Misschien, maar hij heeft wel een punt. Als het waar is. de TT klonk /zag er calimeroachtig uit totdat ik het las, was nl wel vreemd dat het gescheld van Perez een paar dagen later pas bekend werd door een column van HB. maar ik weet niet of het waar is want ik kijk bijna nooit naar de wedstrijden. Willem heeft een sterk rechtvaardigheidsgevoel altijd al gehad. dat waarder ik zeer in Willem.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef golfer het volgende:
Willem is een ouwe mopperkont aan het worden en moet verder niet zeuren.

Precies! Hij is echt geen sensatie zoekerquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien, maar hij heeft wel een punt. Als het waar is. de TT klonk /zag er calimeroachtig uit totdat ik het las, was nl wel vreemd dat het gescheld van Perez een paar dagen later pas bekend werd door een column van HB. maar ik weet niet of het waar is want ik kijk bijna nooit naar de wedstrijden. Willem heeft een sterk rechtvaardigheidsgevoel altijd al gehad. dat waarder ik zeer in Willem.

Precies, als er íets overdreven aangedikt is in de media is het wel het gedoe van deze week rondom Ajax! En daar doet ook Talpa vrolijk aan mee...quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef Robar het volgende:
Mijn hemel, waar je je al niet druk om kan maken . . . .
Het gaat de hele week al over niets anders dan het gescheld van Perez en Sneijder en dan komt er iemand met dit soort aantijgingen
Ik vind het een klein beetje triest.

Wat ik dan weer walgelijk vindtquote:Op woensdag 29 november 2006 16:11 schreef twi het volgende:
Ach, het overgrote deel hiervan mag je niet Talpa, maar de NV Eredivisie aanrekenen. Zij hebben geeist dat zulke dingen eruit worden geknipt, een vorm van censuur. Ik vind niet dat Ajax specifiek wordt bevoordeeld, iedere club is wel eens in opspraak met iets.

Die is geschorstquote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
het is ook volslagen debiel dat Buys nog altijd niet geschorst is.

Waar werd er een half uur lang over gediscussieerd?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Wie kwam er met het incident van Perez? Juist ja, Hugo Borst. Dus niet Talpa! DIe gaan er achteraf pas over discusieren met elkaar.

Veel te licht en te weinigquote:
Precies.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar werd er een half uur lang over gediscussieerd?
Juist Sneijder die tyfushond zegt.
Weet je nog dat Sneijder een middelvinger opstak naar de zijkant?
Juist breed uitgemeten.
Hou toch op zeg, Ajax is de meest kritische bekeken club in Nederland.
Dat is altijd al zo geweest, dus dit soort opmerkingen zijn gewoonweg zielig.
Typisch dat van Hanegem ermee komt.
Ik twijfel de laatste tijd nogal eens aan zijn intelligentieniveau.
Wereldvoetballer, maar een goede analyst is hij natuurlijk niet.

quote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Precies, als er íets overdreven aangedikt is in de media is het wel het gedoe van deze week rondom Ajax! En daar doet ook Talpa vrolijk aan mee...
En wat te denken van alle ellebogen van Vennegoor altijd of het is ook volslagen debiel dat Buys nog altijd niet geschorst is. Hoeveel ellebogen moet hij geven, hoeveel keer moet hij natrappen? Hoor je ons daar in columns over schrijven, zie je Ajacieden daar topics over openen? Calimero's![]()

quote:

Voor een halve elleboogstoot krijgt hij evenveel als Sneijder...quote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Veel te licht en te weinig

Dit topic zou in ONZ nog niet in de top 100 van nuttigste topics van vandaag komen man...quote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat draagt bij aan de discussie hier

Ja dat van Sneijder konden ze moeilijk weg laten, want daar kreeg hij rood voor.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar werd er een half uur lang over gediscussieerd?
Juist Sneijder die tyfushond zegt.
Weet je nog dat Sneijder een middelvinger opstak naar de zijkant?
Juist breed uitgemeten.

dat sowiesoquote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit topic zou in ONZ nog niet in de top 100 van nuttigste topics van vandaag komen man...

.... niet doen robbiequote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Als jullie dan eens ophouden met het bijpassende gedrag.

Inderdaad, hij kreeg er rood voor, maar vervolgens wordt er wel erg diep op ingegaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:59 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Ja dat van Sneijder konden ze moeilijk weg laten, want daar kreeg hij rood voor.
Lijkt me stug dat ze dat niet uit zenden.
Van Perez konden ze weg laten omdat de scheidsrechter het niet bestrafte.

die gast deed STRAFBARE uitspraken.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga je ze anders weer laten bannen? Verrader![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |