Nee, in het echt is elke vrouw is zo'n sprietje als Meredithquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef MaxC het volgende:
Ik vind Callie(of Kelly of whatever) gewoon lelijk.![]()
Ze is toch gewoon heel dik?![]()
Lekker kortzichtig....quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef MaxC het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:11 schreef Smash-it het volgende:
Ik moet vanavond pakjesavond vieren. Ik ben diep ongelukkig.
Onzin!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:09 schreef MaxC het volgende:
Nou, Christina vind ik geen geraamte hoor! Dat is gewoon slank.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:51 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Onzin!
Naast een geraamte als Meredith of Yang lijkt iedereen "dik".
Geloof me, dat BMI van Christina is lager dan "slank"quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, Christina vind ik geen geraamte hoor! Dat is gewoon slank.
Ik heb geen enkel idee wat BMI betekend, maar toch bedankt voor de bijval.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Geloof me, dat BMI van Christina is lager dan "slank"
Baal er ook weer flink van dat ik niet eerder de tv uitgezet heb. Damn!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
Lekkere spoiler weer in de aankondiging voor volgende week. Wat een kutzender is Net 5 toch ook.
Ja, waar ging dat nou over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Vrouw en Burke??quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef Xurk het volgende:
So far, so good
Ik wist trouwens dat ik die vrouw van Burke ergens van herkende; zij was in Boston Public een lerares
Ik heb heb helaas ook niet meer kunnen uitzetten van te vorenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
Lekkere spoiler weer in de aankondiging voor volgende week. Wat een kutzender is Net 5 toch ook.
Helemaal eens met Rosella.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ja, waar ging dat nou over?Niet echt "in sickness and health" he? Niet dat ze getrouwd zijn tuurlijk, maar toch.
Ben ik de enige die een beetje moe werd van Izzie? In het begin vond ik die hele opbloeiende liefde nog wel schattig, maar ik vind nu dat ze het beiden een beetje teveel door een roze bril zien. Met z'n trouwen, tsss, kom op hee.
Lees één post boven de jouwe, het was gewoon een typo van mijquote:Op woensdag 6 december 2006 08:24 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Vrouw en Burke??Christina is niet z'n vrouw.....
Zou kunnen, maar van de andere kant zou het ook zo kunnen zijn dat hun relatie zo "vreemd" in elkaar zit.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:50 schreef Xurk het volgende:
[..]
Lees één post boven de jouwe, het was gewoon een typo van mij
En hoe het afloopt? Aan die blikken van Burke vanaf de tafel naar een teleurstellende Christina steeds te zien, wordt haar uitspraak van vorige week ["This relationship is so over"] misschien bewaarheid.
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:13 schreef Etcetera het volgende:
wat was de spoiler dan in de promoheb er niet echt op zitten letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Smash-it op 06-12-2006 19:23:03 ]
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef Smash-it het volgende:Moet je dat hier natuurlijk wel even in spoilertags zetten voor de mensen die het wél gelukt is om hun tv uit te zetten voordat de preview begon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er zo boeiend aan jouw gezicht? Waarom staat er een foto van je gezicht in je fotoboek?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef pberends het volgende:
Wat vinden mensen nou zo boeiend aan deze kutserie? Omdat hij zo populair is wil je het eigenlijk automatisch niet zien.
Naar m'n fotoboek kijken maar enkele mensen, maar naar Gay's Analtomy miljoenen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan jouw gezicht? Waarom staat er een foto van je gezicht in je fotoboek?
Heb je het zelf al wel is gezien dan.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Naar m'n fotoboek kijken maar enkele mensen, maar naar Gay's Analtomy miljoenen.
Lekker boeiend als je het niks vindt, niemand verplicht je om het te kijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Naar m'n fotoboek kijken maar enkele mensen, maar naar Gay's Analtomy miljoenen.
Nee, er kijken teveel mensen naar.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Heb je het zelf al wel is gezien dan.
Ah jij bent er zo eentje.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, er kijken teveel mensen naar.
Ik ben ervoor om een van deze twee quotes als volgende topic titel te gebruikenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:47 schreef Nesle het volgende:
Bailey: Where is Cristina? Where are, where are all my suck-ups?
Bailey: Preston Xavier Burke, what have you done with my suck-ups?!
ook wel een kanshebberquote:ass-kissing, surgery-hungry, competitive suck-ups
Universe & You!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herkende een liedje van KT Tunstall.
Ik nietquote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herkende een liedje van KT Tunstall.
Gomez - How we operate....Geweldig nummerquote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Etcetera het volgende:
wat me trouwens opvalt is dat ze élke keer weer het pérfecte liedje voor een scene vinden. dat vind ik echt heel knap
Lang leve het internetquote:Op woensdag 6 december 2006 22:00 schreef MissBehave het volgende:
Volgende week voorlopig de laatste aflevering, en dan is er een stop tot Maart... Hoe gaan we dat overleven?
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef Lienekepieneke het volgende:
Vanaf januari komen er herhalingen... schrale troost
Ik blijft toch bij Anna Nalick - Breathe en Snow Patrol - Somewhere a clock is ticking..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:35 schreef marientje het volgende:
[..]
Gomez - How we operate....Geweldig nummer
Haha, daar moest ik ook zo om lachen, ik heb hem expres nog een keer teruggespoeld omdat ik dacht, hoor ik dat nou goed?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:17 schreef bladibladibla het volgende:
Net als "Cashing in her V-card": hoe kom je erop?
Intens en ze zet zeker goed een doorgeslagen verliefd psychomeisje neer. Ik kreeg echt kippenvel toen ze Denny ging smeken of ze de LVAD mocht doorknippen en ook toen die rooie met de soa de hartpomp wilde overnemen; 'DONT TOUCH ME!!"..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:39 schreef Marble het volgende:
Nou, ze kunnen de Emmy-nominaties, -stemronde etc. voor Outstanding Lead Actress in a Drama Series wel overslaan en de award gewoon meteen aan Katherine Heigl geven. Scheelt een hoop tijd en gedoe. Zelden zulk intens spel gezien als dat van haar in de laatste paar afleveringen. Echt weergaloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |