increased recharge time to 30 seconds.
* Heart of Shadow: increased healing to 30...150.
* Impale: now causes a Deep Wound.
* Lift Enchantment: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to .25 seconds.
* Locust's Fury: increased double strike chance to 5..50%, based on the Critical Strikes attribute.
* Nine Tail Strike: decreased Energy cost to 5.
* Shadow of Haste: decreased duration to 15..45, increased recharge time to 45 seconds.Shadowy Burden: decreased cast time to .25 seconds.
* Sharpen Daggers: changed duration to 30 seconds. This Spell now works on the next 1..5 attack skills.
* Shattering Assault: decreased damage to 5..50. Functionality changed so that it cannot be blocked and now always does the bonus damage, regardless of whether or not Enchantments are removed.
* Shroud of Distress: increased block rate to 75%, increased recharge time to 45 seconds, increased duration to 36..60.<,/li>
Dervish
* All avatar forms: increased recharge time to 30 seconds.
* Avatar of Dwayna: decreased Energy cost to 5, increased amount healed to 15..60 Health.
* Avatar of Lyssa: increased maximum Energy to 20.
* Ebon Dust Aura: adjusted duration to 5..35 seconds.
* Harrier's Grasp: adjusted duration to 5..25 seconds.
* Pious Haste: decreased recharge time to 5 seconds, increased movement speed to 33%.
Elementalist
* Arc Lightning: increased Conditional damage to 15..60.
* Bed of Coals: decreased Energy cost to 10.
* Blinding Surge: increased Energy cost to 10.
* Breath of Fire: decreased Energy cost to 5, increased damage to 10..40.
* Churning Earth: decreased Energy cost to 15, increased damage to 10..40.
* Eruption: increased damage to 10..40. This spell now causes Blindness on each pulse.
* Fire Storm: decreased Energy cost to 10, increased damage to 5..35.
* Flame Djinn's Haste: decreased recharge time to 10 seconds, increased duration to 5..20 seconds.
* Flare: increased damage to 20..65.
* Frigid Armor: decreased casting time to 1 second.
* Frozen Burst: decreased recharge time to 5 seconds, decreased damage to 10..85.
* Glowing Gaze: increased recharge time to 8 seconds.
* Grasping Earth: no longer adds armor to targets.
* Icy Prism: decreased recharge to 2 seconds.
* Icy Shackles: increased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 4..10 seconds, functionality changed to: “Target foe’s movement is slowed by 66%. If that foe is under the effects of an Enchantment, target’s movement is slowed by 90% instead.”
* Immolate: decreased recharge time to 3 seconds.
* Incendiary Bonds: increased area-of-effect to “nearby.”
* Lava Arrows: increased damage to 20..65.
* Lightning Bolt: increased Conditional damage 5..50.
* Lightning Hammer: decreased recharge time to 2 seconds.
* Mark of Rodgort: increased area-of-effect to “nearby.”
* Mind Freeze: increased duration to 1..10.
* Phoenix: reduced casting time to 2 seconds.
* Savannah Heat: decreased Energy cost to 5, increased recharge time to 25 seconds.
* Searing Flame: decreased Burning duration to 1..5 seconds.
* Searing Heat/Tenai's Heat: decreased Energy cost to 15, increased damage to 10..40.
* Shard Storm: increased damage to 10..85.
* Shockwave: increased damage to 15..60.
* Smoldering Embers: increased Energy cost to 10, increased casting time to 2 seconds, decreased recharge time to 7 seconds, and increased damage to 7..112.
* Stone Daggers: increased damage to 8..33.
* Stoning: increased damage to 15..105.
* Unsteady Ground: decreased Energy cost to 10, increased damage to 10..40.
* Water Trident: increased projectile speed by 25%.
Mesmer
* Ancestor's Visage: decreased recharge time to 20 seconds, decreased duration to 4..10 seconds.
* Arcane Larceny: decreased recharge time to 0 seconds.
* Arcane Thievery: decreased recharge time to 0 seconds.
* Energy Surge: reduced area-of-effect to “nearby.”
* Hex Eater Vortex: decreased Energy cost to 10.
* Illusion of Pain: decreased the amount of healing applied when this Hex ends to 15 per point of degeneration.
* Mantra of Recovery: decreased Energy cost to 5, increased duration to 5..35.
* Mirror of Disenchantment: decreased recharge time to 10 seconds.
* Power Block: decreased recharge time to 20.
* Power Flux: decreased recharge time to 10 seconds.
* Power Leak: decreased recharge time to 15.
Power Leech: decreased recharge time to 10.
* Price of Pride: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 5 seconds.
* Simple Thievery: decreased recharge time to 0 seconds.
* Spiritual Pain: Functionality changed to: "Target foe takes 5..75 damage. If that foe is near a Spirit, all other nearby foes take 5..75 damage, and this Skill recharges instantly if it hits a Spirit.”
* Sympathetic Visage: decreased recharge time to 20 seconds, decreased duration to 4..10 seconds.
* Unnatural Signet: now does double damage to summoned creatures.
Monk
* Balthazar's Pendulum: decreased recharge time to 5 seconds.
* Divert Hexes: increased casting time to 2 seconds.
* Healing Burst: area-of-effect increased to “nearby.”
* Rebirth: decreased casting time to 5 seconds.
* Renew Life: decreased casting time to 6 seconds, increased recharge time to 5 seconds.
* Restore Life: decreased casting time to 6 seconds, increased recharge time to 8 seconds.
* Resurrect: decreased casting time to 5 seconds, increased recharge time to 8 seconds.
* Resurrection Chant: decreased casting time to 6 seconds, increased recharge time to 15 seconds.
* Shield of Absorption: increased casting time to 1 second.
* Shield of Deflection: decreased casting time to .25 seconds, increased duration to 1..7 seconds, changed block rate to 75%.
* Shield of Regeneration: decreased casting time to .25 seconds, decreased recharge time to 5 seconds.
* Shielding Hands: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 8 seconds.
* Signet of Judgment: reduced casting time to 1 second.
* Signet of Mystic Wrath: decreased damage to 100 maximum.
* Vengeance: now adds a 15% damage buff to the target.
* Word of Healing: Conditional healing increased to 15..100.
Necromancer
* Barbs: increased damage to 1..15.
* Chilblains: decreased recharge time to 8 seconds.
* Corrupt Enchantments: decreased Energy cost to 5.
* Deathly Chill: increased Conditional damage to 5..50.
* Deathly Swarm: increased damage to 30..90.
* Defile Flesh: increased duration to 5..35 seconds, decreased sacrifice to 10% of maximum Health.
* Depravity: decreased recharge time to 10 seconds.
* Discord: Increased damage to 30..110.
* Envenom Enchantments: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 1 second, increased recharge time to 25.
* Gaze of Contempt: decreased Energy cost to 10, decreased casting time to 2 seconds, increased recharge time to 25 seconds.
* Insidious Parasite: decreased recharge time to 12 seconds.
* Malaise: functionality changed to: “For 5..35 seconds, target foe suffers -1 Energy degeneration and you suffer -2 Health degeneration. If target foe's Energy reaches 0, that foe takes 5..50 damage and Malaise ends.”
* Malign Intervention: decreased recharge time to 5 seconds. Created minion does not exploit the corpse.
* Mark of Fury: decreased casting time to 1 second, decreased recharge time to 10 seconds, increased duration to 5..35.
* Price Of Failure: decreased cast time to 2 seconds, increased damage dealt to 15..45.
* Reaper's Mark: decreased Energy return to 5..15.
* Rend Enchantments: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 1 second.
* Rip Enchantment: decreased sacrifice to 30..10% of maximum Health.
* Rising Bile: decreased recharge time to 20 seconds, increased damage done per second to 1..6, decreased duration to 20 seconds.
* Spoil Victor: decreased duration to 20 seconds.
* Suffering: decreased casting time to 1 second.
* Toxic Chill: decreased recharge time to 5 seconds.
* Ulcerous Lungs: decreased recharge time to 10 seconds. This Hex now does -4 Health degeneration, but only to Bleeding foes.
* Vile Touch: decreased recharge time to 2 seconds.
* Wither: functionality changed to: “For 5..35 seconds, target foe suffers -2..4 Health degeneration and -1 Energy degeneration. Wither ends if target foe's Energy reaches 0. When Wither ends that foe takes 15..75 damage.”
Paragon
* Aria of Restoration: decreased healing to 30..90.
* Aria of Zeal: decreased Energy gained to 1..6.
* Ballad of Restoration: decreased healing to 30..90, decreased recharge time to 15 seconds.
* Blazing Spear: increased damage to 5..25.
* Chorus of Restoration: decreased healing to 30..90.
* Hexbreaker Aria: increased casting time to 2 seconds.
* Mighty Throw: decreased casting time to 2 seconds.
* Signet of Return: decreased casting time to 5 seconds.
* Slayer's Spear: decreased recharge time to 4 seconds, increased damage to 5..30.
* Song of Restoration: decreased healing to 30..90.
* "Stand Your Ground!": now only effects party members, Energy cost increased to 15.
* Unblockable Throw: decreased casting time to 2 seconds.
* Vicious Attack: decreased recharge time to 4 seconds.
* Wearying Spear: decreased Weakness duration to 5 seconds.
Ranger
* Antidote Signet: decreased casting time to 1 second.
* Arcing Shot: decreased Energy cost to 5.
* Disrupting Accuracy: increased duration to 36 seconds.
* Feral Lunge: increased Bleeding duration to 5..25.
* Glass Arrows: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 12 seconds, increased damage to 5..20.
* Incendiary Arrows: increased duration to 3..15 seconds.
* Keen Arrow: increased Conditional damage to 5..35.
* Rampage as One: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 3..15.
* Roaring Winds: increased level to 1..10.
* Spike Trap: increased Cripple duration to 3..25 seconds.
* Throw Dirt: decreased recharge time to 30 seconds.
* Toxicity: increased duration to 30..90 seconds.
* Trapper's Focus: increased duration to 5..20 seconds.
* Trapper's Speed: increased duration to 5..30.
* Viper's Nest: decreased recharge time to 20 seconds.
Ritualist
* All spells that had a requirement of being “near a Spirit” or “in the area of a Spirit” have been changed to “within earshot of a spirit.”
* Ancestors' Rage: increased damage to 30..130.
* Anguished Was Lingwah: decreased Energy cost to 15, decreased casting time to 3 seconds, decreased recharge time to 30 seconds.
* Blind Was Mingson: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 1 second, increased recharge time to 20 seconds, increased area-of-effect to “nearby.”
* Bloodsong: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 3 seconds, decreased recharge time to 30 seconds. Skill moved to the Channeling Attribute.
Brutal Weapon: increased duration 5..35.
* Caretaker’s Charge: increased healing and damage done to 20..75, decreased Energy gained to 5.
* Channeled Strike: decreased recharge time to 4 seconds.
* Cruel Was Daoshen: decreased casting time to 1 second, decreased recharge time to 5 seconds.
* Death Pact Signet: changed to: “Resurrect target party member with your current Health and Energy. If that party member dies within 120 seconds, so do you.”
* Destruction: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 15.
* Destructive Was Glaive: holding this bundle now causes Ritualist damage spells to have 25% armor penetration.
* Displacement:decreased block rate to 75%.
* Empowerment: decreased recharge time to 30 seconds.
* Explosive Growth: decreased Energy cost to 5 Energy.
* Flesh of My Flesh: decreased casting time to 4 seconds.
* Gaze from Beyond: decreased the amount of Health lost to 10..30, increased damage done per Health lost to 4.
* Ghostly haste: decreased recharge time to 20 seconds.
* Grasping Was Kuurong: decreased casting time to 1 second, decreased recharge time to 20 seconds.
* Guided Weapon: reduced recharge time to 5 seconds.
* Lamentation: decreased recharge time to 20 seconds.
* Life: decreased recharge time to 20 seconds, decreased duration to 20 seconds, increased healing-per-second it was alive to 1..7.
* Mighty Was Vorizun: increased Energy gained to 30.
* Nightmare Weapon: now works on the next 2..5 attacks.
* Offering of Spirit: increased Energy gained to 8..17.
* Preservation: decreased recharge time to 20 seconds, increased duration to 90 seconds.
* Protective Was Kaolai: now adds 24 armor when held, and heals the party for 10..85 when dropped.
* Resilient Was Xiko: increased regeneration to 3 per Hex or Condition suffered.
* Resilient Weapon: decreased Energy cost to 5.
* Signet of Ghostly Might: increased damage to 5..35.
* Signet of Spirits: you now gain 3..12 Energy if you are within earshot of a Spirit.
* Spirit Channeling: functionality changed to: “For 10 seconds, you gain +1..6 Energy regeneration but suffer -5 Health degeneration. When Spirit Channeling ends, you gain 100 Health if you are within earshot of a Spirit.”
* Spirit Light Weapon: increased amount healed to 1..15 Health per second, and an additional 1..15 Health if within earshot of a Spirit.
* Spirit Light: increased healing to 60..180.
* Spirit Rift: decreased Energy cost to 10, decreased casting time to 1 second.
* Spirit Transfer: decreased the amount of Heath lost by the nearest Spirit to 5..50, increased the amount healed per Health lost to 5.
* Splinter Weapon: now works on the next 1..5 attacks.
* Tranquil Was Tanasen: decreased casting time to 1 second.
* Vital Weapon: decreased recharge time to 2 seconds, increased duration to 15..45 seconds.
* Wailing Weapon: decreased Energy cost to 5.
* Warmonger's Weapon: decreased Energy cost to 10.
* Weapon of Fury: increased duration to 5..20.
* Weapon of Quickening: increased recharge bonus to 33%.
* Weapon of Shadow: increased Blindness duration to 5 seconds, decreased recharge time to 20 seconds.
* Weapon of Warding: decreased casting time to 1 second.
* Wielder's Boon: decreased casting time to .25 seconds.
Warrior
* Counterattack: increased recharge time to 6 seconds, increased damage to 5..35.
* Critical Chop: increased recharge time to 15 seconds, decreased damage to 5..20.
* Defensive Stance: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* Deflect Arrows: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* Disciplined Stance: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..6 seconds.
* Frenzied Defense: increased duration to 8 seconds.
* Gladiator's Defense: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..6 seconds.
* Griffon's Sweep: increased recharge time to 8 seconds.
* Leviathan's Sweep: increased recharge time to 8 seconds.
* Power Attack: decreased recharge time to 2 seconds, increased damage to 10..40.
* Shield Stance: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* “Shields Up!”: now only effects party members, armor bonus applies versus all projectiles.
* Soldier's Defense: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* Soldier's Strike: increased damage to 10..40.
* Thrill of Victory: increased damage to 15..45.
* Wary Stance: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 1..6 seconds.
* "You're All Alone!": decreased Condition durations to 7 seconds.
Da's een newbie green toch? Heb m ook, tijdje voor mijn heroes gebruikt en daarna weggegeven, zoveel issie niet waard -> niet max dmg, niet max energy, niet max health. Alleen dat rechargen is wel aardig, maar daar heb je genoeg alternatieven voor.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:35 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand wat The Lifegiver waard is? (Green Monk)
* Staff
* Energy +8
* Light Dmg. 8-12 (Req. 4 Smiting Prayers)
* Halves skill recharge of spells (Chance: 20%)
* Energy +3 (while health is above 50%)
* Health +20
http://gw.gamewikis.org/wiki/The_Lifegiver
Prophecies blijft toch het beste vind ik zelf. Later zou je Nightfall er nog bij kunnen kopen want deze is stukken leuker om te spelen dan Factions.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:03 schreef Calvinn het volgende:
Misschien dat ik Guild Wars ga halen als we onze nieuwe computer hebben. Welke raden jullie mij aan? Prophecies, Factions of Nightfall?
Oke bedankt, is Prophecies ergens voor een leuke prijs te halen of is de prijs overal hetzelfde?quote:Op maandag 22 januari 2007 17:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Prophecies blijft toch het beste vind ik zelf. Later zou je Nightfall er nog bij kunnen kopen want deze is stukken leuker om te spelen dan Factions.
De prijzen voor Prophecies liggen tussen de 25 en 30 euro.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Oke bedankt, is Prophecies ergens voor een leuke prijs te halen of is de prijs overal hetzelfde?
Kijk of je de 2k6 versie van Prophecies kan krijgen. Het is een beetje ene lichtbeige doos. Daar zitten namelijk al bonuswapens bij die best wel goed zijn. Prijs zal zo rond de 35 liggen schat ik, soms ook lager.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Oke bedankt, is Prophecies ergens voor een leuke prijs te halen of is de prijs overal hetzelfde?
probeer hem wel aan een noob te verkopenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's een newbie green toch? Heb m ook, tijdje voor mijn heroes gebruikt en daarna weggegeven, zoveel issie niet waard -> niet max dmg, niet max energy, niet max health. Alleen dat rechargen is wel aardig, maar daar heb je genoeg alternatieven voor.
Als ik jou was zou ik 'm gewoon aan iemand gevenTis net zo'n item als de Stormbringer, ook wel aardig maar verder niet echt bijzonder.
Ebayquote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Calvinn het volgende:
Maar wat soort dingen kan je doen om aan geld te komen bij guild wars?
Heb je dingen zoals mining en farming?
Je kunt farmen en verkopen, voor zover ik weet kun je geen boer gaan spelen ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Heb je professions net zoals bij WoW? Mining, Fishing, Cooking etc.
Als je een van je character namen hier achter laat dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:25 schreef Sokpop het volgende:
Ik heb ze alle drie liggen, maar ben er maar niet ver in gekomen. Ik ben wow gewend (misschien is deze vergelijking stom en evenredig aan vloeken) en kon hier maar niet lekker in komen. Heel graag zou ik het fok guild joinen, want ik heb wel veel zin deze game beter te leren kennen.
Ik kon in de OP niet vinden hoe dit joinen in zn werk gaat, kan ik me hier aanmelden?
Thanks
Je kunt je anders ook aanmelden op de Fok! Guildsite en daar een request doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:11 schreef Sokpop het volgende:
Fijn, ga ik vanmiddag dan meteen even doen, dankje!
Ik heb me even netjes aangemeld op de guildsite, zal nu even beslissen welke profession ik wil en dan hoop ik op een invite!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt je anders ook aanmelden op de Fok! Guildsite en daar een request doen.
Maar, als je je ingame hier deponeert, zoals t_M aangaf, komt het ook goed.
Ik had al even gereageerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Ik heb me even netjes aangemeld op de guildsite, zal nu even beslissen welke profession ik wil en dan hoop ik op een invite!
vanmiddag even kijken. Iemand die hem al heeft?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:51 schreef Elegy het volgende:
Nu bij de PC Gameplay, de code voor je Grey Giant!
Verwachting is Augustus/September 2007. Over Chapter 4 is verder nog niets bekend.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef andre347 het volgende:
Maar ik ga Nightfall mss wel kopen maar komt er binnekort nog een "uitbreiding" ???
Utopia (goh, origineelquote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef andre347 het volgende:
Maar ik ga Nightfall mss wel kopen maar komt er binnekort nog een "uitbreiding" ???
Eind van het jaar? Lijkt mij eerder over een maand of 5 ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Utopia (goh, origineel) aan het eind van dit jaar.
Gaile Gray heeft gezegd dat deel 4 geen utopia zal heten.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Utopia (goh, origineel) aan het eind van dit jaar.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Gaile Gray heeft gezegd dat deel 4 geen utopia zal heten.
Ik was er zelf bij die zondag dat ze het zei![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het dan heten? Dystopia? Fantopia? Episode 4, The Charr strike back? Guild Wars Reloaded? Guild Wars Royale? The Freezing Crusade? Guild Wars Vistaeia? Pod Wars? Guild Wars on Terror? Guild Wars Ressurection? Guild Wars Underground? Super Guildio Wars? Guild Wars Judgement Day? Guild Wars the Masquerade? Guild Wars Daylight? Guild Wars Alliance? Guild Wars D-Day? Guild Wars Empires? Guild Wars Extraction Point?
Damn, ik ben melig
Leuk voor je.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:20 schreef DarkY.NL het volgende:
Prophecies is een goede start, ook omdat je hier veel skills gratis krijgt door quests te doen.
Faction is handig om te starten om supersnel lvl 20 te worden, maar faction is een stuk moelijker.
Nightfall is handig voor zijn hero's, Ik zelf vind Nightfall veel te makkelijk maar dat komt misschien door mijn lieve hero's die al elite skils hebben etc etc.
Ennuh gister Shiro verslaanMaster reward erbij jippie.
Van de 9 missies die me paragon gedaan heeft in Faction, heeft ie 7 master
Ben gelijk verder gegaan met Ring Of fire en missie + bonus gedaan.
Vanavond de volgende 2 missies zodat ik Prophecies ook uitgespeelt heb met de Paragon.
Dan met de Dervish verder.... faction uitspelen.
hehe je zit niet stil dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:20 schreef DarkY.NL het volgende:
Prophecies is een goede start, ook omdat je hier veel skills gratis krijgt door quests te doen.
Faction is handig om te starten om supersnel lvl 20 te worden, maar faction is een stuk moelijker.
Nightfall is handig voor zijn hero's, Ik zelf vind Nightfall veel te makkelijk maar dat komt misschien door mijn lieve hero's die al elite skils hebben etc etc.
Ennuh gister Shiro verslaanMaster reward erbij jippie.
Van de 9 missies die me paragon gedaan heeft in Faction, heeft ie 7 master
Ben gelijk verder gegaan met Ring Of fire en missie + bonus gedaan.
Vanavond de volgende 2 missies zodat ik Prophecies ook uitgespeelt heb met de Paragon.
Dan met de Dervish verder.... faction uitspelen.
dat ik weet (iemand uit mijn klas draait het op vista) het werkt en geloof ook nog zonder problemen ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:22 schreef Pizzahut het volgende:
hoe draait guild wars onder windows vista? zijn er geen problemen?
Kan door updates komen. Enne, onder vista draait het prima. Ken 2 mensen die het draaien onder Vista, beide zonder problemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat ik weet (iemand uit mijn klas draait het op vista) het werkt en geloof ook nog zonder problemen ook.
Ik zit nu alleen met een probleem ik kan niet meer connecten :S
welkom in Guild Warsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef dekkered het volgende:
tvp
net vanmiddag het eerste deel gekocht ( dus gewoon Guild Wars )
heb al een guild zit in een guild van een klas genootquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:12 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
welkom in Guild Wars
Als je nog een guild nodig hebt, roep je maar.
Ik hoop om de drie uur, en niet alleen om drie uurquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
dit weekend event in Cantha, kom ik sinds lange tijd ook weer es in cantha!
zondag om de 3 uur krijg je een hat!
http://www.guildwars.com/events/ingame/canthannewyear/default.php
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik hoop om de drie uur, en niet alleen om drie uur
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
dit weekend event in Cantha, kom ik sinds lange tijd ook weer es in cantha!
zondag om de 3 uur krijg je een hat!
Vette update!quote:Home > Support > Game Updates
Guild Wars Game Update Notes
Update - Wednesday February 14
* Made further preparations for this weekend's Canthan New Year event.
* Removed sounds from miniatures.
* Fixed a bug that caused some titles to display incorrectly.
* Fixed a bug that caused some players to crash when loading skill templates.
Update - Wednesday February 14
To usher in the New Year’s Festival, Emperor Kisu requested a cinquain be written by the royal poet laureate, Wi Liam. Messengers have been dispatched to every corner of the realm to read the official New Year’s poem to the populace:
It's time!
Canthan New Year
Festival has begun.
Quests, races, fortunes, and a feast
Await.
Skills and Attributes Panel
* The Skill Bar displayed in the Skills and Attributes panel now allows the player to change the order of equipped skills while in a mission or explorable area.
* The Skill Bar displayed in the Skills and Attributes panel can be expanded into a set of full descriptions by a new button on the bar itself.
* The "Sort by:" drop list has been removed and replaced by the following iconic drop menus:
o Sorting Method, which offers all the options the "Sort by:" drop list used to offer.
o Display Mode, which offers "Display as a list," "Display as a small grid," and "Display as a large grid.”
Other
* Added an option to the Hero Control panel that forces Heroes to drop the currently carried bundle. This option is mainly useful for forcing Ritualist Heroes to drop urns created by skills.
* Added Skill and Equipment Template Summaries to all template-related panels.
* The Performance Monitor is now customizable so that you can change its position and visibility.
* You can now log out to the Character Select screen by hitting the “Character Select” button on the logout dialog.
* Challenge missions now track high scores differently and show the top 50 scores. They now track quarterly best scores instead of all-time best scores. They also track scores internationally across all game territories.
* Added a trophy to the Great Temple of Balthazar for the Wintersday Tournament Championship.
* Replaced the “Gain Olias” and “Gain Zenmai” Hero quests. The new quests "All for One, and One for Justice" and "Chasing Zenmai" are now received in the Consulate Docks in Guild Wars Nightfall. Those who have already completed these quests will be unable to take the new versions.
* The “kill count” objective has been removed temporarily from rotation in the Hall of Heroes. This change was made to better facilitate testing of 8v8.
* Fixed a bug in the “Capture Points” objective in the Hall of Heroes, which was sometimes causing the wrong team to be awarded victory.
* Changed Mallyx the Unyielding’s “Summoning Shadows” skill to work through doors, and changed its casting requirements.
* You can now use miniatures in towns and outposts. Only 20 miniatures can be used at a time per district.
VArkentjequote:Op zondag 18 februari 2007 12:31 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Masker en varkentje van het event
AFK zijn in een district?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb dat varkentje maar gekocht, na ruim 100 fortune cookies
En als ik wist dat AFK zijn in een district hetzelfde opleverder....
Je kreeg de minipet pas als alle 5 gerechten gemaakt waren in een district tijdens het event.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb dat varkentje maar gekocht, na ruim 100 fortune cookies
En als ik wist dat AFK zijn in een district hetzelfde opleverder....
Wedden van niet ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef EricG het volgende:
Ik wed dat iedereen een mini pig heeft.
Niet iedereen, maar ik welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:39 schreef EricG het volgende:
Ik wed dat iedereen een mini pig heeft.
topics genoeg op de GW sites over het "cheaten" in groeps in deze race.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Elegy het volgende:
Als je met de beetlerace hebt meegedaan en je behoort bij de beste 100, dan krijg je een rainbeetle pet
Dat bedoel ik, niet echt speciaal om er eentje te hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:27 schreef Elegy het volgende:
Bijna iedereen, je moet er Factions voor hebben en in het juiste district geweest zijn of mazzel hebben gehad met die lunar fortunes.
Ik geloof dat je die beestjes nu voor slechts 5k te koop zijn ofzo.
Het is een leuk tijdschrift, ik heb zelfs aboquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef maduropa het volgende:
Is die Gray Giant code ook te krijgen zonder dat tijdschrift?
Vind het een beetje achterlijk om 5 euro uit te geven voor zo'n digitaal dingetje en een extra quest, en dan een tijdschrift weer bij het oud papier te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |