quote:Op woensdag 29 november 2006 10:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Wie won de Libris Literatuur Prijs 2002, met welk boek?
Nog niet, te drukquote:Op woensdag 29 november 2006 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Macondo, heb je de punten bijgewerkt? Zo ja, vermeld dit dan even boven de ranglijst.
Ik dacht je blij te maken met een literatuurvraagjequote:Op woensdag 29 november 2006 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik had zelfs nog nooit van de goede man gehoord.
Fijn, dank u. Daar is de uitgang.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Goh, iedereen is zo naief om te denken dat niemand iets opzoekt...
Dit is trouwens een spelletje voor 1 egotipper, 5 wannabe's en heel veel publiek....
Ja, ik ben wel blij, maar het is niet mijn type literatuurvraag.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht je blij te maken met een literatuurvraagje![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:37 schreef Lienekien het volgende:
RaRa?
Nee, ik heb de vraag beantwoord zoals die er stond. Voor de edit.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:38 schreef macondo het volgende:
[..]weet je ook waar het voor staat?
Sorry Mark, Lienekien heeft eigenlijk gelijk..quote:Op woensdag 29 november 2006 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik heb de vraag beantwoord zoals die er stond. Voor de edit.![]()
Ga anders gewoon weg en leer spellen....quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Goh, iedereen is zo naief om te denken dat niemand iets opzoekt...
Dit is trouwens een spelletje voor 1 egotipper, 5 wannabe's en heel veel publiek....
Aldus de egotripperquote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef Mark_V het volgende:
Whatever, ik moet toch aan mijn scriptie zitten![]()
[..]
Ga anders gewoon weg en leer spellen....
Ja echt gaar, maar ja scripties schrijven is zoooo duf.... ik ben dan ook al jaren wannabe-scriptieschrijverquote:
Wat doe je voor opleiding?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Etcetera het volgende:
te laatvorig blok gehad met school
kon niet meer op Threats komen
Communicatiesytemen richting Media en Vormgevingquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Wat doe je voor opleiding?
Oprotten met je wikipedia-artikel!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
MANP Master in Advanced Nursing Practice Voor opleiding tot Nurse practitioner (NP).
MPA Master of Physician Assistant Voor opleiding tot Physician assistant (PA).
MArch Master of Architecture Voor opleiding tot architect.
MLA Master of Landscape Architecture Voor opleiding tot landschapsarchitect.
MUD Master of Urban Design Voor opleiding tot stedenbouwkundige
Kom je nou de boel verzieken?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
[...]
Ga anders gewoon je omgeving irriteren (en leer nederlands, deze zin is zelfs na 4x lezen niet te begrijpen)quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
en ik denken dat jullie jezelf net zo doorzichtig vinden als ik mezelf nu vind.
Nah jayhawk, anders doe jij gewoon even je ding, geef ik je het punt en kunnen we doorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Jayhawk het volgende:
ja, rot op man! sfeerverpester
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nah jayhawk, anders doe jij gewoon even je ding, geef ik je het punt en kunnen we door![]()
![]()
@ Lien, je bent nooit te oud om te leren, wat heb je gestudeerd trouwens?
Ik ben net afgestudeerd maar heb er nu al weer spijt vanquote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nah jayhawk, anders doe jij gewoon even je ding, geef ik je het punt en kunnen we door![]()
![]()
Tekstwetenschap.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die zijn beide science, en die heb ik over een maandje beidequote:
Nee das geen aparte masterquote:
zag je die clownsneus Jayhawkquote:
tsssskquote:
en wat studeer jij?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:10 schreef Mark_V het volgende:
bioloog is geen studie maar een cursus (@Jayhawk)
Jij ook altijd met je kutvragen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Mark_V het volgende:
en jayhawk maakt hem compleet.....sorry lien
[...]
Volgende keer stel ik er wel weer een over Revequote:Op woensdag 29 november 2006 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je kutvragen.
Eerste Uni en tweede HBO?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:11 schreef Mark_V het volgende:
en jayhawk maakt hem compleet.....sorry lien
origineel:
arts
science
law
philosophy
en soms: education
Cursist +1
Score deel 465
Lienekien 1
Mark_V 1
Jayhawk 1
Ik studeer op dit moment nog bedrijfskunde en heb chemical engineering net afgerond
Dat is een contaminatie van pleister op de wonde en vinger op de zere plek. Krijg ik nou een punt?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:13 schreef Jayhawk het volgende:
Lien mag een categorie kiezen als pleister op de zere wond
Dat soort mensen ken ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Mark_V het volgende:
Lien +bijdehandje
Mensen die tegen je zeggen: "zo jij hebt zeker bijdehandjes gegeten" moeten trouwens snel gedeporteerd worden naar siberie....
Lien neemt op FOK! altijd het hoogste woord.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie van pleister op de wonde en vinger op de zere plek. Krijg ik nou een punt?
Trouwens, je kunt het bijdehand noemen. Je kunt je ook verheugen in het bestaan van mensen die tenminste nog enige weet hebben van de Nederlandse taal in al haar glorie en verschijningsvormen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:15 schreef Mark_V het volgende:
Lien +bijdehandje
Mensen die tegen je zeggen: "zo jij hebt zeker bijdehandjes gegeten" moeten trouwens snel gedeporteerd worden naar siberie....
Je deed het erom, hè?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Lien neemt op FOK! altijd het hoogste woord.
nederlande taal en letterkunde vraag voor Lien komt er aan.
Tuurlijk dat vind ik erg prettig (de fout viel me zelf ook al op), je moet mijn irriteeracties tegenover jou ook totaal niet serieus nemen....quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trouwens, je kunt het bijdehand noemen. Je kunt je ook verheugen in het bestaan van mensen die tenminste nog enige weet hebben van de Nederlandse taal in al haar glorie en verschijningsvormen.
Maar het is wel eens lollig om te doen of we serieus zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tuurlijk dat vind ik erg prettig (de fout viel me zelf ook al op), je moet mijn irriteeracties tegenover jou ook totaal niet serieus nemen....
Nee, Boslowitz.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef Mark_V het volgende:
reve
de ondergang van de familie bolsowitz
Wat is het dan precies?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik dacht ik gooi er nog even een contaminatie in
heb het al 8 jaar geleden gelezen ofzo (voor mijn lijst), ik vond het trouwens maar een matig prulboekquote:
...het woord.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat is het dan precies?
Je hebt het hoogste woord
en Je neemt......... ?
heeft het hoogste woord of het woord nemenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat is het dan precies?
Je hebt het hoogste woord
en Je neemt......... ?
[..]
heb het al 8 jaar geleden gelezen ofzo (voor mijn lijst), ik vond het trouwens maar een matig prulboek
Oh ja, hey dan issie eigenlijk best grappig, ga ik voortaan gewoon gebruiken net als "een belletje branden"quote:
't Is handiger om de score gewoon te plakken onder het punt dat je hebt uitgedeeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:23 schreef Jayhawk het volgende:
origineel:
arts
science
law
philosophy
en soms: education
Score deel 465
Lienekien 1
Mark_V 2
Jayhawk 1
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
heb het al 8 jaar geleden gelezen ofzo (voor mijn lijst), ik vond het trouwens maar een matig prulboek
En het is ook handiger om Jayhawk daar niet met een aparte post op te wijzenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is handiger om de score gewoon te plakken onder het punt dat je hebt uitgedeeld.
ik ben echt fucking melig, ik zit dicht bij een AIO baan in Turkuquote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Mark_V het volgende:
Want dan kost het best veel posts enzo.....
Waarom is iedereen hier opeens in zo'n melige bui?
Ach, een simpele ziel te wezen.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:28 schreef Jayhawk het volgende:
Hier in Groningen schijnt het zonnetje
It makes me happy![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, een simpele ziel te wezen.
Wij kunnen tenminste genieten van iets heel kleinsquote:Hier schijnt ook de zon, ik word er ook helemaal blij van (behalve dat ik binnen zit), vanmiddag maar ff een stuk gaan lopen ofzo...
Correctemundoquote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef Lienekien het volgende:
to a summer's day?
Inderdaad, weg met LIENEKIEN!!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:32 schreef Strax het volgende:
Danm Lienekien je weet TE veel... en ik blij dat ik ook eens iets wist![]()
zou jij je even aan de spelregels willen houden?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
en ik denken dat jullie jezelf net zo doorzichtig vinden als ik mezelf nu vind.
Hoi oppergod....quote:Op woensdag 29 november 2006 12:34 schreef laffer het volgende:
[..]
zou jij je even aan de spelregels willen houden?
dank je![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:37 schreef Jayhawk het volgende:
Aangezien Lien weg is, zal ik er dan een ingooien?
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:37 schreef Jayhawk het volgende:
Aangezien Lien weg is, zal ik er dan een ingooien?
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Is er een vraag?
Er was dus wel al een vraagquote:Op woensdag 29 november 2006 13:11 schreef SaskiaR het volgende:
Avignon
Ben je net wakker?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was dus wel al een vraag
Was me totaal niet duidelijk![]()
[
cafca +1quote:Op woensdag 29 november 2006 13:21 schreef cafca het volgende:
Nico Haak?
Nou...12:00. Maar dat kwam omdat iemand besloten had om gisteravond een dutje voor de trein te doenquote:
Oh, wat naar.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...12:00. Maar dat kwam omdat iemand besloten had om gisteravond een dutje voor de trein te doen
Vertraging van een paar uur dus.
Jazeker! Vooral ook naar voor de machinist.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Jacobse en Van Es.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Die poster lijkt me er in geplakt, toen was er toch nog nauwelijks internet.
Nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Clavan?
Heel scherp!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Die poster lijkt me er in geplakt, toen was er toch nog nauwelijks internet.
Flitspaal + 1.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:38 schreef Flitspaal het volgende:
Cor van de Laak
Kinderen van school halen? Om kwart voor 2quote:Op woensdag 29 november 2006 13:40 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga de kinderen even van school halen.
Dus als iemand anders even wil overnemen.
het is woensdagmiddag, toen hadden wij ook altijd vrijquote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinderen van school halen? Om kwart voor 2
Ja, mijn kids tegenwoordig ook, maar wel al om 12:15 (net als vroeger...)quote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
het is woensdagmiddag, toen hadden wij ook altijd vrij![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Toch niet Walter de Rochebrune?
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
ohja..dat is waar. Woensdag middag
Tja vorige keer ging ik al goed de fout in met mijn revolutionair anti rasistiese aktie, dus ik dacht, ik doe het dit keer maar niet fonetiesquote:Op woensdag 29 november 2006 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed dat ik niet om de juiste spelling heb gevraagd (Klisjeemannetjes).
Mark_V + 1
Lien +1quote:Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef Lienekien het volgende:
Het beroep heb ik al genoemd. Vast Clingendael.
Ze zitten bijna in een rolstoelquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef SaskiaR het volgende:
Sorry, ik heb altijd het idee dat Koot en Bie al heel oud zijn... maar ik heb ze vroeger ook zelf nog op tv gezien, dus zo oud zijn ze helemaal niet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Babs.
Hoi scrabble.....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
scrabble?
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hoi Hide The Salami dan?
Hij heeft het verder weinig over zijn vrouw en kinderen.... volgens mij in graaft zich autobio in ieder geval ook.....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het ook alleen in Veertig dat hij ze zo noemt.
Nou, dat zou ik niet durven beweren. In Zeven Sloten noemt hij in ieder geval zijn kinderen bij hun echte naam.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hij heeft het verder weinig over zijn vrouw en kinderen.... volgens mij in graaft zich autobio in ieder geval ook.....
In zeven sloten noemt hij ze inderdaad bij de echte naam (heb het boekje hier liggen).quote:Op woensdag 29 november 2006 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet durven beweren. In Zeven Sloten noemt hij in ieder geval zijn kinderen bij hun echte naam.
En hij heeft het altijd over zijn vrouw en kinderen!
Héérlijk als je me gelijk geeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
In zeven sloten noemt hij ze inderdaad bij de echte naam (heb het boekje hier liggen).
En nauwelijks is inderdaad nogal overdreven, er zijn inderdaad maar 1 of 2 boeken die er niet overgaan
[...]
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Héérlijk als je me gelijk geeft.![]()
Ik wou het even met je delen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, kan je niet gewoon in stilte genieten....
![]()
Nee want je antwoord is FOUT, zie mijn hint hierbovenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg ik dat punt nou nog?
Nem +1quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Patience?
Patience, geduldige enzo....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ramen..Windows
Ik snap alleen niet wat dat met vleierij te maken heeft?
vlei·en2 (ov.ww., ook abs.)quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Patience, geduldige enzo....
Goeie hint he, met die ramen![]()
Ze zijn om 14:00 uur uit, vandaarquote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinderen van school halen? Om kwart voor 2
Zie vorige pagina.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoel dus van
'kom mee Cock, en neem die Fresia mee'
Zoiets ja...als je nu nog zegt waar het gebouw stond dan ga ik je een punt gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:00 schreef Mark_V het volgende:
Ja volgens mij was Cor pissig omdat hij was opgelicht ofzo.... ging hij het gebouw niet slopen ofzo?
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef RoofingBurner het volgende:
G.B.H. Hiltermans?
Er zaten inderdaad wel wat meer elementjes van anderen in, maar voornamelijk was het een politicus die ook 3 titels hadquote:Op woensdag 29 november 2006 15:25 schreef Flitspaal het volgende:
Hij werd altijd gepolst en gevraagd.
Hij was toch een combi van enkele van die vage figuren.
Zoals Arnold Heertje.
Wel een tijdgenoot en partijgenoot van deze man....quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Flitspaal het volgende:
Pieter Winsemius?
Ze waren dan ook zo geweldigquote:Op woensdag 29 november 2006 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zometeen kunnen we het nog beter hernoemen naar de Algemene Koot en Bie Quiz
Zoetstoftherapie had ik voor een deel geweten, maar niet waar het gebouw staat.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:43 schreef Mark_V het volgende:
Ben ik nou de enige die altijd de gelijkenis met persoon X zo treffend vond?
100% goedquote:Op woensdag 29 november 2006 15:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Turkse Tortel?
Ik heb net gegoogled en gezien dat Voorhoeve in 1986 politiek leider van de VVD werd.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:46 schreef Mark_V het volgende:
Nieuwe vraag (voor soempie's gemoedstoestand maar geen koot/bievraag meer):
Wat is dit voor vogelgeval?
[[url=http://xs409.xs.to/xs409/06483/vogel.jpg]afbeelding][/url]
Akkermans was volgens mij een vrij duidelijke kopie van Prof. dr. ir. Voorhoeve, in die tijd fractievoorzitter van de VVD.....
Akkermans stamt uit de begintijd van Keek, en volgens www.kootenbie.nl was hij er rond 1990....quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled en gezien dat Voorhoeve in 1986 politiek leider van de VVD werd.
Akkermans zat volgens mij al veel eerder in de Koot en Bie - molen (ga er nog wel naar zoeken).
Netjesquote:Op woensdag 29 november 2006 15:52 schreef SaskiaR het volgende:
Sleg
Ik zag het ook netquote:Op woensdag 29 november 2006 15:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Akkermans stamt uit de begintijd van Keek, en volgens www.kootenbie.nl was hij er rond 1990....
Upd: voor het eerst in 1989
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |