Ja, Wiegel mag nog wat olie op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hans wiegel nu ook in nova
dat zal nu echt nooit meer gebeuren. Dat zou dé manier zijn voor de VVD om al z'n geloofwaardigheid in een keer door de versnipperaar te doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat is maar de vraag. Nu barst wel de discussie los en zal ze wellicht het leidersschap van Rutte over kunnen nemen binnenkort.
Het is allemaal natuurlijk wel heel liberaal.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:51 schreef Mike het volgende:
En Wiegel valt Nijpels af..heerlijk, wat een soap.
Ik snap sowieso niet waarom ze d'r nog willen houden, de verkiezingen zijn geweest, de enige reden dat ze mocht blijven na het debacel Hirsi Ali was angst voor verlies van kiezers. Nou, maak schoon schip zou ik zeggen, Verdonk zorgt voor meer problemen dan ze nu nog kan opleveren aan partijwinst.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stel dat de VVD nu nog zou mee gaan regeren. Hoe waarschijnlijk is het dan nog dat zij een ministerpost krijgt?
Ja, Verdonk is een beetje de Hirsi Ali van de VVD.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we wbt Rita nu wel kunnen gaan spreken van een crash-and-burn situatie. Het is nog even wachten hoe het zich de komende tijd uitkristaliseert, maar dit lijkt mij het einde te worden van Verdonk bij de VVD.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is allemaal natuurlijk wel heel liberaal.![]()
was Hirsi Ali niet de Hirsi Ali van de VVD?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Verdonk is een beetje de Hirsi Ali van de VVD.
Ik denk eerder Verdonk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rutte moet nu leiderschap tonen en ingrijpen, doet hij dat niet , heeft hij zich meteen definitief gediskwalificeerd, voor zover dat al niet zo was. Ik denk dat Rutte moet opstappen.
Jaha.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef problematiQue het volgende:
[..]
was Hirsi Ali niet de Hirsi Ali van de VVD?
Idd. Maareh... ik dacht toch dat ik laatst hoorde dat hij zich niet meer met Den Haag zou bemoeien?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef Mike het volgende:
elke keer is er een hoop gedoe en als je dan alles hebt gehad komt Wiegel nog eens langs.
Dat denk ik ook. Helaas heeft ook Rutte zich inmiddels onbekwaam getoond.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rutte moet nu leiderschap tonen en ingrijpen, doet hij dat niet , heeft hij zich meteen definitief gediskwalificeerd, voor zover dat al niet zo was. Ik denk dat Rutte moet opstappen.
zoals ik al zei, beiden zijn nu niet ideaal als leider. Een geheel ander persoon zou veel beter zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb 'm tijdens de campage diverse keren commentaar horen geven via de telefoon...misschien bedoelde 'ie dat 'ie zich er niet meer in beeld mee bemoeit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Maareh... ik dacht toch dat ik laatst hoorde dat hij zich niet meer met Den Haag zou bemoeien?
wat dacht je van beide? Rutte toont geen enkel leiderschap en heeft 0 uitstraling. Door hem zijn de verkiezingen verloren. Door deze uitslag heeft hij totaal geen basis meer om nog door te gaan. Verdonk heeft veel vijanden binnen die partij, dus zal zich wellicht moeten afsplitsen. (Lijst Verdonk?)quote:
Wiegel zal zichzelf wel weer eens opwerpen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
wat dacht je van beide? Rutte toont geen enkel leiderschap en heeft 0 uitstraling. Door hem ijn de verkiezingen verloren. Door deze uitslag heeft hij totaal geen basis meer om nog door te gaan. Verdonk heeft veel vijanden binnen die partij, dus zal zich wellichct moeten afsplitsen.
Een derde niet besmette persoon zal er in moeten stappen (wellicht a la Balkenende een paar jaar terug biji het CDA)
Dat zijn de regels binnen de VVD en regels zijn ...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze moeten haar duidelijk maken dat partijleden een fractieleider kiezen. Niet het electoraat.
Dat is wel heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Door hem zijn de verkiezingen verloren.
wie weet wordt ze het alsnogquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef Jane het volgende:
Zou Jelleke Veenendaal nou niet blij zijn dat ze geen leider is geworden?
Ach! Iedereen vergeet Jelleke Veenendaal!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef Jane het volgende:
Zou Jelleke Veenendaal nou niet blij zijn dat ze geen leider is geworden?
als je een totaal wereldvreemde leider hebt zonder enige uitstraling die ook nog eens totaal onbegrijpelijke taal spreekt, kun je niet verwachten dat je stemmen wint. Rutte is een totaal mislukte leider, nu al.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht.
Ik snap daar inderdaad ook heel weinig van. Het getuigd van weinig politiek gochme.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waar deze LPF-vertoning nu toe zou moeten leiden volgens Rita.
Als je dan al vindt dat deze situatie consequenties zou moeten hebben, kaart het dan intern aan. Probeer steun te krijgen van de partijbaronnen, laat Wiegel of Bolkie eens een proefballonnejte oplaten whatever... maar doe het niet "LPF-style". Een kind snapt dat Rutte geen andere keuze heeft dan dit voorstel af te wijzen. En als Rita ergens ook nog maar een stukje hart voor de partij heeft, wil ze toch op zijn minst de leider worden van een krachtige partij?
Oei. Je 'zegt het hard'.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als je een totaal wereldvreemde leider hebt zonder enige uitstraling die ook nog eens totaal onbegrijpelijke taal spreekt, kun je niet verwachten dat je stemmen wint. Rutte is een totaal mislukte leider, nu al.
Hans Wiegel.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef Monidique het volgende:
Alles blijkt koek en ei. Rutte en Verdonk hebben het uitgepraat. We zien elkaar volgende week morgen wel weer bij de volgende crisis binnen de VVD.
quote:
Die kop van Verdonk in het interview na het crisisberaad stond op onweer, een soortgelijke blik die ze had aan het einde van het spoeddebat. Het lijkt me niet dat ze het uitgepraat hebben. Verdonk zal zich wel vernederd voelen en dit gaat zeker nog een staartje krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:05 schreef Monidique het volgende:
Alles blijkt koek en ei. Rutte en Verdonk hebben het uitgepraat. We zien elkaar volgende week wel weer bij de volgende crisis binnen de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |