Lien +1quote:Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef Lienekien het volgende:
Het beroep heb ik al genoemd. Vast Clingendael.
Ze zitten bijna in een rolstoelquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef SaskiaR het volgende:
Sorry, ik heb altijd het idee dat Koot en Bie al heel oud zijn... maar ik heb ze vroeger ook zelf nog op tv gezien, dus zo oud zijn ze helemaal niet.
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Babs.
Hoi scrabble.....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
scrabble?
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hoi Hide The Salami dan?
Hij heeft het verder weinig over zijn vrouw en kinderen.... volgens mij in graaft zich autobio in ieder geval ook.....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het ook alleen in Veertig dat hij ze zo noemt.
Nou, dat zou ik niet durven beweren. In Zeven Sloten noemt hij in ieder geval zijn kinderen bij hun echte naam.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hij heeft het verder weinig over zijn vrouw en kinderen.... volgens mij in graaft zich autobio in ieder geval ook.....
In zeven sloten noemt hij ze inderdaad bij de echte naam (heb het boekje hier liggen).quote:Op woensdag 29 november 2006 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet durven beweren. In Zeven Sloten noemt hij in ieder geval zijn kinderen bij hun echte naam.
En hij heeft het altijd over zijn vrouw en kinderen!
Héérlijk als je me gelijk geeft.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
In zeven sloten noemt hij ze inderdaad bij de echte naam (heb het boekje hier liggen).
En nauwelijks is inderdaad nogal overdreven, er zijn inderdaad maar 1 of 2 boeken die er niet overgaan
[...]
quote:Op woensdag 29 november 2006 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Héérlijk als je me gelijk geeft.![]()
Ik wou het even met je delen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, kan je niet gewoon in stilte genieten....
![]()
Nee want je antwoord is FOUT, zie mijn hint hierbovenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg ik dat punt nou nog?
Nem +1quote:Op woensdag 29 november 2006 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Patience?
Patience, geduldige enzo....quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ramen..Windows
Ik snap alleen niet wat dat met vleierij te maken heeft?
vlei·en2 (ov.ww., ook abs.)quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Patience, geduldige enzo....
Goeie hint he, met die ramen![]()
Ze zijn om 14:00 uur uit, vandaarquote:Op woensdag 29 november 2006 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinderen van school halen? Om kwart voor 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |