ik denk politiek correctheid om de labiele wezens neit voor het hoofd te stotenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen worden meestal toch mooier? Voller haar, gloedvolle teint?
Of is dat RTL4-romantiek?
In.de.wat.?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben er juist voor jou!
Ik heb een geweldig spamtopic in de pijplijding voor je.
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef Silmarwen het volgende:
Zwangere vrouwen zijn alleen tussen de derde en de zesde/zevende maand mooi. Het eerste stuk zien ze er vermoeid uit, het tweede stuk zijn de ongemakken weg en stralen ze en het derde stuk zijn het gewoon lelijke zeekoeien.
Dus wel de tieten en niet de buik?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef Silmarwen het volgende:
Zwangere vrouwen zijn alleen tussen de derde en de zesde/zevende maand mooi.
Duke (met streepje)!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef du_ke het volgende:! Zo'n beetje alle vrouwen ooit uit de POLSC zitten in dit topic
.
moet ineens denken aan een stuk van een conference van Acda & de Munnik (die waren caberatiers vroeger). Ook heerlijk incorrect, de Munnik naar ik meen over wat hij van een bevalling verwacht.quote:
Ze komen ook niet aan jouw lijf vast te zitten.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dus wel de tieten en niet de buik?
Ik wist het.
Gelukkig dat er aan mijn lijf geen kinderen komen. Bleh, kinderen zijn hinderen.
Je maakt één opmerking over zwanger en ze komen er massaal op af.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef du_ke het volgende:! Zo'n beetje alle vrouwen ooit uit de POLSC zitten in dit topic
.
Dat heet evolutionair voordeel.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Je maakt één opmerking over zwanger en ze komen er massaal op af.
Toont mijn stelling wederom aan dat vrouwen allemaal kinderen willen baren.![]()
Prima, drukjes (heb momenteel alleen even geen zin om te werken..quote:
Prima, ook druk doe een poging af te studeren maar dat wil nog niet echt vlotten. Zit dus weer veel te veel te fokken de laatste tijdquote:Op woensdag 29 november 2006 16:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Prima, drukjes (heb momenteel alleen even geen zin om te werken..)
Hoe is het met duke (met streepje)?
Ik kan er natuurlijk even de zweep overheen gooien?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Prima, ook druk doe een poging af te studeren maar dat wil nog niet echt vlotten. Zit dus weer veel te veel te fokken de laatste tijd.
De evolutie kan mijn rug op.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heet evolutionair voordeel.
Sigme trouwens niet, hoor
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk even de zweep overheen gooien?![]()
![]()
Ik neem aan dat die laatste zin dan maar op mij sloeg?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
De evolutie kan mijn rug op.
Ik ben het eindpunt; de vervolmaking. Na mij de zondvloed.
Homoschap schijnt evolutionair verklaarbaar te zijn (met wat goede wil).quote:
Want?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die laatste zin dan maar op mij sloeg?
Sigme betrekt alle bijbelse citaten altijd op haarzelf. En die van Franse despoten ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die laatste zin dan maar op mij sloeg?
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen worden meestal toch mooier? Voller haar, gloedvolle teint?
Of is dat RTL4-romantiek?
Bitchfight.quote:
Want jij citeert altijd zorgvuldig alleen de delen van een post waarop je wil reageren, en je had de zin over sigme laten staan.quote:
Koud he, lantarenpalenquote:Het is misschien een beetje moeilijk te accepteren voor je maar niet iedereen heet het altijd maar over jou.
* Zet de sokken erinquote:
[me= Zet hakken inquote:Op woensdag 29 november 2006 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
* ]Zet de sokken erin[/me]
kusje! kusje!![]()
Stokvis die je d'r bent! Hebberd!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:41 schreef Silmarwen het volgende:
Neen, Maerycke is van mij. Kies je eigen bitch maar uit ja.
Mijn hoor je me mijn!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stokvis die je d'r bent! Hebberd!
De grote vraag is, wie haalt de chocoladesaus er weer vanaf.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef Floripas het volgende:
Ik heb m'n bikini al aan. Wie pakt de chocoladesaus?
Altijd al gedacht dat je in een soort kastje zat.quote:
Napalm en zorgvuldig in dezelfde zin !!!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Want jij citeert altijd zorgvuldig alleen de delen van een post waarop je wil reageren, en je had de zin over sigme laten staan.
Dat stopte na zn 15e hoor..quote:
* pakt de botervloot een haalt er twee volle handen rrrrrrrrrrrroomboter uitquote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef Floripas het volgende:
Ik ga voor de zoute versie.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
* pakt de botervloot een haalt er twee volle handen rrrrrrrrrrrroomboter uit
* gaat op zoek naar spekjes
Moet gezegd worden, Napalm, aan je citaten besteed je veel aandachtquote:Op woensdag 29 november 2006 17:43 schreef Napalm het volgende:
Napalm en zorgvuldig in dezelfde zin !!!
Verdomd - dat was ook zo, er waren geen lantarenpalen op het strand.quote:[..]
Dat stopte na zn 15e hoor..
Grijpt Floripas' spekjes met gezouten beroomboterde handenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef Floripas het volgende:
quote:When You're in Prison- The Offspring
when you're in prison, don't turn the other way
keep your back against the wall
do not bend at all
oh don't pick up the soap, pick up the soap
it's bad for you
oh don't pick up the soap, pick up the soap
someone will be waiting there for you
when you're in prison be sure to stay awake
always lie upon your back
when you're in prison be sure to stay awake
keep you from attack
oh don't be no one's bitch, be no one's bitch
it's bad for you
oh don't be no one's bitch, be no one's bitch
they won't help you make it through.
follow what i say to do.
you can make it through
you can make it through
you can make it through
Dat dacht ik wel. Hoe ging dat voor de Zollverein?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toen was het oosten van het land ook op die regio gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |