het zijn wel haar ass-kissing, surgery-hungry, competitive suck-up interns he, vergeet dat nietquote:Op donderdag 7 december 2006 12:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond Bailey vrij kwetsbaar deze aflevering vooral toen ze ging vertellen wat er met Denny hypothetisch aan de hand van.. maar dat stukje met Burke was wel erg grappig![]()
Net5 dacht ik.. correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef Nesle het volgende:
Waar was dat op dan?
Ik heb het ook voor een deel gezien, vond het niet zo'n succesquote:Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef boneyard het volgende:
iemand nog all about grey's gekeken gister avond? vond het een beetje raar hoe ze sommige dingen in de verkeerde volgorde lieten zien, alsof george die soa van meredith kreeg.
Precies, erg boeiend wat die bekende nederlanders er van vinden.....NOT!quote:Op maandag 11 december 2006 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb het ook voor een deel gezien, vond het niet zo'n succes
Je kreeg inderdaad alles door elkaar te zien.. en het kan me persoonlijk weinig schelen wat bekende Nederlanders daarvan vinden. Wat ik wel grappig vond is dat er ook een Co-assistent zat van het VU.
Ja, dat had ik nou ook. 't Is dat ik niks wil missen dat over GA gaat, anders had ik het uitgezet. Sloeg nergens op en die mensen wisten er ook maar weinig vanquote:Op maandag 11 december 2006 12:26 schreef boneyard het volgende:
iemand nog all about grey's gekeken gister avond? vond het een beetje raar hoe ze sommige dingen in de verkeerde volgorde lieten zien, alsof george die soa van meredith kreeg.
Was te verwachten toch? Overigens werd DrBurke een droomneger genoemd. U begrijpt allen dat ik het een leuk programma vondquote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nou ook. 't Is dat ik niks wil missen dat over GA gaat, anders had ik het uitgezet. Sloeg nergens op en die mensen wisten er ook maar weinig van![]()
neequote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef bladibladibla het volgende:
Gaan ze de week daarna meteen verder met nieuwe afleveringen?
In de gids bij 'Volgende week op tv' staat GA er nog wel bij. Maar ik ben bang dat het om herhalingen gaat. Welke idioot heeft naast de tv-zomerstop, nu ook de tv-winterstop uitgevonden ? Vanaf begin december tot en met begin maart alleen maar herhalingen!quote:
Ik gok dat in Maart Grey's Anatomy ook weer begint maar dan op maandag met Men In Trees..quote:Verder hebben we series als Desperate Housewives en Lost in een seizoen weggespeeld. Door alle delen meteen achter elkaar uit te zenden, waren beide series op een gegeven moment op. Dan moet je wachten tot in Amerika nieuwe afleveringen zijn opgenomen.Maar kijkers weten dat niet en klagen dat we abrupt stoppen. Komend jaar zullen we het wat meer spreiden door bijvoorbeeld twee keer 11 delen uit te zenden, in plaats van 22 achter elkaar.
Vanaf januari wordt maandag onze tweede echte serieavond, met onder meer de nieuweling Men in Trees. Op dinsdag komen in januari nieuwe delen van Gilmore Girls en de nieuwe dramaserie What about Brian, over vrienden en hun relaties. In maart beginnen we weer met nieuwe Desperate Housewives.
Mooi, dan hoef ik tenminste geen aflevering te missenquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
nee
valt wel mee denk ik, het wordt een 2de serie avond als ik het goed heb gelezenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:15 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik tenminste geen aflevering te missen
En zolang ze maar herhalingen uitzenden totdat er weer nieuwe afleveringen komen vind ik alles prima.
Als Net5 GA gaat verplaatsen naar maandag halen ze hun eigen succesavond keihard onderuit.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:54 schreef Smash-it het volgende:
... Wat komt er eigenlijk in de plaats volgende week? ...
Ik kan echter ook niet vinden wat er nou volgende week op het tijdstip van GA zit. Misschien halen ze Gilmore Girls naar voren, dan Evelien en dan de herhaling van Desperate Houswives?quote:NB: Vanaf 1 januari worden elke maandag om 20.30 uur vanaf aflevering 28 herhaald. Vanaf maart worden er weer nieuwe afleveringen van 'Grey's Anatomy' uitgezonden. Houd de site in de gaten voor de precieze datum en tijd!
dus het wordt echt naar maandag gezetquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik kan echter ook niet vinden wat er nou volgende week op het tijdstip van GA zit. Misschien halen ze Gilmore Girls naar voren, dan Evelien en dan de herhaling van Desperate Houswives?
De elektronische programmagids van mn mediacenter geeft aan dat vanaf volgende week dinsdag er om 20.30 GG is, daarna Evelien en afsluitend making of Evelien. De week erna is nog niet ingevuld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik kan echter ook niet vinden wat er nou volgende week op het tijdstip van GA zit. Misschien halen ze Gilmore Girls naar voren, dan Evelien en dan de herhaling van Desperate Houswives?
Omdat dat een vreselijke serie isquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:05 schreef marientje het volgende:
Gids van volgende week: GG om 20.30 daarna Evelien
Waarom nou niet season 2 van Love my way??
Inderdaad! Love my wayquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Omdat dat een vreselijke serie is![]()
Ik vond er in ieder geval geen klap aan
Nog minder dan twee uurtjes
Feel the samequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavonddd
Wieehh GG weer om half 9, super
(Als GA er dan toch niet opkomt heb ik liever GG dan Evelien! )
Ja opzich welquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef Geqxon het volgende:
Droomneger, daar heb je een goed punt. Hij sport, is chirurg, is tamelijk gespierd, is slim.... dat is wel de BlackDreamy
Goed plan!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:28 schreef Nesle het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic ff volspammen zodat we die leuke ass-sucking titel nog kunnen gebruiken
En in zo'n groot ziekenhuis kom je ook altijd je ex-lover tegen in de lift!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zei dat Grey's Anatomy zo'n goede serie was omdat het verhaal zo heel realistisch was..
Ja, want in elk groot ziekenhuis komen altijd de meest speciale en uitzonderlijke ziektes en aandoeningen binnen![]()
.
Ja ik zag alleen het laatste stukje daarvan. Begreep het niet echt, zag namelijk alleen dat Addison zei: Thank you for telling the truth. Toen had ze trouwens een hééél erg fout hoofdquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren was trouwens bij Oprah een scene van GA te zien, uit een verder seizoen (gelukkig geen echte spoiler ofzo, gewoon een scène met Addison en een baby in 't ziekenhuis (als patient)), ter inleiding van het Oprahonderwerp van die dag.
Ze zei dat Grey's Anatomy zo'n goede serie was omdat het verhaal zo heel realistisch was..
Ja, want in elk groot ziekenhuis komen altijd de meest speciale en uitzonderlijke ziektes en aandoeningen binnen![]()
.
Als je dat zo leest, ga je bijna denken dat er nooit meer Everwood komtquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok dat in Maart Grey's Anatomy ook weer begint maar dan op maandag met Men In Trees..
Ja, precies. Stiekem zit iedereen te seksen in bezemkasten en te zoenen in liftenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:40 schreef Geqxon het volgende:
En elk ziekenhuis zit ook echt vol met foute relaties
En heel toevallig gaat de dochter van de beste chirurge (tevens ook nog de ster van de interns) het aanleggen met de beste chirurg die eigenlijkdus weer getrouwd is met de beste (hoenoemjezoiemand, gyneacoloog, maar dan meer zeg maar toch?) kinderchirurg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, precies. Stiekem zit iedereen te seksen in bezemkasten en te zoenen in liften
Ja he! Waar is d'r zelfrespectquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:09 schreef Nesle het volgende:
Ongelofelijk, kut meredith.
Omdat ze stom is!quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:07 schreef meami het volgende:
Ah neee... waarom kan meredith niet gewoon bij die leuke dierenarts blijven.
krijgt hartstilstand ..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:10 schreef manou het volgende:
ohhh nee wat gebeurt er met danny??
Dit is echt lachwekkend, wat een dom wijf is het tochquote:
Inderdaad. Mooie aanvulling...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:31 schreef marientje het volgende:
Snowpatrol-Chasing cars.........Prachtig die muziek
Oei dat stukje heb ik gemist, ik was te druk bezig metquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:34 schreef Xurk het volgende:
Het was ook een mooi moment toen Christina Burke's hand pakte... en George en Callie op de gang was ook leuk
Vond ik ookquote:
Ik ook hoor. Eerst met Doc (kan zo slecht tegen dierenleedquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef manou het volgende:
gvd ik heb 2x gehuild bij deze aflevering ...pfffft wat een emo gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |