Bron: http://www.fieldsofrock.nl/quote:FIELDS OF ROCK VERHUIST IN 2007 NAAR BIDDINGHUIZEN
Na een jaar afwezigheid is hét Rock- en Metalfestival Fields of Rock volgend jaar weer terug. De derde editie van Fields of Rock vindt op 16 & 17 juni 2007 plaats op het Evenemententerrein Walibi World te Biddinghuizen. De voorgaande edities van Fields of Rock vonden plaats in het Goffertpark te Nijmegen. Het terrein in Biddinghuizen biedt echter kampeermogelijkheden, wat dan ook de voornaamste reden is dat voor Fields of Rock juist déze nieuwe locatie is gekozen. Het programma van Fields of Rock 2007, de ticketprijzen, de aanvangstijden en de start van de voorverkoop worden later bekend gemaakt via deze website.
Het is voor Festivaldirecteur Rob Trommelen en zijn team, als mede voor vele bezoekers van het festival, een langgekoesterde droom om van Fields of Rock een campingfestival te maken. Evenemententerrein Walibi World te Biddinghuizen is hiervoor de perfecte en mooiste locatie van Nederland. Vandaar dat iedereen volgend jaar mét tentje en rugzak richting de polder kan togen om aldaar te genieten van twee dagen en drie nachten de beste metalacts, de nieuwste rock en natuurlijk veel plezier op het campingfestival Fields of Rock. Op vrijdag 15 juni 2007 gaan de deuren van de camping open en deze zullen weer sluiten op maandag 18 juni. De exacte tijden laten we uiteraard nog weten.
Het programma van Fields of Rock 2007, de ticketprijzen, de aanvangstijden en de start van de voorverkoop laten we snel weten op wwww.fieldsofrock.nl. Hou deze website dus scherp in de gaten.
quote:Aangezien Fields of Rock in 2007 niet meer ééndaags is én Evenenemententerrein Walibi World ook geen park is, zijn wij op zoek naar een nieuwe ondertitel voor Fields of Rock. A Heavy Day in the Park moet vervangen worden door een meer passende ondertitel voor het festival, maar deze moet wel dezelfde kracht bevatten!
Ben jij creatief en weet jij perfecte nieuwe ondertitel voor Fields of Rock? Stuur dan snel een mailtje naar wedstrijd@fieldsofrock.nl? Wie weet win jij dan wel de eerste twee vrijkaarten voor Fields of Rock 2007!
Oude line-ups:quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:14 schreef ThE_ED het volgende:
Dat ligt aan de line-up natuurlijk. Maar op zich klinkt het goed ja.
Toch best okequote:2003
All Points North
Arch Enemy
Autumn
Brainshake
Cancelled
Darkdayrising
Disturbed
DrowneD
Epica
Manson, Marilyn
Metallica
Ministry
Monster Magnet
Mudvayne
Nile
Opeth
Prong
Stone Sour
Strapping Young Lad
Subway To Sally
V-Male
2005:
*Ga*Ga*s, The
After Forever
Alter Bridge
Audioslave
Autumn
Black Sabbath
Chimaira
Dillinger Escape Plan, the
Dreadlock Pussy
Flogging Molly
Gorefest
Helmet
Machine Head
Mastodon
Metal Church
Motörhead
Papa Roach
Rammstein
Slayer
Soulfly
Team Sleep
Velvet Revolver
3 podia is meer dan genoeg. 1 hoofdpodium en als daar niets op speelt op 2 kleinere podia 2 verschillende stromingen, zodat je ook geen gelul hebt met dat er 2 gave bands in je favo genre tegelijk spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
2 dagen, plaats voor iets van 5 volwaardige podia en...................kamperen!
True heb ik met 2005 meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
3 podia is meer dan genoeg. 1 hoofdpodium en als daar niets op speelt op 2 kleinere podia 2 verschillende stromingen, zodat je ook geen gelul hebt met dat er 2 gave bands in je favo genre tegelijk spelen.
Nee joh. 2 grote podia voor de grote acts en 2 kleinere voor de rest is ideaal. Zeker als er dan ook nog een achteraf podium komt voor de mislukte Nederlandse acts en een weggestopte black metalstage voor de panda's zodat die mij niet irriterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
3 podia is meer dan genoeg. 1 hoofdpodium en als daar niets op speelt op 2 kleinere podia 2 verschillende stromingen, zodat je ook geen gelul hebt met dat er 2 gave bands in je favo genre tegelijk spelen.
Inderdaad, dat zou een mooie optie zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nee. Festivals schijnen sowieso niet zo veel last van elkaar te hebben en dit is een compleet andere doelgroep dan die van Pinkpopquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
gaat dit trouwens niet enorm Pinkpop in de weg zitten?
Meerdere zelfs anders maak je er geen twee daags festival van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:42 schreef Desensitized het volgende:
Maar dan hebben ze dus al een grote naam gestrikt. Want de organisator zei: Zonder een grote naam, geen Fields Of Rock...
Zowel de vorige keer Fields of Rock als de vorige keer dat ik op dat terrein was. Erg ok.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Cool de vorige keer dat ik er was was heel erg ok.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Misschien wel TOOL!
Voor die personen zonder geldquote:A HEAVY DAY IN THE PARK?
Aangezien Fields of Rock in 2007 niet meer ééndaags is én Evenenemententerrein Walibi World ook geen park is, zijn wij op zoek naar een nieuwe ondertitel voor Fields of Rock. A Heavy Day in the Park moet vervangen worden door een meer passende ondertitel voor het festival, maar deze moet wel dezelfde kracht bevatten!
Ben jij creatief en weet jij perfecte nieuwe ondertitel voor Fields of Rock? Stuur dan snel een mailtje naar wedstrijd@fieldsofrock.nl? Wie weet win jij dan wel de eerste twee vrijkaarten voor Fields of Rock 2007!
Wat bedoel je met mallcore?quote:Op maandag 4 december 2006 04:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Misschien, als de lineup niet mallcore is.
Je bent in de war met het Franse "mal".quote:Op maandag 4 december 2006 12:43 schreef wdn het volgende:
mall (engels)= slecht
Of het Engelse mal.quote:Op maandag 4 december 2006 12:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je bent in de war met het Franse "mal".
Het is onstaan doordat "numetal" en andere modernere bands niet vies waren van commercialiteit en soms zelfs exclusief uitgaves via grote ketens lieten/laten verkopen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:47 schreef Orbeatle het volgende:
Ja ik weet dat mall winkelcentrum betekend, maar ik zag de link naar muziek niet met de term "mallcore". Maar nu is het mij volledig duidelijkDank hiervoor
Oftewel, selloutsquote:Op maandag 4 december 2006 12:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is onstaan doordat "numetal" en andere modernere bands niet vies waren van commercialiteit en soms zelfs exclusief uitgaves via grote ketens lieten/laten verkopen.
Ja, en dat gecombineerd met dat je een zekere radiovriendelijkheid dient te hebben (of gewoon heel goed moet verkopenquote:
Hmjah, en dat zijn meestal inderdaad niet de meest boeiende bands...quote:Op maandag 4 december 2006 12:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, en dat gecombineerd met dat je een zekere radiovriendelijkheid dient te hebben (of gewoon heel goed moet verkopen) om een beetje mooi bij de WallMart in de schappen te liggen.
Klopt. Maltreatment, malcore, noem maar op.quote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan alleen als voorzetsel toch? Maltreatment, enzo.
Mallcore is met dubbel "l".quote:Op maandag 4 december 2006 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt. Maltreatment, malcore, noem maar op.
PI.quote:
Mij niet zo serieus nemen svpquote:Op maandag 4 december 2006 12:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je bent in de war met het Franse "mal".
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
Fijn, nog zo'n festival waar we niet naar toegaan omdat het zo nodig over meerdere dagen moet.
Dat is dan weer het fijne aan Waldrock. Voor de mensen die dat leuk vinden is er een camping, de mensen die er niet van houden komen gewoon alleen de zaterdag.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
Fijn, nog zo'n festival waar we niet naar toegaan omdat het zo nodig over meerdere dagen moet.
Ja, je kunt dan meestal inderdaad gewoon een dagkaart kopen ofzo.quote:Op maandag 4 december 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is dan weer het fijne aan Waldrock. Voor de mensen die dat leuk vinden is er een camping, de mensen die er niet van houden komen gewoon alleen de zaterdag.
Ik vind het wel leuk, meerdaagse festivals.
Mis is een groot woord. Het trekt in mijn ervaring meer publiek wat nog wel eens andere prioriteiten dan de muziek heeft en dat is niet altijd even bevorderlijk voor de gelegenheid om die muziek wel te luisteren. Alhoewel dat bij FoR nog wel mee zou moeten vallenquote:
Ja dat denk ik ook. En anders, lekker schijt hebben aan die mensen toch?quote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mis is een groot woord. Het trekt in mijn ervaring meer publiek wat nog wel eens andere prioriteiten dan de muziek heeft en dat is niet altijd even bevorderlijk voor de gelegenheid om die muziek wel te luisteren. Alhoewel dat bij FoR nog wel mee zou moeten vallen.
Je kunt iets van jezelf niet verkopen als je het nooit bent geweest.quote:
Die uitspraak doet me denken aan het nummer Hooker with a Penis van Toolquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kunt iets van jezelf niet verkopen als je het nooit bent geweest.
Dan zou ik zeker gaan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Misschien wel TOOL!
De tijden dat Pinkpop en Dynamo elkaar 'dwars' zaten zijn voorbijquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
gaat dit trouwens niet enorm Pinkpop in de weg zitten?
Ik luister geen Tool.quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die uitspraak doet me denken aan het nummer Hooker with a Penis van Tool
Camperen op Wâldrock zit bij de prijs in, is dus gratisquote:Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor Waldrock krijg je sowieso alleen dagkaarten. Voor de camping betaal je apart nog een paar euro, net als voor de pre-party op vrijdag.
Ik heb volgens mij toch echt nog ergens voor betaald afgelopen jaar (en nee, dat was niet de pre-party). Althans een vriend van me heeft ergens voor betaald en wilde later nog geld terug van me. Nou ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Camperen op Wâldrock zit bij de prijs in, is dus gratis
daar hebben ze ook een band mee dus zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef super-muffin het volgende:
Pearl Jam schijnt op Pinkpop te komen.
Doet Pearl Jam weer festivals dan? Dat vonden ze sinds Roskilde niet meer zo geslaagd.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef super-muffin het volgende:
Pearl Jam schijnt op Pinkpop te komen.
ze hebben vorig jaar toch ook al een paar festivals gedaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doet Pearl Jam weer festivals dan? Dat vonden ze sinds Roskilde niet meer zo geslaagd.
Waar dan vaak ook nog de meest commerciële acts van DOA speelden voor de ruigste pinkpoppertjes. Die zelf allemaal dus ook nog stonken naar de eindhovense modderquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De tijden dat Pinkpop en Dynamo elkaar 'dwars' zaten zijn voorbijWas wel grappig trouwens, dat er op de zondag van Dynamo een bus richting Landgraaf ging
![]()
Daar twijfelde ik dus over, maar ik had geen zin om het op te zoeken. Ik ging er van uit dat iemand dat hier wel zou weten.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben vorig jaar toch ook al een paar festivals gedaan?
Om jou te pestenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef SickBitch het volgende:
waarom is het nou net in het weekend dat k op vakantie ben![]()
ik kreeg die link ook maar door hoor...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn beide bands nog helemaal niet bevestigd.
Toch vind ik het leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn beide bands nog helemaal niet bevestigd.
Ik had die link ook gewoon gepost, daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik kreeg die link ook maar door hoor...
omdat ik een klein beetje, echt een klein beetje maar hoor, Iron Maiden fan ben![]()
Nou, dan liggen we nu samen dubbelquote:
Ik niet.quote:
Kan ook leuk zijn...toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik had die link ook gewoon gepost, daar gaat het niet om.
[..]
Nou, dan liggen we nu samen dubbel
quote:
Maiden heb ik nooit erg interessant gevonden. Ozzy was 2 keer met Black Sabbath leuk, zonder BS op Ozzfest vond ik er weinig aan.quote:
Die onelineticketshop zijn afzetters die bergen kaarten opkopen en die dan voor het dubbele weer doorverkopenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:07 schreef kriele het volgende:
Dagkaarten 105 E en een weekendkaart 195E???? Dat zou toch te idioot voor woorden zijn?
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=109&taal_id=1
Dan denk ik dat Heaven and Hell op Arrow rock gaat spelen. Het lijkt me sterk dat zowel Ozzy als H&H op 1 festival staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef Iggy het volgende:
Yep Ozzy heeft europese tour bevestigd:
Jun. 17 - Holland - Fields Of Rock Festival
Jun. 24 - Belgium - Graspop Metal Festival
Bovendien staat op de fieldsofrock website dat er binnenkort GROOT nieuws bekend gemaakt wordt!
Snap niet waarom ze geen nieuwsbrief hebben, heb geen zin om elke dag op die site te kijken of er nieuws is.
denk het wel. Want om eerlijk te zijn trekt H&H waarschijnlijk veel minder mensen dan BS (dus met Ozzy) of Ozzy solo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ozzy op FoR....zal H&H dan voor Waldrock zijn?
Waldrock it isquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ozzy op FoR....zal H&H dan voor Waldrock zijn?
Black Sabbath heeft in het verleden zelfs nog geopend voor Ozzy op festivalsquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef kriele het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Heaven and Hell op Arrow rock gaat spelen. Het lijkt me sterk dat zowel Ozzy als H&H op 1 festival staan.
Ik zie H&H ook geen festivals headlinen. Ook voor een betrekkelijk klein iets als Waldrock zou het een zwaktebod zijn. Maar daar kunnen ze dan nog mooi geprogrammeerd worden tijdens het invallen van de duisternis....op FoR mogen ze hoogstens in de warme middagzon spelen. Of hoogstens een mini-tentje afsluiten ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
denk het wel. Want om eerlijk te zijn trekt H&H waarschijnlijk veel minder mensen dan BS (dus met Ozzy) of Ozzy solo.
afsluiter in de tent op Waldrock, dus. Dat lijkt me opzich wel wat. Want afgelopen jaar (of was het alweer 2 jaar terug?) zag je Ronnie ook amper staan op dat grote podium.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zie H&H ook geen festivals headlinen. Ook voor een betrekkelijk klein iets als Waldrock zou het een zwaktebod zijn. Maar daar kunnen ze dan nog mooi geprogrammeerd worden tijdens het invallen van de duisternis....op FoR mogen ze hoogstens in de warme middagzon spelen. Of hoogstens een mini-tentje afsluiten ofzo.
Ik zit net even te kijken wat er in het verleden allemaal headliner is geweest op Waldrock. Dat zijn inderdaad niet allemaal Iron Maiden's geweest, daar vergiste ik me een beetje in. Dat moet inderdaad wel lukken, hoewel er beter te krijgen moet zijn dit jaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:39 schreef Djaser het volgende:
Nou en of H&H kan headlinen en zeker wel op Waldrock, ze hebben niet voor niets oud headliner Megadeth als voorprogramma mee genomen op tour. Ze zullen heus wel minder mensen trekken als bands als Ozzy of Iron Maiden maar op een eerste dag van een meer daags festival headlinen moet geen probleem zijn.
Ik zit te denken aan een voormalig headliner, namelijk Dream Theater. Zij gaan volgens mij ook weer op pad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken wat er in het verleden allemaal headliner is geweest op Waldrock. Dat zijn inderdaad niet allemaal Iron Maiden's geweest, daar vergiste ik me een beetje in. Dat moet inderdaad wel lukken, hoewel er beter te krijgen moet zijn dit jaar.
Verdeelt u maar even over Pinkpop en FoR.quote:Linkin Park
Smashing Pumpkins
Beatsteaks
Muse
Billy Talent
Mando Diao
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
Dave Matthews Band
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs
Jan Delay & Disko No. 1
Mia.
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour
Nou nee. Als Korn, Stone Sour en Ozzy bevestigd worden, zie ik nog geen reden om kaarten te kopen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
Stone Sour (![]()
![]()
) en Korn zou wel heel vet zijn
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou nee. Als Korn, Stone Sour en Ozzy bevestigd worden, zie ik nog geen reden om kaarten te kopen.
quote:HEAVEN AND HELL: Radio City Music Hall Concert Officially Sold Out - Jan. 26, 2007
HEAVEN AND HELL's sole U.S. concert this spring, which is scheduled for March 30 at the Radio City Music Hall in New York City, has officially sold out less than two hours after tickets went on sale this morning (at 10:00 a.m.).
HEAVEN AND HELL, the band made up of BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi and bassist Geezer Butler, singer Ronnie James Dio, and drummer Vinny Appice, will kick off a world tour with 11 Canadian dates beginning March 11 in Vancouver, British Columbia, and wrapping up March 28 in Ottawa, with opening acts MEGADETH and DOWN. Additional U.S. dates will come later in the year.
The shows are expected to only feature material from Dio's era with BLACK SABBATH, including three new songs that were recorded for the upcoming anthology "Black Sabbath: The Dio Years" that's due April 3rd.
HEAVEN AND HELL is also planning to his Europe and Asia, and the band expects to be on the road until the end of the year.
Nou nee ik ga sowieso eigelijk nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou nee. Als Korn, Stone Sour en Ozzy bevestigd worden, zie ik nog geen reden om kaarten te kopen.
Anders wacht je even tot er daadwerkelijk meer is dan enkele roddels en geruchten voor je gaat roepen dat het je allemaal te commercieel is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Waardige opvolger van Dynamo?, nee dus.
Maar in de Melkweg waren ze niet bijster goed. Gelukkig hadden ze toen een goed voorprogramma (Devildriver). Maar ja, dat is tegen die tijd ook wel weer ruim anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef super-muffin het volgende:
En Lamb of God, omdat wij die niet kregen bij de Unholy Alliance.
Is het op de IJsbaan voor vijf gulden entree? Nee? Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Waardige opvolger van Dynamo?, nee dus.
je ziet toch ook wie het zegt he....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Anders wacht je even tot er daadwerkelijk meer is dan enkele roddels en geruchten voor je gaat roepen dat het je allemaal te commercieel is.
een vuilnisbelt is toch ook best een waardige locatie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is het op de IJsbaan voor vijf gulden entree? Nee? Lijkt me duidelijk.
Zijn er nog ergens vliegveldjes over?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
een vuilnisbelt is toch ook best een waardige locatie?
quote:Kaartverkoop
De kaartverkoop start zaterdag 10 februari om 10.00 uur.
Entreeprijzen:
Weekendkaart: ¤ 125, dagkaart: ¤ 69 en campercampingkaart: ¤ 35 (alle prijzen zijn exclusief servicekosten) Let op! Er is een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar.
Aldus de website bij mij. Scheelt toch 6 euro.quote:De kaartverkoop start zaterdag 10 februari om 10.00 uur.
Entreeprijzen:
Weekendkaart: ¤ 119, dagkaart: ¤ 69 en campercampingkaart: ¤ 35 (alle prijzen zijn exclusief servicekosten) Let op! Er is een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar.
quote:Ook Iron Maiden bevestigd voor Fields of Rock
In het geruchten circuit hing de naam Iron Maiden al een tijdje in de lucht, maar de komst van deze legendarische band is nu dan officieel. De eerste dag (16 Juni) zal Iron Maiden het festival afsluiten, terwijl Ozzy Osbourne de tweede dag en laatste dag (17 Juni) voor zijn rekening neemt.
Mojo kwam met nog twee namen. Ook Motörhead en Life of Agony zullen te zien op het Fields of Rock festival. Daarmee staat het festival nu al op 6 namen.
Wie waren die andere 2 dan:?quote:
Afsluiters Ozzy en Maiden. En nog 2, Motorhead en LoA.quote:
Ozzy Osbourne en Black Label Society. En Delain (1 of andere slechte Within Temptation-kloon) schijnt ook langs te komen.quote:
Ja duhhhh.... ik wil de namen van die 'En nog 2'quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Afsluiters Ozzy en Maiden. En nog 2, Motorhead en LoA.
Ik las even over de laatste zin heen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja duhhhh.... ik wil de namen van die 'En nog 2'
Dat zal dus wel weer 2 hoofdpodia en 1 tent ofzo worden dit jaar, met voornamelijk gevestigde namen. (Vorige keer waren er 2 hoofdpodia, 1 tent en 1 kleine stage en stonden er op 1 dag 23 bands)quote:Per dag zullen minimaal 15 bands op het programma staan
Hoe kan een line up uberhaupt meevallen met deze prijzen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef JosD. het volgende:
Ik vind de de line-up tot nu toe tegenvallen
Je zal waarschijnlijk een wie-is-wie in de hard rock en metal voor je kiezen krijgen. Je kan er vergif op innemen dat bijvoorbeeld Slayer, Korn en Stone Sour ook komen. En verder zullen er nog wel wat gouwe ouwe staan. Oftewel: je hebt de hele dag grote acts op de buhne staan. Dat is toch waar 90% van de doelgroep op zit te wachten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:34 schreef kriele het volgende:
[..]
Hoe kan een line up uberhaupt meevallen met deze prijzen?
Maar deze Backstreet Boys klonen horen toch ook niet thuis op een metalfestival?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als deze bands trouwens de richting aangeven waar het festival heen wil dit jaar, dan zal Linkin Park wel op Pinkpop staan. Zeker omdat ze dus geen afsluiter zullen zijn.
Owja, de gemiddelde metalhead zal de middelbare school mentaliteit nooit ontgroeien. Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar deze Backstreet Boys klonen horen toch ook niet thuis op een metalfestival?
Niet zo neerbuigend doen, SB. Of wil jij Madonna soms op FoR? Ach, laten we Jannes ook maar boeken! Niet alles past bij elkaar. Dat heeft niks met mentaliteit te maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Owja, de gemiddelde metalhead zal de middelbare school mentaliteit nooit ontgroeien. Dat was ik even vergeten![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
4 bands waarvan ik alleen LoA graag zou zien. Een zeer mager begin.
Yep. Nog steeds lopen 15, 16 jarige pubers met t-shirts aan van Slayer en Metallica. Wat zegt dat over de hedendaagse generatie bands? Niet goed genoeg, of is alles al gedaan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
beetje ouwe leem weer allemaal. Maar doe je weinig aan, die bands blijven gewoon populair.
Ik stem voor niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:49 schreef kriele het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds lopen 15, 16 jarige pubers met t-shirts aan van Slayer en Metallica. Wat zegt dat over de hedendaagse generatie bands? Niet goed genoeg, of is alles al gedaan?
Qua zang, bas, drums en gitaren-bands is alles al eens gedaan, in welke stroming dan ook. Dus ook in de metal, en zelfs een beetje orginele variaties van wat al gedaan is zijn amper te vinden in de metalscene. Geen wonder dat iedereen nog steeds dweept met oude glorie of nieuwe bands die oude wijn verkopen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:49 schreef kriele het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds lopen 15, 16 jarige pubers met t-shirts aan van Slayer en Metallica. Wat zegt dat over de hedendaagse generatie bands? Niet goed genoeg, of is alles al gedaan?
Dat vermoeden had men al toen hij in '99 in Ahoy stond met Black Sabbath.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef denka het volgende:
Zal de laatste keer zijn voor Ozzy heb ik zo'n vermoeden..
Hij heeft wel nog in 2002 opgetreden op het ozzfest en concert in 2003 is afgelast. Maar idd gezien zijn staat denk je dat elk concert zijn laatste is..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vermoeden had men al toen hij in '99 in Ahoy stond met Black Sabbath.
En in 2005 stond Black Sabbath op Fields of Rock.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:35 schreef denka het volgende:
[..]
Hij heeft wel nog in 2002 opgetreden op het ozzfest en concert in 2003 is afgelast.
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef -Flappy- het volgende:
Is er voor FoR eigenlijk een minimumleeftijd? Kom je er als 15-jarige op? :p
Op de gequotte vraagquote:Op maandag 5 februari 2007 16:49 schreef -Flappy- het volgende:
Op welke vraag was dat een antwoord?
quote:
http://www.fieldsofrock.nl/info.asp?id=89quote:Toegangsleeftijd: er geldt een minimumadviesleeftijd van 16 jaar. Jongere bezoekers dienen te worden begeleid door een verantwoordelijke meerderjarige.
Lijkt me niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef -Flappy- het volgende:
Hmm, maar controleren ze dat streng?
Iedereen zonder grijs haar moet z'n ID afgevenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:52 schreef -Flappy- het volgende:
Hmm, maar controleren ze dat streng?
Wrijf het er maar in hoor, deed de kapster ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iedereen zonder grijs haar moet z'n ID afgeven
Ja probleem is dat ik 15 ben..=(quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mij hebben ze nog nooit om legitimatie gevraagd, maar ik was ook 16 toen ik mijn eerste festival bezocht. Evenals de vrienden waarmee ik festivals bezoek.
Wat wreef ze erin? Grijze verfquote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in hoor, deed de kapster ook.
Ja, heb jij een andere verklaring ervoor dat er een grijze haar gezien werd dan? Ik namelijk niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat wreef ze erin? Grijze verf
Uhm. Nee, ik heb geen andere verklaring. Wel een idee voor Flappie trouwens....haar grijs laten vervenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, heb jij een andere verklaring ervoor dat er een grijze haar gezien werd dan? Ik namelijk niet.
Grappig tijdens mijn eerste Pinkpop was ik 15quote:Op maandag 5 februari 2007 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jawel, 16. Althans dat is normaal bij Mojo festivals.
Op Pinkpop zie je ook gewoon kleine kinderen rondlopen. Sommige zelfs zo jong dat ze nog een navelstreng hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Grappig tijdens mijn eerste Pinkpop was ik 15![]()
Hmm, is dat op FoR ook zo? Aangezien dat weer wat andere muziek is.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op Pinkpop zie je ook gewoon kleine kinderen rondlopen. Sommige zelfs zo jong dat ze nog een navelstreng hebben.
Geen idee. D'r zullen vast wel een paar gekken hun kinderen meenemen, maar op Pinkpop zijn het er altijd onwijs veel valt me opquote:Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef -Flappy- het volgende:
[..]
Hmm, is dat op FoR ook zo? Aangezien dat weer wat andere muziek is.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sommige zelfs zo jong dat ze nog een navelstreng hebben
Ik werd in 2005 nog gevraagd of ik voor iemand even bier wilde bestellen, hij was nog geen 16 en had dus een polsbandje waarmee je geen bier kon kopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef -Flappy- het volgende:
Anders vraag ik wel even aan iemand die daar loopt of hij voor ouder wil spelen..
Ah k. Mooi.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik werd in 2005 nog gevraagd of ik voor iemand even bier wilde bestellen, hij was nog geen 16 en had dus een polsbandje waarmee je geen bier kon kopen.
Op Lowlands vorig jaar heb ik de zuurste blikken ooit gezien: een groep stoere pubertjes met niet zo stoere "ik-mag-geen-alcohol"-bandjes zag toen een stel kleine kindjes langskomen huppelen die wel gewoon normale bandjes hadden gekregenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik werd in 2005 nog gevraagd of ik voor iemand even bier wilde bestellen, hij was nog geen 16 en had dus een polsbandje waarmee je geen bier kon kopen.
Ja, zijn blik toen ik zei dat hij toch echt te jong was, die was best leuk.quote:
Mijn soulmatequote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef -Flappy- het volgende:
Btw Crossover, ik heb high met je op Last..![]()
Ik vraag er altijd een gratis biertje voor mezelf bijquote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zijn blik toen ik zei dat hij toch echt te jong was, die was best leuk.
Ach joh, dat zou ik er nog best voor over hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vraag er altijd een gratis biertje voor mezelf bij![]()
Ik had net een flinke besteling geplaatst. Er is ook een maximum aan wat ik kan meenemen zonder bier te morsen. En hij was niet zo slim, mij vragen voor hem bier te halen waar de gozer die hem geen bier wilde verkopen bij stond om mijn bestelling te behandelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vraag er altijd een gratis biertje voor mezelf bij![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zijn blik toen ik zei dat hij toch echt te jong was, die was best leuk.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
... Je kan er vergif op innemen dat bijvoorbeeld Slayer, Korn en Stone Sour ook komen....
Nu Slayer nogquote:Eerder maakten we al bekend dat Iron Maiden, Ozzy Osbourne, Motörhead, Life of Agony en Black Sabbath op Fields of Rock 2007 zullen optreden. Aan deze line-up is nu ook de metal band Korn toegevoegd.
Ik weet echt niet wat ik hier nog van moet verwachten. Ozzy is toch echt te oud en kreupel geworden als je het mij vraagt...quote:
Ozzy Osbourne nog niet neequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zijn er mensen die één van deze bands nog nooit gezien hebben?
Ik doel eigenlijk gewoon op een foutje op de officiële site waar Black Sabbath in plaats van Black Label Society staat. En Ozzy is geen mindere artiest dan dertig jaar geleden; zijn live prestaties zijn nog steeds even waardeloos.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik hier nog van moet verwachten. Ozzy is toch echt te oud en kreupel geworden als je het mij vraagt...
Dynamo had het geluk in een bloeiend en creatief metal-tijdperk plaats te vinden. Er waren veel getalenteerde jonge metalbands, in tegenstelling tot nu. De oudjes zijn nog steeds de norm.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Graspop is meer een opvolger van Dynamo, maar het is zeker geen Dynamo..
Maargoed tegenwoordig zijn er geen leuke nieuwe goede metalbands die op graspop, FoR of een ander metalgericht festival zich in de schijnwerpers kunnen spelen. Je hebt wel gelijk dat dynamo in het goede tijdperk plaats vond. Dus nu moet men het wel hebben van de oudjes omdat deze zich nog steeds onderscheiden van de rest..Het kan idd vervelend zijn omdat je deze bands al tig keer hebt gezien op festivals maar het is helaas niet anders. Er zijn geen waardige opvolgers. Althans dat vind ik..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Dynamo had het geluk in een bloeiend en creatief metal-tijdperk plaats te vinden. Er waren veel getalenteerde jonge metalbands, in tegenstelling tot nu. De oudjes zijn nog steeds de norm.
Dynamo kwam met nieuwe bands. Dit in tegenstelling tot Graspop en FoR.
nooit ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef knars het volgende:
(mits heer Mustaine enigszins bij stem is, ten minste)
Gelukkig heeft dat ook nooit uitgemaakt voor de beleving van Megadeth.quote:
Vorige keer in 013 waren ze zeer tof!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dat ook nooit uitgemaakt voor de beleving van Megadeth.
In de 013 stond zijn microfoon uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorige keer in 013 waren ze zeer tof!![]()
Ik heb ze alleen gezien in Arnhem. Mustaine die chagrijnig reageert op verzoekjes, Anarchy in the UK wat wordt ingezet met "I fucking hate this song". De stemming zat er goed inquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vorige keer in 013 waren ze zeer tof!![]()
Mooi.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens Aardschok komen ook:
Slayer, Delain, Dragonforce, Dream Theater, Heaven and Hell, Hinder, Ill Nino, Machine Head, Mastodon, Pain Of Salvation, Suicidal Tendencies, Type O Negative en Velvet Revolver.
Dat klinkt wel ineens een stuk toffer.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens Aardschok komen ook:
Slayer, Delain, Dragonforce, Dream Theater, Heaven and Hell, Hinder, Ill Nino, Machine Head, Mastodon, Pain Of Salvation, Suicidal Tendencies, Type O Negative en Velvet Revolver.
Of ze gaan vechten met mastodon! De bands zijn geen vrienden van elkaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef hjs het volgende:
Hoop ik wel dat Dream Theater zaterdag komt en dan een maiden show doet
Chimaira waren live echt heel matig, maar goed, ik zag ze dan ook na Dark Tranquillity en dat heeft zoveel meer smaak dan een generic Metalcore band uit de VS.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nu nog even Enslaved, Darkane, Therion, Trivium, Chimaira. Dan ga ik ook maar heen.
Oeh, ik ga al een jachtgeweer aanvragen, want Ted Nugent afschieten is ook "the American way" of het is de "European dream",.. mij maakt het niet zo uit, de man alleen wel dood.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef hjs het volgende:
Ted Nugent las ik vandaag op Aardschok.nl
Ik zag hetzelfde optreden en vond Chimaira een prima optreden neerzetten. En op FoR 2005 was ik ook al erg tevreden. De nieuwe cd klinkt ook alles behalve slecht. Dus van mij mogen ze er weer bij zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Chimaira waren live echt heel matig, maar goed, ik zag ze dan ook na Dark Tranquillity en dat heeft zoveel meer smaak dan een generic Metalcore band uit de VS.
Helemaal wel tof, want de helft van de bevestigde bands wil ik absoluut zien, en dan komt er nog zo'n lijst bij. En als meer mensen denken zoals jij denkt, heeft de organisatie het goed aangepakt (hoewel dat wel een beetje appeltje-eitje is natuurlijk)quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Helemaal niet tof, wat ik vind het te mager voor twee dagen. Maar ik zit wel te twijfelen over 1 dag, maar alles wat ik tof vind staat over beide dagen verspreid![]()
Als je toch de volle hap betaald dan kun je toch meer dan de helft zien of niet? En zeker de grote namen zullen niet tegelijk spelen waardoor je alles kunt zien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:30 schreef Djaser het volgende:
Het probleem met dit lijstje is echt dat er te veel goede bands waarvan je de helft maar kan zien terwijl je toch voor de volle hap betaald. Daarbij zijn de meeste bands de afgelopen tijd genoeg in Nederlands geweest zodat de namen zelf nou ook niet zo bijzonder zijn. Ik zal dan ook alleen gaan als Heaven and Hell nergens anders komt en dan waarschijnlijk ook maar een dag.
Vanaf een videoscherm met duizenden mensen voor je neus? Dan koop ik liever een dvd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef denka het volgende:
[..]
Als je toch de volle hap betaald dan kun je toch meer dan de helft zien of niet?
Er staan alleen maar grote namen.quote:En zeker de grote namen zullen niet tegelijk spelen waardoor je alles kunt zien.
Ja tof maar de prijs is veel te hoog. Op graspop krijg je voor dezelfde prijs er een extra dag bij + toegang tot openbaar vervoer. Het enige wat Fields of Rock voor heeft is Heaven and Hell.quote:Verder vind ik mensen altijd maar zeuren over de prijskaartjes van festivals, oke het is geen Sziget waarvoor ik 120 euro betaal om 7 dagen feest te hebben maar gezien het feit dat je voor een concert tegenwoordig min 40 euro betaald vind ik het nog wel te doen. Voor 120 euro krijg je heel wat bands te zien en als ik naar Maiden, Ozzy, Dream Theater, Type o Negative, Slayer??, en nog andere zooi wil gaan ben ik toch al 5 x 40euro = 200 euro kwijt dus ik heb nu al zo'n 80euro winst![]()
Nee als je een dvd koopt dan kijk je zeker niet naar een scherm??quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
Vanaf een videoscherm met duizenden mensen voor je neus? Dan koop ik liever een dvd.
Niet iedereen vind alles tof, dus wat voor de een een grote naam is daar gaat de ander niet eens naar kijken..quote:Er staan alleen maar grote namen.
Dat klopt maar vaak heeft die dag extra op graspop niet echt een grote meerwaarde qua bands etc...Ik ben een graspopganger en hoop dan ook dat een aantal van de laatst bevestigde bands van FoR op Graspop spelen want anders moet ik dit jaar misschien wel uitwijken naar For.quote:Ja tof maar de prijs is veel te hoog. Op graspop krijg je voor dezelfde prijs er een extra dag bij + toegang tot openbaar vervoer. Het enige wat Fields of Rock voor heeft is Heaven and Hell.
Ja absoluut maar het is een stuk goedkoper en comfortabeler dan een scherm op een druk veld bekijken. Als jij dat persoonlijk wel leuk vind is dat best maar ik deel die mening niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef denka het volgende:
[..]
Nee als je een dvd koopt dan kijk je zeker niet naar een scherm??
Ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt. Doordat er zoveel grote namen direct of naast elkaar spelen is het onmogelijk om overal een goede plek te bemachtigen.quote:Dan moet je nooit naar concerten of festivals gaan want daar ben je nooit alleen. Als je gewoon zorgt dat je tijdig aanwezig bent of tactisch gaat staanb dan heb je altijd wel een goede plek.
Een grote naam en een band die je goed vind zijn twee heel verschillende dingen. Op FOR staan alleen maar grote namen, dat wil niet zeggen dat ik ze allemaal goed vind.quote:[..]
Niet iedereen vind alles tof, dus wat voor de een een grote naam is daar gaat de ander niet eens naar kijken..
Een groot deel van de bands op FOR speelt al op graspop. En dat een 3e dag geen meerwaarde heeft ben ik niet met je eens.quote:[..]
Dat klopt maar vaak heeft die dag extra op graspop niet echt een grote meerwaarde qua bands etc...Ik ben een graspopganger en hoop dan ook dat een aantal van de laatst bevestigde bands van FoR op Graspop spelen want anders moet ik dit jaar misschien wel uitwijken naar For.
Wat dat betreft was die dubbele mainstage van de vorige FoR ideaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef Djaser het volgende:
Ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt. Doordat er zoveel grote namen direct of naast elkaar spelen is het onmogelijk om overal een goede plek te bemachtigen.
Ja dat schoot wel lekker op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die dubbele mainstage van de vorige FoR ideaal
zolang er niets spannends in de tent stond
quote:Vandaag introduceren wij een heel nieuw onderdeel van de site; Most Wanted. Op de Most Wanted site kun je een foto versturen via mms en daarmee jouw favoriete band kenbaar maken. Op deze foto maak je op de één of andere manier duidelijk om welke band het gaat.
Niet alleen kun jij op deze manier aan ons en alle bezoekers laten weten welke band je graag ziet spelen, maar ook maak je kans op 2 vrijkaarten. De ingestuurde foto komt in de Most Wanted gallery terecht. Word jouw foto het meest bekeken, dan ben jij de prijswinnaar van 2 vrijkaarten. Twijfel niet en stuur ons nu de winnende foto!
Ohja, dat heeft een straalbezopen vriend van me laatst gedaan. Eens kijken of het er op staat.quote:
Duidelijk. De best bekeken tot nu toe.quote:Gezien: 1480
't Zou me trouwens niets verbazen als we ook Drowning Pool en In This Moment nog op FoR mogen verwelkomen. Die maken namelijk ook deel uit een gezamelijke tour met Life of Agony, Devil Driver en Spoiler NYC. Ze staan ook met z'n 5-en in 013 een dag na FoR.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Spoiler NYC bevestigd zichzelf. Opvulbandje erbij dus....
http://www.spoilernyc.com
eeeh ja maar dan is het wel Iron maiden 2 uur, Dream theater 3! uur, en de ander 1 tot 1,5 uur. dat wordt nu wel wat korter, zonder eigen geluid en licht (dus show ook wat minder) vind de vergelijking dus niet echt opgaan. Oja en hopen dat het niet regent buiten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef denka het volgende:
[..]
Als je toch de volle hap betaald dan kun je toch meer dan de helft zien of niet? En zeker de grote namen zullen niet tegelijk spelen waardoor je alles kunt zien.
Verder vind ik mensen altijd maar zeuren over de prijskaartjes van festivals, oke het is geen Sziget waarvoor ik 120 euro betaal om 7 dagen feest te hebben maar gezien het feit dat je voor een concert tegenwoordig min 40 euro betaald vind ik het nog wel te doen. Voor 120 euro krijg je heel wat bands te zien en als ik naar Maiden, Ozzy, Dream Theater, Type o Negative, Slayer??, en nog andere zooi wil gaan ben ik toch al 5 x 40euro = 200 euro kwijt dus ik heb nu al zo'n 80euro winst![]()
JEZUS naab, Slayer staat ook op FoRquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Slayer komt ook op Graspop, dus dag FoR![]()
Ach, jij kind!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Slayer komt ook op Graspop, dus dag FoR![]()
Dat vind ik eerlijk gezegt best wel lullig voor Waldrock, een van de laatste festivals die niet is overgenomen door Mojo, ze verdienen beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef L.Mo het volgende:
van het festivalinfo forum:
Volgens de website van 3voor12 van de VPRO:
"Waldrock wijzigt verplicht koers door Fields of Rock: Minder grote bands op jubileumeditie van Fries metalfestival
Als 666 het nummer van het Beest is, is 777 het nummer van Waldrock. Op 7 juli 2007 viert het Friese metalfestival zijn twintigste verjaardag. Voor die gelegenheid wilde het festival in Burgum extra feestelijk uitpakken met enkele grote namen. Maar dat is vooral vanwege Fields of Rock niet gelukt, zegt organisator Kees Koudstaal. Dit festival duurt dit jaar voor het eerst twee dagen en heeft op 16 en 17 juni onder anderen Iron Maiden, Machine Head, Motörhead, Type O Negative en Slayer op het programma staan. Koudstaal: "Zo blijft er weinig voor ons over.".
Tot vorige week is Waldrock op zoek geweest naar andere grote namen. "Daar zijn we nu mee gestopt", zegt Koudstaal. "We hebben dit jaar contact gehad met Slayer. Toch heeft hun boeker ervoor gekozen om de band op Fields of Rock neer te zetten, want daar komen veel meer mensen. Daar balen we best van, want we hadden Slayer graag gehad. Verder zijn we met Marilyn Manson bezig geweest, maar die koos voor Pinkpop. Aan de andere kant worden bekende acts ook steeds duurder en daardoor moeilijker te betalen voor ons."
![]()
Waldrock is ook gewoon een Mojo-festival hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegt best wel lullig voor Waldrock, een van de laatste festivals die niet is overgenomen door Mojo, ze verdienen beter.
maar om nou helemaal naar Friesland af te reizen
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waldrock is ook gewoon een Mojo-festival hoor![]()
Typ maar eens mojo en waldrock tegelijk in google in...quote:
Heb ik gedaan. Geen bewijs gevonden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Typ maar eens mojo en waldrock tegelijk in google in...
Net alsof die site compleet is. Mojo is sowieso bij vrijwel alle concerten en festivals met internationale artiesten betrokken als boekingsbureau, dus ook bij Walrock. Daarnaast hadden ze tot iiig 2005 een belang van 50% in Waldrock, ik kan me niet voorstellen dat dat anno 2007 niet meer zo is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef kriele het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Geen bewijs gevonden.
Check de mojo site maar eens.
http://www.mojo.nl/festivals/index.asp
Over ongeveer 997 jaar dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef L.Mo het volgende:
Marilyn Manson komt ook naar FOR:
http://www.mansonusa.com/tour/?view=gb
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef L.Mo het volgende:
Marilyn Manson komt ook naar FOR:
http://www.mansonusa.com/tour/?view=gb
Net als Velvet Revolver:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=68782
de tour is nog altijd in het teken van A Matter Of Life And Death, al spelen ze 'm niet helemaal meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:05 schreef Rechterbal het volgende:
Hmmm, weet iemand of Maiden die laatste cd live gaat spelen, of Powerslave?
1. The early days tour was een tour waarin nummers van alleen de eerste vier albums werden gespeeld, dat komt niet meer terug. Je bedoelt het vervolg op die tour.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:43 schreef Rechterbal het volgende:
Mja, als je de nieuwe site bekijkt van maiden, dan neig ik toch te zeggen dat The Early Days is begonnen. Het is weer HTML en oldskool![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Djaser op 18-03-2007 11:46:05 ]
Hoeft hij zichzelf in iedergeval niet meer lijkbleek te schminkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Over ongeveer 997 jaar dan neem ik aan?
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:39 schreef Djaser het volgende:
[..]
1. The early days tour was een tour waarin nummers van alleen de eerste vier albums werden gespeeld, dat komt niet meer terug. Je bedoelt het vervolg op die tour.
2. Die tour zal ter ondersteuning van de nieuwe dvd zijn en die komt nog lang niet uit
3. Twintig jaar geleden had men geen html website
4. Op de site staan afbeeldingen van alle albums, dus niet van alleen van Powerslave, SIT, en SSOASS.
5. Dit was de setlist van Dubai, het eerste optreden van de 2007 tour:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komt wel terug. Check de hoes van de dvd en bekijk de docu zelf maar, daar staat duidelijk in dat er nog een vervolg komt ![]()
Zou wel eens waar kunnen zijn, maar ik verwacht dat het wel 2008 gemaakt word. Iron Maiden is de meest commerciele metalband die er is ofzo, en ze plannen dit soort dingen al jaren van tevoren uit. ![]()
Wtf? ![]()
![]()
Chille setlist, something old, something new, something from a jurasic period! ![]()
Death solves all problems: no man, no problem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |