Uiteraard, dit blijft onderhuids dooretteren. Hoe het uiteindelijk ook uitpakt, het is te betwijfelen dat de VVD er baat bij zal hebben. Het is alleen de vraag hoe groot de schade voor de VVD wordt. In het ergste geval een scheuring en in het minst erge geval maken ze een kort dipje in de peilingen en is iedereen dit over een jaar vergeten en heeft Rita ondertussen een leuke baan buiten de politiek...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat suggereerde Wester idd. Maar het lijkt me toch dat men hier meer mee moet. Ik bedoel, het lijkt toch een beetje een tijdbom te zijn. Je weet maar nooit wanneer ze weer begint te tikken...
een stuk minder lief, gok ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoe zou dat klinken in Wesley Sneijder-taal?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Rutte doet een Heinsbroekje (interview waarin verteld wordt dat alles koek en ei is, waarna binnen 24 uur alles ontploft)
iets over TBC en prostituee en niet praten denk ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoe zou dat klinken in Wesley Sneijder-taal?
Verdonk stemmers trekken naar de PVV, voor nu in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, dit blijft onderhuids dooretteren. Hoe het uiteindelijk ook uitpakt, het is te betwijfelen dat de VVD er baat bij zal hebben. Het is alleen de vraag hoe groot de schade voor de VVD wordt. In het ergste geval een scheuring en in het minst erge geval maken ze een kort dipje in de peilingen en is iedereen dit over een jaar vergeten en heeft Rita ondertussen een leuke baan buiten de politiek...
Nou vind ik niet dat Heinsbroek van genoeg betekenis is geweest om een politieke situatie aan zijn naam te verbinden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Rutte doet een Heinsbroekje (interview waarin verteld wordt dat alles koek en ei is, waarna binnen 24 uur alles ontploft)
hehequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dan maken we er een Bomhofje van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou vind ik niet dat Heinsbroek van genoeg betekenis is geweest om een politieke situatie aan zijn naam te verbinden eerlijk gezegd.
Maar dat is dus niet primair een taak voor de overheid, die dient iedereen gelijk te behandelen. De maatschappij dient iedereen gelijke kansen te bieden. De overheid is namelijk niet in staat om achterstanden weg te werken daar is alleen de mens zelf toe in staat. Overigens stelt Rawls ook dat de overheid zich neutraal hoort op te stellen ten opzichte van haar burgers wat dus niet rijmt met jouw interpretatie van zijn schrijven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van voortrekken, maar van achterstanden die tot ongelijkheid van kansen leiden zo veel mogelijk wegwerken. Dat is één van de essenties van het liberalisme. Wat dat betreft kan ik je 'A Theory of Justice' van John Rawls, dat algemeen aanvaard wordt als het grootste 'liberale werk' van de 20e eeuw, van harte aanbevelen.
ik heb hem nog niet eerder gezien, dus ik vind het niet vervelendquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:41 schreef Arcee het volgende:
Niet weer die persconferentie, die kennen we nu wel.
Ja, hij was er ook en hij had geen commentaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:19 schreef teamlead het volgende:
Heeft Verdonk nog steeds die Kay als adviseur trouwens
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij was er ook en hij had geen commentaar.
Goed punt (of het nu zo is of niet). Zo heb ik het nog nooit bekeken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het bizarre is dat Verdonk 60.000 stemmen meer claimt dan Rutte terwijl ze best wel eens meer dan 60.000 Ruttestemmers bij de VVD weggejaagd kan hebben.
volgens mij geniet hij hier juist op een zieke manier enorm van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Die gozer heeft het ook niet helemaal begrepen geloof ik
Geen, alleen een evaluatie die Rutte al noemde.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
huh
Geen commissie, wel een commissie? wat is het nu??
Alleen durft blijkbaar niemand hem dat te vertellen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Die gozer heeft het ook niet helemaal begrepen geloof ik
mij iig welquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het bizarre is dat Verdonk 60.000 stemmen meer claimt dan Rutte terwijl ze best wel eens meer dan 60.000 Ruttestemmers bij de VVD weggejaagd kan hebben.
Ik krijg weer Hischi Ali-debat-flashbacks...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
huh
Geen commissie, wel een commissie? wat is het nu??
goed punt inderdaad, en waarschijnlijk nog waar ook. Maar aan de andere kant is het omgekeerde waarschijnlijk ook weer waar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed punt (of het nu zo is of niet). Zo heb ik het nog nooit bekeken.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef problematiQue het volgende:
[..]
volgens mij geniet hij hier juist op een zieke manier enorm van.
Mag ik vragen waar je dan beland bent? Dat vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
mij iig wel
al was dat een gevalletje druppel/emmer
dat doet toch die kai vd linden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:47 schreef Mike het volgende:
Het is duidelijk dat Verdonk een flinke nederlaag heeft geleden en dat ze de VVD behoorlijk wat schade heeft toegebracht. Hoe kan iemand haar nu adviseren om een persconferentie zoals die van vanmiddag te houden?![]()
Is er nog iemand naar wiens advies ze luistert? Die indruk krijg ik totaal niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:47 schreef Mike het volgende:
Het is duidelijk dat Verdonk een flinke nederlaag heeft geleden en dat ze de VVD behoorlijk wat schade heeft toegebracht. Hoe kan iemand haar nu adviseren om een persconferentie zoals die van vanmiddag te houden?![]()
Ja, die van der Linden inderdaad. Maar wat een amateuristische aktie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat doet toch die kai vd linden.verdonk doet gewoon een greep naar de macht.
die vraag heeft wel een heel hoog koffiedik gehalte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stel dat de VVD nu nog zou mee gaan regeren. Hoe waarschijnlijk is het dan nog dat zij een ministerpost krijgt?
dat is maar de vraag. Nu barst wel de discussie los en zal ze wellicht het leidersschap van Rutte over kunnen nemen binnenkort. Rutte is iig flink beschadigd door deze verkiezingen en de nasleep.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, die van der Linden inderdaad. Maar wat een amateuristische aktie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |