abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45288240
Deel 1 was inderdaad nieuw maar factions bijvoorbeeld, dat boeide me niet zoveel. Dat eilandje met Zen Daijun boeide me nog maar dat vaste land met die huisjes enzo.. Vond het gewoon niet zo bijzonder als Prophecies met al dat land enzo. En in Nightfall komt dat opzich nog wel terug inderdaad. Maar daar ben ik nu met 1 char zo ver dat ik er geen zin meer in heb omdat het te ingewikkeld word En die heroes vind ik ook zo stom. Steeds weer een ander nodig die je dan nog moet lvlen omdat 't anders een loser is.. Maar ja, komt wel weer dat ik daar zin in heb om verder te gaan.
pi_45289666
Die enorme hoeveelheid huisjes was ik ook snel zat ja

Maar heroes levelen best snel hoor.
pi_45290512
Huisjes? Oh was dat geen bordkarton

Nightfall is inderdaad veel beter dan factions maar toch is het behoorlijk eentonig in tegenstelling tot prophecies waar je telkens een nieuw soort gebied kwam.(Pre-searing > searing > sneeuwgebieden > jungle > woestijn..) weer tijd voor wat vernieuwing, of misschien ook gewoon stoppen met de reeks als de inspiratie op is.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:52:46 #204
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45300471
ja die seizoen gebieden mis ik ook wel in beide delen (F en NF).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog iets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Pizzahut op 13-01-2007 13:45:42 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:13:38 #205
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45401744
GW Forum een beetje dood? ....
of is iedereen masaal gestopt met spelen

heb NF uitgespeeld! en heb mijn 15k primeval leggins en hood (dervish)
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_45402242
Momenteel laat ik GW links liggen eigenlijk
Alle games, nergens zin in en verveel me rot maar ja.. rare eigenschap van mij
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:32:56 #207
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45407510
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Pizzahut het volgende:
GW Forum een beetje dood? ....
of is iedereen masaal gestopt met spelen

heb NF uitgespeeld! en heb mijn 15k primeval leggins en hood (dervish)
Het idd wat minder druk atm. Al waren gister opeens weer wat lui online
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef Purky het volgende:
Momenteel laat ik GW links liggen eigenlijk
Alle games, nergens zin in en verveel me rot maar ja.. rare eigenschap van mij
Achja, soms kom je op zo'n punt, dan moet je gewoon even stoppen, voordat het te gek wordt.
Nu kan ik trouwens gewoon doorspelen, mijn pauze al gehad met de verbouwing ^^
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_45407646
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Het idd wat minder druk atm. Al waren gister opeens weer wat lui online
[..]

Achja, soms kom je op zo'n punt, dan moet je gewoon even stoppen, voordat het te gek wordt.
Nu kan ik trouwens gewoon doorspelen, mijn pauze al gehad met de verbouwing ^^
Ik ben er ook even helemaal mee gekapt. Ik ga het zeker weer oppakken na een tijdje, want het spel is er te leuk voor. Ik heb nu mooi de tijd om mijn backlog van Ps2 spellen wat kleiner te maken.
Ik zal af en toe wel eens een keer online zijn, maar dan meer om even bij te praten.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:24:06 #209
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45409050
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik ben er ook even helemaal mee gekapt. Ik ga het zeker weer oppakken na een tijdje, want het spel is er te leuk voor. Ik heb nu mooi de tijd om mijn backlog van Ps2 spellen wat kleiner te maken.
Ik zal af en toe wel eens een keer online zijn, maar dan meer om even bij te praten.
Jep, t_M is het sociale aspect van het spel
Je kunt nu idd helemaal je console spellen bijwerken
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_45409105
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:24 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Jep, t_M is het sociale aspect van het spel
Je kunt nu idd helemaal je console spellen bijwerken
Ik ben eigenlijk mijn backlog aan het weg werken voor FF XII. Nog 5 weken.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:41:05 #211
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45409535
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk mijn backlog aan het weg werken voor FF XII. Nog 5 weken.
Dan zie ik je voorlopig denk ik nog even niet online in GW
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:09:06 #212
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45445146
damnit allemachtig, probeer steeds die Stolen Sunspear Armor te krijgen.
om de hoeveel krijg je die eigenlijk?
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_45445726
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef Pizzahut het volgende:
damnit allemachtig, probeer steeds die Stolen Sunspear Armor te krijgen.
om de hoeveel krijg je die eigenlijk?
Is volgens mij random.
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:27:50 #214
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45471410
damn, ik krijg ze maar niet
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_45532777
Ik ga denk ik mijn Ritualist weer eens afstoffen. Verder goede skill changes.
quote:
Update - Friday January 19
Permanent Changes:

* Fixed a bug that allowed players to walk through some walls on the Isle of Weeping Stone guild battle map.
* Fixed a bug that caused Heroes to deal extra damage with attacks.
* If a player has the Lightbringer title track selected, that player’s Heroes now gain the benefits provided by this title.
* Fixed a bug that made it difficult to repair the attacker’s catapult on the Warrior’s Isle guild battle map.
* Adjusted the positions of several of the defenders in the Isle of Solitude guild battle map to more effectively defend the Guild Lord.
* Screenshots are now saved as JPG files.
* The “evade” mechanic has been removed from the game. All skills that used this mechanic have been changed to use “block” instead.


Heroes’ Ascent

* Re-introduced the Burial Mounds map into rotation, with some map alterations to make it more conducive to a 1v1 map.
* Removed the Scarred Earth map from rotation.


Changes for this Weekend’s Testing Event:

Broken Tower and Courtyard

The winning team is no longer decided by who is holding the altar when time runs out. The new win condition is based on points earned by killing members of the opposing teams.

* Every time a team kills an opposing player, that team is awarded one point.
* Killing a Ghostly Hero awards a team double points.
* The first kill of a match awards double points.
* Players may still capture the altar, but this is now done through the use of capture points similar to the control points used in Alliance Battles. The team with the most players in range of the capture point begins capturing the altar. The Ghostly Hero counts as 4 players.
* The team holding the altar receives a 10% damage boost.
* When the timer hits zero, the team with the most points wins. In cases of a tie, the team that scored the last kill wins the match. If no teams have scored a kill, there is no winner.
* On Broken Tower, the team holding the altar resurrects upon the altar every minute, along with their Ghostly Hero.
* On Courtyard, teams resurrect every minute at their shrine while their Priest is alive. The team holding the altar resurrects there instead of at their shrine.
* Increased the time limit to 10 minutes.
* Players no longer incur a death penalty (DP) on these maps.


Hall of Heroes

* Increased the time limit to 8 minutes.
* Players no longer incur a death penalty on this map.
* The contents of the reward chest have been updated, and its location has been moved. You can find the new location by looking on your Compass after you’ve won a match. All players now need to click on it to receive a reward for winning a battle in the Hall of Heroes. To give players time to do this, the wait time between matches has been increased.
* When players enter the Hall of Heroes, the win condition and match objectives are randomly decided from three options. These three options are described below.

Kill Count
o Every time a team kills an opposing player, that team is awarded one point.
o Killing a Ghostly Hero awards a team double points.
o The first kill of a match awards double points.
o Players may still capture the altar, but this is now done through the use of capture points similar to the control points used in Alliance Battles. The team with the most players in range of the capture point begins capturing the altar. The Ghostly Hero counts as 4 players.
o The team holding the altar receives a 10% damage boost and gains a morale boost for every 2 minutes they hold that altar.
o Teams resurrect at their shrine every minute, along with their Ghostly Hero. The team holding the altar resurrects upon the altar every minute, along with their Ghostly Hero.
o When time runs out, the team with the most points wins. In cases of a tie, the team that scored the last kill wins the match. If no teams have scored a kill, the defender wins.

Murder Ball
o Three Heroes are spawned, one for each team, at equal distances away from the altar.
o One relic is spawned on the altar in the middle of the map.
o Players bring the relic to their Ghostly Hero to score a point.
o When a player picks up the relic, a timer starts counting down 60 seconds. When that time is up, the relic respawns at its start location.
o If a player is holding the relic when the timer is up, that player dies.
o If a Ghostly Hero is killed, he resurrects after 10 seconds at the place where he stood.
o Teams resurrect at their shrine every minute.
o When time runs out, the team with the most points wins. In cases of a tie, the tying team that last captured a relic is awarded the win. If no relics have been captured, the defending team wins.

Capture Points
o There are 4 capture points on the map: one on the altar and one at each teams’ resurrection shrine.
o Teams begin capturing a point when they have more players within range than any other team. The Ghostly Hero counts as 4 players.
o Every 30 seconds, teams are awarded a point for each capture point they are holding.
o Teams resurrect with their Ghostly Hero every minute at their shrine.
o When time is up, the team with the most points wins. In cases of a tie, the tying team that last scored a kill wins the match. If no kills have been scored, the defending team wins.


Skill Balance Changes

General

* Weakness now causes -1 to all attributes.


Assassin

* Assassin's Remedy: changed duration to 30 seconds. This Spell now works on the next 1..5 attack skills.
* Assault Enchantments: decreased recharge time to 2 seconds.
* Augury of Death: now causes a Deep Wound.
* Beguiling Haze: increased Energy cost to 15, increased recharge time to 20 seconds. Functionality changed to "Shadow Step to target foe. That foe is interrupted and becomes Dazed for 5..11 second[s]."
* Black Mantis Thrust: decreased recharge time to 4 seconds.
* Blades of Steel: increased damage per recharging dagger attack to 5..20, up to a maximum bonus of 80.
* Critical Defenses: changed block rate to 75%. Duration now scales 4..10 based on the Critical Strikes attribute.
* Critical Eye: increased critical strike bonus to 3..15%.
* Critical Strike: now gives 1..3 Energy per critical hit, based on Critical Strikes attribute.
* Dancing Daggers: increased damage to 10..25.
* Death Blossom: decreased recharge time to 4 seconds.
* Exhausting Assault: now must follow a lead attack.
* Feigned Neutrality: decreased duration to 4..10.
* Flashing Blades: increased block rate to 75%, increased duration to 5..30, and increased recharge time to 30 seconds.
* Heart of Shadow: increased healing to 30...150.
* Impale: now causes a Deep Wound.
* Lift Enchantment: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to .25 seconds.
* Locust's Fury: increased double strike chance to 5..50%, based on the Critical Strikes attribute.
* Nine Tail Strike: decreased Energy cost to 5.
* Shadow of Haste: decreased duration to 15..45, increased recharge time to 45 seconds.Shadowy Burden: decreased cast time to .25 seconds.
* Sharpen Daggers: changed duration to 30 seconds. This Spell now works on the next 1..5 attack skills.
* Shattering Assault: decreased damage to 5..50. Functionality changed so that it cannot be blocked and now always does the bonus damage, regardless of whether or not Enchantments are removed.
* Shroud of Distress: increased block rate to 75%, increased recharge time to 45 seconds, increased duration to 36..60.<,/li>


Dervish

* All avatar forms: increased recharge time to 30 seconds.
* Avatar of Dwayna: decreased Energy cost to 5, increased amount healed to 15..60 Health.
* Avatar of Lyssa: increased maximum Energy to 20.
* Ebon Dust Aura: adjusted duration to 5..35 seconds.
* Harrier's Grasp: adjusted duration to 5..25 seconds.
* Pious Haste: decreased recharge time to 5 seconds, increased movement speed to 33%.


Elementalist

* Arc Lightning: increased Conditional damage to 15..60.
* Bed of Coals: decreased Energy cost to 10.
* Blinding Surge: increased Energy cost to 10.
* Breath of Fire: decreased Energy cost to 5, increased damage to 10..40.
* Churning Earth: decreased Energy cost to 15, increased damage to 10..40.
* Eruption: increased damage to 10..40. This spell now causes Blindness on each pulse.
* Fire Storm: decreased Energy cost to 10, increased damage to 5..35.
* Flame Djinn's Haste: decreased recharge time to 10 seconds, increased duration to 5..20 seconds.
* Flare: increased damage to 20..65.
* Frigid Armor: decreased casting time to 1 second.
* Frozen Burst: decreased recharge time to 5 seconds, decreased damage to 10..85.
* Glowing Gaze: increased recharge time to 8 seconds.
* Grasping Earth: no longer adds armor to targets.
* Icy Prism: decreased recharge to 2 seconds.
* Icy Shackles: increased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 4..10 seconds, functionality changed to: “Target foe’s movement is slowed by 66%. If that foe is under the effects of an Enchantment, target’s movement is slowed by 90% instead.”
* Immolate: decreased recharge time to 3 seconds.
* Incendiary Bonds: increased area-of-effect to “nearby.”
* Lava Arrows: increased damage to 20..65.
* Lightning Bolt: increased Conditional damage 5..50.
* Lightning Hammer: decreased recharge time to 2 seconds.
* Mark of Rodgort: increased area-of-effect to “nearby.”
* Mind Freeze: increased duration to 1..10.
* Phoenix: reduced casting time to 2 seconds.
* Savannah Heat: decreased Energy cost to 5, increased recharge time to 25 seconds.
* Searing Flame: decreased Burning duration to 1..5 seconds.
* Searing Heat/Tenai's Heat: decreased Energy cost to 15, increased damage to 10..40.
* Shard Storm: increased damage to 10..85.
* Shockwave: increased damage to 15..60.
* Smoldering Embers: increased Energy cost to 10, increased casting time to 2 seconds, decreased recharge time to 7 seconds, and increased damage to 7..112.
* Stone Daggers: increased damage to 8..33.
* Stoning: increased damage to 15..105.
* Unsteady Ground: decreased Energy cost to 10, increased damage to 10..40.
* Water Trident: increased projectile speed by 25%.


Mesmer

* Ancestor's Visage: decreased recharge time to 20 seconds, decreased duration to 4..10 seconds.
* Arcane Larceny: decreased recharge time to 0 seconds.
* Arcane Thievery: decreased recharge time to 0 seconds.
* Energy Surge: reduced area-of-effect to “nearby.”
* Hex Eater Vortex: decreased Energy cost to 10.
* Illusion of Pain: decreased the amount of healing applied when this Hex ends to 15 per point of degeneration.
* Mantra of Recovery: decreased Energy cost to 5, increased duration to 5..35.
* Mirror of Disenchantment: decreased recharge time to 10 seconds.
* Power Block: decreased recharge time to 20.
* Power Flux: decreased recharge time to 10 seconds.
* Power Leak: decreased recharge time to 15.
Power Leech: decreased recharge time to 10.
* Price of Pride: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 5 seconds.
* Simple Thievery: decreased recharge time to 0 seconds.
* Spiritual Pain: Functionality changed to: "Target foe takes 5..75 damage. If that foe is near a Spirit, all other nearby foes take 5..75 damage, and this Skill recharges instantly if it hits a Spirit.”
* Sympathetic Visage: decreased recharge time to 20 seconds, decreased duration to 4..10 seconds.
* Unnatural Signet: now does double damage to summoned creatures.


Monk

* Balthazar's Pendulum: decreased recharge time to 5 seconds.
* Divert Hexes: increased casting time to 2 seconds.
* Healing Burst: area-of-effect increased to “nearby.”
* Rebirth: decreased casting time to 5 seconds.
* Renew Life: decreased casting time to 6 seconds, increased recharge time to 5 seconds.
* Restore Life: decreased casting time to 6 seconds, increased recharge time to 8 seconds.
* Resurrect: decreased casting time to 5 seconds, increased recharge time to 8 seconds.
* Resurrection Chant: decreased casting time to 6 seconds, increased recharge time to 15 seconds.
* Shield of Absorption: increased casting time to 1 second.
* Shield of Deflection: decreased casting time to .25 seconds, increased duration to 1..7 seconds, changed block rate to 75%.
* Shield of Regeneration: decreased casting time to .25 seconds, decreased recharge time to 5 seconds.
* Shielding Hands: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 8 seconds.
* Signet of Judgment: reduced casting time to 1 second.
* Signet of Mystic Wrath: decreased damage to 100 maximum.
* Vengeance: now adds a 15% damage buff to the target.
* Word of Healing: Conditional healing increased to 15..100.


Necromancer

* Barbs: increased damage to 1..15.
* Chilblains: decreased recharge time to 8 seconds.
* Corrupt Enchantments: decreased Energy cost to 5.
* Deathly Chill: increased Conditional damage to 5..50.
* Deathly Swarm: increased damage to 30..90.
* Defile Flesh: increased duration to 5..35 seconds, decreased sacrifice to 10% of maximum Health.
* Depravity: decreased recharge time to 10 seconds.
* Discord: Increased damage to 30..110.
* Envenom Enchantments: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 1 second, increased recharge time to 25.
* Gaze of Contempt: decreased Energy cost to 10, decreased casting time to 2 seconds, increased recharge time to 25 seconds.
* Insidious Parasite: decreased recharge time to 12 seconds.
* Malaise: functionality changed to: “For 5..35 seconds, target foe suffers -1 Energy degeneration and you suffer -2 Health degeneration. If target foe's Energy reaches 0, that foe takes 5..50 damage and Malaise ends.”
* Malign Intervention: decreased recharge time to 5 seconds. Created minion does not exploit the corpse.
* Mark of Fury: decreased casting time to 1 second, decreased recharge time to 10 seconds, increased duration to 5..35.
* Price Of Failure: decreased cast time to 2 seconds, increased damage dealt to 15..45.
* Reaper's Mark: decreased Energy return to 5..15.
* Rend Enchantments: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 1 second.
* Rip Enchantment: decreased sacrifice to 30..10% of maximum Health.
* Rising Bile: decreased recharge time to 20 seconds, increased damage done per second to 1..6, decreased duration to 20 seconds.
* Spoil Victor: decreased duration to 20 seconds.
* Suffering: decreased casting time to 1 second.
* Toxic Chill: decreased recharge time to 5 seconds.
* Ulcerous Lungs: decreased recharge time to 10 seconds. This Hex now does -4 Health degeneration, but only to Bleeding foes.
* Vile Touch: decreased recharge time to 2 seconds.
* Wither: functionality changed to: “For 5..35 seconds, target foe suffers -2..4 Health degeneration and -1 Energy degeneration. Wither ends if target foe's Energy reaches 0. When Wither ends that foe takes 15..75 damage.”


Paragon

* Aria of Restoration: decreased healing to 30..90.
* Aria of Zeal: decreased Energy gained to 1..6.
* Ballad of Restoration: decreased healing to 30..90, decreased recharge time to 15 seconds.
* Blazing Spear: increased damage to 5..25.
* Chorus of Restoration: decreased healing to 30..90.
* Hexbreaker Aria: increased casting time to 2 seconds.
* Mighty Throw: decreased casting time to 2 seconds.
* Signet of Return: decreased casting time to 5 seconds.
* Slayer's Spear: decreased recharge time to 4 seconds, increased damage to 5..30.
* Song of Restoration: decreased healing to 30..90.
* "Stand Your Ground!": now only effects party members, Energy cost increased to 15.
* Unblockable Throw: decreased casting time to 2 seconds.
* Vicious Attack: decreased recharge time to 4 seconds.
* Wearying Spear: decreased Weakness duration to 5 seconds.


Ranger

* Antidote Signet: decreased casting time to 1 second.
* Arcing Shot: decreased Energy cost to 5.
* Disrupting Accuracy: increased duration to 36 seconds.
* Feral Lunge: increased Bleeding duration to 5..25.
* Glass Arrows: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 12 seconds, increased damage to 5..20.
* Incendiary Arrows: increased duration to 3..15 seconds.
* Keen Arrow: increased Conditional damage to 5..35.
* Rampage as One: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 3..15.
* Roaring Winds: increased level to 1..10.
* Spike Trap: increased Cripple duration to 3..25 seconds.
* Throw Dirt: decreased recharge time to 30 seconds.
* Toxicity: increased duration to 30..90 seconds.
* Trapper's Focus: increased duration to 5..20 seconds.
* Trapper's Speed: increased duration to 5..30.
* Viper's Nest: decreased recharge time to 20 seconds.


Ritualist

* All spells that had a requirement of being “near a Spirit” or “in the area of a Spirit” have been changed to “within earshot of a spirit.”
* Ancestors' Rage: increased damage to 30..130.
* Anguished Was Lingwah: decreased Energy cost to 15, decreased casting time to 3 seconds, decreased recharge time to 30 seconds.
* Blind Was Mingson: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 1 second, increased recharge time to 20 seconds, increased area-of-effect to “nearby.”
* Bloodsong: decreased Energy cost to 5, decreased casting time to 3 seconds, decreased recharge time to 30 seconds. Skill moved to the Channeling Attribute.
Brutal Weapon: increased duration 5..35.
* Caretaker’s Charge: increased healing and damage done to 20..75, decreased Energy gained to 5.
* Channeled Strike: decreased recharge time to 4 seconds.
* Cruel Was Daoshen: decreased casting time to 1 second, decreased recharge time to 5 seconds.
* Death Pact Signet: changed to: “Resurrect target party member with your current Health and Energy. If that party member dies within 120 seconds, so do you.”
* Destruction: decreased Energy cost to 5, decreased recharge time to 15.
* Destructive Was Glaive: holding this bundle now causes Ritualist damage spells to have 25% armor penetration.
* Displacement:decreased block rate to 75%.
* Empowerment: decreased recharge time to 30 seconds.
* Explosive Growth: decreased Energy cost to 5 Energy.
* Flesh of My Flesh: decreased casting time to 4 seconds.
* Gaze from Beyond: decreased the amount of Health lost to 10..30, increased damage done per Health lost to 4.
* Ghostly haste: decreased recharge time to 20 seconds.
* Grasping Was Kuurong: decreased casting time to 1 second, decreased recharge time to 20 seconds.
* Guided Weapon: reduced recharge time to 5 seconds.
* Lamentation: decreased recharge time to 20 seconds.
* Life: decreased recharge time to 20 seconds, decreased duration to 20 seconds, increased healing-per-second it was alive to 1..7.
* Mighty Was Vorizun: increased Energy gained to 30.
* Nightmare Weapon: now works on the next 2..5 attacks.
* Offering of Spirit: increased Energy gained to 8..17.
* Preservation: decreased recharge time to 20 seconds, increased duration to 90 seconds.
* Protective Was Kaolai: now adds 24 armor when held, and heals the party for 10..85 when dropped.
* Resilient Was Xiko: increased regeneration to 3 per Hex or Condition suffered.
* Resilient Weapon: decreased Energy cost to 5.
* Signet of Ghostly Might: increased damage to 5..35.
* Signet of Spirits: you now gain 3..12 Energy if you are within earshot of a Spirit.
* Spirit Channeling: functionality changed to: “For 10 seconds, you gain +1..6 Energy regeneration but suffer -5 Health degeneration. When Spirit Channeling ends, you gain 100 Health if you are within earshot of a Spirit.”
* Spirit Light Weapon: increased amount healed to 1..15 Health per second, and an additional 1..15 Health if within earshot of a Spirit.
* Spirit Light: increased healing to 60..180.
* Spirit Rift: decreased Energy cost to 10, decreased casting time to 1 second.
* Spirit Transfer: decreased the amount of Heath lost by the nearest Spirit to 5..50, increased the amount healed per Health lost to 5.
* Splinter Weapon: now works on the next 1..5 attacks.
* Tranquil Was Tanasen: decreased casting time to 1 second.
* Vital Weapon: decreased recharge time to 2 seconds, increased duration to 15..45 seconds.
* Wailing Weapon: decreased Energy cost to 5.
* Warmonger's Weapon: decreased Energy cost to 10.
* Weapon of Fury: increased duration to 5..20.
* Weapon of Quickening: increased recharge bonus to 33%.
* Weapon of Shadow: increased Blindness duration to 5 seconds, decreased recharge time to 20 seconds.
* Weapon of Warding: decreased casting time to 1 second.
* Wielder's Boon: decreased casting time to .25 seconds.


Warrior

* Counterattack: increased recharge time to 6 seconds, increased damage to 5..35.
* Critical Chop: increased recharge time to 15 seconds, decreased damage to 5..20.
* Defensive Stance: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* Deflect Arrows: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* Disciplined Stance: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..6 seconds.
* Frenzied Defense: increased duration to 8 seconds.
* Gladiator's Defense: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..6 seconds.
* Griffon's Sweep: increased recharge time to 8 seconds.
* Leviathan's Sweep: increased recharge time to 8 seconds.
* Power Attack: decreased recharge time to 2 seconds, increased damage to 10..40.
* Shield Stance: decreased recharge time to 15 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* “Shields Up!”: now only effects party members, armor bonus applies versus all projectiles.
* Soldier's Defense: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 1..8 seconds.
* Soldier's Strike: increased damage to 10..40.
* Thrill of Victory: increased damage to 15..45.
* Wary Stance: decreased recharge time to 10 seconds, decreased duration to 1..6 seconds.
* "You're All Alone!": decreased Condition durations to 7 seconds.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:37:04 #216
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45534094
Goeie skillchanges! Mijn Ele
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 22 januari 2007 @ 09:35:51 #217
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45571253
weet iemand wat The Lifegiver waard is? (Green Monk)
* Staff
* Energy +8
* Light Dmg. 8-12 (Req. 4 Smiting Prayers)
* Halves skill recharge of spells (Chance: 20%)
* Energy +3 (while health is above 50%)
* Health +20
http://gw.gamewikis.org/wiki/The_Lifegiver
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:43:53 #218
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_45578643
hmm,, mss ook maar even uit de kast halen.. heb allen GW en GWF.. NF nog nie (mss wel)
  maandag 22 januari 2007 @ 16:59:09 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45583839
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:35 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand wat The Lifegiver waard is? (Green Monk)
* Staff
* Energy +8
* Light Dmg. 8-12 (Req. 4 Smiting Prayers)
* Halves skill recharge of spells (Chance: 20%)
* Energy +3 (while health is above 50%)
* Health +20
http://gw.gamewikis.org/wiki/The_Lifegiver
Da's een newbie green toch? Heb m ook, tijdje voor mijn heroes gebruikt en daarna weggegeven, zoveel issie niet waard -> niet max dmg, niet max energy, niet max health. Alleen dat rechargen is wel aardig, maar daar heb je genoeg alternatieven voor.

Als ik jou was zou ik 'm gewoon aan iemand geven Tis net zo'n item als de Stormbringer, ook wel aardig maar verder niet echt bijzonder.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_45584009
Misschien dat ik Guild Wars ga halen als we onze nieuwe computer hebben. Welke raden jullie mij aan? Prophecies, Factions of Nightfall?
pi_45584173
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:03 schreef Calvinn het volgende:
Misschien dat ik Guild Wars ga halen als we onze nieuwe computer hebben. Welke raden jullie mij aan? Prophecies, Factions of Nightfall?
Prophecies blijft toch het beste vind ik zelf. Later zou je Nightfall er nog bij kunnen kopen want deze is stukken leuker om te spelen dan Factions.
pi_45584245
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:08 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Prophecies blijft toch het beste vind ik zelf. Later zou je Nightfall er nog bij kunnen kopen want deze is stukken leuker om te spelen dan Factions.
Oke bedankt, is Prophecies ergens voor een leuke prijs te halen of is de prijs overal hetzelfde?
pi_45584303
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Calvinn het volgende:

[..]

Oke bedankt, is Prophecies ergens voor een leuke prijs te halen of is de prijs overal hetzelfde?
De prijzen voor Prophecies liggen tussen de 25 en 30 euro.
  maandag 22 januari 2007 @ 23:30:14 #225
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45585767
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Calvinn het volgende:

[..]

Oke bedankt, is Prophecies ergens voor een leuke prijs te halen of is de prijs overal hetzelfde?
Kijk of je de 2k6 versie van Prophecies kan krijgen. Het is een beetje ene lichtbeige doos. Daar zitten namelijk al bonuswapens bij die best wel goed zijn. Prijs zal zo rond de 35 liggen schat ik, soms ook lager.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:53:10 #226
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45590074
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's een newbie green toch? Heb m ook, tijdje voor mijn heroes gebruikt en daarna weggegeven, zoveel issie niet waard -> niet max dmg, niet max energy, niet max health. Alleen dat rechargen is wel aardig, maar daar heb je genoeg alternatieven voor.

Als ik jou was zou ik 'm gewoon aan iemand geven Tis net zo'n item als de Stormbringer, ook wel aardig maar verder niet echt bijzonder.
probeer hem wel aan een noob te verkopen
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:40:43 #227
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_45593141
inmiddels zitten we in een nieuwe alliance, met alliance leider DARK.
Natuurlijk zit de GOT guild er ook bij
pi_45603816
Nog 2 vraagjes: Kan je bij guild wars ook dingen doen zoals minen, farmen, etc?
Loop je via point-click (dacht het ergens gelezen te hebben) of gewoon met je toetsenbord?
pi_45603922
toetsenbord, en poin-click.. kan beide
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:37:18 #230
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45617099
yes eindelijk een stolen sunspear armor ^^

koss ff geupgrade, nu de rest nog
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_45760728
tvp
pi_45761532
Maar wat soort dingen kan je doen om aan geld te komen bij guild wars?
Heb je dingen zoals mining en farming?
  zondag 28 januari 2007 @ 17:07:13 #233
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45762526
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Calvinn het volgende:
Maar wat soort dingen kan je doen om aan geld te komen bij guild wars?
Heb je dingen zoals mining en farming?
Ebay
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_45765610
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ebay
Heb je professions net zoals bij WoW? Mining, Fishing, Cooking etc.
  maandag 29 januari 2007 @ 08:52:56 #235
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_45781655
geld verdien je voor de game normaal te spelen, met elke char had ik toch minimaal 30k na het uitspelen van een bepaalde versie.
  maandag 29 januari 2007 @ 08:55:53 #236
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45781691
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef Calvinn het volgende:

[..]

Heb je professions net zoals bij WoW? Mining, Fishing, Cooking etc.
Je kunt farmen en verkopen, voor zover ik weet kun je geen boer gaan spelen ofzo
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 07:51:07 #237
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_45815263
Nu bij de PC Gameplay, de code voor je Grey Giant!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_45815475
Ik heb ze alle drie liggen, maar ben er maar niet ver in gekomen. Ik ben wow gewend (misschien is deze vergelijking stom en evenredig aan vloeken) en kon hier maar niet lekker in komen. Heel graag zou ik het fok guild joinen, want ik heb wel veel zin deze game beter te leren kennen.
Ik kon in de OP niet vinden hoe dit joinen in zn werk gaat, kan ik me hier aanmelden?

Thanks

[ Bericht 0% gewijzigd door Sokpop op 30-01-2007 08:25:34 (typo) ]
pi_45815698
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 08:25 schreef Sokpop het volgende:
Ik heb ze alle drie liggen, maar ben er maar niet ver in gekomen. Ik ben wow gewend (misschien is deze vergelijking stom en evenredig aan vloeken) en kon hier maar niet lekker in komen. Heel graag zou ik het fok guild joinen, want ik heb wel veel zin deze game beter te leren kennen.
Ik kon in de OP niet vinden hoe dit joinen in zn werk gaat, kan ik me hier aanmelden?

Thanks
Als je een van je character namen hier achter laat dan komt alles goed.
pi_45816009
Fijn, ga ik vanmiddag dan meteen even doen, dankje!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:35:39 #241
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45816402
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:11 schreef Sokpop het volgende:
Fijn, ga ik vanmiddag dan meteen even doen, dankje!
Je kunt je anders ook aanmelden op de Fok! Guildsite en daar een request doen.
Maar, als je je ingame hier deponeert, zoals t_M aangaf, komt het ook goed .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:05:49 #242
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_45821090

met de dervish gister Vizunah gedaan, was echt piece of cake.
Had een echte monk mee en een andere dervish.
De dervish nam een prot/heal hero mee en zijn fire hero.
Ik nam een prot hero mee + Mm olias hero en mijn interrupt hero.

eerste keer ging het mis, omdat het andere team Togo niet ging healen.
2de keer was het een 8player party volgens mij.
Wij waren zo snel bij Togo, het andere team was nog bezig met de laatste 2 groepjes.

Voor een PuG het doen in 25:26 is echt goed, op 26 seconden na master
Me para zit inmiddels weer "vast". Moet de 10k faction farm quest doen. Daarom ff de dervish ook daar heen brengen. Scheelt weer farmen.
pi_45824582
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:35 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Je kunt je anders ook aanmelden op de Fok! Guildsite en daar een request doen.
Maar, als je je ingame hier deponeert, zoals t_M aangaf, komt het ook goed .
Ik heb me even netjes aangemeld op de guildsite, zal nu even beslissen welke profession ik wil en dan hoop ik op een invite!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:25:59 #244
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_45827164
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef Sokpop het volgende:

[..]

Ik heb me even netjes aangemeld op de guildsite, zal nu even beslissen welke profession ik wil en dan hoop ik op een invite!
Ik had al even gereageerd.
Toppie. Je krijgt een invite, zo snel mogenlijk, als het nog niet gebeurd is.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:30:20 #245
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_45827329
ja we zijn zo vrij
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:41:04 #246
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45848512
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 07:51 schreef Elegy het volgende:
Nu bij de PC Gameplay, de code voor je Grey Giant!
vanmiddag even kijken. Iemand die hem al heeft?
en is het de normale editie of de dvd/cd editie?

[ Bericht 7% gewijzigd door Pizzahut op 31-01-2007 10:06:33 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:47:56 #247
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_45848636
Heb hem
die grey giant dan!

[ Bericht 90% gewijzigd door Pizzahut op 31-01-2007 20:33:58 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_45949621
heb geeen Nightfall dus dan kan het niet
pi_46010028
Maar ik ga Nightfall mss wel kopen maar komt er binnekort nog een "uitbreiding" ???
pi_46010889
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef andre347 het volgende:
Maar ik ga Nightfall mss wel kopen maar komt er binnekort nog een "uitbreiding" ???
Verwachting is Augustus/September 2007. Over Chapter 4 is verder nog niets bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')