Zie vorige pagina.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoel dus van
'kom mee Cock, en neem die Fresia mee'
Zoiets ja...als je nu nog zegt waar het gebouw stond dan ga ik je een punt gevenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:00 schreef Mark_V het volgende:
Ja volgens mij was Cor pissig omdat hij was opgelicht ofzo.... ging hij het gebouw niet slopen ofzo?
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef RoofingBurner het volgende:
G.B.H. Hiltermans?
Er zaten inderdaad wel wat meer elementjes van anderen in, maar voornamelijk was het een politicus die ook 3 titels hadquote:Op woensdag 29 november 2006 15:25 schreef Flitspaal het volgende:
Hij werd altijd gepolst en gevraagd.
Hij was toch een combi van enkele van die vage figuren.
Zoals Arnold Heertje.
Wel een tijdgenoot en partijgenoot van deze man....quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Flitspaal het volgende:
Pieter Winsemius?
Ze waren dan ook zo geweldigquote:Op woensdag 29 november 2006 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zometeen kunnen we het nog beter hernoemen naar de Algemene Koot en Bie Quiz
Zoetstoftherapie had ik voor een deel geweten, maar niet waar het gebouw staat.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:43 schreef Mark_V het volgende:
Ben ik nou de enige die altijd de gelijkenis met persoon X zo treffend vond?
100% goedquote:Op woensdag 29 november 2006 15:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Turkse Tortel?
Ik heb net gegoogled en gezien dat Voorhoeve in 1986 politiek leider van de VVD werd.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:46 schreef Mark_V het volgende:
Nieuwe vraag (voor soempie's gemoedstoestand maar geen koot/bievraag meer):
Wat is dit voor vogelgeval?
[[url=http://xs409.xs.to/xs409/06483/vogel.jpg]afbeelding][/url]
Akkermans was volgens mij een vrij duidelijke kopie van Prof. dr. ir. Voorhoeve, in die tijd fractievoorzitter van de VVD.....
Akkermans stamt uit de begintijd van Keek, en volgens www.kootenbie.nl was hij er rond 1990....quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled en gezien dat Voorhoeve in 1986 politiek leider van de VVD werd.
Akkermans zat volgens mij al veel eerder in de Koot en Bie - molen (ga er nog wel naar zoeken).
Netjesquote:Op woensdag 29 november 2006 15:52 schreef SaskiaR het volgende:
Sleg
Ik zag het ook netquote:Op woensdag 29 november 2006 15:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Akkermans stamt uit de begintijd van Keek, en volgens www.kootenbie.nl was hij er rond 1990....
Upd: voor het eerst in 1989
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |