quote:Izzie: "I swear to God Christina, I like you, I really do. But I grew up in a trailerpark and I'm not above kicking your pampered little Beverly Hills ass! And I do mean physically kicking your ass!"
Ja, maar voor hoe lang nog. Daarin in had Alex wel een beetje gelijk inquote:Op woensdag 1 november 2006 02:19 schreef janimie het volgende:
En Denny LEEFTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Die OP is nog een kutklus zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
meekijk post, gisteren wegens cursus ook gemist.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:13 schreef Koningin het volgende:
Dat ben ik met je eens!
Welke aflevering was het gisteravond, misschien dat ik het op een andere manier nog terug kan zien...
Aflevering 21 Superstitionquote:Op woensdag 1 november 2006 08:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!
Welke aflevering was het gisteravond, misschien dat ik het op een andere manier nog terug kan zien...
die vind ik juist helemaal geweldigquote:Op woensdag 1 november 2006 08:38 schreef Snien het volgende:
Ik kan nooit tegen die ongemakkelijke situaties tussen Meredith, Addison en Derekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hoeft toch niet, schien wordt er wel op tijd een hart gevondenquote:Op woensdag 1 november 2006 08:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar voor hoe lang nog. Daarin in had Alex wel een beetje gelijk inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier valt een beetje te lezen:quote:Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Starlie het volgende:
Ahhhh kan iemand een beetje kort vertellen wat er gister is gebeurd??!!! Ik zat weer in de schoolbanken in slaap te vallen!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop