Met Hero skills ook hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Characters
Oja er zat hier iemand op Fok toch op de guild "March Of The Shaven Heads" ?
Want ik zie juist dat ik in dezelfde alliance zit als die guild
ja ik zat in The March Of The Shaven Heads [HeAd]quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze me faction koopt zijn ze ook available voor je PvP-Characters
Oja er zat hier iemand op Fok toch op de guild "March Of The Shaven Heads" ?
Want ik zie juist dat ik in dezelfde alliance zit als die guild
Daar was ik ook al heel snel achter.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
Olias als MM Ruleert dik!
Master of Whispers als MM Zuigt!
Ik gebruik Olias als SS/Curse, want telkens als ik MM-build doe gaat hij hele tijd zitten te BoTM'en terwijl hij weinig HP heeft en gaat ie dood >>quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Pizzahut het volgende:
Olias als MM Ruleert dik!
Master of Whispers als MM Zuigt!
mijn monks healen de minnions altijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ik gebruik Olias als SS/Curse, want telkens als ik MM-build doe gaat hij hele tijd zitten te BoTM'en terwijl hij weinig HP heeft en gaat ie dood >>
ik betaalde 4 weken geleden 27 voor proph. , de special edition. Wel zie ik overal nog factions liggen coor 39,95 terwijl NF 42,95 is. Dus Factions moet maar even wachten tot hij wat goedkoper is.quote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
wtf ik betaalde fokking 45 euro voor prphechies een wwek geldenen ofzo
zeker een mailtje gehad van PlayNC?quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef Elegy het volgende:
Als er nog iemand een NF trial key wil moet je me maar even PM en
ik zag zo'n ventje door town lopen maar gebeurde niet echt veel, dus ben nu alweer te laat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Amadeo het volgende:
Wintersday Championships Play-offs zijn volop bezig en na 5 rondes gaan morgen de beste 8 dan door
Hoop dat [dT] wint!Ook omdat ik hun als 1ste heb gezet bij Predictions van Xunlai Tournament House
1 punt heb ik zeker wel, maar ik zou wel graag boven de 10 punten hebben, zodat ik een Bow én Sword kan halen
Ik heb trouwens vandaag ook een Fiery Gladius gevondenIs wel mooie vuuranimatie bij, maar hij is helaas niet max dmg
Jepquote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
zeker een mailtje gehad van PlayNC?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:45 schreef DarkY.NL het volgende:
Jongens, vanaf heden zijn wij KURZICK!!
We zijn een alliance gestart met GOT.
Meer info check ons forum, of kijk bij hun op het forum http://www.gotguildwars.nl
Die hebben we al. Lees mijn post hierboven.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:51 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand wanneer we die event storage upgrade krijgen?
Dus je vind de alliance niets, of je vind de updates zoveel leukerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef torn_Machina het volgende:
Ik vind de updates van vandaag een stuk leuker dan dat wij nu in een Alliance met GOT zitten.![]()
ik lees alleen iets over de hat npc in jouw post...quote:[b]
Die hebben we al. Lees mijn post hierboven.
Er werd geen storage upgrade belooft, maar een nieuwe weg om je hats te storen, en doordat je ze bij de NPC kan brengen en laten onthouden, mag je ze verwijderen uit je inventoryquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ik lees alleen iets over de hat npc in jouw post...
ik had het over de STORAGE upgrade die we zouden krijgen.
die muts krijg je 1 januari, maar ik weet niet precies wat je bedoeld met kerstkleding?quote:Op maandag 25 december 2006 19:41 schreef Logitik het volgende:
Hoe kom ik in aan die kerstmuts en kerstkleding?
Is niet zo'n ramp dat je disc 2 het niet doet. Je streamed toch alle data gewoon binnen tijdens het spelen. Ik heb alle 3 chapters en nog nooit een disc in mijn pc gehad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef mol_air het volgende:
ik heb guild wars ook maar gekocht. Erg leuk spel tot nu toe, alleen doet Disc2 van t spel t niet. Speel dus nu met de gedownloade client met mn code, maar heb dus een verne*kte disc 2 :S Iemand die 'm toevallig voor me kan kopieren en opsturen?
ik snap alleen nog niet zoveel van t spel, maar ik neem aan dat dat vanzelf komt.
tips zijn welkom!
Niets volgens mij, maar Necro's hebben wel een aantal skills tegen shouts en chants.quote:Op zondag 31 december 2006 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor de eerste keer NF uitgespeeld. Nu bezig met mijn mesmer. Ik heb het idee dat NF niet echt een heel mesmer vriendelijk continent is eerlijk gezegd. Wat voor skills hebben mesmers in hemelsnaam tegen chants en shouts bijvoorbeeld?
En dat bedoel ik dus. Die skills zouden eigenlijk (al dan niet in aangepaste vorm) bij de mesmer thuishoren. Ik vrees dat er ook weer een "nerf" aan zit te komen voor verschillende mesmer skills. Iedereen pleurt tegenwoordig Power Drain oid op zijn heroes omdat ze zo goed zijn in interrupts en het meteen wat energie oplevert.quote:Op zondag 31 december 2006 20:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niets volgens mij, maar Necro's hebben wel een aantal skills tegen shouts en chants.
Hangt ervan af, ik probeer het meestal eerst met heroes. Als dat niet lukt ga ik meestal op zoek naar een PUG en vraag altijd meteen of er mensen zijn die de missie goed kennen. Als het allemaal first-timers zijn of de missie nog nooit gehaald hebben weet ik dat het waarschijnlijk lang gaat durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Het is helemaal niet gezellig als ik de halve party stijf moet schelden omdat ze weer eens iets ongelooflijks lomps uithalen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:35 schreef EricG het volgende:
Tsja maar met mensen is wel altijd gezelliger.
Herkenbaar, maar ik maak er dan maar het beste van. Rage Quit doe ik niet aan, dat is gewoon erg zielig als je dat gaat doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is helemaal niet gezellig als ik de halve party stijf moet schelden omdat ze weer eens iets ongelooflijks lomps uithalen!![]()
Ik doe wel aan Rage zonder Quitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik maak er dan maar het beste van. Rage Quit doe ik niet aan, dat is gewoon erg zielig als je dat gaat doen.
Gisteren was het Wintersday Event. Ik heb toch nog alle 4 nieuwe headgear kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef Elegy het volgende:
Ik ben zeker veel te laat voor het winterday event?
Ach, heb wel een geweldige verjaardag/oud&nieuw gehad. Geloof ik, want dankzij de zoveelste fles champagne weet ik van grofweg 01.00 tot 14.00 niets meer...
En ik ga zo maar uit mijn guild stappen, lijkt me een goed begin van het nieuwe jaar
Ik kom dat echt niet zo vaak tegen, afentoe zit er wel een mongool bij, maar dat zijn meestal kereltjes van 11. En als ze weg gaan is het ook niet zo erg want meestal is het een w/mo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doe wel aan Rage zonder Quit.
Meestal zijn het er ook maar één of twee die niet luisteren/opletten/rushen/whatever maar één of twee is genoeg om de boel flink te verneuken.
Noobs in de party maakt me totaal niet uit zolang ze dan maar gewoon volgzaam spelen en niet denken dat ze mr Überleet zijn, dat doe ik ook als ik de omgeving niet ken.
Wat misschien wel het allerergste is aan spelen met mensen is dat ze hun concentratie kunnen verliezen, en dat gebeurt dus ook vaak in de missies die wat langer duren. Alles gaat redelijk tot goed, party lijkt uit normale mensen te bestaan die de basisregels van GW kennen en niet al te veel stomme dingen doen maar zo tegen het eind opeens wel overmoedig of achteloos worden. Dat is wel de grootste afknapper...
Ik speel eigenlijk het liefst met hoogstens 4 mensen in een PUG en de rest AI-spelers. Als de groep een beetje klein is kan je veel beter overleggen, minder kans op kinderachtige ruzies en gewoon minder kans dat er een idioot in je party zit.
Ik kom ze ook minder tegen dan eerst gelukkig. Of dat toeval is of een vooruitgang van de gemiddelde speler, geen idee. Of iemand een W/mo speelt of niet zal me jeuken eerlijk gezegd. Elke combinatie van verschillende klasses kan imo tot een goed speelbaar karakter leiden. Iemand bashen omdat hij een w/mo is vind ik dan ook nergens over gaan. Ik pak zelfs vaak monk als secondary alleen maar om een oneindige res te hebben als ik met PUGs op stap ga. God weet dat je die nodig zal hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik kom dat echt niet zo vaak tegen, afentoe zit er wel een mongool bij, maar dat zijn meestal kereltjes van 11. En als ze weg gaan is het ook niet zo erg want meestal is het een w/mo.
I know, niks tegen de W/Mo op zich, maar meer tegen de mensen die vaak een W/Mo hebben. Bijvoorbeeld laatst bij een run naar Droks was de runner een totale randdebiel die aan een stuk door aan het schelden was op alles en iedereen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom ze ook minder tegen dan eerst gelukkig. Of dat toeval is of een vooruitgang van de gemiddelde speler, geen idee. Of iemand een W/mo speelt of niet zal me jeuken eerlijk gezegd. Elke combinatie van verschillende klasses kan imo tot een goed speelbaar karakter leiden. Iemand bashen omdat hij een w/mo is vind ik dan ook nergens over gaan. Ik pak zelfs vaak monk als secondary alleen maar om een oneindige res te hebben als ik met PUGs op stap ga. God weet dat je die nodig zal hebben.
Darky, leef je weer?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
op guildwiki staat zelfs dat je Varesh meot verslaan met hero/hench als je Dervish bent.
Met joolz paar keer geprobeert, maar we kwamen er niet door.
Vervolgens met hench/hero gedaan en het was piece of cake
ik was er gewoon hoor, alleen niet 24/7quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Darky, leef je weer?![]()
We hebben je gemist op het Wintersday Event.
Ik heb je op 1 januari niet gezien. Ik was toch de hele dag AFK, alleen om alle event headgear te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:37 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik was er gewoon hoor, alleen niet 24/7
Er zijn Trial Keys ja, maar ik heb de mijne al aan iemand gegeven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:35 schreef Shake het volgende:
Ik ben ff uitgekeken op eve-online, ben nu een beetje naar GW aan t kijken (en WoW maar kost weer 15e p/m)Werkt dit spel met trial keys? zo ja heeft iemand er eentje voor me? tnx
Minder drinken dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:40 schreef DarkY.NL het volgende:
op 1 januari heb ik wat bezoekjes bij familie gebracht
en had ik vette koppijn
Waar zie ik dan dat ik trials heb die ik uit kan geven?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er zijn Trial Keys ja, maar ik heb de mijne al aan iemand gegeven.
Er zijn hier nog wel mensen die er 1 voor je hebben.
Met de Trial Key kun je 10 uur of 10 dagen spelen.
Dus als je na 10 dagen nog niet aan de 10 uur komt dan is je trial verlopen.
Bij elk deel dat ik heb gekocht van Guildwars zat een apart kaartje dat je moest openmaken en daar zat dan een Trial/Buddy Key in.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef woutabest het volgende:
[..]
Waar zie ik dan dat ik trials heb die ik uit kan geven?
Darky drinkt niet. Hij was wel wat ziekjes though.quote:
Mnja mijn versie is al anderhalf jaar oud, misschien dat het daaraan ligtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bij elk deel dat ik heb gekocht van Guildwars zat een apart kaartje dat je moest openmaken en daar zat dan een Trial/Buddy Key in.
Ik weet niet of er bij de standaard editie een Trial Key zit. Ik koop altijd de Collector's Edition.
Echt te goedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef DarkY.NL het volgende:
mijn trial key is al gebruikt en daardoor hebben we een nieuwe guildie erbij die zomaar ineeens GW:P en NF heeft gekocht jahooo
Ik heb met oud- en nieuw misschien 1 slok van wat rotzoooi gehad, maar dat zal de hoofdpijn niet veroorzaakt hebben. Ach ja ander half dag later was het weer weg.
Deel 1 was gewoon echt... Hoe moet je het zeggen, nieuw? Of beter gezegd, helemaal vers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |